تولیدی روبالشتی مخمل سه بعدی مناسب قیمت ایرانی

تولیدی روبالشتی مخمل سه بعدی در ایران در خراسان، همدان، اصفهان و تهران از شهرت بالایی برخوردار است. اکثر مردم فکر می کنند روبالشتی های سه بعدی اکثرا وارداتی هستند. آنها می گویند ایران نمی تواند این نمونه روبالشتی ها را باکیفیت تولید کند. اما امروزه ایران ثابت کرده است که می تواند این روبالشتی ها را باکیفیت و قیمت مناسب تولید کند.

خصوصیات روبالشتی مخمل سه بعدی

  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • جنس نرم و لطیف
  • چاپ ویژه پارچه
  • ثبات رنگ

روبالشتی مخمل سه بعدی از روبالشتی هایی است که به علت داشتن طرح های متنوع افراد زیادی را به خود جلب می کند. جنس نرم و لطیف آن مورد پسند همگان هست.  در شستشو نیز از ثبات رنگ خوبی برخوردار می باشد.

نوع چاپ روبالشتی سه بعدی

پارچه روبالشتی سه بعدی معمولا از نوع مخمل پورشه می باشد. این محصول دارای چاپ خاصی می باشد. طرح های این پارچه ها طوری چاپ و تکمیل می شود که وقتی به آن نگاه می کنیم دارای بعد به نظر می رسند. در واقع طبیعی تر دیده می شوند. البته بسیای از این طرح ها در اندازه های روتختی هم چاپ می شوند.

روبالشتی مخمل سه بعدی

طرح های تولیدی روبالشتی سه بعدی

تنوع بالای این روبالشتی ها باعث شده که طرح های زیادی داخل کاتالوگ تولیدی روبالشتی مخمل یافت شود. شما هم می توانید کاتالوگ و نمونه این طرح ها را از تولیدی دیبافت تهیه کنید.

تولیدی روبالشتی مخمل تولیدی روبالشتی سه بعدی پخش روبالشتی سه بعدی روبالشتی مخمل سه بعدی

روبالشتی سه بعدی را از کجا بخریم؟

روبالشتی مخمل سه بعدی را می توانید از شعب تولیدی روبالشتی مخمل دیبافت در خراسان به صورت عمده تهیه کنید. خرید روبالشتی به صورت جزئی نیز از فروشگاه اینترنتی دیبافت کالا امکانپذیر می باشد. شما می توانید برای پاسخ به پرسشهای خود برای خرید با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین با عضویت در کانالهای شرکت در جریان محصولات جدید و به روز ما باشید.

منبع:روبالشتی دیبافت

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ تولیدی روبالشتی مخمل سه بعدی مناسب قیمت ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟