عرضه کنندگان ملحفه کشدار بیمارستانی

ملحفه کشدار از پرمصرف ترین و محبوب ترین ملحفه ها در مراکز بیمارستانی و درمانی هستند و بسیاری از این اماکن برای تجهیز تخت های خود از ملحفه کشدار استفاده می کنند. در حال حاضر برخی عرضه کنندگان این محصول اقدام به تولید ملحفه ویژه کشدار برای بیمارستان ها کردند که از ویژگی های بهداشتی و استانداردهای لازم نظیر استریل بودن برخوردارند. برای اطلاع از برترین عرضه کنندگان ملحفه کشدار بیمارستانی با ما تماس بگیرید.

عرضه کنندگان ملحفه کشدار بیمارستانی

آنچه که باید درباره ملحفه کشدار بیمارستانی بدانید

آنچه که باید درباره ملحفه کشدار بیمارستانی بدانید بدون شک ملحفه بیمارستانی باید نسبت به ملحفه عادی دارای ویژگی های خاصی باشند. به عنوان مثال ملحفه بیمارستان باید قابلیت استریل و ضد میکروبی داشته باشد از طرفی با توجه به بیمار بودن فرد مصرف کننده باید از لطافت و راحتی کافی نیز برخوردار باشند. از آنجایی که در مراکز درمانی و بیمارستان ها صدها و بعضا هزاران تخت وجود دارد مرتب کردن روزانه این ملحفه امکان پذیر نیست بنابراین بهترین گزینه ملحفه های کشدار هستند.

ملحفه کشدار به دلیل ساختار ویژه خود به دور تشک پیچیده شده و به طور استوار بر آن قرار می گیرند و با لغزش دچار جابجایی نمی شوند بنابراین دیگر نیازی به مرتب کردن آن نیست. این ملحفه ها می توانند یکبار مصرف و یا چند بار مصرف باشند. نوع چند بار مصرف آنها معمولا از پارچه تترون با کش قیطان تولید می شوند.

از آنجایی که ملحفه کشدار بیمارستانی نیاز به شستشوی مدام دارند باید دارای استانداردهایی باشند به عنوان مثال رنگ این ملحفه باید در مقابل مواد شوینده مقاوم باشد. پارچه آنها نیز باید مقاومت کافی داشته باشد تا در اثر شستشوی مداوم دچار پارگی نشود. با توجه به آنکه محیط بیمارستانی محیطی مملو از ویروس و میکروب است ملحفه بیمارستان باید قابلیت استریل شدن چند باره داشته باشند تا امکان رشد میکروب و باکتری بر این ملحفه به حداقل برسد.

ملحفه های کشدار بیمارستانی به صورت یک تکه، دو تکه و چند تکه؛ در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند رنگ هایی مانند سفید، آبی، سبز و… قیمت آنها نیز در بازه گوناگونی قرار می گیرد و قیمت نهایی با توجه به برند تولید کننده محصول و کیفیت ملحفه و نوع آن تعیین می شود.

عمده فروشی انواع ملحفه کشدار بیمارستانی

عمده فروشی انواع ملحفه کشدار بیمارستانی این مرکز به عنوان یکی از مراکز فروش عمده ملحفه بیمارستانی آمادگی عرضه انواع ملحفه کشدار از جمله ملحفه رولی بیمارستانی و نیز ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی را دارد. ملحفه کشدار تولید شده در این مجموعه کاملا مطابق با استانداردهای روز جهانی بوده و کیفیت محصول کاملا تضمین شده است.

برای دریافت اطلاعات در رابطه با انواع مدل های موجود و نیز قیمت بروز فروش عمده این ملحفه ها با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟