صادرات عمده پتو پیچک برجسته به آلمان

صادرات عمده پتو پیچک برجسته به آلمان توسط صادر کنندگان و بازرگانان معتبری انجام می شود که در زمینه صادرات انواع محصولات نساجی فعالیت می کنند. صادرات عمده پتو به آلمان در سال های اخیر، روند رو به رشدی را از خود نشان داده است چرا که مشتریان خارجی این محصول ایرانی، از کیفیت و قیمت عرضه شده رضایت کامل داشته‌اند. بدین ترتیب، صادرات پتو را به یک حرفه پر درآمد مبدل ساخته است. همچنین بر این اساس، تولید کننده پتو ایرانی تشویق به تولید و عرضه این محصولات می‌شود.

 

صادرات عمده پتو پیچک برجسته به آلمان

پتو گلبافت ۲ رو در المان

 

پتو، یکی از مهم ترین کالاهای خواب محسوب می شود و دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. پتو گلبافت ۲ رو یکی از زیباترین و پر طرفدارترین انواع این کالا می باشد. این محصول دارای رنگ و طرح های بسیار متنوع و دلربایی است. همچنین دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد چرا که از مواد خام باکیفت و توسط افراد حرفه‌ای با کمک دستگاه های پیشرفته‌ای تولید شده است.

 

خوب است بدانید که پتو گلبافت ۲ رو در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم است و به راحتی تغییر رنگ و پرز نمی دهد. علاوه بر این، بسیار نرم و لطیف می باشد و حس خوبی در مصرف کننده ایجاد می نماید. به دلیل اینکه این کالای خواب از طرح های فوق‌العاده‌ ای برخوردار است و مورد پسند تمامی سلیقه ها قرار می گیرد. این کالا علاوه بر اینکه در ایران خواهان بسیاری دارد در کشور های دیگر مانند آلمان نیز بسیار پر طرفدار می باشد.

4 روش خرید پتو ایرانی با قیمت ارزان تر

راهنمای خرید بهترین پتو با کیفیت درجه یک

 

راهنمای خرید بهترین پتو با کیفیت درجه یک به شما کمک می کند ضمن خریدی مطمئن، از هزینه پرداخت شده رضایت کافی داشته باشید. پتوی درجه یک دارای مهر استاندارد، ثبات رنگ و دور دوزی های کاملا صنعتی است. در هنگام خرید از فروشنده کمک بگیرید. آن ها می توانند توضیحات کافی و تخصصی را به شما در زمینه انواع پتوی درجه یک ارائه کنند. مراجعه به عمده فروشان بازار در این زمینه راهگشا می باشد.

 

اندازه، جنس، وزن مناسب، طرح و رنگ محصولات عرضه شده از جمله نکاتی است که خریدار هنگام خرید باید به آن توجه کافی داشته باشد. شاید سخت ترین کار برای تشخیص کیفیت جنس و بافت پارچه باشد. برای این کار می توانید در هنگام بازدید از پتو، با انگشت به آن فشار وارد کنید. اگر در هنگام فشار دادن، پتو بلافاصله به حالت اول بازگشت، می‌توانید روی جنس و بافت خوب آن حساب کرده و برای خرید آن اقدام کنید. پتوهای باکیفیت امروزی بیشتر از جنس پنبه، پشم و پلی استر تولید می شوند.

 

کارخانه تولید و عرضه پتو اسپانیا برجسته به صورت عمده

۴ روش خرید پتو ایرانی با قیمت ارزان تر

 

در این مطلب ۴ روش خرید پتو ایرانی با قیمت ارزان تر را برایتان خواهیم گفت اما قبل از آن باید به این نکته توجه کنید که هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی دلیل نیست. بنابراین در خرید خود به هر روشی که اقدام می کنید، دقت کافی را داشته باشید.

 

اگر قصد خرید پتو مسافرتی ارزان را دارید و در عین حال به دنبال اجناس باکیفیت ایرانی می گردید پیشنهاد ما انتخاب یکی از گزینه هایی است که در ادامه ذکر می گردد.

 

  1. روش اول که می تواند ممطئن ترین روش هم باشد، خرید به صورت حضوری است. از این طریق امکان لمس محصول از نزدیک وجود دارد.
  2. مراجعه به نمایندگی‌های معتبر فروش پتوی ایرانی: این نمایندگی‌ها را معمولا خود تولید کنندگان ایجاد کرده‌اند تا محصولشان به صورت مستقیم به دست مصرف کننده برسد.
  3. خرید آنلاین از فروشگاه‌های مجازی: اگر وقت کافی برای خرید حضوری ندارید می توانید پتوی مورد نیاز خود را از این طریق خریداری نمایید اما قبل از خرید دقت کنید تا فروشگاه دارای نماد الکترونیکی، آدرس معتبر و سایر پارامترهای مورد نیاز باشد.
  4. خرید از کانال های تلگرامی که چندان توصیه نمی شود اما با این حال اگر قصد خرید و اعتماد کردن دارید بهتر است ابتدا آدرس کانال را در سامانه ثبت کانال های تلگرامی جستجو و در صورت تایید خرید را انجام دهید.

 

 

 

خرید و فروش پتو ارزان قیمت به صورت کیلویی

 

دریافت لیست قیمت انواع پتو برجسته

 

دریافت لیست قیمت انواع پتو برجسته از طریق تماس تلفنی با تولید کنندگان و یا مراجعه حضوری به بازار عمده فروشان میسر می باشد. عرضه پتو برجسته توسط نمایندگی ها به صورت مستقیم و با قیمت عمده صورت می گیرد. این امر گام مهمی در کاهش قیمت تمام شده محصول برای مصرف کنندگان می باشد. ضمن اینکه خریداران این کالا هم ترجیح می دهند پتوی مورد نیاز خود را با مراجعه به همین عمده فروشان تهیه کنند.

 

برای آگاهی از آخرین قیمت ها می توانید قبل از حضور در فروشگاه ها با یک تماس تلفنی لیست آخرین قیمت ها را جویا شوید. برخی فروشگاه های آنلاین نیز که به صورت تخصصی به عرضه و فروش پتو برجسته می پردازند، لیستی از آخرین قیمت ها را در سایت خود درج کرده‌اند.

 

با مراجعه به این فروشگاه ها می توانید با دریافت آخرین قیمت ها و مقایسه آن ها با هم، ضمن آگاهی از قیمت ارائه شده برای هر برند، با توجه به سلیقه و بودجه ای که قرار است هزینه کنید، طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

دریافت لیست قیمت انواع پتو برجسته

خرید و فروش پتو ارزان قیمت به صورت کیلویی

 

خرید و فروش پتو ارزان قیمت به صورت کیلویی را می توانید از طریق عمده فروشی ها انجام دهید. جایی که انواع مختلفی از پتوهای تولید شده در کارخانجات نساجی در سراسر کشور در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف و قیمت های متنوع به مشتریان عرضه شده است. خرید مستقیم پتو برای کسانی که به صورت عمده می خواهند این خرید را انجام دهند اقتصادی تر خواهد بود. زیرا قیمت تمام شده در عمده فروشی ها زیر قیمت بازار است.

 

فروش پتو کیلویی نیز توسط نمایندگی های شرکت های تولید کننده انجام می شود. فروشنده پتو ارزان این محصول را به صورت کیلویی در اختیار مشتری قرار می دهد. علت این امر آن است که پتو های کیلویی از نظر کیفی درجه یک نیستند و بیشتر شامل محصولاتی می شود که در زمان تولید دچار نقصی شده‌اند.

 

خرید فروش پتو به صورت کیلویی دارای قیمتی ارزان تر نسبت به سایر محصولات مشابه می باشد. به گونه‌ای که می‌توان با پرداخت هزینه کمتر مقدار بیشتری پتو را در اندازه های مختلف خریداری نمود.

فروش پتو زنبق برجسته با قیمت استثنایی

 

فروش پتو زنبق برجسته با قیمت استثنایی توسط نمایشگاه های عرضه محصولات نساجی، همچنین نمایندگی های فروش شرکت تولید کننده در سراسر کشور انجام می شود. این پتو که در ابعاد ۲۴۰*۲۱۰ تولید می شود یک پتوی دو نفره گلدار است که جنس آن پلی استر می باشد.

 

اگر قصد خرید پتو مسافرتی را دارید پیشنهاد می شود پتو زنبق را انتخاب کنید. لطافت و طرح زیبای این مدل پتو باعث جذب خریداران زیادی شده است. فروش پتو زنبق برجسته علاوه بر نمایندگی ها، توسط وب سایت های اینترنتی نیز عرضه می شود. فروشگاه های آنلاینی که به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت می باشند انواع مختلفی از پتو های تولید شده داخلی را در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلف به مشتریان عرضه می کنند.

 

خرید از این فروشگاه ها کار آسانی می باشد. کافی است یک جستجوی ساده انجام دهید تا لیستی از این شرکت ها را در جستجوی خود مشاهده نمایید که انواع متنوعی از پتو ها را به بازدید کنندگان ارائه داده‌اند. بازار فروش پتو به صورت اینترنتی چند سالی است رونق بسیار خوبی گرفته و اکثر خریداران برای صرفه جویی در زمان، خرید خود را از این طریق انجام می دهند.

 

خرید ارزانتر و عمده پتو نوجوان و نوزاد زنبق

 

خرید ارزانتر و عمده پتو نوجوان و نوزاد زنبق را می توان با مراجعه به وب سایت های معتبر و همچنین فروشگاه های عرضه  سیسمونی انجام داد و انواع مختلفی از این پتو ها را در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع خریداری نمود.

 

پتو نوزاد برخلاف سایر پتو ها دارای ظرافت های خاصی در تولید است و لذا کارخانه های تولید کننده تلاش می کنند با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه محصولی را تولید کنند که خریداران را از خود راضی نگه دارند.

 

برای یک خرید مطمئن، باکیفیت و ارزان می توانید به عمده فروشان سراسر کشور مراجعه نمایید. در کلان شهرها فروش پتو نوجوان و نوزاد زنبق به صورت عمده صورت می گیرد و اگر قصد خرید دارید بهتر است با یک تماس تلفنی قبل از مراجعه آخرین قیمت ها را از این فروشندگان سوال نمایید.

 

از مهم ترین شهر های تولید و عرضه عمده این نوع از پتو می توان به شهر های زیر اشاره کرد:

 

  • تهران
  • یزد
  • اصفهان
  • شیراز

راهنمای خرید بهترین پتو با کیفیت درجه یک

صادرات بهترین پتو پیچک برجسته آلمان با مناسب ترین قیمت ها

 

صادرات عمده پتو پیچک به آلمان با نازل ترین قیمت ها انجام می شود. فروش پتو پیچک از رونق نسبتا خوبی برخوردار است. زیرا کیفیت و قیمت مناسب این محصول سبب شده است علاوه بر خریداران داخلی، مشتریان خارجی نیز متقاضی این نوع پتو باشند. خریدار عمده پتو ایرانی در سال های اخیر کشور های همسایه بوده‌اند.

 

با یک برنامه ریزی و بازاریابی مناسب می توان به فروش بیشتر و سود بهتری دست پیدا کرد. راهکار های زیادی برای رونق بخشیدن به صادرات پتو وجود دارد تا بتوان با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت آن را به مشتریان خارجی عرضه کرد. مهم ترین این راهکار ها را می توان در موارد زیر برشمرد:

 

  1. حذف موانع صادراتی از جمله مالیات
  2. حمایت دولتی با تخصیص ارز مناسب و به موقع
  3. بازاریابی مناسب و تامین به موقع سفارشات خارجی برای اعتماد هر چه بیشتر مشتریان خارجی

 

 

کارخانه تولید و عرضه پتو آلمان برجسته به صورت عمده

 

کارخانه تولید و عرضه پتو آلمان برجسته به صورت عمده محصولات خود را برای فروش عرضه می کند. این مدل پتو تولیدی که با استقبال خوب خریداران هم مواجه است دارای کیفیت بسیار خوبی است که با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید و عرضه می شود. این پتو در طرح های مختلف و در سایز های یک نفره و دو نفره تولید می شود. مهم ترین خصوصیات پتو آلمان برجسته را می توان در موارد زیر برشمرد:

 

  1. بالاترین تراکم بافت
  2. نرمی، لطافت و سبکی بسیار خوب این مدل
  3. شفافیت در رنگ های به کار رفته در پتو
  4. ظرافت طرح‌های به کار رفته در تولید در مقایسه با پتوهای تار و پودی

 

برای بازدید و خرید پتو آلمان برجسته می توانید به فروشگاه های معتبر عرضه کننده محصولات نساجی یا نمایشگاه های عرضه کننده پتو و محصولات جانبی آن مراجعه نمایید.

 

 

صادرات عمده پتو برند ایران در کشور آلمان

 

صادرات عمده پتو برند ایران در کشور آلمان نیازمند کسب مجوز های خاصی در حوزه تجارت خارجی است. قوانین هر کشور، متفاوت از کشوری دیگر است و همین امر سبب می شود تا بازرگانان نا آشنا به این مسائل، در امر صادرات دچار مشکل شده و نتوانند به برنامه ریزی های خود به درستی جامه عمل بپوشانند.

 

آلمان، با وجود تحریم ها و اثرات آن ها بر حجم مبادلات، هنوز هم به عنوان یک شریک خوب برای ایران محسوب می‌شود. برای دستیابی به فرصت های بازاریابی، چند نکته مهم را باید در نظر گرفت. یکی از مهم ترین عوامل، در نظر گرفتن رفتار و مشخصات مصرف کننده آلمانی است.

 

مصرف کنندگان آلمانی خرید اینترنتی را ترجیح داده و تمایل زیادی به مقایسه قیمت ها با یکدیگر دارند. در نظر گرفتن همین دو عامل کمک زیادی به صادر کننده ایرانی می کند تا کالا هایی را برای صادرات انتخاب کند که در کنار کیفیت بالا، از قیمت های رقابتی برخوردار باشند. از جمله محصولاتی که می توان با قیمت رقابتی به صورت عمده صادر نمود، انواع پتوهای باکیفیت با برند ایرانی است.

 

تجارت پتو ایرانی در آلمان

 

تجارت پتو ایرانی در آلمان نیازمند طراحی و برنامه ریزی دقیق است. صادرات پتو از ایران به کشور های اروپایی از جمله آلمان نیازمند های حمایت های بیشتر بخش دولتی است. تسهیل در امر صادرات به تجار کمک می کند تا بتوانند در زمان کمتری محصولات بیشتری را برای فروش وارد بازارهای اروپایی کنند. تسهیل در این امر، به رونق صادرات غیر نفتی کمک شایانی خواهد کرد.

 

نکته مهمی که در رابطه با تجارت محصولات ایرانی از جمله پتو به آلمان باید به آن توجه شود قوانین واردات به کشور آلمان است. آشنایی و آگاهی کامل از این قوانین سبب می شود تا تجار با برنامه ریزی بهتری دست به صادرات بزنند.

 

مهم ترین محدودیت های تجارت بالاخص فروش پتو آلمان را می توان در موارد زیر برشمرد:

 

  1. وجود ممنوعیت ها مانند تحریم
  2. نیاز به کسب مجوز به عنوان نمونه می توان به تقاضای مجوز واردات برای منسوجات خاص مانند پتو اشاره نمود.
  3. اقدامات نظارتی مانند اسناد نظارت بر واردات شکر به کشور آلمان

 

 

صادرات عمده پتو برند ایران در کشور آلمان

شرکت های پخش عمده پتو پیچک در تهران

 

شرکت های پخش عمده پتو پیچک در تهران و شهرستان ها به صورت فعال به توزیع و عرضه این محصول می پردازند. این شرکت ها که پخش کننده های عمده محسوب می شوند، پخش پتو ساده و انواع پتو های تولیدی از برند های مختلف را در طرح ها، رنگ ها و سایزهای متنوع به خریداران عرضه می کنند. اگر قصد خرید پتو پیچک را دارید، حتما قبل از خرید به این نمایندگی ها سری بزنید و قیمت ها را با مغازه های سطح شهر مقایسه کنید.

 

شرکت های عمده پخش کننده علاوه بر فروش حضوری، به صورت غیر مستقیم از طریق فروشگاه های آنلاین و کانال های تلگرامی نیز محصولات خود را عرضه می کنند. با استقبال روز افزون مردم از خرید های آنلاین به خصوص کانال های تلگرامی، بستر بسیار مناسبی برای فروش های غیر حضوری فراهم آمده است.

 

شرکت های پخش کننده در تهران در زمینه فروش آنلاین و غیر حضوری موفق ظاهر شده‌اند چرا که ترافیک سرسام آور تهران از یک سو و زمان ناکافی مشتریان برای خرید های حضوری سبب شده است تا اکثریت خریداران خرید به صورت آنلاین را حتی برای یک بار هم شده تجربه کنند.

 

 

شرکت های پخش عمده پتو پیچک در تهران

نرخ روز پتو صادراتی در بازار تهران

 

نرخ روز پتو صادراتی در بازار تهران مشخص است. تولید کنندگان با برآورد قیمت مواد اولیه به کار رفته در بافت پتو، هزینه نهایی تولید را به نمایندگی های فروش خود که در بازار تهران مستقر هستند اعلام می کنند. این نمایندگی ها پس از محاسبه سود فروش خود قیمت انواع پتو های صادراتی خود را به بازرگانان و تجار صادر کننده اعلام می کنند.

 

اگر به عنوان صادر کننده قصد خرید عمده پتوی ایرانی را دارید، می توانید با یک تماس تلفنی نرخ روز انواع پتو را از عمده فروشان معتبر جویا شوید. انواع پتوهای دو لایه، پشمی، پنبه‌ای و پشم شیشه‌ای از جمله محصولاتی است که بیشترین صادرات را به خود اختصاص می دهد. برای آگاهی از آخرین قیمت ها و همچنین هماهنگی لازم برای خرید عمده، می توانید از طریق تماس تلفنی یا فرستادن ایمیل این کار را انجام دهید.

برای اطلاع از فروش بالشت های لوله‌ای و ارائه قیمت خرید آن از این صفحه دیدن فرمایید.

 

نرخ روز پتو صادراتی در بازار تهران

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ صادرات عمده پتو پیچک برجسته به آلمان

  1. تاج محمد گفت:

    سلام اسم من تاج محمد از کشور ایتالیا من ٢٠٠ عدد پتو کل بافت کار داشته

  2. تاج محمد گفت:

    سلام برادر اسم من تاج محمد من 200 عدد پتو کل بافت کار داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟