فروشگاه عرضه روبالشی تکه دوزی زیبا در تهران

روبالشی تکه دوزی شده از جمله مدل های جدید روبالشی ها می باشد که اگر بصورت هنرمندانه دوخته شود می تواند نظر هر فردی را به خود جلب نماید. از این روبالشی ها بیشتر در اتاق هایی با فضای فانتزی و کودکانه استفاده می گردد و به علت تنوع طرح و رنگ باعث ایجاد روحیه و نشاط می گردد.
امروزه فروشگاه های زیادی در حال عرضه این روبالشی های تکه دوزی شده در تهران هستند که اگر قصد آشنایی با آن ها را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

فروشگاه عرضه روبالشتی تکه دوزی زیبا در تهران، یکی از بهترین فروشگاه های عرضه انواع روبالشتی های تکه دوزی است که در طرح ها و رنگ های مختلف و با تنوع بسیار و با کیفیت دوخت بالا در صدد جلب نظر مشتریان و رضایت مشتریان اقدام به عرضه محصولات خود نموده است.

در این فروشگاه ویترینی از انواع رنگ ها و طرح ها متناسب با هر سلیقه و ایده ای در حال خدمت رسانی است.

فروشگاه عرضه روبالشی تکه دوزی زیبا در تهران

طرز دوخت روبالشی تکه دوزی

طرز دوخت روبالشی تکه دوزی در این قسمت می خواهیم به بحث مورد علاقه خانوم ها یعنی آموزش گام به گام دوخت روبالشی تکه دوزی بپردازیم:

  1. ابتدا باید طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید این طرح می تواند بصورت مربع های مساوی باشد و یا صورت یک حیوان، البته در نظر داشته باشید که ابعاد طرح باید با اندازه بالشت همخوانی داشته باشد.
  2. تکه پارچه ها را براساس طرح انتخاب شده برش بزنید.
  3. چهار نوار باریک از پارچه خود جدا کنید برای اطراف روبالشی
  4. تکه پارچه های برش زده را بر روی یک سطح صاف براساس طرح خود کنار هم بچینید.
  5. سوزن را به اندازه که راحت هستید نخ کنید.
  6. بعد از اطمینان از صحت چیدن تکه پارچه ها در کنار هم آن ها را یکی یکی به یکدیگر توسط سوزن وصل نمایید.
  7. بعد از دوخت اولیه حال نوبت به دوخت نهایی می باشد.
  8. درز های دوخته شده را اتو نمایید.
  9. حال نوبت به استفاده از نوار های باریک رسیده است، به اینصورت که نوار ها را دو به دو موازی یکدیگر در اطراف طرح دوخته شده قرار دهید.
  10. نوار ها را بصورت اریب و از گوشه دو به دو به هم متصل نمایید و سپس به طرح اصلی دوخت کنید.
  11. درز های جدید را اتو نمایید.

اکنون رو بالشی شما آماده می باشد و می توانید بالشت را درون آن جاسازی کنید و این روبالشی زیبا را استفاده نمایید.

اگر بخواهید یک روبالشتی با طرح و رنگ متناسب و به صرفه با پارچه های دور انداز دارید، پیشنهاد ما تهیه یک روبالشتی تکه دوزی شده است که طرز دوخت آن به ترتیب زیر است:

۱- ابتدا باید اندازه رو بالشتی را در نظر داشته باشید.

۲- ایجاد و الگوی طرح مورد نظر(هر طرحی که دلخواه باشد، می توانید از اشکال هندسی ساده مثل چهار گوش، سه گوش و چند ضلعی و یا اشکال گل و گیاه و حیوانات استفاده کنید)

۳- برش الگو و طرح

۴- چیدن طرح ها کنار هم بر حسب سلیقه (مثل پازل)

۵- دوخت اولیه با دست، تا تیکه ها کنار هم قرار گیرد سپس دوخت با چرخ خیاطی

۶- اتوی محل دوخت ها و وصل کردن نوار اریب به اطراف دوخت

۷- در نهایت دوخت سه طرف رو بالشتی و دوختن زیب به طرف باز شونده

۸- اتوی دوباره محل دوخت و آماده شدن روبالشتی

۹- در نهایت می توان بر حسب سلیقه، رو بالشتی را با تزئیناتی جداب تر کرد.

قیمت نهایی روبالشی تکه دوزی

قیمت نهایی روبالشی تکه دوزی عرضه روبالشی تکه دوزی توسط تمامی تولیدی ها و نیز فروشگاه های سراسر کشور انجام می شود. این روبالشی های زیبا و فانتزی امروزه به سایر کشور ها نیز صادر می گردد. به همین علت یک عرصه تجاری پرسود می باشد اما قیمت ها در این حوزه متغیر می باشد، قیمت این روبالشی ها در حال حاضر افزایش یافته و ثابت نمی باشد چراکه مواد اولیه این روبالشی یعنی پارچه ها کمیاب و گران شده است و این تغییر قیمت تاثیر مستقیمی برروی قیمت این محصول دارد.
برای دریافت لیست قیمت این روبالشی از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاور مجموعه تماس گرفته و از او درخواست لیست قیمت نمایید.

قیمت محصولات به دلیل تنوع در جنس، رنگ، طرح و دوخت متغیر است. برای اطلاع از قیمت نهایی محصولات این فروشگاه بهتر است با شماره های مربوطه با هر بخش تماس گرفته و از آخرین قیمت هر محصول اطلاع یابید تا در این صورت اگر تمایل به خرید داشته باشید از قیمت نهایی محصولات باخبر باشید.

مزایای روبالشی تکه دوزی شده

مزایای روبالشی تکه دوزی شده امروزه افراد به دلیل سبک زندگی پر تنش و ناآرامی که در طول روز تجربه می کنند، نیازمند یک فضای آرام و نشاط آور در منزل هستند تا به این وسیله از تنش ها و اضطراب های موجود در فرد کاسته شود و فرد با آرامش بیشتری به استراحت بپردازد. یکی از مهمترین عوامل در منزل که تأثیر زیادی بر سلامت روانی فرد دارد، ایجاد یک دکوراسیون و لوازم مناسب برای منزل و به ویژه اتاق خواب است. استفاده از روبالشتی های تکه دوزی شده به دلیل تنوع در رنگ و ترکیب رنگ های جالب و آرامش بخشی که دارد، فرد را مجذوب خود کرده است. در نهایت می توان با خرید این محصول متناسب با سیلقه خود اقدام نمود.

از مزایای این محصول:

– تنوع در رنگ و طرح

– استفاده متعدد در مکان های مختلف از جمله منزل، شرکت ها، فروشگاه ها و ادرات مختلف متناسب با دکوراسیون فضای اداری

– به راحتی قابل ست شدن با وسایل منزل

– نشاط بخشی و زیبایی چشم نواز

– استفاده برای انواع گروه های سنی بخصوص تنوع استفاده برای اتاق کودک

– استفاده در مهد کودک ها و مراکز پرورشی

خرید روبالشی تکه دوزی شده با بهترین قیمت

خرید روبالشی تکه دوزی شده با بهترین قیمت

اگر در صدد تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید و می خواهید خریدی به صرفه داشته باشید، بهتر است به فکر خرید روبالشتی تکه دوزی شده با مناسب ترین قیمت و بر حسب سلیقه و متناسب با دکوراسیون منزل خود از فروشگاه عرضه روبالشتی تکه دوزی زیبا در تهران باشید.

خرید از این فروشگاه علاوه بر قیمت مناسب، به دلیل تنوع در رنگ، کیفیت اجناس بکار رفته در دوخت و تنوع در طرح های آنها بسیار به صرفه بوده که مشتریان می توانند با اطمینان از این فروشگاه خرید نمایند و محصول مورد نظر خود را بصورت یکجا و با بهترین قیمت تهیه نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟