خرید روبالشتی ارزان پورشه عروسکی و ترمه

آیا به فکر خرید روبالشتی پورشه عروسکی و ترمه ارزان قیمت هستید؟ آیا می دانید از کجا روبالشتی ارزان قیمت بخرید؟

روبالشتی های پورشه از پارچه پورشه دوخته می شود. این پارچه کاملا در دسترس و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار دارد. پارچه پورشه یکی از پارچه های مختلف مخمل است که کیفیت بالایی دارد و همچنین این محصول در هنگام استفاده مقاومت بالایی در شست و شو دارد و رنگ آن هم مقاومت زیادی دارد و رنگ آن به راحتی از بین نمی رود.
پارچه مخمل پورشه ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رقیب سرسخت پارچه پورشه خارجی است که با خیال راحت می توان آن را استفاده کرد.
یکی از مزایای استفاده از این محصول عمر زیاد و طولانی است زیرا جنس آن مقاوم و نسبتا ضخیم است و حتی پس از شست و شو کیفیت خود را از دست نمی دهد.
امروزه مردم بیشتر به دنبال روبالشتی های مخمل از جنس پارچه پورشه هستند زیرا نسبت به اینکه از کیفیت بالایی برخوردار است و نیز همچون دارای طرح و رنگ بسیار است که زیبایی خاصی به منزل ما می دهند.
یکی از محصولات مهمی که در زندگی روزمره ما انسان ها نقش مهمی دارد روبالشتی است زیرا این کالا ارتباط مستقیم با پوست و موی ما دارد، پارچه های مخمل می تواند گزینه مناسب برای خرید روبالشتی ها باشد و به دلیل تنوع بالای آنها با هر رنگ و طرح به راحتی با وسایل اتاق خواب ست می شود. طراحی این محصول بسیار شگفت انگیز است.
قیمت های روبالشتی پورشه نسبت به روبالشتی های دیگر قیمت ارزان تری دارد و با داشتن هر توان خرید می توان آن را تهیه کرد.

بررسی طول عمر روبالشتی پورشه

طول عمر روبالشتی موردی است که همواره خریداران روبالشتی های پورشه آن را بررسی می کنند، نوع جنس این محصول به گونه ای است که نه آنقدر ضخیم است که باعث سنگینی بیش از حد شود و نه آنقدر نازک که به راحتی از بین رود، بلکه ضخامت خاصی دارد به طوری که از همه نظر مناسب است و هم کیفیت و کارکرد خوبی را به شما می دهد.
روبالشتی های پورشه از مخمل های مختلفی تهیه می شود و در انتخاب رنگ دچار مشکل نمی شوید و با هر دکوراسیون که مد نظرتان باشد ست می شود.
خانم های خانه دار غالبا حساسیت خاصی در انتخاب محصولات منزل خود دارند و روبالشتی هم یکی از آنهاست، مجموعه دیبافت به شما روبالشتی پورشه سه بعدی را معرفی می کند، طراحی این محصول به گونه ای است که ظاهری زیباتر به شما می دهد و تمام سطح آن سه بعدی است و بسیار واقعی و بزرگ به نظر می رسد که در نوع خود جالب است.
مشخصات روبالشتی پورشه ایرانی، رنگ بندی بسیار متنوع دارد، این محصول به صورت دورو و یک رو در تولیدی های روبالشتی پورشه به بازار عرضه می شود. جنس این پارچه ها نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک است، سایز آنها معمولا ۴۵ در ۶۵ است و قیمت آنها از روبالشتی های خارجی ارزان تر است.
این محصول نیز از لحاظ کیفیت مورد تأیید است و از ویژگی های دیگر هم برخوردار هستند، فروش بالای آن درتمام شهرهای ایران، امکان صادرات آن به کشورهای همسایه و کیفیت استاندارد از ویژگی های روبالشتی پورشه است.
یکی از قابلیت های مهم روبالشتی پورشه این است که طراحی متفاوتی دارد و مشتری با هر طراحی که انتخاب کند در تعداد بالا می توان چاپ کرد و جنس پشت آن را هم به سلیقه مشتری می توان از مخمل و یا ساتن زد.
در خرید روبالشتی پیشنهاد های زیادی وجود دارد که یکی از بهترین روبالشتی ها روبالشتی پورشه است که تولیدات آنها از نظر رنگ و طرح تنوع بسیار زیادی دارد و همانطور که در بالا گفته شده است جنس این روبالشتی از با کیفیت ترین محصولات است.

اطلاعاتی مربوط به روبالشتی پورشه

خرید روبالشتی پورشه یکی از روبالشتی های لوکس و پر طرفدار است که چاپ آنها به صورت دیجیتالی با کیفیت روی پارچه های مورد نظر چاپ میشوند و مورد استفاده قرار می گیرند.
روبالشتی های سه بعدی مانند روبالشتی های دیگر دارای قیمت متفاوتی هستند، استفاده از پارچه های نخی یا مخمل بر قیمت تاثیرگذار است. پارچه های مخمل قیمت بالاتری دارند.
جنس پورشه دارای چند نمونه است. بعضی پورشه ها به روبالشتی آبرنگی هم معروفند. بافت نرم و پرزهای کوتاه دارند و ضخیم هستند، اما بعضی از آنها ضخامت کمتری دارند و نازک ترند.
سایز روبالشتی های بازار، برای بزرگسال در سایز ۵۰*70 و 45* 65 برای نوجوان در سایز 40*60 و برای نوزاد در سایز 30*40 است.

مشخصات کلی بهترین روبالشتی پورشه

روبالشتی به صورت کاور بر روی بالش قرار می گیرد از بهترین جنس های روبالشتی می توان به روبالشتی پورشه اشاره کرد که به صورت زیپی می توان آنها را تهیه کرد و در هنگام کثیف شدن آنها به راحتی در آورده و تمیز کرد.
در تولید این نوع روبالشتی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در صنعت نساجی استفاده می شود روبالشتی های پورشه امروزه به دلیل طرح زیبا و کیفیت دوختی که دارند از بهترین ماشین آلات صنعتی در دوخت استفاده می شوند و خریداران خاص خود را دارند. روبالشتی عروس در طرح و رنگ های صورتی، سفید، فیروزه ای و رنگ های زیبا وشاد دیگر با نقش و نگار های خاص از جنس های متنوع مانند روبالشتی چاپی پورشه تهیه و تولید می شود.
امروز استفاده از سرویس خواب در اکثر منازل دیده می شود که با طرح و رنگ های متناسب به زیباسازی اتاق خوابتان کمک می کند، روبالشتی از اجزای مهم سرویس خواب است که بیشتر از بقیه اجزا با پوست و موی شما بر خورد دارد و از این رو همیشه باید آنها را تمیز نگه داشت. روبالشتی های پورشه از جنس های باکیفیت تولید می شوند و می توانند گزینه خوب برای استفاده باشد.
انواع بسیار زیادی از پارچه مخمل با رنگ بندی متنوع و ضخامت های گوناگون در بازار و جود دارد. یکی از پر طرفدارترین پارچه های مخمل پارچه پورشه است که این نوع مخمل دارای ضخامت بیشتری است و از نظر چروک و تغیر رنک مقاومت بالایی دارد.
استفاده از پارچه های مخمل می تواند گزینه مناسب برای ایجاد تنوع در چیدمان دکوراسیون به مکان مورد نظر باشد.
همچنین جنس روبالشتی مخمل به شکلی است که کمتر آلودگی، لکه های آب یا عرق را به خود می گیرد، این ویژگی بسیار ویژه مخمل است که روبالشتی های مخمل همیشه تمیز و نو به نظر می رسند و دیرتر احتیاج به شست و شو پیدا می کنند. به همین دلیل خانم های خانه دار تمایل بیشتری به خرید روبالشتی مخمل برای مصرف همیشگی دارند. اگر شما از خانواده پرجمعیت هستید یا کودک دارید پیشنهاد می شود از روبالشتی های مخمل پورشه استفاده کنید و همچنین اگر از خانواده های اقتصادی هستید که تمایل زیادی به تعویض روبالشتی ندارید روبالشتی مخمل بهترین گزینه است.

فروش ویژه روبالشتی پورشه

فروش ویژه روبالشتی های پورشه به این علت است که دارای طراحی خاص سه بعدی است که پارچه های کمی دارای این ویژگی هستند و قیمت نسبتاً مناسبی دارند و همینطور فروشندگان زیادی در سراسر کشور این محصول را عرضه می کنند.
روبالشتی یکی از کالاهای پرکاربرد در کل جهان است که هرچه جنس و کیفیت و ضخامت بالایی داشته باشند جنس آن بهتر است. روبالشتی های پورشه دقیقا همه این مزایا را داراست که با خیال راحت می توانید از این محصول به صورت طولانی مدت استفاده کنید.
روبالشتی مخمل پورشه بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای جهیزیه عروس است که تنوع در این مدل بسیار زیاد است، روبالشتی در چیدمان اتاق خواب نقش مهمی دارد که زیبایی خاصی به اتاق شما می دهد.

روبالشتی ضد حساسیت

روکش بالشت ضد حساسیت از نفوذ گرد و غبار و…. به سطح بالشت جلوگیری می کند. روکش های بالشت ضد حساسیت، با روکش های ضد آب از بالشت ما در برابر مایعات بدن، عرق و… آلرژی زا محافظت می کند. از آنجایی که روبالشتی ها تماس مستقیم با پوست و موی ما دارند در هنگام خرید باید به نکات مهم در خصوص آن توجه کرد که دچار حساسیت های پوستی نشویم.

کیفیت جنس روبالشی کودک

روبالشتی عروسکی

کشور ایران مانند دیگر کشورها توانسته به تولیدات خوبی در زمینه روبالشتی های عروسکی دست یابد. روبالشتی های عروسکی برای کودکان استفاده می شود که با طرح های دلخواهشان می توانند آنها را استفاده کنند. مجموعه دیبافت انواع روبالشتی های عروسکی با تنوع بالا و قیمت مناسب و جنس درجه یک تولید می کند.
این مدل روبالشتی ها با پارچه های مختلف از قبیل مخمل کوبیده شده، مخمل پورشه یا انواع پارچه های میکرو تولید می شوند. شما خریداران عزیز می توانید برای کودکان دلبند خود از سایت ما به صورت آنلاین خرید کنید.

مرکز خرید روبالشتی ترمه شاه عباسی

روبالشتی ترمه

پارچه ترمه از زیباترین پارچه های سنتی است. از پارچه های ترمه محصولات متنوعی در بازار عرضه می شود که روبالشتی ترمه یکی از پر طرفدارترین روبالشتی هاست که دارای طرح و مدل های متنوعی است و از کیفیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین روبالشتی ها مدل دوخته شده روبالشتی ترمه است که از گذشته تا به امروز خواهان زیادی دارد
این پارچه در گذشته با انگشتان دست و امروزه با دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی یا نیمه صنعتی مختلف مانند دستگاه گرد بافت یا دستگاه ژاکارد تولید می شود، این محصول در خارج از ایران به دلیل وجود طرح های سنتی طرفداران زیادی دارد. محصولات ترمه معمولا طول عمر طولانی و ظاهری بسیار زیبا دارند. پارچه ترمه مانند پارچه مخمل پورشه پارچه ای ضخیم است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
پارچه ترمه دارای انواع رنگ های روشن و تیره در انواع طرح تولید می شوند. روبالشتی های ترمه از قشنگ ترین روبالشتی ها محسوب می‌شوند که جنس درجه یک و بسیار عالی دارند و در صورت لزوم می توان آن را به سادگی شست. انواع پارچه های ترمه در شهرهای مختلف کشور تولید می شوند.

 

روبالشتی پورشه

روبالشتی پورشه یکی از محبوب‌ ترین پارچه هاست که تنوع بسیار دارد و جنس آن درجه یک است که به زودی کثیف نمی شود.
برای خرید روبالشتی های پورشه می توان به مراکز فروش یا با شرکت مورد نظر تماس حاصل فرمائید. شرکت تولید دیبا بافت نگار قم یکی از معتبرترین مراکز پخش، توزیع و خرید روبالشتی پورشه است. روبالشتی های پورشه خصوصیات منحصر به فردی دارد که به آسانی پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز است.
امروزه مدل های مختلفی از روبالشتی ها در بازار عرضه می شوند که روبالشتی های سه بعدی پورشه یکی از آنها است.
سایت ها و مراکز زیادی وجود دارند که شما بنا به نیاز خود می توانید انواع روبالشتی پورشه را در طرح ها و رنگ های مختلف پیدا و خریداری کنید، یکی از بهترین پارچه ها، پارچه مخمل پورشه است که کاملا ضد حساسیت بوده که برای همه مردم بخصوص کسانی که به بالشت حساسیت دارند مناسب است. بالشت های پورشه از الیاف های طبیعی و صددرصد مرغوب تولید می شود و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شوند.
ما به عنوان بزرگترین مجموعه پخش انواع بالشت ها که در آن از سبک های مدرن و سنتی با بهترین متریال تولید و به بازار عرضه می کنیم توانسته ایم با کیفیت و رعایت حقوق مشتری بازار های بسیار بزرگی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور به دست بیاوریم، زیرا کیفیت آنها به حدی بالاست که خریداران عمده این محصول از ما توانسته اند حجم مشتریان خود را افزایش دهند. شما نیز می توانید این محصول فوق العاده عالی را با قیمتی مناسب از مجموعه بزرگ دیبافت خریداری کنید تا در آمد خود را افزایش دهید. مشاوران ما شما را برای خریدی هوشمندانه یاری خواهند کرد.

لینک کوتاه:

63 فکر در مورد “ خرید روبالشتی ارزان پورشه عروسکی و ترمه

  1. قادر صمدی گفت:

    سلام وخسته نباشید
    رو بالشتی های مخمل پورشه یکی از زیبا ترین رو بالشتی های تولید دیبا بافت هست که فروش زیادی هم داره و در بین خریداران متقاضی زیادی دارند.

  2. جلال طالبانی گفت:

    روبالشتی های پورشه دارای طول عمر بالایی می باشد این روبالشی ها بسیار باکیفیت و بادوام هستند من برای مغازه ام از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم.

  3. ریحانه فرید گفت:

    سلام وقت بخیر
    من به تازگی از شما خرید کردم و مشتری دائمی شما شدم خیلی کیفیت روبالشی های پورشه عالی بود موفق باشید.

  4. محمد دیوانی گفت:

    سلام وقت بخیر پارچه مخمل پورشه ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است

  5. زهره حمیدی پور گفت:

    سلام وقت بخیر من از روبالشی های پورشه شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  6. محمد رجبی گفت:

    سلام وقت بخیر خرید روبالشتی ها باشد و به دلیل تنوع بالای آنها با هر رنگ و طرح به راحتی با وسایل اتاق خواب ست می شود.

  7. حمیده باقر زاده گفت:

    سلام خسته نباشید
    روبالشتی های پورشه از پارچه پورشه دوخته دوخته می شوند این پارچه کاملا در دسترس و قیمتی ارزان داردپارچه پورشه یکی از پارچه های مختلف مخمل است که کیفیت بالایی دارد.

  8. سینا بختیاری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    پارچه ترمه از زیباترین پارچه های سنتی است که برای دوخت روبالشی بسیار زیبا و جذاب است.

  9. احمد رضایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من چند سالی هست که مشتری شما هستم و همیشه برای روبالشی و کالای خواب از شما خرید می کنم.

  10. حسین اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر روبالشتی های پورشه از پارچه پورشه دوخته می شود.

  11. فاطمه امیری فر گفت:

    سلام خسته نباشید
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

  12. مینا قادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالش های مخملی سه بعدی هم طرح زیبا و جذابی داره و هم از پارچه ای فوق العاده و عالی درست شده که با پوست سازگار تره

  13. سجاد محمدیان گفت:

    سلام خسته نباشید جنس روبالشتی های پورشه از چی هست؟ فروش عمده هم دارید؟ میشه قیمت هم درج کنید. ارسال به ملایر هم دارید یا فقط فروش حضوری دارید؟

  14. معصومه قلعه گفت:

    سلام روبالشتی ترمه طرح بوته های تو پر هم موجود دارید؟ من طرح کلاسیک رو خریدم ازتون واقعا از کیفیت خوبی برخوردار بود و مشتری شما شدم ایشالا موفق و پیروز باشید با تشکر

  15. زیبا نادری گفت:

    سلام وقت بخیر این رو بالشتی از دیگر رو بالشتی های دیگر قیمت ارزان تری دارد

  16. سیما علینقیان گفت:

    روبالشتی های ترمه با طرح های سنتی یادآور حال و هوای گذشته و شور و شوق خانه ی پدری‌.

  17. کیمیا خانی گفت:

    طرح های سنتی این روبالشتی زیبایی دکوراسیون را دوبرابر میکند و برای فضا های سنتی عالی است.

  18. مائده کلیان گفت:

    پارچه های پورشه از کیفیت مطلوبی برخوردار اند و در صورت شستشو تغییر حالت نمی دهند. این متریال برای بالشت که دائما باید تمیز شود عالی است.

  19. قنبرعلی دهنگار گفت:

    با سلام و ادب
    روبالشتی های تولیدی شما از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند من هر بار ک که سفارش دادم راضی بودم.

  20. جلال لبافی گفت:

    خوبی پارچه ترمه اینه که طرحش از بین نمیره و چاپ نیس بلکه دوخت هست و مقاوم.

  21. فرهاد یاردوستی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید پارچه های پورشه مانند ساتن یا ابریشم نرم و لطیف هستند؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  22. حلما دهقان ضاد گفت:

    روبالشتی های ضد حساسیت از بروز بیماری و الذژی پوستی جلوگیری میکند و مناسب فضا های استریل مثل بیمارستان می باشد.

  23. صبورا اسلیمی گفت:

    روبالشتی های پورشه از کیفیت دوخت بالایی دارند و به راحتی پرز نمی دهند.

  24. محبوبه شیرزاد گفت:

    روبالشتی عروسکی طرح های جذاب و جدیدی دارند من برای دخترم طرح السا و آنا رو سفارش دادم دیگه بدون اون خوابش نمی‌بره.

  25. یاسین ترکاشوند گفت:

    سلام و درود
    برای سفارش عمده از هر نوع روبالشتی چه میزان تخفیف در نظر گرفته میشه؟

  26. حسین کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه پورشه یکی از پارچه های مختلف مخمل است که کیفیت بالایی دارد

  27. احسان امجدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های پورشه از پارچه پورشه دوخته می شود. این پارچه کاملا در دسترس و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار دارد

  28. حسین مجیدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    این پارچه کاملا در دسترس و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار دارد. پارچه پورشه یکی از پارچه های مختلف مخمل است که کیفیت بالایی دارد

  29. مینا امجدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های پورشه از پارچه پورشه دوخته می شود. این پارچه کاملا در دسترس و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار دارد

  30. نادر شمس الدین گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی یکی از کالاهای پرکاربرد در کل جهان است که هرچه جنس و کیفیت و ضخامت بالایی داشته باشند جنس آن بهتر است.

  31. امید کمال زاده گفت:

    سلام وقت بخیر
    این پارچه کاملا در دسترس و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار دارد. پارچه پورشه یکی از پارچه های مختلف مخمل است

  32. بابایی گفت:

    روبالشتی های مخمل از جنس پارچه پورشه هستند نسبت به اینکه از کیفیت بالایی برخوردار است ودارای طرح و رنگ بسیار است که زیبایی خاصی به منزل ما می دهند.

  33. یاسر محمودی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی یکی از کالاهای پرکاربرد است که در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد.

  34. امید حاجیلی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه مخمل پورشه ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رقیب سرسخت پارچه پورشه خارجی است که با خیال راحت می توان آن را استفاده کرد.

  35. مجید خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های پورشه از پارچه پورشه دوخته می شود. این پارچه کاملا در دسترس و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار دارد. پارچه پورشه یکی از پارچه های مختلف مخمل است

  36. خلیلی گفت:

    با سلام
    روبالشتی های عروسکی و پورشه جنس مرغوبی دارند و طرح ونقش های فروانی دارند که خیلی خیره‌کننده هستند

  37. سینا گفت:

    سلام روبالشتی ارزان پورشه عروسکی و ترمه ضد حساسیت هستند؟ نوع الیافشون طبیعیه یا مصنوعی؟ و اینکه برای مسافرخانه مناسب است یا نه ؟ ممنون میشم آدرس نمایندگی هاتون رو بگید و یا آدرس کارخانه تونو بگید جهت بازدید و خرید عمده از شما

  38. جوادی گفت:

    سلام خدا برکت بده بهتون من از این مدل روبالشتی پورشه برای خونم خریداری کردم هرچقدر شستم نه رنگش رفت نه آب رفت ممنون

  39. محمد جواد کرامتی گفت:

    سلام روز بخیر
    روبالشتی پورشه یکی از روبالشتی های لوکس و پر طرفدار است که چاپ آنها به صورت دیجیتالی با کیفیت روی پارچه های مورد نظر چاپ میشوند و مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار طرح های زیبا و جذابی دارند.

  40. حسین توکلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی پورشه یکی از محبوب‌ ترین پارچه هاست که بسیار زیبا است و طرفداران زیادی دارد.

  41. علی اصغر مرادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت روبالشتی خوبی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  42. گوهر کرامتی گفت:

    سلام روز بخیر
    پارچه ترمه از زیباترین ترین پارچه های سنتی است که برای دوخت روبالشتی بسیار استفاده می شود.

  43. جنیدی زاده گفت:

    سلام خدا قوت روبالشی های مخمل پورشه دارای ضخامت خوبی است ضد حساسیت است و طرح های زیبایی دارد

  44. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور یونان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  45. میلاد ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور هلند هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  46. محمد ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور پالائو هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  47. حامد افضلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    روبالشتی پورشه یکی از محبوب‌ ترین پارچه هاست که بسیار نرم و لطیف هستند و طرفداران زیادی دارند.

  48. میلاد ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من از روبالشتی های شما خرید داشتم بعد یه بار خرید دیگه مشتری داعم خودتون شدم موفق باشید

  49. میلاد ترابی گفت:

    سلام وقت بخیر به دلیل تنوع بالای آنها با هر رنگ و طرح به راحتی با وسایل اتاق خواب ست می شود. طراحی این محصول بسیار شگفت انگیز است

  50. محمد اسلامی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به کشور لیبی هم دارید

  51. نادری نصب گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به ازبکستان هم دارید

  52. مراد امیری گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های پورشه از پارچه پورشه دوخته می شود. این پارچه کاملا در دسترس و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار دارد.

  53. میلاد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه ترمه دارای انواع رنگ های روشن و تیره در انواع طرح تولید می شوند. روبالشتی های ترمه از قشنگ ترین روبالشتی ها محسوب می‌شوند

  54. امید تبانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    یکی از مزایای استفاده از این محصول عمر زیاد و طولانی است زیرا جنس آن مقاوم و نسبتا ضخیم است و حتی پس از شست و شو کیفیت خود را از دست نمی دهد

  55. امیر اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    یکی از پارچه های مختلف مخمل است که کیفیت بالایی دارد و همچنین این محصول در هنگام استفاده مقاومت بالایی در شست و شو دارد و رنگ آن هم مقاومت زیادی دارد و رنگ آن به راحتی از بین نمی رود.

  56. محمد رسولی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه مخمل پورشه ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رقیب سرسخت پارچه پورشه خارجی است که با خیال راحت می توان آن را استفاده کرد که دیبا با قیمت مناسب عرضه می کند

  57. امید شریفی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های پورشه از پارچه پورشه دوخته می شود این پارچه کاملا در دسترس و با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان قرار دارد. پارچه پورشه یکی از پارچه های مختلف مخمل است

  58. اقبالی گفت:

    سلام وعرض ادب من از این روبالشی های پورشه برای خانه خودم و پدرم خریداری کردم جنس مرغوبی داشت ممنونم

  59. حقانی گفت:

    سلام وقت بخیر روبالشی پورشه هم قیمت مقرون به صرفه ایی دارد و هم جنس لطیف و طرح های زیبایی دارد ممنون

  60. حسین مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه مخمل پورشه ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رقیب سرسخت پارچه پورشه خارجی است که با خیال راحت می توان آن را استفاده کرد.

  61. امید پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید رو بالشتی با طرح های زیبا و با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  62. نادر ابراهیمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه مخمل پورشه ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رقیب سرسخت پارچه پورشه خارجی است که با خیال راحت می توان آن را استفاده کرد

  63. امید راجبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه مخمل پورشه ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رقیب سرسخت پارچه پورشه خارجی است که با خیال راحت می توان آن را استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟