سفارش عمده بالش پنبه ای

بالش پنبه ای یکی از پر فروش ترین انواع بالش ها در بازار می باشد. چرا که در ساختار این بالش از الیاف طبیعی پنبه به کار گرفته شده است که این الیاف نهایت سازگاری با پوست را دارند و باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شوند. با توجه به این موضوع سفارش عمده بالش پنبه ای به صورت روز افزون انجام می شود. امروزه نیز خریداران می توانند سفارش عمده این بالش را به صورت تلفنی و آنلاین ثبت کنند و با این روش خرید، بالش را در ظرف مدت زمان کمی درب منزل تحویل می گیرند.

سفارش عمده بالش پنبه ای

بررسی انواع بالش از نظر الیاف

بررسی انواع بالش از نظر الیاف بالش ها یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در کیفیت خواب افراد هستند. از همین جهت تولید کنندگان فعال در صنایع نساجی سعی دارند تا بالش ها را به صورت استاندارد و مطابق با ارگونومی بدن طراحی کنند تا سطح کیفی خواب افراد ارتقا یابد.

بالش ها از لحاظ نوع الیافی که در ساختار شان به کار می رود، در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند:

  • بالش الیاف بالفایبر: الیاف به کار رفته در ساختار این بالش ها لطافت خاصی دارند و به راحتی می ‌توانند در فضای بالش جای گیرند. بالش های ساخته شده از الیاف بالفایبر طول عمر بالاتری دارند و در طول دوره استفاده، کمتر کاهش حجم پیدا می کنند.
  • بالش الیاف لیز: به کار بردن الیاف لیز در ساختار این بالش ها لطافت و نرمی خاصی به بالش افزوده است و لطافت آن بیشتر از بالش‌ های بال فایبر است. چرا که این الیاف به دلیل لخت بودن، سنگینی بیشتری دارند و حرکت می کنند. معمولاً این بالش ها مورد علاقه کسانی است که به بالش های نرم و فرو رونده علاقه دارند.
  • بالش الیاف آلوئه ورا: الیاف به کار رفته در ساختار این بالش ها از الیاف های گیاهی است. لایه های فیبری آن از جنس گیاه آلوئه ورا می باشد. از همین جهت این نوع بالش ها خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت دارند.

بررسی قیمت خرید بالش پنبه ای

بررسی قیمت خرید بالش پنبه ای انواع بالش پنبه ای استاندارد توسط تولید کنندگان بسیاری در کشور تولید می ‌شود که به آن ها بالش طبی نیز گفته می‌ شود. چرا که این بالش ها از استاندارد های جهانی پیروی می‌ کنند و سر افراد هنگام قرارگیری بر روی آن ها در استاندارد ترین حالت خود ساکن می شود.

همان طور که گفته شد بالش های پنبه ای توسط برند های متنوعی در سطح کشور تولید می‌شوند. از همین جهت قیمت خرید این بالش ها در شهر های مختلف ایران متفاوت است. اعتبار تولید کننده این محصول یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آن می باشد. نوع دوخت و طراحی به کار رفته در ساختار بالش پنبه ای نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم، در افزایش و یا کاهش قیمت خرید بالش تاثیر گذار است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟