خرید بالش طبی کودک به صورت عمده

جهت خرید بالش طبی کودک می توانید به سایت فروش آنلاین ما مراجعه نمایید و ضمن بازدید از سایت و محصولات ما، از جنس با کیفیت و البته مقرون به صرفه سایت ما خریداری نمایید و ضمنا از راهنمایی و مشاوره های کارشناسان سایت ما بهره مند گردید

خرید بالش طبی کودک به صورت عمده

بالش طبی کودک چه ویژگی هایی دارد؟

بالش طبی کودک چه ویژگی هایی دارد؟

راهنمای خرید بالش کودک: به طور کلی و در حالت متوسط کودکان در شروع تولد در اکثر ساعت های شبانه روز می خوابند.چنانچه شرایط مناسب و خوبی جهت خواب نوزادان تهیه نگردد ممکن است سلامتی آن ها با خطر همراه شود.

گزینش درست و مناسب بالشت کودکان تا حدود بالایی می تواند کیفیت خواب آن ها را بالا ببرد. بالشت کودک نقش حساسی در رشد جمجمه و همینطور فرم گیری آن دارد ، بالشت استاندارد به گردش خون مغز و رشد کمک می کند از سویی بالشت نامناسب نه تنها بر روی کارایی فیزیکی گردن و سر تاثیر گذار است بلکه سبب نقص مغز می گردد . بنابراین با توجه به این موارد ذکر شده متوجه می شویم که گزینش بالشت استاندارد برای کودک تازه به دنیا آمده اهمیت بسزایی دارد .

چند نکته مهمی که باید قبل از خرید بالشت برای نوزاد اطلاع داشته باشیم:

بالشت های معمولی برای نوزادان به هیچ عنوان مناسب نیست چون که بیشتر آن ها ابعاد بزرگی دارند و متناسب با سر کوچک و ظریف نوزادان طراحی نگردیده اند. همینطور بالش های معمولی معضلاتی مثل سر صاف ، رفلاکس معده و طاسی را به همراه می آورند .

زمانی نوزادان می خوابند کمر و پشت سر آن ها در سطح صاف قرار دارد ، ماهیچه های گردن و کمر به شکل طبیعی قرار می گیرد؛ همینطور چنانچه کودک را به پهلو بخوابانید روی سطح صاف قرار می گیرند، به همین دلیل به بالش نیازی ندارند.

چند مورد از ویژگی های بالشت مناسب نوزاد را نام می بریم:

نوزادان توانایی کنترل عضلات گردن خود را ندارند و همچنین نمی توانند سر خود را به طرف بالا گرفته و روی بالش قرار دهند و کنترل کنند. شکل بالشت باید به صورتی باشد که وضعیت سر کودک بر روی آن، به درستی کنترل شود و مشکلی در خون رسانی به مغز و رشد مغزی کودک به وجود نیاید .

همچنین بالشت ها با محافظت از گردن سبب می گردند تا به درستی و در وضعیت متناسب رشد کند. ستون فقرات نوزاد در حالت فرم گیری است و باید انحنای آن حفظ گردد . بالشت های معمولی و تخت سبب آسیب رسیدن به ستون فقرات نوزاد می گردد.همه این معضلات سبب ایجاد بی قراری در کودک می گردد.

به موارد زیر در انتخاب بالشت مناسب توجه کنید :

  • ارتفاع متناسب جهت بالشت کودک ۳تا ۴ سانتی متر باید باشد و بر اساس رشد کودک بالشتی را بر اساس عرض شانه او گزینش کنید.
  • بافت بالشت باید خیلی نرم و سبک باشد و همینطور توانایی جذب رطوبت را هم داشته باشد.
  • باید بالشت ها را با موادی مثل پشم و پوسته گندم سیاه پر کنید.
  • باید رو بالشتی را از جنس پنبه انتخاب کنید .

فروشنده بالش طبی کودک هوشمند

فروشنده بالش طبی کودک هوشمند

یکی از فروشنده های بالش طبی نوزاد سایت فروش آنلاین ما است که شما می توانید با خیال راحت از محصولات با کیفیت ما خریداری نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟