بزرگترین رو بالشتی فروشی ارزان قیمت در تهران

اگر شما هم قصد خرید از بزرگترین رو بالشتی فروشی ارزان قیمت در تهران را دارید می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و تمام محصولات را دیدن فرمایید و انتخاب خود را انجام دهید.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می شود که تا آخر مطالب سایت را مطالعه داشته باشید، برای درخواست انواع روبالشتی با قیمت پایین به لیست قیمت دیبا بافت نگار حتما سر بزنید و با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید زیرا مدیر فروش از بروز ترین قیمت موجود در بازار به طور کامل اطلاع دارد و همیشه پاسخگو شما می باشد.
در تهران مراکز مختلفی وجود دارد که در آن محصولات به صورت عمده و پخش در دسترس عموم قرار می گیرد، و طرح ها ی مختلفی تولید می شود.

بزرگترین رو بالشتی فروشی ارزان قیمت در تهران

 

رو بالشتی ارزان قیمت

روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید.
روبالشتی های هتلی در مدل های جذاب به بازار عرضه می شوند.
روبالشتی که به صورت عامیانه روبالشتی گفته می شود یک رویه هست که روی بالش کشیده میشه و مانع از آلودگی آن می شود و از بر خورد مستقیم پوست صورت با محتویات داخل بالشت هم می شود.
شما می توانید روبالشتی راهم به صورت نیم ست و هم جداگانه با طرح های مختلف در انواع سایز های بزرگ و کوچک وهمچنین مدل پسرانه و دخترانه و کودک به قیمت عمده از شرکت دیبا بافت نگار بدون واسطه خریداری کنید.
روبالشتی علاوه برا این که یک کالای خواب است می تواند تاثیر به سزایی بر دکور اتاق شما بگذارد اتاقی که در آن بتوانید به راحتی استراحت کنید، امروزه به دلیل مواد اولیه متفاوت روبالشتی ها نیز دارای مدل های متنوعی هستند و در هر جنسی تولید می شوند، روبالشتی ها باید دارای کیفیت خوبی باشند اگر قصد خرید روبالشتی دارید حتما مطالب را تا آخر دنبال کنید.
در تولید روبالشتی از انواع پارچه برای دوخت آن ها استفاده می شود مانند پارچه های نخی، پارچه مخمل، پارچه کتان، پاره پلی استر، پارچه پنبه ای که این اجناس یکی از پر کاربرد ترین اجناس بشمار می روند.
پارچه ها از نظر کیفیت وجنس دارای قیمت های متفاوتی می باشند، پارچه های تولید شده از جنس طبیعی دارای ویژگی های همانند ضد چروک بودن و ضد تعریق و ضد حساسیت و همچنین دارای قیمت بیشتری خواهند بود.
روبالشتی ها دارای سایز های مشخصی هستند و اینکه به درخواست مشتری هم مدل سفارشی تولید می شود، انواع روبالشتی ها عبارتند از روبالشتی مخملی، روبالشتی سه بعدی، روبالشتی لبه دار، روبالشتی لبه دار می باشد که می توانید این مدل ها را به صورت عمده از شرکت دیبا بافت نگار خریداری کنید.
شما اگر قصد خرید با قیمت عمده را دارید می توانید به مشاوران فروش دیبا بافت نگار تماس حاصل فرمایید، این مجموعه انواع مختلف روبالشتی ها را تولید و بفروش می رساند.
روبالشتی یک محصول بسیار مفید بوده که به بالشت ها جلوه ی زیبا و شیکی می دهد،انواع روبالشتی ها از طریق مرکز تولید عمده آن است.

رو بالشتی ارزان قیمت
روبالشتی های طرحدار یکی از پر فروش ترین محصولات است که در مدل های پاکتی و زیپ دار و لبه دار از طریق مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت عمده به فروش می‌رسد، باید به اندازه های استاندارد آن توجه داشته باشیم و جنس روبالشتی و طرح آن با قیمت عمده برای فروشندگان قابل خرید است. خرید روبالشتی های ساده و طرحدار در همه ی ابعاد از طریق سایت دیبا بافت نگار امکان پذیر است.

 

بزرگترین رو بالشتی فروشی

شرکت دیبا بافت نگار به عنوان یکی از برترین برند های تولید کننده انواع روبالشتی شناخته شده است، روبالشتی به صورت تعداد بالا توسط شرکت دیبا بافت نگار در سایز نوزاد و بزرگسال با کیفیت و جنس مرغوب و دوام بالا با قیمت مناسب را می توان از طریق سایت دیبا بافت نگار انجام داد تا با خیالی آسوده بهترین محصول را دریافت کنید.
روبالشتی های استاندارد در سایز بزرگسال 50 سانت و 70سانت می باشد، تمام نمونه های موجود در بازار در این سایز تولید می شود. مجموعه دیبا بافت نگار تولید کننده انواع طرح های رو بالشتی می باشد که هر کدام دارای جنس های متفاوتی می باشد و برای هر سایزی طرح و رنگ مخصوص خود را دارد، این محصولات به صورت غیر حضوری توسط شرکت های مختلف انجام می شود.
شرکت دیبا بافت نگار روبالشتی در ابعاد 45تا 75سانت هم با طرح های مختلف تولید و وارد بازار می کند یکی از بهترین مراکز برای تهیه و سفارش محصولات صورت غیر حضوری فروشگاه های اینترنتی یا سایت های معتبر می باشد، از طریق سایت می توانید روبالشتی ارزان و با کیفیت خرید کنید.

بزرگ ترین رو بالشتی فروشی

 

روبالشتی فروشی تهران

تولیدی های فراوانی در سراسر کشور ایران در شهرهای مختلف در حال فعالیت و تولید هستند و انواع گوناگونی را تولید می کنند که عبارتند ازروبالشتی پنبه دوزی شده و روبالشتی آستردار و روبالشتی ابریشمی و در طرح های ساده، طرحدار به خریداران عرضه می شوند تهران به دلیل وجود تعداد بالای تولیدی ها در تمام مناطق شهر تولید انبوهی در زمینه روبالشتی را دارند و به عنوان یک مرکز بزرگ روبالشتی با قیمت عمده بشمار می رود.
روبالشتی های دیبا بافت نگار با تولید انواع روبالشتی صادراتی و ارائه انواع متنوع از روبالشتی ها و ارسال با ارزان ترین قیمت بسیار مورد مناسب برای خرید هستند.
مجموعه تولید کننده دیبا بافت نگار در عرصه پخش عمده روبالشتی و قیمت و رنگ ثابت به طوری که تمام این محصولات دارای ضمانت هستند مدل ضمانتی، پنبه دوزی، زیپ دار، در سراسر ایران و کشور های همسایه به فروش می رساند و ارسال می شود.
تولیدی روبالشتی درجه یک، فروش عمده، روبالشتی در انواع پارچه و طرح همانند انواع پارچه های مخمل، آستر،کتان، ابریشم، شانل، آبرنگی و…تولید می شوند.
شما نیز اگر می خواهید خریدی آسان و مطمعن داشته باشید فقط کافیست با شماره های درج در سایت تماس حاصل فرمایید و در زمینه محصول بهترین راهنمایی را از کارشناسان این مجموعه داشته باشید.

 

 

لینک کوتاه:

77 فکر در مورد “ بزرگترین رو بالشتی فروشی ارزان قیمت در تهران

  1. رویا قربانیان گفت:

    سلام وقت بخیر
    خیلی خوشحالم که با مجموعه شما آشنا شدم شما بهترین فروشگاه اینترنتی هستید.

  2. مهسا تبریزی گفت:

    سلام وقت بخیر روبالشتی با قیمت پایین به لیست قیمت دیبا بافت نگار تهیه می شود

  3. رهمان حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های طرحدار یکی از پر فروش ترین محصولات است که در مدل های پاکتی و زیپ دار و لبه دار تولید می شوند و طرفداران زیادی دارد.

  4. رویا فرید گفت:

    سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم شما جزو بهترین تولید کنندگان کالای خواب هستید.

  5. حسین کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید

  6. علی اکرمی گفت:

    سلام من همیشه روبالشی از شما خرید می کنم کیفیت کاراتون واقعا عالیه.

  7. علی کریمی گفت:

    با عرض سلام و درود خدمت شما دوست عزیز میخواستم از دوستانی که خرید داشتند بپرسم از خریدشون راضی هستند؟ و سوال دوم اینکه برای هتل چه نوع رو بالستیک ای مناسب است

  8. سهیل معماریان گفت:

    سلام شما فقط فروش حضوری در تهران دارید؟بقیه شعب شما در کدوم شهر ها هستند؟فروش به صورت عمده و قیمت همکاری هم دارید؟

  9. سمیع نصیری گفت:

    یکی از بهترین رو بالشتی هوایی که خرید کردم از دیبابافت نگار بود از لحاظ قیمت و کیفیت و ماندگاری و ضد حساسیت بودن عااااالی بود ممنونم بابت پیشنهاد و مشاوره ی رایگان شما

  10. کریم انصاری‌فرد گفت:

    سلام خواستم تشکر کنم از شما و تیم پشتیبانی عالیتون که با صبر و حوصله و دقت کار مشاوره رو به من ارایه دادید امیدوارم موفق و پیروز باشید به امید خریدی دوباره

  11. محمد معین غلامی گفت:

    با سلام خدمت شما میخواستم ببینم شرایط گرفتن نمایندگی چجوری است و اینکه در شهر اراک نمایندگی فروش قبول میکنید یا خیر ممنون میشم با من تماس بگیرید

  12. حسین بابائی گفت:

    سلام به نظرم برای دوستانی که هتل دارن و یا سوییت دارن این نوع رو بالشتی خیلی خوبه هم از نظر قیمت و هم از نظر ماندگاری من که خیلی راضی بودم ممنون میشم رو بالشتی طرح عروسکیتون رو دوباره شارژ کنید با تشکر

  13. علی عباسی دماوندی گفت:

    سلام میخواستم بپرسم رو بالشتی با عرض ۳۰ موجود دارید یا خیر همچنین رنگ طوسی و طوسی سفید هم موجود شده یا خیر سری قبلی که ازتون خرید کردم راضی بودم خدا بهتون رزق و روزی بده انشاالله

  14. مهشید خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر رو بالشتی های شنا در کنار قیمت ارزانی که دارد واقعا زیبا هستند خسته نباشید میگم موفق باشید

  15. محمود کیوانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی که به صورت عامیانه روبالشتی گفته می شود یک رویه هست که روی بالش کشیده میشه

  16. محمد حسن زاده گفت:

    سلام وقت بخیر
    من برای مسافرخونه خودم سفارش دادم تو مدت کوتاهی به دستم رسید ممنون از سایت شما

  17. حسین پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما می توانید روبالشتی راهم به صورت نیم ست و هم جداگانه با طرح های مختلف عرضه کنید

  18. جلال امیری گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی که به صورت عامیانه روبالشتی گفته می شود یک رویه هست که روی بالش کشیده میشه و مانع از آلودگی آن می شود و از بر خورد مستقیم پوست صورت با محتویات داخل بالشت هم می شود

  19. حسین محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی که به صورت عامیانه روبالشتی گفته می شود یک رویه هست که روی بالش کشیده میشه و مانع از آلودگی آن می شود و از بر خورد مستقیم پوست صورت با محتویات داخل بالشت هم می شود.

  20. سینا کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید در سایت دیبا بافت نگار بعد خرید کنید

  21. کامران اویسی گفت:

    سلام وقت بخیر
    در تولید روبالشتی از انواع پارچه برای دوخت آن ها استفاده می شود مانند پارچه های نخی، پارچه مخمل، پارچه کتان، پاره پلی استر، پارچه پنبه ای یکی از بهترین پارچه ها برای تولید روبالشتی می باشد.

  22. امید مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های هتلی در مدل های جذاب به بازار عرضه می شوند.

  23. مظاهری گفت:

    سلام وقتتون بخیر روبالشی باید از ویژگی های ضد تعریق وضد حساسیت برخوردار باشد وضدآبرفت باشد باتشکر

  24. سمیه فدای گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های من به دستم رسید ممنون از سایت خوبتون کیفیت کارتون عالی بود.

  25. امیر املشی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی راهم به صورت نیم ست و هم جداگانه با طرح های مختلف در انواع سایز های بزرگ و کوچک وهمچنین مدل پسرانه و دخترانه و کودک به قیمت عمده از شرکت دیبا بافت نگار بدون واسطه خریداری کنید.

  26. مهسا صامدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید.

  27. محمد دارابی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های هتلی در مدل های جذاب به بازار عرضه می شوند.

  28. امید دارابی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید

  29. صباغی گفت:

    باسلام خدمت شما من از خریدم خیلی راضی ام باتوجه به قیمت ارزان بسیار کیفیت خوبی دارند و بدون آبرفت هستند

  30. میلاد اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می شود که تا آخر مطالب سایت را مطالعه داشته باشید

  31. محمد مهدوی گفت:

    سلام من تولیدی دارم چگونه میتونم با شما ارتباط برقرار کنم جهت صادرات محصولاتم به کویت؟ از همین جا از کمک شما تشکر میکنم من با کمک و مشاوره های شما تونستم کسب و کارم رو در حوزه فروش کالای خواب

  32. زهرا راستگو گفت:

    سلام فروشتون فقط به تهرانه؟ ما در شهرستانیم میخواستم ببینم ارسال با تیپاکس دارید؟ اگر دارید ممنون میشم قیمت رو هم درج کنید چون من فروشگاه دارم میخوام به صورت عمده با شما کار کنم من در شهر های مرزی مستقر هستم با تشکر

  33. عبداللهی گفت:

    سلام خسته نباشید این نوع روبالشتی ها باوجود قیمت ارزانی که دارد بسیار باکیفیت است و ضد آبرفت هستند

  34. شیما سلطانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما ارسال به سراسر کشور دارید؟ ارسالتون رایگان یا هزینه داره؟

  35. حسین زاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من شهر ایلام زندگی میکنم شما ارسال دارین ؟

  36. کمیل رستمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما برای شهر تبریز ارسال دارین؟

  37. علی اکرمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی یک محصول بسیار ضروری هستند که بر روی بالشت کشیده می شوند.

  38. براتی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید این روبالشی ها باوجود قیمت ارزان آیا کیفیتش هم خوبه؟؟؟

  39. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور سومالی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  40. محمد پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور ایرلند هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  41. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور یان ماین هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  42. محمد جوادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت پارچه روبالشتی هاتون چقدر است؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروشتون به صورت عمده هست فقط یا تکی هم دارین؟

  43. میلاد رجبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای تهیه روبالشتی ارزان قیمت دیگر نیازی به رفتم حضوری نیست زیرا دیبا بافت نگار این مشکل. را حل کرده و به صورت آنلاین فروش دارد و در اسرع وقت هم تحویل می دهد

  44. امید ترابی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ارسال به همدان هم دارید ممنون میشم در مورد ثبت سفارش هم توضیح دهید

  45. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به ترکیه هم دارید

  46. میلاد احمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به کشور نیجریه هم دارید

  47. امید رنجبر گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های هتلی در مدل های جذاب به بازار عرضه می شوند.

  48. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    انواع روبالشتی با قیمت پایین به لیست قیمت دیبا بافت نگار حتما سر بزنید و با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید زیرا مدیر فروش از بروز ترین قیمت موجود در بازار به طور کامل اطلاع دارد و همیشه پاسخگو شما می باشد

  49. امید ناصریان گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی که به صورت عامیانه روبالشتی گفته می شود یک رویه هست که روی بالش کشیده میشه و مانع از آلودگی آن می شود

  50. امیر لاجوردی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید.

  51. امید جمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید به صورت آنلاین در سایت دیبا سفارش دهید

  52. میلاد نداف گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی راهم به صورت نیم ست و هم جداگانه با طرح های مختلف در انواع سایز های بزرگ و کوچک وهمچنین مدل پسرانه و دخترانه و کودک از این سایت به صورت آنلاین سفارش دهید

  53. رفسنجانی گفت:

    سلام خدمت شما من از مشتری های ثابت شما هستم این رو بالشی ها با وجود قیمت ارزان کیفیت خوبی هم دارند

  54. بختیار زاده گفت:

    سلام عرض شد ممنون از شرکت دیبافت نگار برای مشتری مداری شون وعرضه کالاهای با کیفیت ومناسب با جیب مشتری مرسی از شما

  55. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های هتلی در مدل های جذاب به بازار عرضه می شوند.

  56. مهسا دارابی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید رو بالشتی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  57. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    تولیدی روبالشتی درجه یک، فروش عمده، روبالشتی در انواع پارچه و طرح همانند انواع پارچه های مخمل، آستر،کتان، ابریشم، شانل، آبرنگی و…تولید می شوند.

  58. اسد بهرامی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید

  59. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه ها از نظر کیفیت وجنس دارای قیمت های متفاوتی می باشند، پارچه های تولید شده از جنس طبیعی دارای ویژگی های همانند ضد چروک بودن و ضد تعریق و ضد حساسیت و همچنین دارای قیمت بیشتری خواهند بود

  60. امید امیری گفت:

    سلام وقت بخیر

    روبالشتی های هتلی در مدل های جذاب به بازار عرضه می شوند.

  61. کرمانی گفت:

    سلام و عرض ادب روبالشی مجموعه شما با توجه به قیمت ارزان و مناسبش کیفیت وجنس مرغوبی دارد و خیلی خوبه که شما متناسب با هر جیبی کالای خواب دارید

  62. موسی کاظمی گفت:

    سلام روز بخیر
    من شهر تبریز زندگی میکنم شما ارسال به شهر تبریز دارین؟

  63. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی انواع فراوانی دارد که به راحتی در بزرگترین رو بالشتی فروشی می توانید تمام آن ها را مشاهده کنید.
    روبالشتی های هتلی در مدل های جذاب به بازار عرضه می شوند

  64. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های طرحدار یکی از پر فروش ترین محصولات است که در مدل های پاکتی و زیپ دار و لبه دار تولید می شوند و طرفداران زیادی دارد.

  65. هادی رهنما گفت:

    در تهران مراکز مختلفی وجود دارد که در آن محصولات به صورت عمده و پخش در دسترس عموم قرار می گیرد، و طرح ها ی مختلفی تولید می شود.

  66. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصولات روبالشتی ارزون رو برایم ارسال کنید

  67. یوسف نژاد گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید قیمت این روبالشی رو لطف میکنید؟؟؟؟ فقط در تهران نمایندگی داره؟

  68. رحمانی گفت:

    برای درخواست انواع روبالشتی با قیمت پایین به لیست قیمت دیبا بافت نگار حتما سر بزنید و با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید

  69. رسولی گفت:

    برای درخواست انواع روبالشتی با قیمت پایین به لیست قیمت دیبا بافت نگار حتما سر بزنید و با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید

  70. روح بخش گفت:

    سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم شما جزو بهترین تولید کنندگان کالای خواب هستید.

  71. امیر علی داودی نیا گفت:

    سلام خسته نباشید خدا قوت روبالشتی های بزرگ و قشنگ هستند و بسیار جلوه زیبایی دارند ممنونم از سایت بسیار خوبتون

  72. حسین توکلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است ؟

  73. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    خیلی خوشحالم که با مجموعه شما آشنا شدم شما بهترین فروشگاه اینترنتی هستید و در نرخ پایینی هم عرضه می کنید

  74. فتحی پور گفت:

    سلام ممنون از مطالبات مفیدی که در سایت قرار دادید کمک بزرگی در انتخاب مدل وطرح میکند سپاس

  75. معصومه صادقی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ‌‌ فروشگاه شما بهترین فروشگاه اینترنتی است خیلی خوشحال باش و آشنا شده ام
    ممنون از اطلاعاتتون.

  76. سارا نادری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    بسیار خوشحال که توانستم با شما همکاری کنم ممنون از سایت خوبتون.

  77. محسنی فر گفت:

    سلام فروش بزرگترین رو بالشتی فروشی ارزان قیمت در تهران فقط در شهر تهران است یا این موضوع درباره ی روستا های شمال شرقی هم صدق میکنه؟ ممنون میشم اطلاع بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟