خرید و فروش بالشت الیاف

خرید و فروش بالشت الیاف به صورت دوخته شده، کامل و آماده مصرف در فروشگاه ها و مراکز پخش محصولات خواب به صورت کلی و جزئی با قیمت های متنوع انجام می گیرد .

خرید و فروش بالشت الیاف

بالشت های آماده شده و دوخته شده از جنس الیاف، در فروشگاه های محصولات خواب و مراکز توزیع و پخش این محصولات به خریداران هم به صورت کلی و هم جزئی عرضه می گردد. خرید عمده بالشت الیاف از نظر اقتصادی به صرفه تر و ارزان تر است و خرده فروشان با این روش می توانند این محصول را با قیمت پایین تر بخرند.

بالشت الیاف چیست

خرید و فروش بالشت الیاف

بالشت های الیاف با توجه به نوع الیاف به کار برده شده در آنها، انواع و اقسام متفاوتی دارند. به عنوان مثال بالشت های ساخته شده از  الیاف میکروفایبر و بال فایبر یا الیاف میکروژل ، که هر یک از این بالشت ها خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند .

بالشت های میکروژل

انواع و اقسام بالشت ها در بازار وجود دارد که فاکتورهایی مانند: شکل، اندازه، جنس روکش، نوع ایلاف درون آن، قیمت و .. آنها را دسته بندی می کند . در بین همه نوع این بالشت ها، بالشت های ساخته شده از الیاف میکروژل، با اینکه از پر ساخته نشده است اما جزو بهترین بالشت هاست و تمام نیازهای فرد را مرتفع میکند.

خصوصیات الیاف ساخت بالشت

ایلاف به کار برده شده در ساخت بالشت ها باید ویژگی و خوصیاتی را داشته باشند تا برای استفاده انسان مضر نباشند.

الیاف باید ضد آلرژی و ضد حساسیت باشند
الیاف باید صد در صد بهداشتی باشند
الیاف باید نرم و لطیف باشند
به مرور ایلاف تغییر شکل ندهند و فشرده نشوند
الیاف از پارچه روکش به بیرون نفوذ نکند
الیاف در اثر شستشو خراب نشود
الیاف رنگ از خود پس ندهند

انواع بالشت های الیاف

خرید و فروش بالشت الیاف

بالشت الیاف به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

الیاف طبیعی : پنبه ای

الیاف توپی شکل: بال فایبر

الیاف رشته ای: میکرو فایبر

الیاف بال فایبر به خاطر شکل توپی خود، بر اثر استفاده و وارد شدن فشار بر روی آنها، روی یکدیگر می لغزند و حالت خود را از دست نمی دهند و خراب نمی شوند، به خاطر همین طول عمرشان بالاتر است.

اما نباید از بالشتها مدت خیلی طولانی استفاده شود. درون بالشت محل رشد باکتری، میکروب و ساس است . ساس ها حتی با شستشو هم از بین نمی روند و بسیار خطرناک هستند . از لحاظ بهداشتی طول عمر مفید بالشت ۱۲ الی ۱۵ ماه است .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟