فروشنده برتر روبالشی کودک

فروشنده برتر روبالشی کودک متشکل از افرادی زبده، آگاه، توانمند، کاربلد، ماهر و دلسوز هستند که با راهنمایی درست خود میتوانند نقش زیادی در انتخاب درست و مناسب مشتری داشته باشد؛ در واقع مشتری با اعتماد بر اطلاعات فروشنده دست به خرید میزند. فروشندگان برتر این روبالشی نیز در این راستا تلاش میکنند تا تمامی اطلاعات و جزئیات لازم را درباره انواع جنس، الیاف، طرح، رنگ و… در اختیار مشتریان گذاشته تا مشتریان با آگاهی بیشتر بتوانند نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.
اطلاعات و آگاهی کافی یک فروشنده نیز می تواند در میزان فروش یک محصول تاثیر فوق العاده زیادی بگذارد؛ برای مثال فروشنده برتر روبالشی کودک هنگام خرید می تواند با دادن اطلاعات جامع و کامل از محصول، مشتری را به خرید محصول ترغیب کند و نقطه مقابل این مسئله فروشنده نابلد و ناآگاهی است که حتی خود وی از ویژگی های محصولی که به فروش میرساند اطلاعات درستی ندارد؛ از این رو باعث میشود تا مشتری نیز در خرید این محصول مردد شود و در نتیجه آن محصول را خریداری نکند. بنابراین با توجه به گفته های بالا میتوان به اهمیت نقش یک فروشنده برتر روبالشی کودک در میزان فروش محصولات پی برد.

کیفیت جنس روبالشی کودک

کیفیت جنس روبالشی کودک

برای آنکه در هنگام خرید این محصولات از کیفیت جنس روبالشی کودک خود مطمئن شوید، باید حتما به برخی از نکات طلایی توجه کنید. کیفیت نخ و الیاف به کار رفته در روند تولیدی این روبالشی، لطافت و نرمی، ثبات رنگ، دوام و ماندگاری بالا، طرح های فانتزی زیبا و چشم نواز، رنگبندی آرامش بخش، تنفس پذیری، حفظ سلامت پوست و مو از جمله مواردی است که برای بررسی کیفیت جنس این روبالشی باید مورد توجه قرار بگیرد.
اگر در روند تولیدی انواع روبالشی کودک مانند روبالشی دخترانه، روبالشی پاکتی پسرانه و… الیافی طبیعی و ارگانیک به کار رفته باشد، میتوان گفت این روبالشی از جنس مرغوبی برخوردار است؛ زیرا الیاف طبیعی خواص منحصر به فرد دیگری را که هر روبالشی باکیفیت و مرغوب نیازمند است، مانند: نرمی و لطافت، دوام و ماندگاری و دوام طولانی مدت، خاصیت تنفس پذیری، گردش هوا، حفظ رطوبت و شادابی پوست، جلوگیری از وز شدن و شکنندگی موها و… به روبالشی های کودک میبخشد و در حفظ سلامت پوست و مو کمک بسیار زیادی میکند.

نکاتی درباره شست و شو روبالشی کودک

نکاتی درباره شست و شو روبالشی کودک

شست و شوی روبالشی کودک کار چندان دشواری نخواهد بود، فقط نیاز به رعایت یک سری از نکات دارد. نحوه شست و شوی انواع روبالشی کودک براساس جنس نخ به کار رفته در آن، با یکدیگر تفاوت های نامحسوسی دارند. به طور معمول انواع روبالشی های کودک تهیه شده از الیافی طبیعی هستند، بنابراین این الیاف طبیعی نسبت به الیاف مصنوعی نیاز به مراقبت بیشتری در شست و شو دارند. بهترین و مناسب ترین دما برای شست و شوی روبالشی های کودک حداکثر ۳۰ درجه است؛ زیرا دمای بیشتر از این سبب آسیب به الیاف روبالشی میشود. در شست و شوی این روبالشی نباید از پودرهای شوینده آنزیم دار استفاده کرد و بهترین نوع مواد شوینده، مایع های بدون آنزیم است. حتما دقت داشته باشید که نیاز نیست برای تمیزی بیشتر از مواد شوینده ای مانند سفیدکننده استفاده کنید؛ زیرا این مواد نه تنها باعث آسیب به رنگ و ظاهر روبالشی میشوند، بلکه میتوانند به الیاف روبالشی نیز آسیب جدی وارد کنند. اگر روبالشی را به صورت دستی میشویید در هنگام آبکشی دقت کنید که تمامی مواد شوینده از سطح روبالشی پاک شود وگرنه باقیمانده این مواد شوینده میتواند آسیب جدی به سلامت پوست و مو فرزند شما وارد کند. این نکته را نیز از یاد نبرید که پس از شست و شوی این روبالشی ها، از قرار دادن آنها در معرض تابش نور مستقیم خورشید خودداری کنید؛ زیرا تابش نور مستقیم خورشید بر روبالشی، از عوامل تخریبی الیاف های طبیعی به شمار می آیند.

انواع روبالشی بر اساس وزن

انواع روبالشی بر اساس وزن

انواع مختلف روبالشی ها مانندروبالشی کودک مخمل نقره کوب، ساتن، تترون،ابریشم، پنبه و… هر کدام بر اساس عوامل اثرگذار مختلفی دارای وزن های متفاوتی هستند. که این عوامل شامل موارد زیر میشود.
۱- نوع نخ و الیاف به کار رفته در روند تولیدی این روبالشی ها؛ ابریشم، پنبه، پلی استر و…
۲- ضخامت و ظرافت نخ به کار رفته در آن؛ نازک، ضخیم و…
۳- سایزبندی های متفاوت؛ یک نفره، مخصوص نوزاد، کودکانه و…
۴- نوع دوخت روبالشی کودک؛ لبه دار، قابدار، دورچین و…
۵- نوع بسته شدن روبالشی؛ زیپ دار، دکمه دار، بندی، پاکتی و…
۶- تراکم نخ و میزان شانه روبالشی؛ هزار شانه؛ پانصد شانه و…
این عوامل نقش مهمی در تفاوت وزن نامحسوس روبالشی ها با یکدیگر دارند؛ برای مثال روبالشی یک نفره جنس تترون پاکتی ۷۰*۵۰ دارای ۱۱۰ گرم وزن و یک روبالشی پلی استر-پنبه زیپ دار۶۷*۴۴ دارای ۱۰۵گرم وزن است. همان گونه که مشاهده میکنید، انواع روبالشی های تفاوت های محسوسی در وزن با یکدیگر دارند.

عرضه بی واسطه روبالشی کودک

عرضه بی واسطه روبالشی کودک

تولیدکنندگان برای توزیع و عرضه مستقیم روبالشی کودک، شرکت ها و نمایندگی های فروش مختلفی را در اقصا نقاط کشور در جهت سهولت و آسانی خرید مستقیم این محصولات در نظر گرفته اند. در واقع مشتریان محترم با مراجعه حضوری به این شرکت ها و نمایندگی های فروش میتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی با کمک گرفتن از کارشناسان و مشاوران فروش مستقر در هر واحد فروش اقدام به خریداری منسوجات مورد نیاز خود را در هر تعدادی که مد نظر دارند، کنند.
همچنین تولیدکنندگان این روبالشی، فروش محصولات خود را با دنیای تکنولوژی هماهنگ کرده اند و اقدام به راه اندازی و طراحی سایت ها و صفحات مجازی معتبر در فضای مجازی کرده اند تا محصولات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی نیز بتوانند به فروش برسانند؛ در واقع این فروشگاه های مجازی فروش، برای آن دسته از مشتریان محترمی راه اندازی شده است که به هر علتی قادر به مراجعه حضوری به شرکت ها و نمایندگی های فروش مستقر در سطح شهر نیستند. عرضه بی واسطه روبالشی کودک از طریق همین نمایندگی ها در جریان است.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ فروشنده برتر روبالشی کودک

  1. کامور گفت:

    روبالشتی کودک بسیار خوبی هست من راضی هستن برای شستشو هم خوبه رنگش نمیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟