مرکز واردات روبالشتی ساتن ترک

سلام . کجاشو باید تغییر بدم. لطفا هایلایت کنین

روبالشتی ها جز کالا هایی هست که هر خانه ای به آن ها نیاز دارد و دارای تنوع بسیار زیادی می باشند.اما اخیرا روبالشی های ساتن ترک وارد بازار شده که مرکز واردات روبالشتی ساتن ترک توانسته نظر بیشتر افراد با سلیقه را به خود جلب کند. این رو بالشتی ها از همه نظر بی نظیر می باشند و مطابق با استاندارد های روز دنیا هستند.

مرکز واردات روبالشتی ساتن ترک

درباره انواع روبالشتی چه می دانید؟

درباره انواع روبالشتی چه می دانید؟ ما در این بخش می خواهیم اطلاعات مختصر و مفیدی از انواع روبالشتی ها ارائه دهیم تا کار انتخاب برای شما راحت تر شود و مناسب ترین مورد را خریداری نمایید.

  • روبالشتی های نخی ترک

این گروه از پر مصرف ترین روبالشتی ها می باشند که بسیار راحت هستند و در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارد که سلیقه های مختلف را در بر می گیرد.

  • روبالشتی های ساتن ترک

روبالشتی های ساتن از جلوه و زیبایی بیشتری برخوردارند. در کنار راحتی و لطافت، زیبایی بیشتری دارند و می توان از آن برای مهمان نیز استفاده کرد. این گروه در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارد.

  • روبالشتی های مخمل ترک

روبالشتی های مخمل هم دسته دیگری از انواع روبالشتی های پر مصرف هستند که هر روزه میزان زیادی از آن تولید و عرضه می گردد. آن ها هم از تنوع زیادی برخوردارند و بیشتر برای اتکا مناسب هستند.

  • روبالشتی های ترمه ترک

این ها از نفیس ترین و زیبا ترین ها هستند که بیشتر به عنوان روکش های پشتی استفاده می شوند و قیمتی به مراتب گران دارند. 

  • روبالشتی های نقره کوب و طلا کوب ترک

این دو نوع هم جز روبالشتی های نفیس و گران قیمت هستند که بیشتر جنبه تزئینی و پشتی دارند که در سایز های مختلف تولید می شود.

تمامی انواع این روبالشتی ها از یک لایه رویی و یک لایه آستری مقاوم و با کیفیت تولید شده اند که عمر طولانی دارند. زیپ ها و دکمه های به کار رفته در دوخت همگی از برند های اصل و مرغوب می باشند که به طور کل در اعلا بودن این روبالشتی ها نقش به سزایی داشته است.

بررسی قیمت روز روبالشتی ساتن

بررسی قیمت روز روبالشتی ساتن

برای بررسی قیمت روبالشتی وارداتی ترک باید گفت که جنس روکش تاثیر اصلی در قیمت نهایی دارد. مسلما یک روبالشتی نخی ترک با روبالشی نقره کوب قیمت یکسانی نخواهند داشت.

اما رو بالشتی های ساتن خود در انواع مختلف مات و براق تولید می شوند که باز هر کدام با توجه به کیفیت و زیبایی قیمتی مختص خود را دارند.

روبالشتی ترک ساتن در سراسر جهان معروف هستند و به خاطر شهرت جهانی ای که دارند قیمتی گران تر از سایر برند های موجود در بازار دارند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟