بازار حراجی جدیدترین روبالشتی دوخت

جدیدترین روبالشتی ها را می توایند از مراکز بسیار ارزان یا همان بازار حراجی تهیه نمایید. که از انواع آن می توان به روبالشتی دوخت، سه بعدی و… اشاره کرد.
روبالشتی در همه منازل وجود دارد و معمولا بیشتر بانوان طرح و رنگ روبالشتی را متناسب با رنگبندی ملافه و روتختی خود انتخاب می کنند.

انواع روبالشتی

خوشبختانه در بازار با انواع بسیار متنوع روبالشتی رو به رو هستیم که همین امر باعث قوی شدن این تجارت در کشور شده است. اگر بخواهیم انواع آن را نام ببریم می توان به طرح های تکه دوزی، سه بعدی، پنبه ای، دوخت و… را نام ببریم که هر کدام از این طرح ها علاقه مندان خاص خود را دارد.
چه مدل روبالشتی برای زیر سر انتخاب کنیم؟
روبالشتی های مناسب برای زیر سر معمولا رنگبندی ساده و روشن است. دلیل اصلی این امر نیز جلوگیری از ورود زیاد آلودگی به بالشت است زیرا رنگ روشن میزان کثیفی را نشان می دهند و فرد کاملا متوجه می شود که وقت شستن روبالشتی چه موقع می باشند. اما در مورد کوسن ها و بالشت هایی که معمولا به عنوان پشتی استفاده می شوند می توان از طرح های متفاوتری نیز بهره برد.

فروشگاه معمولا مدل های روبالشتی خود را در آخر هفته حراجی کنند. زیرا اینکار باعث می شود که اولا جنس آنها خیلی زود فروش رود و ثانیا بتوانند جنس های جدید بیاورند. پس برای خرید به صورت عمده و جزیی با قیمت بسیار مناسب به این مکان ها مراجعه کنید.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ بازار حراجی جدیدترین روبالشتی دوخت

  1. کامور گفت:

    روبالشتی شدو خیلی بالشتی خوبی است و من خیلی راضیم و پیشنهاد می کنم شما هم بخریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟