شرکت سازنده روبالشتی مخمل ساده

روبالشتی یکی از محصولات و کالاهایی است که نقش بسیار زیادی در زیبایی تخت خواب و در نهایت اتاق خواب دارد و رنگ و روی خاصی به ان می بخشد. روبالشتی مخمل ساده از زیباترین انواع این محصولات است که دارای کیفیتی برتر نسبت به بسیاری از انواع روبالشتی های دیگر است..

شرکت سازنده این نوع روبالشتی اقدام به ارائه آن با قیمت ارزان و کیفیت برتر نموده است و انواع مختلف این محصول در رنگ های و طرح های گوناگون را به صورت مستقیم به خریداران ارائه می کند.

شرکت سازنده روبالشتی مخمل ساده

راهنمای خرید روبالشتی جهیزیه

راهنمای خرید روبالشتی جهیزیه

از زیباترین و شیک ترین انواع روبالشتی موجود در بازار روبالشتی جهیزیه می باشد که به عنوان یکی از اقلام جهیزیه در سرویس کالای خواب قرار می گیرد. انواع روبالشتی شیک جهیزیه معمولا از بهترین جنس ها هستند و در تهیه آنها از پارچه های با کیفیت استفاده شده است.

روبالشتی مخمل تک رنگ و روبالشتی ساده نخی گلدار یا ساده دو نوع از زیباترین و لوکس ترین انواع این محصول هستند که دارای کیفیت عالی هستند.

میزان تراکم الیاف به کار رفته در پارچه مخمل و نخی از نکاتی هستند که حتما باید در انتخاب این محصولات مورد توجه قرار بگیرند زیرا تاثیر قابل توجهی در ماندگاری آنها دارد. این روبالشتی ها حتما باید قابلیت شستشو داشته باشند و مهم تر این که در اثر شستشوی مکرر دچار رنگ پریدگی یا کاهش کیفیت رنگ نشوند علاوه بر این نسبت به نور خورشید مقاوم باشد و در اثر تابش مستقیم نور خورشید دچار تغییر رنگ نشود.

دقت کنید که این محصول با انواع شوینده ها سازگاری داشته باشد تا استفاده کننده مجبور به شستن آنها با دست نشود.

علت صادرات انواع روبالشتی مخمل ساده

علت صادرات انواع روبالشتی مخمل ساده انواع روبالشتی مخمل ساده توسط شرکت سازنده آن در داخل کشور تولید و با قیمت مناسب به خریداران ارائه می شود. روبالشتی مخمل به دلایل مختلف یکی از بهترین انواع روبالشتی جهت صادرات به دیگر کشورها به ویژه کشورهای عرب همسایه می باشد زیرا علاقه خاصی به این نوع روبالشتی دارند.

صرفه اقتصادی بالای این محصول برای صادرات دلیل دیگر صادرات رو به افزایش این محصول می باشد زیرا در حال حاضر قیمت ارز به مقدار زیادی نسبت به سال های دیگر افزایش یافته است و این مساله باعث می شود تا فروش ان با ارزهای خارجی در دیگر کشورها از نظر ریالی سود قابل توجهی را نصیب صادرکنندگان کند.

صادرات این محصول به دلایل ذکر شده به این کشورها روز به روز در حال افزایش است و عرضه ارزان این محصول توسط شرکت سازنده آن در داخل به افزایش صادرات آن کمک قابل توجهی نموده است و این مساله باعث تمایل بازرگانان به صادرات این محصول شده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟