عرضه تشک مسافرتی سبک با کیفیت

تشک مسافرتی سبک، به دلیل وزن سبک و نازک بودن قابل حمل است و به همین دلیل می توان از آن در مسافرت ها، خوابگاه های دانشجویی، خوابگاه کارمندی و … استفاده نمود. این تشک ها در عین سبک بودن خیلی نرم هستند و هنگام خوابیدن روی آن ها به هیچ وجه بدنتان اذیت نمی شود. تشک مسافرتی در رنگ و طرح های زیبا و مختلفی تولید و روانه ی بازار می شوند، برخی از انواع آن دارای گل های زیبایی هستند که جذابیت این تشک ها را چند برابر می کند. 

عرضه تشک مسافرتی سبک با کیفیت

هر آنچه باید درباره تشک مسافرتی بدانید؟

هر آنچه باید درباره تشک مسافرتی بدانید؟ تشک مسافرتی جنس خوب در عین حال ارزان دارای ویژگی هایی است، برخی از ویژگی های تشک عبارتند از: 

  • الیاف درون تشک باید طوری باشند که برای بدن حساسیت زا نباشند، این الیاف باید نازک و در عین حال نرم باشند. اگر الیاف طوری باشند که از درون بافت پارچه بیرون بیایند تشک کیفیت خوبی ندارد. 
  • روی تشک دارای دوخت های لوزی است که باعث می شود، الیاف داخل تشک جا به جا نشوند و و بعضی از قسمت ها خالی و بعضی جاهای دیگر بیش از حد پر نباشند. 
  • جنس رنگ تشک های مسافرتی خیلی خوب است، زیرا زمانی که در مسافرت ها روی تشک می خوابید ممکن است تشک روی زمین کشیده شود و کثیف شود بنابراین باید در هنگام شسته شدن رنگ آن پاک نشود و مقاومت خوبی در هنگام شسته شدن داشته باشند. 
  • در کناره های تشک دوخت هایی وجود دارد که باعث می شود تشک پاره نشود، برخی از انواع تشک در کناره های دارای نوار اریب و دوخت هستند. 
  • کیفیت تشک مسافرتی به گونه ای است که وقتی به جایی می گیرند نباید نخ کش شوند، بافت تشک های مسافرتی خیلی ریز و نزدیک به هم هستند و محکم کنار هم بافته شده اند، زیرا تشک های مسافرتی همیشه در معرض این قرار دارند که قسمتی از آن ها به جایی بگیرد و پاره شود. 

خرید تشک مسافرتی سبک ارزان

خرید تشک مسافرتی سبک ارزان قیمت تشک مسافرتی به عوامل زیادی بستگی دارد و برخی از افراد زمانی که تشک مسافرتی ارزان می بینند فکر می کنند ممکن است کیفیت تشک خوب نباشد در حالی که اینگونه نیست و ارزان بودن دلیل بی کیفیتی این محصول نیست و گاهی بسته به انصاف فروشنده است. 

تشک مسافرتی مرینوس در عین ارزان قیمت بودن کیفیت بالایی دارند و علاوه بر تمام مواردی که در بالا گفته شد، کیفیت طرح خیلی خوب و واضحی هم دارند. رویه ی این تشک ها پرز پس نمی دهد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟