سفارش رو بالشی سه بعدی مخمل با قیمت استثنایی

اگر شما نیز جز افرادی هستید که به استراحت خود اهمیت ویژه ای می دهید و همینطور در کنار یک استراحت خوب به زیبایی آن هم توجه می کننید، رو بالشتی های مخمل با طرح سه بعدی دارای مزیت‌های بالایی می باشد به طور مثال رو بالشتی مخمل دارای لطافت چشمگیری است و نرمی که این محصول دارد قابل مقایسه با دیگر جنس ها نمی باشد.
با توجه به مزایایی که این نوع پارچه دارد از زمان قدیم تا به امروز طرفداران خود را داشته است.
و ما در این سایت می خواهیم به صورت تخصصی تربه ویژگی های خود پارچه مخمل بپردازیم.
روبالشی های جدید سه بعدی برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید، این جنس رو بالشتی همانطور که از نام آن پیداست دارای ویژگی هایی منحصر به فرد از مخمل های قدیمی است.
شما با رو بالشتی های مخمل نوع جدید طرح های سه بعدی آرامش واقعی را تجربه خواهید کرد.به همین دلیل مجموعه دیبا بافت نگار تمام تلاش خود را می کند که بهترین و مناسب ترین رو بالشتی های موجود در بازار از لحاظ قیمت و ظاهر زیبا و مواد اولیه به کار رفته را تولید کند.

رو بالشتی های مخمل به دلیل زیبایی چشمگیری که دارد برای هر منزلی در دکوراسیون محیط خواب واقعا یک وسیله مورد نیاز است.
پارچه مخمل در بین دسته های پارچه جنسی می باشد که دارای قیمت مناسب و پرزدهی کمی نیز دارد و دارای تراکم بالا می باشد، به دلیل این مزایای گفته شده این نوع رو بالشتی های جنس مخمل با انواع طرح ها در صنعت کالای خواب و همچنین برای اطلاع از قیمت کلی و بروز این کالا می توان به تمام ویژگی های رو بالشتی های مخملی پرداخت رو بالشتی های مخمل دارای کشسانی کمی می باشند و اینکه این روبالشی ها خنک تر است نسبت به دیگر رو بالشتی ها و همینطور نرمی و لطافت روبالشی مخمل که باعث حفظ رطوبت پوست شده و همینطور به گردش مناسب هوا و رطوبت پوست سر کمک می کند.
تمام این نکاتی که در بالا ذکر شد را جنس مخمل از گذشته تا به امروز دارا بوده است حال اگر بخواهیم رو بالشتی های مدل قدیم را از نوع رو بالشتی های جدید متمایز کنید باید گفت که رو بالشتی های طرح جدید تمام مزایای گذشته را دارد تنها فرق آن در رنگ بندی و تنوع در طرح های سه بعدی و طرح گلدار و روبالشی با طرح سایه روشن و روبالشی های شکیل می باشد.
این طرح های سه بعدی به طور کلی دارای طرح های متنوعی می باشد که دارای رنگ‌بندی بالا است.

رو بالشتی سه بعدی مخمل

امروزه با پیشرفت دستگاه های چاپ می توان رو بالشتی ها سه بعدی با جدید ترین طرح و رنگ را تولید کرد که در بین مردم فروش بالای دارند.
امروزه رو بالشتی های سه بعدی در طرح های گسترده تولید می شوند و فروش خوبی هم دارند، سایت اینترنتی معتبر دیبا بافت نگار در زمینه رو بالشتی سه بعدی از جنس مخمل و تضمین محصول پایین ترین قیمت را دارند و با مراجعه به سایت مجموعه می توانید جهت خرید رو بالشتی و انواع کالای خواب اقدام به خرید کنید شما می توانید با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار علاوه به خرید رو بالشتی تمام محصولات شرکت را مشاهده و خرید کلی برای مرکز فروش خود انجام دهید در این صورت با ثبت سفارش عمده قیمت تمام شده رو بالشتی ها و دیگر محصولات به قیمت کارخانه و با کم ترین بهای ممکن انجام می گیرد که از نظر ارسال هم به صرفه تر است.

علل مرغوبیت رو بالشتی سه بعدی مخمل

رو بالشی مخمل در هنگام خواب حس خوبی را به فرد می دهد که این حس به دلیل رفع الکتریسیته ساکن در بین مو و رو بالشتی مخمل می باشد و اینکه این رو بالشتی دارای گارانتی بوده که خود نشان دهنده کیفیت بالای آن است که توانسته در بین دیگر مدل ها به خوبی دیده شود.
رو بالشتی های مخمل غالبا از جنس الیاف طبیعی ،نخ و پنبه می باشد که برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند گزینه ای بسیار مناسب است، و رو بالشتی های مخمل که از الیاف طبیعی تشکیل شده اند از رنگ های طبیعی هم در آنها بکار می رود.
با اینکه این رو بالشتی ها دارای الیاف و رنگ طبیعی هم می باشند ولی این امکان هم وجود دارد که با مواد شوینده واکنش داده و از کیفیت اولیه آن کاسته شود.
طبق بررسی های انجام شده و تحقیق های به عمل آمده رو بالشتی های مخملی برای جلوگیری از موخوره موثر بوده و یکی از گزینه های مورد تایید رو بالشتی می باشد، نکته ی دیگر که در روبالشی باید رعایت کنید شستشو مداوم آن ها است که سلامت شما را تضمین می کند.
به همین دلیل شما باید رو بالشتی را خریداری کنید که جنسی مقاوم در برابر شستشو داشته باشد و در برابر لکه بری و مقاومت در برابر مواد شوینده و همینطور مقاومت در برابر گرما هنگام اتو کردن ، استحکام و بافت خود را حفظ کند و رنگ آن هم از بین نرود.

یک رو بالشتی مناسب باید دارای ضخامت خوبی هم باشد که هوا را هم در خود جریان دهد و باعث تعادل رطوبت پوست فرد شود و حرارت را در بین بدن افراد با سطح رو بالشی به درستی حفظ کند.
در بازار همه نوع جنس با هر کیفیتی یافت می شود، انواع مختلف رو بالشی های مخمل با طرح های مختلف و با ضخامت های گوناگون وجود دارد، قیمت رو بالشی های سه بعدی با توجه به جنس و برند و ابعاد و رنگ‌بندی مختلف قیمت گذاری می شود، رو بالشتی های مخمل از نوع پارچه نرم زیبا و مرغوب با برش و دوختی زیبا تولید و به بهره برداری می رسند.
که شما با پرداختن به نکات مثبت این مدل رو بالشتی براحتی می توانید خریداران را ترغیب به خرید این نوع روبالشی طرح دار کنید ولی اولبن مرحله قیمت محصول را مشخص کنید.
رو بالشتی مخمل یکی از زیباترین و متنوع ترین محصولات رو بالشتی است که در تمامی طرح ها قابلیت تولید دارد.
همانطور که بیان شده در کشور پارچه مخمل و ژاکارد یکی از پارچه های تولید داخل است یکی از جنس رو بالشتی های مخمل مدل پورشه است، که این مدل رو بالشتی داری ضخامت بیشتری می باشد که این نوع رو بالشتی هم از نظر رنگ و قابلیت چروک و مقاومت استحکام مناسبی دارد و به نوعی یکی از با دوام ترین نوع مخمل محسوب می شود.
برای انتخاب و خرید یک رو بالشتی مخمل گزینه های فراوانی وجود دارد، تنوع در طرح و شکل رنگ و زیبایی می تواند جلوه ای خاص به اتاق خواب شما ببخشد، رو بالشتی های مخمل سه بعدی در ابعاد و طرح های مختلف تولید و عرضه می گردد.
عدم تغییر رنگ و استحکام بالا در برابر شستشو زیبایی و پرزدهی کم از ویژگی های این نوع کالا در صنعت کالای خواب می باشد.
رو بالشتی های مخمل دارای طرح های فراوانی می باشد به طور مثال می توان به طرح های سنتی مثل بته و جقه، و طرح ابریشم آن اشاره کرد که مدل های مدرن نیز دارد که بسیار شیک و جذاب برای جذابیت بیشتر یک دکور و چیدمان شیک برای منزل می توان استفاده داشت.
امروزه شما می توانید رو بالشتی های مخمل زیبا در کنار سرویس مبل های خود و همینطور دکور اتاقتان استفاده کنید.
استفاده از بالش با رو بالشی از جنس مخمل در منزل می تواند حس آرامش و راحتی خاصی به شما القا کند.
ما در رابطه با خرید و فروش انواع رو بالشی در این سایت با شما می پردازیم و تمام نکات آن را مورد بررسی قرار می دهیم.
یکی از زیبا ترین نوع روبالشی ها جنس مخمل با طرح های سه بعدی می باشد.
شما می توانید طرح مورد پسند خود را با رنگ مورد علاقه خود که تمام سلیقه افراد را در نظر گرفته براحتی انتخاب کنید.
جنس رو بالشتی های مخمل دارای بافت تراکم بالا و با طرح های زیبا تولید می کنند، همچنین امروزه با پیشرفت روز افزون در روش تولید و دستگاه های چاپ این امکان را فراهم آورده که شما در داخل کشور طرحی که انتخاب کرده اید را سفارش دهید و تولید کننده طرح انتخابی شما را در ابعاد دلخواهتان و رنگ و ضخامت در اختیارتان قرار دهد.

رنگبندی انواع پارچه رو بالشتی مخمل

طراحان در حوزه تولید دکوراسیون فعالیت می کنند، تمام تلاش خود را می کنند تا تمام علایق مشتری ها را در نظر بگیرند و با اینکار رضایتمندی خریداران خود در بین رقبای خود افزایش دهند که خود افتخاری برای مجموعه است.
رو بالشتی مخمل یکی از شیک ترین نوع رو بالشتی ها است که یک رو بالشتی خوب باید یک خواب راحت را به افراد به ارمغان بیاورد.

الیاف مورد استفاده در روبالشی مخمل

رو بالشتی مخمل به دلیل بافتی که دارد به عنوان رو بالشتی در بیشتر کالای خواب فروش ها یافت می شود و در طرح های متنوع و رنگ بندی های مختلف بفروش می رسد.
رو بالشتی های مخمل بیشتر از الیاف طبیعی تهیه می شود که به همین دلیل قیمت آن نیز در مقایسه با دیگر رو بالشی ها با جنس های دیگر قیمت بالاتری دارد.
شما می توانید این رو بالشتی مخمل را با روش های مختلفی تهیه کنید یکی از بهترین روش خرید به صورت عمده این نوع رو بالشتی است که بی واسطه و قیمت مناسب و با سهولت در اختیار شما قرار می گیرد.
این رو بالشتی ها ی مخمل به دلیل نرمی و زیبایی که دارد بعنوان هدیه هم مناسب است و باعث شکیل تر شدن دکور خانه می شود.
یکی از خصوصیات قابل توجه راجب این رو بالشتی این است که در داخل کشور تولید و چون کالایی صادراتی است و باعث ارز آوری به کشور می شود که خود باعث کار افرینی در کشور و باعث می شود که تعدادی افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم برایشان شغل ایجاد شود مثل هزینه حما نقل که بار از کارخانه به بندر و یا مکانی که باید برای ارسال فرستاده شود و همینطور افرادی که جابه جایی را انجام می دهند هزینه هایی را در بر دارد.
در تولید رئو بالشتی های مخمل باید هم از پارچه های با کیفیت استفاده شود و هم مقاومت در برابر ساییدگی داشته باشد و ابعاد آن هم قابل سفارش و تغییر می باشد.
عرضه رو بالشتی های مخمل به صورت های متنوعی انجام می شود که عرضه رو بالشتی های مخمل از طریق مجموعه دیبا بافت نگار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد که شما براحتی می توانید این محصول را از این سایت خریداری کنید.

مراکز خرید روبالشی سه بعدی مخمل

شما اگر اطلاعی از مراکز خرید رو بالشتی نداشته باشید براحتی می توانید اطلاعات خود افزایش دهید.
تمامی طرح های بروز موجود در بازار با و همچنین با قیمت های متفاوت را می توانید مشاهده کنید.
این نوع رو بالشی ها دارای دوختی زیبا و دارای پارچه ای با مقاومت بالا که جنس پارچه رو بالشتی مخمل واقعا منحصر بفرد می باشد.
مشخصات رو بالشتی های جنس مخمل
دارای ابعاد 50×70 و 65×45 می باشد.
رو بالشتی های مخمل سه بعدی قابلیت شستشو هم دارد این رو بالشی ها در دوخت های متنوع عرضه می شود و می توان در مدل های که دوخته شود که دارای زیپ بوده و براحتی باز و بسته شود.
رو بالشتی های یه بعدی دارای قیمت مناسبی دز مقایسه با دیگر برند های فعال در این زمینه می باشد که رو بالشتی های درجه یک با بهترین جنس را تولید می کند.
شما می توانید برای تهیه و سفارش انواع مدل های رو بالشی و مشاهده همه ی مدل ها را در سایت مشاهده کرده و خریدی اینترنتی یا با مراجعه به مراکز فروشندگی این برند رو بالشتی خود را تهیه کنید.
امروزه به دلیل بستری که در فضای اینترنت به وجود آمده است این امکان را به وجود آورده که هر فردی بتواند کسب کار خود را داشته باشد و با کمترین هزینه و بدون محدودیت مکانی به کار خود برسد.
در حال حاظر فروش رو بالشتی را هم می توان به عنوان یک شغل خوب معرفی کرد که سود خوبی هم دارد.
در کل همانطور که اطلاع دارید خرید عمده برای خریداران بسیار مقرون بصرفه بوده که سود خوبی در فروش برای فروشنده را در پی خواهد داشت، که سفارش عمده در قیمت ارسالی آن هم کاهش پیدا می کند.
پیشنهاد ما به شما این است که رو بالشتی های خود را یک مرکز خرید معتبر سفارش دهید و یا به صورت حضوری از نمایندگی های فروش موجود در شهر طرح مدنظر خود را خرید کنید و خرید اینترنتی راحت در کوتاه ترین زمان ممکن را تجربه کنید.

قیمت استثنایی روبالشی مخمل سه بعدی

همه افراد جامعه به فکر خریدن روبالشی مخمل سه بعدی با قیمت ارزان یا همان استثنایی هستند که باید به این نکته اشاره کنم که شما برای خرید این محصول با کمترین قیمت می توانید از شرکت تولیدی دیبا بافت نگار خرید خود را انجام دهید.

این شرکت به دلیل اینکه تولید کننده این محصول می باشد ارزان قیمت ترین نرخ را به شما عرضه می کند.

 

لینک کوتاه:

53 فکر در مورد “ سفارش رو بالشی سه بعدی مخمل با قیمت استثنایی

  1. محمدی گفت:

    من سه بعدی خرید کردم ازتون بعضی از چاپ هاش واقعا عالیه ولی یکی دوتاش زیاد مثل عکسش نیس

  2. فرشته انوری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت روبالشی سه بعدی رو لطف می کنید

  3. کشوری گفت:

    خوبه

  4. کشوری گفت:

    عالیه

  5. کشوری گفت:

    من برای مردم گرفتم

  6. کشوری گفت:

    من برای داداشم گرفتم

  7. کشوری گفت:

    من برای خواهرم گرفتم

  8. کشوری گفت:

    جنس خوبه

  9. ابراهمی گفت:

    خیلی من طرح سبعدی رو دوست دارم‌

  10. مجید گفت:

    سلام خسته نباشید
    اگر امکان داره لیست قیمت محصولات خود را هم در سایت قرار بدید به طور کامل مطالبی که در سایت قرار داده آید هم بسیار مفید هستند.

  11. مریم پناهی گفت:

    روبالشی های سه بعدی یکی از جدیدترین رو بالشی ها می باشد که طرفداران زیادی دارد و کیفیت این روبالشی بسیار بالا است.

  12. احمد رضایی گفت:

    روبالشی های مخمل سه بعدی از جدیدترین رو بالشی بازار است که در مدت کوتاه بسیار طرف دار پیدا کرده است و دارای طرح های زیبا هستند.

  13. مینا جمشیدی گفت:

    با انتخاب این محصول استراحت خوب به زیبایی آن هم توجه می کنید را برای خود خرید کنید

  14. حسین زاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما ارسال به شهرهای لب مرز هم دارین؟

  15. متین صادقی گفت:

    سلام وقت بخیر رو بالشتی های سه بعدی در جذاب ترین طرح تولید می شود و تمام خریداران از کیفیت آن راضی هستند

  16. حسین علیمردانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های مخمل نوع جدید طرح های سه بعدی آرامش واقعی را تجربه خواهید کرد

  17. مجید رحمتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشی های جدید سه بعدی برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل بهترین نوع است

  18. امین خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید، این جنس رو بالشتی همانطور که از نام آن پیداست دارای ویژگی هایی منحصر به فرد از مخمل های قدیمی درست شده

  19. امید خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    با رو بالشتی های مخمل نوع جدید طرح های سه بعدی آرامش واقعی را تجربه خواهید کرد

  20. حسین مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشی های جدید سه بعدی برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید

  21. سینا کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشی های جدید سه بعدی برای داشتن خوابی راحت پیشنهاد ما به شما است که از رو بالشتی های جنس مخمل برای بالشت های خود استفاده کنید

  22. محمد رضا یزدانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های مخمل یکی از بهترین پارچه های است که کیفیت بسیار بالایی دارند من برای بالشتم از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  23. امید جعفری گفت:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های مخمل نوع جدید طرح های سه بعدی آرامش واقعی را تجربه خواهید کرد

  24. پایانی گفت:

    روبالشتی ها ی مخمل به دلیل نرمی و زیبایی که دارد بعنوان هدیه هم مناسب است طرح ها ورنگ بندی متنوعی دارد

  25. زهرا کیا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما ارسال به شهر ایلام دارید؟

  26. امیر دارابی گفت:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های مخمل به دلیل زیبایی چشمگیری که دارد برای هر منزلی در دکوراسیون محیط خواب واقعا یک وسیله مورد نیاز است.

  27. امید خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های مخمل با طرح سه بعدی دارای مزیت‌های بالایی می باشد به طور مثال رو بالشتی مخمل دارای لطافت چشمگیری است و نرمی که این محصول دارد قابل مقایسه با دیگر جنس ها نمی باشد

  28. جلیلی گفت:

    سلام عرض ادب روبالشتی ها مخمل سه بعدی خیلی نرم و لطیف هستند و قیمت مقرون به صرفه ای دارند و عمر با دوامی دارند

  29. میلاد ابراهیمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های مخمل با طرح سه بعدی دارای مزیت‌های بالایی می باشد به طور مثال رو بالشتی مخمل دارای لطافت چشمگیری است و نرمی که این محصول دارد قابل مقایسه با دیگر جنس ها نمی باشد

  30. حمید رضا گفت:

    سلام رو بالشی سه بعدی مخمل با قیمت استثنایی در چه طرح هایی است ؟ طرح سه بعدی از رو بالشی های مخمل با قیمت استثنایی در چه رنگ هایی دارید؟ قیمتش چند میشه؟ فروش عمده هم دارید؟

  31. معصومه گفت:

    سلام خسته نباشید من از شما روبالشتی یکرو مخمل پورشه خریدم خیلی راضی بودم به بقیه دوستان هم توصیه میکنم جهت خرید عمده به شما مراجعه کنند چون هم قیمت و هم کیفیت شما راضی کننده بود بابت همه چیز ممنونم

  32. فداکار گفت:

    سلام عرض ادب روبالشتی های مخمل دارای تنوع خاصی است و طرح های زیبایی دارد باتشکر از سایت خوبتون

  33. سیروان عباسی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    رو بالشتی های مخمل اکثرا از جنس الیاف طبیعی ،نخ و پنبه می باشد که برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند گزینه ای بسیار مناسبی می باشد من از شما خرید کردم و خیلی راضیم.

  34. محمد تقی کامرانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم.

  35. ریحانه جباری گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های سه بعدی مخمل یکی از بهترین و جدیدترین روبالشتی ها هستند که امروزه طرفداران زیادی دارد.

  36. یاسر کوچکی گفت:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های مخمل از جنس الیاف طبیعی ،نخ و پنبه تولید می شوند و بسیار باکیفیت هستند.

  37. حاتمی گفت:

    سلام باتشکر از مجموعه دیبافت نگار من از این روبالشی های سه بعدی برای جهیزیه دخترم خرید کردم بسیار زیبا و خوش نقش بودند ممنون

  38. میلاد اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور انگلستان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  39. محمد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور اوگاندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  40. محمد پناهجو گفت:

    سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور مالدیو هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  41. حامد احمد رضایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    امروزه رو بالشتی های سه بعدی در طرح های بسیار زیبا و جذاب تولید می شوند.

  42. ناصر امجدی گفت:

    سلام وقت بخیر وبالستی های مخمل سه بعدی که از شما خریدم واقعا با کیفیت هستند

  43. یسنا ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    توجه به مزایایی که این نوع پارچه دارد از زمان قدیم تا به امروز طرفداران خود را داشته است.

  44. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به کشور کلمبیا هم دارید

  45. محمد پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به زیبا نادری هم دارید

  46. مراد ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    با توجه به مزایایی که این نوع پارچه دارد از زمان قدیم تا به امروز طرفداران خود را داشته است.

  47. میلاد اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    توجه به مزایایی که این نوع پارچه دارد از زمان قدیم تا به امروز طرفداران خود را داشته است.

  48. حمزه لو گفت:

    ، رو بالشتی های مخمل با طرح سه بعدی دارای مزیت‌های بالایی می باشد به طور مثال رو بالشتی مخمل دارای لطافت چشمگیری است

  49. دنیا ازاده منش گفت:

    رو بالشتی های مخمل سه بعدی قابلیت شستشو هم دارد این رو بالشی ها در دوخت های متنوع عرضه می شود و می توان در مدل های که دوخته شود که دارای زیپ بوده و براحتی باز و بسته شود

  50. دولت ابادی گفت:

    سلام خسته نباشید
    اگر امکان داره لیست قیمت محصولات خود را هم در سایت قرار بدید به طور کامل مطالبی که در سایت قرار داده آید هم بسیار مفید هستند.

  51. واوانی گفت:

    در تولید رئو بالشتی های مخمل باید هم از پارچه های با کیفیت استفاده شود و هم مقاومت در برابر ساییدگی داشته باشد و ابعاد آن هم قابل سفارش و تغییر می باشد.

  52. دنیا ازاده منش گفت:

    در تولید رئو بالشتی های مخمل باید هم از پارچه های با کیفیت استفاده شود و هم مقاومت در برابر ساییدگی داشته باشد و ابعاد آن هم قابل سفارش و تغییر می باشد.

  53. دنیا ازاده منش گفت:

    همه افراد جامعه به فکر خریدن روبالشی مخمل سه بعدی با قیمت ارزان یا همان استثنایی هستند که باید به این نکته اشاره کنم که شما برای خرید این محصول با کمترین قیمت می توانید از شرکت تولیدی دیبا بافت نگار خرید خود را انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟