بزرگترین فروشگاه روتختی کتان با قیمت عالی

رو تختی یکی از بخش های مهم اتاق خواب به شمار می رود. جنس روتختی ها بسیار متنوع است و توسط برند های مختلفی تولید می شوند. روتختی کتان یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها در این زمینه می باشد و نسبت به کیفیتش، قیمتی بسیار عالی و مناسب دارد. 

بزرگترین فروشگاه روتختی کتان با قیمت عالی

دلیل مرغوبیت روتختی کتان چیست؟

دلیل مرغوبیت روتختی کتان چیست؟

رو تختی کتان از بهترین نوع نخ و پارچه  تشکیل شده است. استفاده از پارچه های تمام نخ باعث افزایش طول عمر و کیفیت این محصول می شود. 

همچنین این امر باعث می شود تا روتختی ها در صورت تماس با آب و آنزیم های موجود در مواد شوینده، کیفیت و شکل خود را از دست ندهند. رنگ رو تختی ها بعد از شست و شو از بین نمی رود و این محصولات آبرفت ندارند. 

به دلیل داشتن طراحی های متنوع و مختلف، این روتختی در میان افراد مختلف طرفداران زیادی دارد و بسیار محبوب است. از این رو مشتریان طیف وسیعی از این محصول را برای انتخاب دارند. 

روتختی کتان نخ بسیار نرم و لطیف می باشد و پوست افراد را خراش نمی دهد. هم چنین حساسیت زا نیست و باعث ایجاد خارش و سوزش نمی شود.

رو تختی های کتانی بسیار سبک و قابل حمل هستند و در جابجایی و اثاث کشی به راحتی حمل می شوند. این رو تختی ها در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید می شوند و نیاز افراد مختلف را پوشش می دهند. 

روتختی دونفره کتان بسیار مرغوب و با کیفیت است و طول عمری طولانی دارد. این روتختی نخ کش نمی شود و خیلی زود دچار پوسیدگی و پارگی نمی شود. بنابراین یک انتخاب بسیار مناسب و با صرفه اقتصادی برای مشتریان به شمار می رود. 

قیمت نهایی روتختی کتان در تهران

قیمت نهایی روتختی کتان در تهران

قیمت نهایی روتختی کتان به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت، کیفیت نخ و پارچه مورد استفاده می باشد. هر چقدر کیفیت این مواد بالاتر باشد، کیفیت محصول نیز بالا می رود و قیمت آن افزایش می یابد. هم چنین با گران شدن نخ و مواد اولیه، قیمت این کالا نیز گرانتر می شود. 

قیمت گذاری روتختی در کارخانه توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود، اما قیمت این محصول در بازار تهران در حال نوسان است. شرایط بازار بر روی قیمت این کالا نیز اثر می گذارد. برای مثال در بخش هایی از سال که افراد به خرید سال نو و وسایل جدید می پردازند، قیمت این محصولات به صورت موقتی افزایش می یابد. اما با گذشت این زمان، قیمت کالا به حالت سابق باز می گردد و ارزان می شود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟