خرید ارزان بالش چین دار

امروزه یکی از مشکلات خریداران منسوجات خواب قیمت آن ها است. بالش چین دار با داشتن قیمت مناسب امکان خرید هموطنان با هر وضعیت مالی را فراهم ساخته است. خرید ارزان بالش چین دار را از طریق نمایندگی های خوش نام انجام دهید. امروزه متاسفانه برخی سودجویان با تولید و توزیع محصولات نامرغوب و البته گران، در میان برند های مشهور، سود زیادی را از این راه بدست آورده اند و از این جهت باید خریداران بالش بسیار دقت کنند و این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی به صورت خرده یا عمده سفارش دهند. مزیت سفارش مستقیم و اینترنتی این محصول بدین صورت است که از جنس خریداری شده خود اطمینان دارید و این محصول را به راحتی درب منزل دریافت میکنید. از مزیت دیگر سفارش این محصول به صورت اینترنتی این است که با مراجعه به سایت شرکت تولیدی میتوانید طرح های دیگر این محصول را در سایت مشاهده نمایید و با تماس با شماره های درج شده در سایت تماس برقرار کرده تا پشتیبانان برجسته این شرکت انواع متنوعی از محصولات را به همراه قیمتشان در اختیار شما قرار دهند. خرید ارزان بالش چین دار از طریق این سایت ها امکان پذیر است.

مشخصات بالش چین دار با کیفیت

مشخصات بالش چین دار با کیفیت

این بالش به صورت طرح برجسته و ساده تولید میشود. طرح این کالاها فانتزی بوده و به دلیل تولید در گستره رنگی متنوع قرمز، آبی، سبز و… در بازار مشتریان زیادی دارند. در حین خرید این کالا باید به دوام، استاندارد بودن جنس و اندازه این محصول توجه داشت. از مشخصات این بالش این است که این منسوجات با استفاده از تار و پود کردن الیاف پلی استر، با الیاف های پنبه، نخ و ابریشم تولید میشوند. تار و پود زیادی که روی محصول صورت گرفته، باعث شده محصول ضخامت مناسب و در نتیجه طول عمر بالاتری داشته باشد. این بالش با داشتن اندازه های تک نفره ۸۰ در ۱۰۰ سانتی متر و اندازه دو نفره ۱۲۰ در ۱۰۰ توانسته است اندازه هایی متناسب با تخت مصرف کنندگان باشد. این کالا ظاهری زیبا و برجسته دارد. همچنین این محصول ضد حساسیت میباشد و این کالا گزینه مناسبی برای قرار گیری سر و استفاده در بالش برای کودکان و نوزادان است. این محصول در رنگ هایی متناسب با دکوراسیون اتاق و خانه تولید میشود و یک نمونه استاندارد و بهداشتی از بالش به شمار میرود. برای تولید این محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد بهره گیری میشود؛ طرح چاپ شده بر روی آن بسیار خاص بوده و جزو منسوجات صادراتی به شمار رود.

انتقال جریان هوای عالی در بالش چین دار

انتقال جریان هوای عالی در بالش چین دار

این بالش از قابلیت انتقال جریان هوای عالی درون خود بهره میبرد. در مرحله تولید این محصول با استفاده از دستگاه بافندگی چله هایی بر روی بالشت چین دار ایجاد میشود که این چله ها و منافذ باعث گردش هوا درون بالش شده که در نهایت این موضوع باعث میشود بالش بوی بد به خود نگیرد. این بالش با توچه به ویژگی های خاصی که دارد با استفاده روزمره و تماس مکرر با بدن لکه دار نمیشود و اگر در خواب، تعریق بدن صورت گیرد به هیچ عنوان بوی بد به خود نخواهد گرفت.

نحوه تولید بالش چین دار

نحوه تولید بالش چین دار

این بالش نمونه ای اصیل از تولیدات شرکت تولیدی چین دار میباشد که از الیاف میکرو پلی استر و پنبه ۱۰۰ درصد ساخته شده است. الیاف داخلی به کار رفته در این بالش ضد حساسیت بوده و برای پوست و بدن مضر نیست. این محصول بسیار نرم و لطیف بوده و با داشتن ویژگی های مثبت میتواند انتخاب مناسبی برای عموم باشد. در تولید بالش چین دار بسیاری از موارد استفاده میشود و ترکیب این تکه ها با یکدیگر باعث تولید یک محصول یک دست و یکپارچه میشوند. از مرغوب ترین بالش های سرویس خواب میتوان به این کالا اشاره کرد. این بالش از تکه های الیاف پلی استر، پنبه، نخ و ابریشم با یکدیگر ساخته شده است. این الیاف با یکدیگر تار و پود میشوند و سپس به مرحله بافندگی میروند. در این دستگاه با استفاده از سوزن بافندگی بر روی بافت این محصول چله هایی ایجاد میشود تا در مرحله بعدی که خط ریسندگی است توسط ماشین ریسندگی این چله ها به یکدیگر مستحکم شده و بافته شوند.
بعد از مرحله ریسندگی، رنگ های طبیعی بر روی ایجاد میشود. سپس با استفاده از دستگاه تثبیت، بر روی این محصولات تثبیت رنگ صورت میگیرد تا در استفاده مکرر خریدار بر اثر استفاده مداوم و شست و شوی فراوان دچار رنگ رفتگی یا آبرفت نشوند. در مرحله بعد این محصولات به مرحله طرح ریزی هدایت میشوند و با استفاده از شابلون های طراحی که توسط کارشناسان بخش گرافیست و نقاشان زبر دست ایرانی ساخته شده اند بر روی این بالش ها طرح های نوینی ایجاد میشود. سپس بافت تولید شده به مرحله استریلیزه هدایت میشود تا با استفاده از مواد ضد عفونی استریلیزه شوند. در مرحله آخر نیز محصولات با استفاده از ماشین کارتر برش داده میشوند.

فروش ویژه بالش چین دار

فروش ویژه این منسوج

فروش ویژه بالش چین دار توسط کارخانه تولیدی و به صورت مستقیم انجام میشود، این محصول با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به سمت خود جذب کند. این بالش در انواع مدل ها تولید و عرضه میشود تا خرید ارزان آن توسط عموم مردم با هر وضعیت مالی صورت گیرد. جهت خرید ارزان بالش چین دار میتوانید به صورت مستقیم با سایت شرکت تولیدی در ارتباط باشید و همچنین میتوانید به مراکز عرضه این محصول که به صورت عمده در بسیاری از شهرهای کشور مانند: تهران، قم، اراک، همدان، تبریز و… وجود دارند مراجعه کنید. فروش ویژه این بالش با سفارش مستقیم نیز امکان پذیر است که این طرح شامل تخفیفات ویژه برای مصرف کننده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟