تولیدی روبالشی پاکتی استاندارد و باکیفیت

شرکت تولیدی روبالشی پاکتی استاندارد و باکیفیت سعی بر این دارد که بتواند بهترین نوع این محصول ها را با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوبی تهیه و تولید نماید و سپس در دسترس مشتری های خود قرار دهد. این شرکت محصول های خود را در رنگ های متنوع و بسیار زیبایی تولید می کند و شما می توانید این محصولات متنوع را به دلخواه خودتان خریداری نمایید. این شرکت تولید کننده محصولاتش را به طرق مختلفی به فروش می رساند. 

روبالشتی یکی از کالاهای کاربردی و در عین حال زیبا می باشد که جلوه ای شیک به بالش می دهد.

تولیدی روبالشی پاکتی استاندارد و باکیفیت

آشنایی با انواع مدل های روبالشی

آشنایی با انواع مدل های روبالشی در این قسمت لازم است که با نمونه های مختلفی از روبالشی ها آشنا شوید تا بتوانید روند خریدتان را به خوبی و به درستی به پیش ببرید. اگر قصد دارید که بهترین نمونه از این محصول ها را خریداری کنید باید بدانید که آشنایی با انواع مدل های روبالشی برای شما قبل از شروع هر کاری ضرورت دارد. 

برخی از انواع مدل روبالشی های گوناگون این محصولات عبارت می باشنداز: 

  • روبالشتی های ساده 
  • نمونه های لبه دار که دارای لبه های دالبری شکل می باشند. 
  • روبالشی های مخمل 
  • نمونه های پاکتی 

اغلب روبالشتی هایی که پاکتی می باشند دارای زیپ هستند که به این دلیل که به راحتی جدا می شوند مورد توجه بسیاری از خریدارها قرار گرفته اند. این محصول های پاکتی دارای کیفیت های عالی هستند. برخی از آنها ساده و بعضی دیگر از این کالاها طرح دار می باشند. 

باید بگوییم که تمام این نمونه ها بسیار زیبا و بی نظیر هستند. 

 

روبالشتی لبه دار چین دار نخی و روبالشتی پنبه ای، دو مدل دیگر از‌ نمونه های روبالشتی هستند که بسیار مرغوب و باکیفیت هستند. روبالشتی پنبه ای، نرم ولطیف هستند و روبالشتی چین دار ظاهری شیک وزیبا دارد و انتخاب مناسبی برای اتاق عروس خانم ها می باشد.

فروش روبالشی پاکتی در طرح های متنوع

فروش روبالشی پاکتی در طرح های متنوع فروش روبالشی پاکتی در طرح های متنوع با نرخ های گوناگونی انجام می شود. بدیهی است که نرخ نمونه هایی از این محصولات که دارای طرح های ساده ای می باشند پایین تر از محصولاتی است که با طرح های پیچیده تری به بازار فروش روانه می گردند.

قیمت روبالشی پاکتی با توجه به نوع طرح های این کالاها به مشتری ها ارائه می گردد. فروش این نمونه های طرح دار به روش های عمده و اینترنتی انجام می شود. به این ترتیب شما عزیزان می توانید نمونه های مورد پسند خودتان را بنا به میزان احتیاجی که به این روبالشتی ها دارید به تعداد دلخواه تان برای خرید در نظر بگیرید.

اگر قصد دارید که وقت تان را در بازار هدر ندهید و در هر جا که حضور دارید روند خرید خود را به پایان برسانید می توانید روش آنلاین را برای خرید این کالاها انتخاب نمایید. به این طریق است که بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول ها را می توانید به طور غیر حضوری برای خرید سفارش دهید.

روبالشی ها دارای نمونه کارهای متنوعی هستند. دربازار ایران مدل های مختلفی از روبالشی وجود دارد که برخی تولید داخل کشور و برخی محصولی خارجی محسوب می شوند. برندهای خارجی روبالشی دربازار، از تقاضای بالایی برخوردارند. این روبالشی ها توسط بازرگانی های مختلفی وارد شده و در اختیار فروشگاه ها و سایر مراکز قرار می گیرند‌.

مشخصات روبالشی پاکتی لبه دار

مشخصات روبالشی پاکتی لبه دار در طراحی و دوخت روبالشتی ها، یکی دیگر از ایده هایی که به کار گرفته شده است مربوط به تولید روبالشتی پاکتی لبه دار می باشد که این محصول در قسمت پشتی، لبه های روی هم آمده دارد.

روبالشتی پاکتی لبه دار، با جنس پارچه های تترون و نخی دوخت می شود.

روبالشتی پاکتی لبه دار نخی، باجنس پارچه های نخی تولید شده اند که از نرمی و لطافت، طول عمر بالا، ضد حساسیت زا بودن برخوردار هستند. پارچه های نخی با توجه به این که ضخامت کمی دارند، پنبه دوزی می شوند تا کیفیت کار بالاتر برود. این روبالشتی ها برای مکان های پرتردد، هتل ها و اماکن عمومی انتخاب مناسبی است. از ویژگی های آن ها می توان به قیمت مناسب، طرح بندی بالا و همچنین دوام و طول عمر خوب آن ها اشاره نمود.

روبالشتی پاکتی لبه دار تترون، با استفاده از برترین و باکیفیت ترین نوع پارچه تترون تولید می شوند. پارچه های تترون به دلیل ویژگی های خاص تترون، در کشورمان مورد توجه زیادی قرار گرفته اند و مصرف کنندگان خانگی و عمده به دلیل ارزان بودن پارچه تترون و همچنین کیفیت بالای آن پس از شستشو، ترجیح می دهند که از این نوع متریال برای دوخت انواع روبالشتی استفاده کنند. که همین کیفیت و قیمت ارزان توانسته رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

فروش مستقیم روبالشی پاکتی لبه دار

فروش مستقیم روبالشی پاکتی لبه دار روبالشتی های پاکتی لبه دار، همواره یکی از بهترین و ارزان ترین پارچه ها می باشند که قیمت عمده آن ها هم بسیار مناسب و کاربردی هستند.

این مدل روبالشتی ها به دلیل استفاده آسانی که دارند، همواره در لیست انتخاب های مشتریان قرار می گیرد.

فروش مستقیم روبالشی پاکتی لبه دار، سبب شده تا تجارت این بازار بسیار خوب و سودآور باشد و شما هم می توانید از این موقعیت خوب برای سفارش عمده انواع روبالشتی استفاده نمایید.

فروشنده روبالشتی های پاکتی لبه دار ارزان قیمت، مراکز متعددی هستند که به صورت حضوری و غیر حضوری در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند.

قیمت فروش عمده روبالشی پاکتی لبه دار مناسب می باشد، که می توان با هر میزان بودجه ای آن را خریداری کرد. فروش عمده روبالشتی درجه یک، از جانب عرضه کنندگان معتبر صورت می گیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟