فروش انواع روبالشتی چهل تیکه

آیا فروش روبالشتی چهل تیکه به صورت اینترنتی و آنلاین امکان پذیر است؟ روبالشتی‌های چهل تیکه چه ویژگی‌هایی دارند و جنس آنها از چیست؟
می دانیم که از قدیم الایام نه تنها روبالشتی ها بلکه پرده، روتختی، لحاف، کاور های رختخوابی و … به عنوان دکوری زیبا به صورت چهل تیکه به صورت کاملاً دستی دوخته و سردوزی می‌شدند. امروزه با اضافه شدن تصاویر جدیدتر و رنگ‌بندی متنوع سبب جذابیت دوچندان این محصولات شده است. لازم به ذکر است که روبالشتی‌ها توسط دستگاه با دوخت تمیز انجام می‌گردد و جنس محصول فوق از ساتن، ابریشم و همچنین به صورت بافتنی به تولید می‌رسند.

 

مرغوبیت الیاف به کار رفته در روبالشی عروسکی

 

انواع روبالشتی در طرح های متنوع

بالشت ها از جمله مهم‌ترین کالای خواب فرد محسوب می‌شوند که در سایزها و اندازه‌های متفاوت به تولید می‌رسند. معمولا بالشت‌ها‌ دارای لباسی به عنوان روبالشتی هستند که به آسانی آن‌ها را می‌پوشانند و  از هر آلودگی حفظ می‌نمایند. بنابراین تولیدی‌های مختلف در زمینه دوخت انواع روبالشتی در طرح‌های گوناگون در سطح شهرهای مختلف به فعالیت می‌پردازند که با استفاده از فروش سنتی و اینترنتی توانسته اند مشتریان زیادی را به سمت تولیدات خود سوق دهند.

 

بزرگترین تولید کننده انواع روبالشتی در ایران

روبالشتی در ایران دارای تنوع زیادی می‌باشد. درواقع بنا به اقلیم متفاوتی که در این سرزمین وجود دارد هر جنسی طرفداران خود را دارد. در این میان می‌توان به نمونه‌های نخی، ژله ای، مخمل، نقره کوب، پورشه و…. اشاره کرد. در بین این محصولات نوع نخی آن مورد توجه تمام اقشار می‌باشد. بدین جهت بقیه به صورت سلیقه‌ای خرید و فروش می‌شود. امروزه کارگاههای بزرگی به تولید این محصول به طور تخصصی می‌پردازند و می‌توانند اطلاعات درستی به شما در زمینه خرید این محصول ارائه کنند. شما نیز می‌توانید برای حمایت از تولیدکننده ایرانی و اطلاع از تنوع قیمتهای این محصول با کارشناسان خرید و فروش ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟