تولید کننده انواع بالش فانتزی کودکانه

یکی از تولید کنندگان انواع بالش فانتزی کودکانه شرکت بازرگانی دیبافت است که توانسته است انواع بالش فانتزی کودکانه را با بهترین منسوجاتش روانه بازار کند و به فروش رساند. تنوع مدل های این گروه بازرگانی بسیار زیاد است که این امر موجب پرفروش شدن محصولات این شرکت شده است. برای دیدن مدل های بیشتر این الگوها میتوانید به سایت شرکت مراجعه کرده و با مشاورین مجرب این شرکت مشورت نمایید. لازم به ذکر است در بسیاری از شهرهای ایران هم از جمله: تهران، مشهد، خراسان و… انواع بالش فانتزی کودکانه تولید میشود. بچه ها بسیار بازیگوش هستند و مواد غذایی و هر چیزی که دم دستشان است را بر روی بالش ها ریخته و کثیف میکنند. به همین دلیل تولید کنندگان این بالش ها باید از پارچه هایی برای این بالش ها استفاده کنند که با شست و شوی مکرر، رنگ و مرغوبیت خود را از دست ندهد.

بالش فانتزی کودکانه
طراحی و دوخت انواع بالش نمدی، عروسکی، قلبی و بالش ضد رفلاکس نوزاد توسط تیم هنرمند شرکت دیبافت تهیه و عرضه میشود. بالش نمدی هم یکی دیگر از کالای خواب کودکان است که با طرح های سیبیل، قلبی، عاشقانه و… روانه بازار میشود. داخل بالش ضد رفلاکس نوزاد با فوم نرم پر شده است و روکشی از جنس کتان دارد. به دلیل اینکه بچه ها زیاد غلت میخورند دو بالشتک ضد رفلاکس در دو طرف تشک با پارچه ای نرم نصب میگردد تا از غلت خوردن کودکان جلوگیری شود که این امر باعث میشود که نوزاد داخل تشک ثابت بماند. نرمی و جنس بالش ها نقش موثری در سلامت فرد و راحتی خواب دارد. اگر بالش نامناسب برای خواب انتخاب شود ممکن است فرد را دچار اختلال در خواب و گردن درد کند.
بالش های فانتزی کودکانه به دلیل طرح ها و رنگ های متنوع، کودکان را به خوابیدن تشویق و ترغیب میکنند که عادت به موقع خوابیدن، کودک را پرنشاط و آرام میکند. این بالش ها به دلیل اینکه حجم مناسبی دارند، برای مسافرت هم قابل استفاده میباشند و با طرح ها و نقش های کارتونی باب اسفنجی، بالش های توپی و بالش های میوه ای که بچه ها دوست دارند عرضه میشوند.

بالش فانتزی بچگانه
شرکت دیبافت بالش فانتزی کودکانه را با استفاده از بهترین مواد درجه یک تولید میکند. به دلیل این که پوست کودکان بسیار حساس است، این بالش ها با الیاف ضد حساسیت تولید شده که هوا را هم به راحتی از خود عبور میدهد. این مدل از بالش ها زیبایی و جلوه خاصی به اتاق خواب کودک میدهد و دکوراسیون اتاق را شاد و تازه مینماید. علاوه بر استفاده از این بالش ها در اتاق خواب کودک، می توانید در اتاق نشیمن یا در کوسن مبل ها هم مورد استفاده قرار دهید.
بالش فانتزی کودکانه، هم از الیاف طبیعی و هم از الیاف مصنوعی تشکیل میشود. جذابیت روکش این بالش ها بسیار بالا بوده و رنگ آنها هم بسیار متنوع و زیباست به طوری که چشم هر بیننده ای را یه خود جلب میکند. از انواع بالش های بچگانه میتوان بالش های بزرگ را برای تخت خواب کودک و بالش های کوچک را برای مواقع شیر دهی مورد استفاده قرار داد.

بهترین مدل بالش برای کودکان

بهترین مدل انواع بالش فانتزی کودکانه

کودکان در بدو تولد به خواب زیادی تمایل دارند به همین دلیل باید بالشی انتخاب شود که به جمجمه و گردن آنها آسیب وارد نسازد. بالش های معمولی باعث آسیب به ستون فقرات و بی خوابی نوزادان میشود. بهترین مدل بالش برای کودکان، بالش محافظ بدن است که به طور شیب دار طراحی شده اند که این امر باعث میشود از حرکت های نابه جای کودک جلوگیری کند و قابلیت تنظیم شیب آنها وجود دارد. بالش های یو شکل هم بهترین مدل بالش برای کودکان است که مانع از افتادن کودک از تخت میشود.

از بالش ضد رفلاکس چه میدانید

از بالش ضد رفلاکس چه میدانید

بالش ضد رفلاکس در هنگام خواب، سروگردن را در زاویه مناسب قرار میدهد و از رفلاکس معده جلوگیری میکند که این امر باعث میشود خوابی راحت و آرام داشته باشید. بالش های ضد رفلاکس برای تمام سنین از جمله کودکان و بزرگسالان وجود دارد که با تنظیم زاویه مناسب از بیماری های آزار دهنده جلوگیری میکند. بالش ضد رفلاکس در انواع گوناگونی وجود دارد که میتوان سایز کوچکتر آن را به هنگام خواب رفتگی پا، زیر پا قرار داد و سایز بزرگتر آن را به عنوان تشک مورد استفاده قرار داد. به دلیل این که شیب این بالش کم است، خستگی و کمر درد شدید را تا حدی کاهش میدهد و هم چنین قابل شست و شو و قابل تعویض است. از آنجا که بالش ضد رفلاکس، راه دستگاه تنفسی را بالا نگه میدارد از ایجاد خرو پف در هنگام خواب جلوگیری میکند. این بالش ضد بو است و آرامش کافی را در هنگام استراحت فراهم می آورد. و به دلیل بافت خاصی که دارد در برابر وزن بدن مقاوم و شکل و ظاهر اولیه اش را حفظ مینماید.

بهترین بالش برای یک خواب راحت

بهترین بالش برای یک خواب راحت

بهترین بالش برای یک خواب راحت باید نرم باشد؛ به طوری که زاویه گردن روی بالش درست تنظیم شده و باعث سر درد و گردن درد نشود. بالش مموری فوم، بالش میکرو ژل و بالش پلی استر بهترین بالش ها برای یک خواب راحت هستند. برای خانم های باردار هم بالش های یو شکل، گزینه مناسبی است که از شکم، پهلو و کمر در هنگام خواب محافظت میکند.

توزیع کنندگان انواع بالش فانتزی کودکانه

توزیع کنندگان انواع بالش فانتزی کودکانه

با توجه به مدل های مختلف بالش فانتزی کودکانه، این نوع بالش ها در شهرهای مختلف ایران طرفداران زیادی دارد که برای خریداران عمده، فرصت مناسبی را فراهم آورده است که با پرداخت هزینه اندک، سود مناسبی را به دست آورند. شرکت بازرگانی دیبافت، شرکت نوین بالش و آرتا نوین توس از توزیع کنندگان انواع بالش فانتزی کودکانه هستند.

 

لینک کوتاه:

3 فکر در مورد “ تولید کننده انواع بالش فانتزی کودکانه

  1. منا نیک مانده گفت:

    سلام ممنون میشم تو سایت قیمت ها رو بذارین تا راحتر بتونیم مقایسه کنیم و خرید داشته باشیم.

  2. عماد واسعی گفت:

    من از سایتتون خرید کردم و واقعا محصولاتتون خوب و با کیفیت بودن متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم

  3. فاطمه سعیدی گفت:

    بسیار محصول با کیفیتی بود من راضی بودم به شما هم پیشنهاد خرید این محصول رو میدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟