تولیدکنندگان برتر ملحفه هتلی در ایران

ملحفه از جمله وسایل مورد استفاده در هتل می باشد که به دلیل حساسیت مشتریان بهتر است از پارچه های با کیفیت تهیه شود تا رضایت مشتریان را جلب نماید زیرا مهمانان هتل به سرویس خواب شیک و تمیز اهمیت می دهند و صاحبان هتل ها برای اینکه شرایط مناسبی را برای خواب راحت مهمانان خود فراهم سازند لازم است از بهترین و با کیفیت ترین ملحفه ها استفاده نمایند. تولید کنندگان برتر ملحفه هتلی در ایران این محصول را در بهترین کیفیت تولید می کنند و هتل داران در صورت خرید مستقیم  این محصولات می توانند آنها را با قیمت ارزانتری تهیه کنند.

تولیدکنندگان برتر ملحفه هتلی در ایران

مشخصات ملحفه هتلی مرغوب

مشخصات ملحفه هتلی مرغوب از جمله مشخصات ملحفه هتلی مرغوب جنس این است که این محصول از پنبه تهیه شده است و محصولاتی که برای تولید آنها از الیاف پنبه استفاده می شود کیفیت بهتری دارند.

البته ملحفه هتلی که از پنبه خالص تهیه شده باشد بسیار مرغوبتر هستند اما ملحفه های با مخلوط پنبه و الیاف دیگر نیز مناسب هستند.

پارچه های پنبه ای سبک و راحت هستند و کیفیت مناسب را برای یک خواب راحت دارند و البته ملحفه های تولید شده از الیاف طبیعی نیز بسیار مناسب هستند

جنس پارچه ملحفه هتلی به تراکم بافت، یک دست بودن آن، میزان آب رفت پارچه، نرمی و لطافت آن، نوع نخ مصرفی و غیره بستگی دارد.

شما می توانید در هنگام لمس پارچه به نرمی و لطافت آن پی ببرید و همچنین تا حدود زیادی از کیفیت آن به طور تجربی آگاهی یابید.

ملحفه های سفید از مرغوبترین انواع این محصول هستند که دارای جنس تترون، ترگال، کجراه می باشند و برای خرید ملحفه های هتلی بهتر است یک جنس برای خرید این محصول انتخاب شود زیرا در این صورت با قیمت ارزانتری می توان آنها را خریداری نمود.

محل فروش عمده ملحفه هتلی

محل فروش عمده ملحفه هتلی شما می توانید با خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول به صورت عمده آن را با قیمت ویژه و ارزان خریداری نمایید.

این خرید برای تمامی مشتریان سراسر کشور به راحتی انجام پذیر است و خریداران عمده می توانند محصولات انتخابی خود را سفارش دهند تا برای آنها ارسال گردد.

انواع ملحفه هتلی را خریداران می توانند هم اکنون پس از بررسی های لازم در مورد کیفیت و قیمت آنها سفارش و خریداری نمایند.

خریداران این محصول می توانند برای تکمیل بررسی های خود با کارشناسان و مشاورین این محصول تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را به دست آورند.

همچنین جهت آگاهی از چگونگی ارسال محصولات و زمان تحویل آنها می توانید با مدیران فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟