عرضه مستقیم پتو گلبافت سه بعدی

پتو کالایی است که بیشتر در فصول سرد سال استفاده می شود. این نوع کالا در مناطق سرد زیر کارآیی بیشتری از خود نشان می دهد. این وب سای در زمینه عرضه مستقیم پتو گلبافت سه بعدی فعالیت دارد و اقدام به عرضه پتو به شکل کلی و جزئی کرده است، شما نیز می توانید پتو گلبافت مورد نیاز خود را با طرح مورد نظر و در تعداد دلخواه از این سایت خریداری کنید.

عرضه مستقیم پتو گلبافت سه بعدی

همه چیز درباره انواع پتو گلبافت

همه چیز درباره انواع پتو گلبافت پتو گلبافت به دو شکل ساده و گلدار تولید می شود که معمولا انواع گلدار و سه بعدی آن دارای محبوبیت بیشتری هستند. پتو های گلبافت انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به پتوی برجسته کودک، پتو مسافرتی، پتو گل برجسته و پتو سوپر برجسته اشاره داشت.

  • این نوع پتو دارای طرح های بسیار جذاب و زیبا است و در رنگ بندی های قرمز، زرشکی، بنفش، قهوه ای، آبی، سبز، سورمه ای، فیلی و یا زیتونی قابل دسترسی هستند.
  • پتوی نرمینه بافت، پتو یک نفره، نوزاد، ژله ای، پتو تیسا، پایا و سورنا نیز از دیگر انواع پتو های گلبافت هستند.
  • جنس پتو های گلبافت سه بعدی با توجه به نوع الیاف به کار رفته در تولید آنها متفاوت است.
  • این نوع از پتو ها بدون پرز هستند در حالی که در اغلب پتو های با الیاف مصنوعی پرز دیده می شود، این الیاف برای بدن و پوست ضرر ندارد و حساسیت ایجاد نمی کند، قیمت این نوع پتو در مقایسه با سایر انواع آن پایین تر است و همین امر باعث شده به راحتی بتواند در بازار پتو با رقیبان خود رقابت کند.

از دیگر ویژگی ها و خصوصیات پتوی گلبافت می توان به موارد زیر اشاره داشت؛

  • پتوی گلبافت وزن کمی دارد و به راحتی حمل می شود، کم حجم است و جای کمی را اشغال می کند، گرما را به خوبی حفظ می کند، نسبت به سایر پتو های دارای الیاف مصنوعی نرمی و لطافت بیشتری دارد، ثبات رنگ زیادی دارد و با شست و شوی متعدد رنگش ثابت می ماند، در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاومت می کند، از آن می توانید به عنوان رو تختی نیز استفاده کنید.

بهترین مراکز خرید پتو گلبافت سه بعدی

بهترین مراکز خرید پتو گلبافت سه بعدی خرید پتو گلبافت درجه یک علاوه بر روش حضوری به شکل اینترنتی نیز میسر است. با رشد تکنولوژی و فناوری که امروزه شاهد آن هستیم تمایل مردم به استفاده از فروشگاه ها و بازار های اینترنتی بیشتر شده است. این فروشگاه اینترنتی با هدف حذف واسطه ها قصد دارد تا محصول با کیفیت خود را به دست مشتری برساند و شما می توانید انواع پتو گلبافت مدرن را از این شرکت پخش پتو سفارش دهید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟