عرضه مستقیم روبالشتی ژله ای ارزان قیمت

در حال حاضر انواع روبالشتی ژله ای در ایران توسط کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی زیادی فرآوری می‌شود و به تمام نقاط کشور ارسال می‌گردد. مراکز عرضه انواع روبالشتی ژله ای را به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار خریداران قرار می‌دهند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روبالشتی ژله ای ارزان به آدرس‌های سایت مراجعه نمایید.

عرضه مستقیم روبالشتی ژله ای ارزان قیمت

ابعاد استاندارد روبالشتی ژله ای

ابعاد استاندارد روبالشتی ژله ای اگر شما هم به دنبال ابعاد استانداردی برای روبالشتی ژله ای هستید باید گفت که بسته به تک رو یا دو رو بودن آن، از رو دوخت یا دور دوخت بودن آن و ساده یا طرح دار بودن پارچه، متفاوت است. اما به طور کلی می‌توان گفت اندازه ۶۶*۴۶ استانداردترین حالت این نوع روبالشتی بوده است.

همانطور که می‌دانید شما در هنگام خواب با داشتن یک روبالشتی خوب می‌توانید از محیط سالم خواب خود لذت ببرید. روبالشتی ژله ای محافظ اصلی خواب خوب هستند. آنها نه تنها از بالش محافظت می‌کنند بلکه گرد و غبار را نیز متوقف کرده و حتی می‌توانند از اشکالات بستر را نیز پیشگیری نمایند. روبالشتی ژله ای در انواع مختلفی بوده از پوشش‌های ضد آب تا موانع حساسیت‌زا و حتی خنک کننده آن نیز در بازار موجود است و افراد می‌توانند بر حسب نیاز و سلیقه خود انواع مختلف آن را انتخاب نمایند.یک محیط خواب تمیز، راحت و سالم، روکش بالش حوله ای نه تنها ضروری است بلکه طول عمر بالش‌های اتاق خواب را نیز افزایش می‌دهد و همچنین باعث بهبود راحتی و تمیزی محیط و خواب نیز می‌شود.

از جمله ویژگی‌های دیگر روبالشتی ژله ای این است که سبب محافظت در برابر سایش و پاره شدن بالشت شده و عمر بالش را افزایش می‌دهد، اما از آن مهم‌تر این نوع روبالشتی با مسدود کردن راه مایعات، رطوبت و همچنین کنه های گرد و غبار موجود در فضا محیط سالمی را برای خواب شما فراهم کرده و از ایجاد لکه به روی بالشت شما خودداری می‌کند. محافظ بالش، روکش بالش یا بالش با فناوری پارچه است که ویژگی های پیشرفته ای برای سلامتی و راحتی شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این روبالشتی به راحتی قابل پاک کردن و شستشو است. روکش بالشتی در اندازه های مختلف، پارچه، مواد، رنگ‌ها توسط تولید کننده‌های مختلف در دسترس عموم قرار گرفته است.

فروشنده انواع روبالشتی ژله ای جدید

فروشنده انواع روبالشتی ژله ای جدید فروشنده انواع روبالشتی ژله ای جدید با طراحی سایت های اینترنتی به معرفی محصولات خود در این سایتها می‌پردازد و شرایط آسانی را برای خرید فراهم می‌کند. در این سایتها تمامی مدلها و طرحهای روبالشتی به همراه مشخصات و قیمت های آن درج شده است و خریدار می‌تواند با مشاهده آنها و بر اساس سلیقه خود مدل دلخواه خود را انتخاب نماید.

شما می‌توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت روبالشتی ژله ای به نمایندگی‌های ما که آدرس آنها در همین سایت موجود است مراجعه نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟