بالش فانتزی نوزاد کودک دخترانه و پسرانه بزرگ و عروس

مجموعه دیبا بافت نگار به عنوان تولید کننده بالش فانتزی نوزاد کودک دخترانه و پسرانه بزرگ و عروس با چند سال سابقه درخشان فعالیت می کند.

نوزاد زمان زیادی را در خواب به سر می برد و در طول روز می خوابد.
بنابراین شما باید تمام شرایط یک بالش مناسب را رعایت کنید به طوری که یک امر بسیار ساده مثلا همین بالش اگر به آن توجه کافی نداشته باشید و محصولی بی کیفیت خریداری کنید حتی ممکن است باعث خفگی کودک شود و سلامتی آن را به خطر بیندازد بنابراین انتخاب یک بالشت مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
بالش نوزاد در طرح دخترانه و پسرانه در رابطه مستقیم رشد و شکل و فرم دهی جمجمه نوزاد دارد بنابر این بالشت ممکن است باعث ایجاد ناراحتی های فیزیکی و همچنین سر نوزاد شود، و حتی سبب بروز مشکلات مغزی شود.
سیستم تنفس انسان های بزرگسال با کودکان بسیار متفاوت است و به همین خاطر بالشت عروس می تواند مانع از تنفس کودک و سبب خفگی او شود، و راه تنفس او را مسدود کند، و باعث آن می شود که در گهواره استراحت راحت نداشته باشد.
طبق بررسی های انجام شده در مورد انتخاب بالشت مناسب برای کودک به این نتیجه رسیده ایم که نوزاد تا یک سالگی نیازی به بالشت مخصوص ندارد و باید روی سطحی صاف و حتی می توان از یک ملافه استفاده کرد و زیر سر نوزاد قرار داد.
توصیه می شود تا دوسالگی برای کودک از بالشت استفاده نکنید بعد از این سن خود کودک علاقه نشان می دهد که به بالشت علاقه دارد یا خیر تا خرید انجام دهید.
شما نمی توانید از بالشت هایی که در منزل وجود دارد برای کودک و نوزاد خود استفاده کنید زیرا این بالشت ها برای نوزاد مناسب نیست و بدن افراد بزرگسال و نوزاد بسیار باهم متفاوت است و همین طور جمجمه نوزادان در حال بزرگ شدن و تغییر و شکل گیری است که شما باید از خرید هر بالشتی برای کودکان دلبند خود جلوگیری کنید.
یک بالشت برای افراد بزرگسال برای سلامت گردن و کاهش فشار ستون فقرات انتخاب می شود و کاملا با ملاک های خرید بالش در نوع دخترانه و پسرانه آن متفاوت است.


بالش فانتزی نوزاد کودک دخترانه و پسرانه بزرگ و عروس

بالش فانتزی نوزاد

امروزه یک امر مهم در خرید یه سیسمونی در کنار زیبایی که به دکور اتاق خواب کودک می دهد باید به کاربردی بودن بالشت هم توجه کرد که یکی از ضرورت های هر خانواده بشمار می رود.
چیدمان اتاق های کودکان از اهمیت ویژه ای برای مادران برخوردار است که مادر تمام سلیقه خود را بکار می گیرد.
از وسایل مورد نیاز در خرید سیسمونی برای نوزاد در کنار وسایل دکوری و خواب و عروسک قابل توجه ترین آن بالشت مناسب برای کودک می باشد که زیبا و دارای بافت نرم و لطیف و همینطور با دکور و چیدمان اتاق هم تناسب داشته باشد.
مجموعه دیبا بافت نگار علاوه بر انواع پتو و منسوجات بهترین وسایل سیسمونی و بالشت ها نوزاد در انواع طرح ها و رنگ بندی تولید و در بازار عرضه می کند.
در میان تنوع بالایی که بالشت ها دارد جدیدا در بازار نوع بالشت های عروسکی زیادی وارد شده است که علاوه بر شما ظاهری زیبایی که دارند و کیفیت بالایی دارند.
پیشنهاد می شود از بالشت های عروسکی برای اتاق کودکان استفاده شود و باعث زیبایی فضای اتاق شده و خاص تر نیز دیده می شود، بالشت های عروسکی موجود در بازار با در نظر گرفتن رنج سنی کودکان و جنسیت آن ها طراحی و تولید می شوند، که در کل به دو صورت طراحی می شوند.
در تولید رو بالشت های عروسکی از شخصیت های کارتونی ایده می گیرند و شخصیت های مورد استفاده برای پسران بیشتر بن تن، باب اسفنجی، پاتریک، مرد عنکبوتی و… می باشند.
در دوخت و تولید بالشت دخترانه نیز از شخصیت های مثل فروزان، آنا الیسا، مینیون دختر و کیتی استقاده می کنند.
همچنین برای تولید بالشت های عروسکی برای کودکان از طرح های انواع حیوانات هم استفاده می شود که به عنوان دکوری هم قابل استفاده می باشند.
یکی از جذاب ترین طرح های تولید شده بالشت برای کودک تولید در طرح های جذاب خرس های تدی و شخصیت های گربه و سگ هاسکی می باشد.

بالش فانتزی نوزاد

 

بالش فانتزی کودک

بالشت های فانتزی برای کودکان در طرح های میوه هم تولید می شود که به دلیل تنوع بالایی که داشته مورد استقبال بیشتر خریداران در این سبک قرار گرفته است.

شرکت دیبا بافت نگار نیز از این بالشت ها در طرح های مختلف مانند موز و فلفل و هویچ و …موجود در بازار را تولید می کند.
مزیتی که خرید بالشت های میوه ای دارد این است که تمامی افراد با هر سنی می توانند از این بالشت ها خریداری کنند و منعیت سنی ندارد، همچنین برای تولید این بالشت ها از بروز ترین دستگاه ها استفاده می شود که هر چه کیفیت آن بهتر باشد باعث می شود که شکل ظاهری بالشت ها زیبا تر بظر بیاید.
نوع دیگر بالشت ها بالشت طبی در طرح فانتزی است که بنا به دستور پزشک و افرادی که خود با این سبک راحت هستند این نوع را خریداری می کنند.
همانطور که از اسم این بالشت ها پیداست رابطه مستقیم با سلامت فرد مصرف کننده دارند و مانع از بروز درد ناشی از فشار به ستون فقرات می شوند، این بالشت های طبی در بزرگسال شامل نوع بالشت طبی نشیمنگاه و گردن تولید می شوند.
اما در بالشت های طبی کودک بیشتر به جلوگیری از بروز پلاژیوسفالی و ایجاد سندروم سر صاف مورد استفاده قرار می گیرند.
بالشت های مناسب برای سر نوزاد باید دارای لطافت بالایی بود و کاملا نرم باشند، که در این صورت کودک راحتی بیشتری احساس می کند و در این حال سر کودک در بهترین حالت قرار می گیرد.
از این رو بیشتر پزشکان توصیه می کنند که برای کودکان خود از بالشت های طبی که به رشد سر کودکان شما کمک می کند استفاده کنید زیرا این بالشت ها با بهترین متدهای روز دنیا تولید شده و باعث می شود که فشار به طور یکنواخت روی جمجمه کودک اعمال شود و مشکلی به وجود نیاید، و زمانی که کودک را به پشت سر آن می خوابانید باعث نشود پشت سر کودک گرد شود.

همچنین اگر دوست دارید که در مورد فالش فانتزی نوزاد بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید.

 

بالش فانتزی دخترانه

جنس بالشت های دخترانه از الیاف نرم و لطیفی تهیه می شود اکثرا بالشت های فانتزی از الیاف ویسکوز توپی و پلی استر و… پر می شوند.
شما با خرید از طرح های فانتزی بالشت در کنار یک وسیله مورد نیاز برای استراحت و خواب راحت یک وسیله ی بازی برای فرزندان خود در نظر گرفته اید باعث زیبا تر شدن دکور کودکان هم می شود.
سایت دیبا بافت نگار انواع بازیها را در سایت خود فراهم کرده است که با تنوع زیاد و فوق العاده از انواع مدل بالشت های فانتزی را برای ایجاد یک دکور شیک برای کودک فراهم می کند.
شما خریداران گرامی می توانید برای ثبت سفارش انواع بالشت های فانتزی در طرح های مختلف عروسکی و میوه ای و طبی که در سایت موجود است سفارش دهید.
این بالشت ها علاوه بر این که در سیسمونی کاربردی است در کنار آن برای بزرگسالان هم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بالش فانتزی پسرانه

در تولید بالشت با توجه به رده سنی های مختلف در طرح های مختلفی که تولید می شوند که در این بخش از سایت می خواهیم به بالشت های پسرانه در انواع طرح های فانتزی بپردازیم.
بالشت های پسرانه هم با توجه به سن آن ها تولید و طراحی متناسب به سن آن را در نظر می گیرند و در طرح های شخصیت کارتونی و در سن نوجوان بیشتر طرح های اسپرت با طرح های لاکچری و شکیل تر بکار می گیرند که استقبال آن بیشتر است.
انتخاب بالشت برای سیسمونی پسرانه بسیار متفاوت است زیرا سلیقه هر فرد باهم بسیار متفاوت است و همه دنبال آن هستند تا یک بالشت مناسب و کاربردی را از یک سایت معتبر خریداری کنند.

 

بالش فانتزی بزرگ

خرید بالشت فانتزی در ابعاد بزرگ با تنوع بالا در شرکت دیبا بافت نگار امکان پذیر است، مجموعه ما در طرح های زیادی که دارد در رنگ های مختلف تولید می شود.
این مجموعه مشتریان خود را با کیفیت درجه یکی که دارد و قدرت انتخاب بالا که در اختیار مشتری قرار می دهد جلب می کند.
با توجه به این که امروز بالشت ها در تنوع بالا تولید می شوند، با بهره گیری از ایده های جدید و خلاق نیازمند گروهی مجرب و کار بلد با توجه به نیاز روز مصرف کنندگان در جامعه قابل فروش هستند.
بالشت های فانتزی که در طرح های اموجی ها، طرح عاشقانه، استیکر ها در ابعاد مختلف تهیه و تولید می شوند.
این بالشت های فانتزی در ابعاد بزرگ، متوسط، کوچک متناسب با نیاز خریدار و نوع چیدمان و سبک دکور هر فرد خرید می شود.
مزایای بالشت های فانتزی بزرگ این است که متناسب با سلیقه شخصی هر فرد انتخاب می شود و این قبیل بالشت ها دارای تنوع زیادی هم می باشند و در برابر انواع مواد شوینده مقاوم هستند و دوام بالایی که دارند باعث می شود که تغییر شکل ندهند و فرم خود را حفظ کنند و همینطور این بالشت ها دارای رنگ ثابت هستند و خریداران با تنوع بالایی که این محصولات دارند براحتی دستشان برای انتخاب باز است که محصولی را انتخاب کنند که بیشتر به چیدمان منزلشان هماهنگ باشد.
بالشت های فانتزی تولید شده می تواند به عنوان یک هدیه هم استفاده شود، که یک ایده جذاب و کاربردی بشمار می رود.

بالش فانتزی بزرگ

 

بالش فانتزی عروس

تولید جدید ترین بالشت های عروس که دارای رو بالشتی مخصوص این مدل بالشت های فانتزی هستند تولید پدر بازار عرضه می شوند.
بالشت فانتزی عروس یکی از محصولات پر فروش جهزیه و بروز می باشد که این رو بالشتی ها در قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد این بالشت ها در طراحی های جدیدی تولید می شود.
بالشت های فانتزی عروس عموما جنبه تزیینی و دکوری را دارند و بیشتر از جنس مخمل استفاده می شوند که بالشت ها از این جنس دارای زیبایی بالایی برخوردار است.
بالشت های فانتزی عروس از پارچه های نخ و تاروت هم استفاده می شود و بالشت های فانتزی عروس از طرح های گل و قلب و ستاره و شکل های گرافیکی تولید شده و از نظر طرح دارای تنوع بالا می باشد.
بالشت های فانتزی عروس که بیشتر جنبه دکوری دارند از پارچه هایی با بافت زیبا همانند پارچه گیپور و مخمل های برجسته و همینطور برای تولید بالشت های عروس و زیبا تر شدن آن از ربان دوزی و مروارید دوزی هم استفاده می شود.
شما خریداران عزیزمی توانید عکس تمامی بالشت های مجموعه دیبا بافت نگار را درخواست کنید که توسط مشاوران ما ارسال می شود، که شما بعد مشاهده کامل خرید خود را می توانید انجام دهید همچنین برای آگاهی بیشتر راجب قیمت های بروز درج شده در سایت می توانید لیست قیمت را مشاهده کنید و برای پاسخ دهی در اسرع وقت سوالات خود را از کارشناسان مجموعه بپرسید پاسخگو شما عزیزان هستند.
بالشت های فانتزی عروس در طرح عروس و داماد و طرح های قلبی را می توانید از شرکت دیبا افت نگار در لیست خرید خود قرار دهید.
تمام کسب کار می دانند که حرف اول در بازه کنونی را طرح های جدید و نوآوری می زند، که نقش مهمی در فروش بالا دارد.
تیم تولیدی بالشت های عروس فانتزی در طرح های خوبی که داشته مورد پسند بسیاری از خریداران قرار گرفته است.
این نوع بالشت ها با الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند، که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند و همانطور که از اسم آن پیداست بالشتی که از الیاف پنبه و طبیعی تولید شده است قیمت بالا تری دارد.
این امر برای تهیه بالشت ارزان قیمت به صورت خرید عمده کمک شایانی می کند و در حال حاضر فروش به صورت اینترنتی و بدون واسطه را از سایت دیبا بافت نگار انجام می دهید و شما هم از این فرصت استثنایی استفاده می کنید و از سود فروش آن بهره می برید.
برای اطلاعات بیشتر از طریق وب سایت و یا شماره های درج در سایت تماس حاصل کنید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

لینک کوتاه:

137 فکر در مورد “ بالش فانتزی نوزاد کودک دخترانه و پسرانه بزرگ و عروس

  1. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش های فانتزی در طرح های متعدد و جذابی تولید می شود که فروش بالایی هم دارد

  2. میلاد احمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به تاجیکستان هم دارید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  3. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به تاجیکستان هم دارید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  4. میلاد ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای استراحت و خواب راحت یک وسیله ی بازی برای فرزندان خود در نظر گرفته اید باعث زیبا تر شدن دکور کودکان هم می شود.

  5. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنابراین شما باید تمام شرایط یک بالش مناسب را رعایت کنید به طوری که یک امر بسیار ساده مثلا همین بالش اگر به آن توجه کافی نداشته باشید و محصولی بی کیفیت خریداری کنید

  6. میاد نصرتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش نوزاد در طرح دخترانه و پسرانه در رابطه مستقیم رشد و شکل و فرم دهی جمجمه نوزاد دارد

  7. امید ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالشت هایی که در منزل وجود دارد برای کودک و نوزاد خود استفاده کنید زیرا این بالشت ها برای نوزاد مناسب نیست و بدن افراد بزرگسال و نوزاد بسیار باهم متفاوت است

  8. میلاد نصرتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    یک بالشت برای افراد بزرگسال برای سلامت گردن و کاهش فشار ستون فقرات انتخاب می شود و کاملا با ملاک های خرید بالش در نوع دخترانه و پسرانه آن متفاوت است.

  9. امید رجبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    یک بالشت برای افراد بزرگسال برای سلامت گردن و کاهش فشار ستون فقرات انتخاب می شود و کاملا با ملاک های خرید بالش در نوع دخترانه و پسرانه آن متفاوت است.

  10. عبدالرزاقی گفت:

    سلام خدا قوت بالش های فانتزی دارای رنگ های متنوع و زیبایی هست و برای دکوراسیون اتاق عروس و کودک مناسب است

  11. حیدری گفت:

    سلام عرض ادب بالش های فانتزی برای دکوراسیون منزل و مبلمان و اتاق خواب مناسب است و زیبایی خاصی به منزل میدهد

  12. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    در بازار نوع بالشت های عروسکی زیادی وارد شده است که علاوه بر شما ظاهری زیبایی که دارند و کیفیت بالایی دارند که شرکت دیبا با نازل ترین قیمت عرضه می کند

  13. مهسا براتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید بالش فانتزی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

    1. حسین زاده گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    2. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  14. امید باقری گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد خریذ رو بالشتی فانتزی در طرح های جذاب دخترانه با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  15. امید ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من برای منزل خودم خرید ازخریدم خیلی راضیم ممنون از سایت خوب شما

  16. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    این بالشت ها علاوه بر این که در سیسمونی کاربردی است در کنار آن برای بزرگسالان هم مورد استفاده قرار می گیرد

  17. ابراهیمی گفت:

    سلام و عرض ادب من از شمل خرید داشتم برایه فروشگاه وخیلی ممنون برایه کیفیت و بسته بندی خوبی که داشتید

  18. میلاد اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر
    یک بالشت برای افراد بزرگسال برای سلامت گردن و کاهش فشار ستون فقرات انتخاب می شود و کاملا با ملاک های خرید بالش در نوع دخترانه و پسرانه آن متفاوت است.

  19. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    سیستم تنفس انسان های بزرگسال با کودکان بسیار متفاوت است و به همین خاطر بالشت عروس می تواند مانع از تنفس کودک و سبب خفگی او شود، و راه تنفس او را مسدود کند، و باعث آن می شود که در گهواره استراحت راحت نداشته باشد

  20. صبوری گفت:

    سلام خسته نباشید امروزه بالش های فانتزی بین همه افراد خیلی ترند شده و برای دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب ها بسیار کاربردی است

  21. رضا کریمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت است ؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  22. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش نوزاد در طرح دخترانه و پسرانه در رابطه مستقیم رشد و شکل و فرم دهی جمجمه نوزاد دارد بنابر این بالشت ممکن است باعث ایجاد ناراحتی های فیزیکی و همچنین سر نوزاد شود، و حتی سبب بروز مشکلات مغزی شود

  23. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش نوزاد در طرح دخترانه و پسرانه در رابطه مستقیم رشد و شکل و فرم دهی جمجمه نوزاد دارد بنابر این بالشت ممکن است باعث ایجاد ناراحتی های فیزیکی و همچنین سر نوزاد شود، و حتی سبب بروز مشکلات مغزی شود

  24. شمیم احمدی گفت:

    و در طول روز می خوابد.
    بنابراین شما باید تمام شرایط یک بالش مناسب را رعایت کنید

  25. امید باقری گفت:

    سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصولات بالش فانتزی نوزاد رو برایم ارسال کنید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  26. عزتی گفت:

    سلام خسته نباشید بالش های فانتزی در برابر انواع مواد شوینده مقاوم هستند و دوام بالایی که دارند باعث می شود که تغییر شکل ندهند و فرم خود را حفظ کنند ممنون

  27. منا ابرقویی گفت:

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت بسیار زیبا تون روبالشتی های خیلی زیبا زیبایی هستند و بسیار به دل میشینن

  28. خدیجه سلطانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من از بالش های کودک شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  29. امید نصرتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش نوزاد در طرح دخترانه و پسرانه در رابطه مستقیم رشد و شکل و فرم دهی جمجمه نوزاد دارد بنابر این بالشت ممکن است باعث ایجاد ناراحتی های فیزیکی و همچنین سر نوزاد شود، و حتی سبب بروز مشکلات مغزی شود

  30. شهابی گفت:

    سلام عرض ادب روبالشی های فانتزی امروزه خیلی طرفدار زیادی داره وبخاطر زیبایی اون برای دکوراسیون اتاق عروس هم کاربرد دارد

  31. الماسی گفت:

    بالشت فانتزی بزرگ مناسب و کاربردی است

  32. فاطمه رفیعی گفت:

    بالشت های فانتزی که در طرح های اموجی ها، طرح عاشقانه، استیکر ها در ابعاد مختلف در مجموعه دیبافت تهیه و تولید می شوند.

  33. خانم مهربان گفت:

    بالش فانتزی پسرانه ای که برای پسرم خریداری کردم خیلی خوب و باکیفیت هست.

  34. فرزانه حساس گفت:

    بالش فانتزی کودکان مناسب اتاق و سرویس خواب کودکان است که در طرح ها و مدل های کودکانه طراحی و تولید میشود

  35. سلمان رحمانی گفت:

    یک بالشت خوب برای افراد بزرگسال برای سلامت گردن و کاهش فشار ستون فقرات انتخاب می شود

  36. معصومه ذاکری گفت:

    انتخاب بالش مناسب چنان پر اهمیت اهمیت که سیستم تنفس انسان های بزرگسال با کودکان بسیار متفاوت است و به همین خاطر بالشت عروس می تواند مانع از تنفس کودک و سبب خفگی او شود

  37. حمیرا تخیلی گفت:

    مزیتی که خرید بالشت های میوه ای دارد این است که تمامی افراد با هر سنی می توانند از این بالشت می توانند استفاده کنند

  38. پوریا پشنگ گفت:

    بالش هاتون خیلی مرغوب و قیمت مناسب هستند. چجوری میتونم عمده سفارش بدم؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. شریف مقدم زاده گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون از سایت خوبتون با قیمت های مناسب تون
    من برای دخترم از بالش های فانتزی خریدکردم خیلی خوشش اومد.
    ممنونم ازتون

  40. افشین محسنی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری کنم شما در کدام شر شعبه دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  41. محسنی گفت:

    سلام خسته نباشید من از شما بالش فانتزی دخترانه برای روز دانش آموز برای تمامی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی خرید داشتم ممنونم بابت همکاری و بسته بندی های زیبای شما

  42. بهمن قبادفر گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید بالشت فانتزی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور بلغارستان هم خودتون انجام می دهید.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  43. حامد حمیدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من خرید کردم جنس بسیار خوبی داره
    و طرح پارچه هم بسیار زیبا بود

  44. وحید امیری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من از شما روبالشتی های شما خرید کردم و بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  45. امید باقری گفت:

    سلام وقت بخیر
    در زمان های گذشته و هنگامی که بالش های فانتزی به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند

  46. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش های فانتزی با طرح های جذاب
    خیلی شیک و جدید است

  47. سمیه یحیوی گفت:

    سلام وقت بخیر بالشت های سه بعدی در دنیای امروزی مورد توجه افراد جوان و نوجوان قرار می گیرد.

  48. اسرین احدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

  49. نادر اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید
    آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

  50. محمد کیانی گفت:

    سلام وقت بخیر من از سایت شما خرید کردم واقعا از کیفیت محصولات شما راضی هستم زنده باشید و همیشه در کارتان موفق باشید اقای خسروانی از اشنایی با شما خوش حالم

  51. فرشته فانی موشکی گفت:

    سلام بالش های فانتزی در طرح ها و شکل ها ودر ابعاد یک ودو چهار نفره تولید وبه دست مصرف کننده میرسد
    بالش های کودک بسیار گرم هستند در مناطق بسیار سرد کارایی دارند

  52. بلوطی گفت:

    میزان سفارش روبالشتی ها به چه مقدار است من برای جهیزیه خودم و خواهرم می خوام

  53. امید رجبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    این مدل روبالشی ساتن ابریشم به صورت تک هستند؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  54. امید لاجوردی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من قبلا از شما چند عدد بالش های فانتزی نوزادی سفارش دادم و خیلی خوشم اومد و برای فروشگاهم همیشه از خودتون خریداری می کنم

  55. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش های فانتزی شنا شبیه عکس های و بود کیفیتش خوبه ارزش خرید داره

  56. زهرا اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش های نوزادی خیلی خوشحالم که از این سایت شما خرید کردم چون نمونه های مشابه اصلا به این کیفیت و زیبایی نبودند.

  57. قاسم خانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    صادرات شما به چه صورت است زمینی صادر میکنید یا باکشتی؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  58. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من بالش های نوزادی به رنگ نقره ای برداشتم و از خرید خودم بسیار راضی هستم

  59. زهرا اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من بالش های فانتزی برای فروشگاه خودم در رنگ نقره ای برداشتم
    و کیفیت بالا آنها بسیار راضی هستم

  60. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    خیلی مطلب خوبی بود من خودم به پتوی خواب خیلی اهمیت می دم و یکی از مواردی هست که اگر باهاش راحت نباشم درست خوابم نمی بره ممنون از این مطالب خوبتون

  61. کیمیا گفت:

    ببخشید من لباس خواب ست فلامینگو ازتون یک ماه پیش خریدم و خیلی راضی هستم فقط روبالشی فلامینگو موجود ندارید ؟میخوان ست لباس خوابم بشه همراه با کلاه خواب فلامینگو

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  62. حسین میری گفت:

    روبالشتی یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس روبالشتی خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز روبالشتی نیز مهم است و روبالشتی خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس روبالشتی نیز بسیار مهم است.

  63. نصرتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  64. قیسوندی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  65. مهجور گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  66. یوسفی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من دو روز پیش ثبت سفارش کردم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  67. زهرایی گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  68. دریادل گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  69. غفور نیا گفت:

    سلام وقت بخیر قیمت بالش های فانتزی دخترانه و پسرانه چنده حدودا؟؟؟ ارسال به قزوین هم دارید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  70. شایان فر گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    واقعا کیفیت محصولات تون به تناسب قیمت خیلی خوبه، امیدوارم
    همکاری های بیشتری داشته باشیم.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  71. نیکخواه گفت:

    سیستم تنفس انسان های بزرگسال با کودکان بسیار متفاوت است و به همین خاطر بالشت عروس می تواند مانع از تنفس کودک و سبب خفگی او شود و همچنین انتخاب یک بالش مناسب بهترین کا ر هست

  72. مرادی گفت:

     نوزاد زمان زیادی را در خواب به سر می برد و در طول روز می خوابد.
    بنابراین شما باید تمام شرایط یک بالش مناسب را رعایت کنید

  73. فردینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان روبالشتی هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  74. هدا راد گفت:

    ما نمی توانیم از بالشت هایی که در منزل وجود دارد برای کودک و نوزاد خود استفاده کنیم زیرا این بالشت ها برای نوزاد مناسب نیست

  75. نیکخواه گفت:

    بالشت های فانتزی عروس از پارچه های نخ و تاروت هم استفاده می شود و بالشت های فانتزی عروس از طرح های گل و قلب و ستاره و شکل های گرافیکی تولید شده و از نظر طرح دارای تنوع بالا می باشد

  76. خلیلی گفت:

    بالشت های فانتزی برای کودکان در طرح های میوه هم تولید می شود که به دلیل تنوع بالایی که داشته مورد استقبال بیشتر خریداران در این سبک قرار گرفته است.

  77. فریبرز کمال پور گفت:

    نرم و نرمه عالیه اصلا لیز نیست و از زیر سر لیز نمیخوره من چهار تا روبالشی نقره ای بدون لبه سفارش دادم و کنارش کلاه خواب هم سفارش دادم که اونم عالیه فقط لطفا رو تختی ساتن ابریشم بیارید چون دوست دارن از خودتون خرید کنم

  78. شریفی نیا گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  79. نصرتی گفت:

    سلام عرض ادب قصد خرید حضوری از مجموعه شما رو دارم ممنون میشم قیمت کار هارو لطف کنید

  80. تیموری گفت:

    بالش نوزاد در طرح دخترانه و پسرانه در رابطه مستقیم رشد و شکل و فرم دهی جمجمه نوزاد دارد بنابر این بالشت ممکن است باعث ایجاد ناراحتی های فیزیکی و همچنین سر نوزاد شود، و حتی سبب بروز مشکلات مغزی شود

  81. حسینی گفت:

    همین بالش اگر به آن توجه کافی نداشته باشید و محصولی بی کیفیت خریداری کنید حتی ممکن است باعث خفگی کودک شود و سلامتی آن را به خطر بیندازد بنابراین انتخاب یک بالشت مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  82. واثقی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به تاجیکستان هم دارید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  83. هادیان گفت:

    شما با خرید از طرح های فانتزی بالشت در کنار یک وسیله مورد نیاز برای استراحت و خواب راحت یک وسیله ی بازی برای فرزندان خود در نظر گرفته اید باعث زیبا تر شدن دکور کودکان هم می شود.

  84. واثقی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    بالش های فانتزی در طرح های متعدد و جذابی تولید می شود که فروش بالایی هم دارد

  85. مقدسی گفت:

    سلام

    برای عروسم هدیه میخاستم بگیرم ست روبالشتی وبالش وروتختی پتودونفره راهنماییم کنید.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  86. کاشانی گفت:

    بالش نوزاد در طرح دخترانه و پسرانه در رابطه مستقیم رشد و شکل و فرم دهی جمجمه نوزاد دارد بنابر این بالشت ممکن است باعث ایجاد ناراحتی های فیزیکی و همچنین سر نوزاد شود، و حتی سبب بروز مشکلات مغزی شود.

  87. کامرانی حمیرا گفت:

    امروزه یک امر مهم در خرید یه سیسمونی در کنار زیبایی که به دکور اتاق خواب کودک می دهد باید به کاربردی بودن بالشت هم توجه کرد که یکی از ضرورت های هر خانواده بشمار می رود.

  88. علی احمدی گفت:

    امروزه یک امر مهم در خرید یه سیسمونی در کنار زیبایی که به دکور اتاق خواب کودک می دهد باید به کاربردی بودن بالشت هم توجه کرد که یکی از ضرورت های هر خانواده بشمار می رود.

  89. درخشنده گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما قبل از ثبت سفارش نمونه هم ارسال می کنید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  90. خیر خواه گفت:

    تیم تولیدی بالشت های عروس فانتزی در طرح های خوبی که داشته مورد پسند بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

  91. سلطانیان گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی‌ شرکت دیبا بافت نگار دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با قیمت ارزان به فروشندگان سر تا سر کشور عرضه می کنند.

  92. حمزه گفت:

    امروزه یک امر مهم در خرید یه سیسمونی در کنار زیبایی که به دکور اتاق خواب کودک می دهد باید به کاربردی بودن بالشت هم توجه کرد که یکی از ضرورت های هر خانواده بشمار می رود.

  93. ترابی امین گفت:

    شما نمی توانید از بالشت هایی که در منزل وجود دارد برای کودک و نوزاد خود استفاده کنید زیرا این بالشت ها برای نوزاد مناسب نیست

  94. نوری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من چند سالی هست که خرید پتومو از شما میکنم ممنون از سایت خوبتون.

  95. خدیجه گفت:

    سلام وقت بخیر یکی از جذاب ترین طرح های تولید شده بالشت برای کودک تولید در طرح های جذاب خرس های تدی و شخصیت های گربه و سگ هاسکی می باشد

  96. فرشته حسینی گفت:

    توصیه می شود تا دوسالگی برای کودک از بالشت استفاده نکنید بعد از این سن خود کودک علاقه نشان می دهد که به بالشت علاقه دارد یا خیر تا خرید انجام دهید.

  97. واثقی گفت:

    یک بالشت برای افراد بزرگسال برای سلامت گردن و کاهش فشار ستون فقرات انتخاب می شود و کاملا با ملاک های خرید بالش در نوع دخترانه و پسرانه آن متفاوت است.

  98. گل محمدی گفت:

    سلام عرض ادب روبالشی پسرانه طرح فوتبالی هم دارید؟؟ جفتی میشه خرید یا تکی؟؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  99. خلیلی گفت:

    نوزاد زمان زیادی را در خواب به سر می برد و در طول روز می خوابد.
    بنابراین شما باید تمام شرایط یک بالش مناسب را رعایت کنید

  100. حمزه لو گفت:

    سلام ودرود
    در میان تنوع بالایی که بالشت ها دارد جدیدا در بازار نوع بالشت های عروسکی زیادی وارد شده است

  101. عاشوری گفت:

    سلام وقت بخیر

    بالش فانتزی عروس طرح طبیعت میخام.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  102. قادری پور گفت:

    سلام وقت بخیر بالشت های عروسکی برای کودکان از طرح های انواع حیوانات هم استفاده می شود که به عنوان دکوری هم قابل استفاده می باشند

  103. بخشی گفت:

    بالش فانتزی درانواع طرح ورنگ برای نوزاد،کودک وبزرگسال راازمجموعه دیباف نگارتهیه کنید.

  104. عبدل احدی گفت:

    توصیه می شود تا دوسالگی برای کودک از بالشت استفاده نکنید بعد از این سن خود کودک علاقه نشان می دهد که به بالشت علاقه دارد یا خیر تا خرید انجام دهید

  105. کریمی گفت:

    امروزه یک امر مهم در خرید یه سیسمونی در کنار زیبایی که به دکور اتاق خواب کودک می دهد باید به کاربردی بودن بالشت هم توجه کرد که یکی از ضرورت های هر خانواده بشمار می رود.

  106. شکیبی گفت:

    سلام خسته نباشید وسایل مورد نیاز در خرید سیسمونی برای نوزاد در کنار وسایل دکوری و خواب و عروسک قابل توجه ترین آن بالشت مناسب برای کودک می باشد

  107. فاطمه گفت:

    روبالشتی های فانتزی عروس و کودک دیبافت در سایزها و طرح متنوع هستن

  108. سارا نادری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت بالش نوزادی عمده هر عدد چقدر در میاد؟

  109. شهره اسدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت روبالشتی‌ نوزدای هاتون چقدره ؟

  110. حوا گفت:

    سلام
    مجموعه دیبا بافت به عنوان تولید کننده بالش فانتزی نوزاد، کودک، دخترانه و پسرانه و عروس سابقه درخشانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟