فروش بالشت های لوله ای و قیمت خرید آن از تولید کننده

فروش بالشت های لوله ای و ارائه قیمت خرید آن توسط مراکز مختلفی مانند نمایندگی های دارای مجوز و شرکت های تولید عمده انواع بالش و کوسن صورت می پذیرد. همچنین می توان از طریق مراجع بازرگانی دولتی و نیمه دولتی و وب‌سایت های تخصصی فعال در حوزه فروش انواع محصولات و سرویس های خواب به این قیمت ها دسترسی پیدا کرد.

 

امروزه فروش و عرضه انواع ملزومات خواب و بالش های طرحدار و ساده به عهده فروشگاه های تخصصی عرضه کننده لوازم خواب، عمده فروشی ها و فروشگاه های مستقل فعال در بازارهای بورس تخصصی در شهر ها می باشد. برای خرید بالشت صادراتی می‌ توان از طریق این فروشگاه ها اقدام نمود.

 

فروش بالش های لوله‌ای و قیمت خرید آن از تولید کننده

اندازه استاندارد بالش لوله ای

اندازه بالش لوله‌ای به اندازه تختخواب و یا مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید بستگی دارد. معمولا اندازه استاندارد برای این کالا ۴۵ در ۷۵ و یا اندازه بزرگتر ۵۰ در ۹۰ می باشد. توصیه می شود که قبل از خرید بالش، حتما به اندازه بالش توجه کنید.

 

لازم به ذکر است که در خرید بالش حتما باید به ارتفاع آن دقت کنید. چرا که ارتفاع مناسب در بالش موجب می شود تا اکسیژن کافی به مغز برسد و برای گردش خون گردن نیز مفید می باشد. همچنین باعث می شود پس از بیدار شدن از خواب، مغز بیدار تر و روح کامل تری داشته باشید.

 

علاوه بر این باید بدانید که بدن انسان در زمان خواب باید در زاویه ۵ درجه باشد تا هم خواب مناسب تری داشته باشد و هم به مهره های گردن آسیبی وارد نشود بنابراین در خرید بالش توجه به ارتفاع آن امری بسیار مهم می باشد.

 

 

 

مدل بالش لوله ای سنتی

 

بالش های لول‌ای انواع مختلفی در طرح و رنگ دارند که یکی از آن ها بالش لوله‌ای سنتی می باشد. این بالش یک کالای بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است. این محصول را در اندازه های متفاوتی آماده و طراحی می کنند که معمولا شاهد طرح ترمه روی این محصولات طرح سنتی می باشیم.

 

انواع بالش های لوله ای سنتی با پارچه های ساتن همراه با رنگ و طرح های زیبا و جذاب، تولید و دوخته می شوند و به مصرف کنندگان عزیز ارائه می گردند. در روند دوخت و پر کردن این بالش ها از الیاف طبیعی مانند پنبه، پر، پشم گوشفند و الیاف طبیعی دیگر استفاده شده که موجب افزایش خواص آن برای پوست و بدن می شود.

 

 

گروه تولیدی بالشت های لوله ای با بهترین الیاف

تولید انواع ملزومات خواب که یکی از عمده ترین و بزرگترین کالای مصرفی در سطح کشور می باشد، توسط مراکز متعددی صورت می پذیرد. گروه های تولیدی بالشت لوله ای با بهترین الیاف نیز در این مجموعه ها فعال هستند و بالشت الیاف مرغوب را تولید می کنند.

 

محصولات خواب که شامل سرویس های خواب متعددی مانند تشک های معمولی و طبی، انواع روتختی ارزان، انواع پتو های خانگی و مسافرتی، لحاف و ملحفه ها، بالشت نوجوان و جوان، بالشت های طبی و سرویس های نوزادی می باشند، توسط مجتمع های تولید کننده معتبر تولید و روانه بازار می گردد.

 

نمایندگی های مجاز شرکت های تولید بالشت های ارزان و همچنین مراکز فروشگاهی، مهمترین مراکز فروشنده بالشت و عرضه‌کنندگان بهترین بالشت طرح جدید هستند. بالشت های این برند ها در طرح های متنوع تولید می گردند و دارای ابعاد بسیار متنوعی می باشند. به طوری که خریداران می‌ توانند با سلایق و علایق مختلف محصول خود را انتخاب کنند. مجتمع‌ های تولیدی متعددی در سطح کشور ما  تولید و تهیه انواع کالاهای خواب و بالشت ها را انجام می‌ دهند.

 

گروه تولیدی بالش های لوله‌ای با بهترین الیاف

 

خرید و فروش بالشت های سنتی لوله ای در بازار

مهم ترین مراکز خرید و فروش بالشت های سنتی لوله‌ای در بازار را می توان این گونه نام برد:

 

  1. نمایندگی بالش و نمایندگی‌های معتبر و مجاز مراکز و واحد های تولید کننده بالشت سنتی و لوله‌ای
  2. بازار های بورس تخصصی که در حوزه خرید و فروش انواع تجهیزات خواب خانگی و هتلی مشغول فعالیت هستند.
  3. عمده فروشی‌‌هایی که در سطح شهر های مختلف دارای فروشگاه های متعددی هستند که انواع بالش را ارائه می‌نمایند.
  4. مارکت‌های آنلاین فروشگاهی که در سال‌ های اخیر رونق بسیاری گرفتند و دارای تنوع بالایی از محصولات از نظر برند و کیفیت می‌باشند.

 

این مراجع با ارائه محصولات متنوع و گوناگون خارجی و ایرانی شرایطی را مهیا نموده‌اند که تمامی خریداران به محصولاتی باکیفیت دسترسی داشته باشند و بتوانند خرید بالش ساده و طبی را به سریع ترین روش انجام دهند.

 

خرید و فروش بالشت های سنتی لوله ای در بازار

پخش کننده بهترین مدل های بالشت لوله ای

بسیاری از افراد به دنبال معتبرترین پخش کننده بهترین مدل های بالشت لوله‌ای هستند. اگر شما به دنبال بهترین مراکز فروش و پخش این محصولات هستید و اطلاعات دقیقی در مورد این مراجع ندارید، می توانید با روش های زیر بهترین محل های فروش را به دست آورید:

 

  1. دریافت اطلاعات و مشاوره از افراد صاحب تجربه در زمینه خرید مدل بالش لوله‌ای
  2. بررسی کاتالوگ ها، بروشور ها و دفترچه هایی که از طریق کارخانجات تولید کننده در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌‌گیرد.
  3. مراجعه به وب‌سایت های تخصصی اینترنتی: سایت های اینترنتی علاوه بر فروش و عرضه انواع تولیدات، معرفی انواع فروشگاه های حضوری برتر را نیز انجام می‌دهند. به این ترتیب می توانند کمک بزرگی به مصرف کنندگان ارائه دهند.

 

 

مرکز فروش انواع بالشت لوله ای در اندازه های مختلف

مراکز فروش انواع بالشت های لوله‌ای در اندازه های مختلف به صورت مستمر فعالیت خود را در سال های اخیر گسترش داده‌اند. تجاری سازی، دسته بندی حرفه‌ای و منظم محصولات و ارائه خدماتی مبتنی بر احترام به مشتری،از مهمترین آیتم ها در بالا بردن کیفیت فروشگاه های عرضه کننده بالشت ها و سرویس های خواب می باشد.

 

این مراکز که به صورت حضوری و غیرحضوری مشغول به فعالیت هستند در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشتند. آنها با ارائه محصولاتی با کیفیت و همچنین ایجاد رابط کاربری آسان، امکاناتی را مهیا نموده‌اند که مصرف کنندگان داخلی و خارجی بتوانند محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و جزئی در کمترین زمان ممکن خریداری نمایند.

مرکز فروش انواع بالشت لوله ای در اندازه های مختلف

فروش ویژه و فوق العاده بالشت سنتی لوله ای

برای بسیاری از خریداران عمده و جزئی، خرید از مراکزی که دارای تخفیفات ویژه و استثنایی هستند بسیار مهم است. فروش ویژه و فوق العاده بالشت سنتی لوله‌ای توسط مراکز ذیل صورت می پذیرد:

 

  1. نمایندگی‌های رسمی واحد های تولیدی که به صورت مستقیم محصولات به روز کارخانجات را ارائه می‌‌کنند و دارای قیمت‌های بسیار اقتصادی و ارزان هستند.
  2. عمده فروشی‌های مستقر در سطح بازار های تخصصی و بازار های بورس
  3. فروشگاه‌های تخصصی کوچک که به صورت ماهانه دارای تخفیف و حراجی های ویژه هستند. خریداران می‌توانند در زمان این حراجی‌ها با مراجعه به این سایت‌ها از محصولاتی که در حراجی به صورت آف ارائه می‌ شوند محصول خود را انتخاب و خرید نمایند.

 

فروش ویژه و فوق العاده بالش سنتی لوله‌ای

سایت خرید جدید ترین مدل های روبالشتی در سراسر کشور

بهترین سایت برای خرید جدیدترین مدل های روبالشتی در سراسر کشور را می‌ توان از طریق جستجوی ساده در فضای مرورگرها پیدا نمود. این سایت ها دارای تنوع بالایی از نظر برند، کیفیت، طرح و رنگ محصولات هستند. همچنین، شرایطی را فراهم آوردند که تمامی هموطنان با هر سطح بودجه و درآمدی بتوانند محصولی با کیفیت و در عین حال زیبا را تهیه نمایند.

 

خرید از سایت های اینترنتی علاوه بر آسانی، دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله مهم ترین و منحصر به فرد ترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  1. فروشگاه‌های اینترنتی کالا های متنوعی از برند های گوناگون را عرضه می‌کنند. در واقع طیف وسیعی از محصولات را ارائه می‌نمایند. به این ترتیب، خریداران می‌توانند محصولات گوناگون را مشاهده و طبق سلیقه خود یک محصول را انتخاب نمایند.
  2. این فروشگاه ها دارای مشاورانی هستند که در طی شبانه روز آماده خدمات رسانی و ارائه مشاوره به خریداران می‌باشند. اگر شما خریدار انواع محصولات هستید و درباره جنس متریال مورد استفاده در تولید روبالشی اطلاعات دقیقی ندارید می‌ توانید با مشاوران فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین در ارتباط باشید و در زمینه محصولات کسب اطلاع نمایید.
  3. این فروشگاه دارای قیمت هایی بسیار ارزان تر از بازار های شهری و محلی هستند.
  4. امکان ارسال رایگان محصولات به بسیاری از استان‌ ها و شهرستان‌ ها را فراهم آورده‌اند.
  5. محصولات خود را در پکیج بندی‌ها و بسته بندی‌های کاملاً تجاری و حرفه‌ای ارائه می‌‌کنند و محصولات بدون هیچ آسیبی به دست شما خواهد رسید.
  6. خرید آنلاین روبالشتی موجب کاهش ترافیک و آلودگی‌های زیست محیطی می‌گردد.

سایت خرید جدید ترین مدل های روبالشتی در سراسر کشور

نمایندگی فروش ارزان ترین بالشت لوله ای

یکی از آسان ترین روش ها برای خرید انواع بالشت، خرید از نمایندگی های فروش ارزان ترین بالشت لوله ای است که به صورت آنلاین فعالیت می کنند. قیمت انواع بالش با کیفیت، متناسب با آیتم هایی مانند سابقه شرکت تولید کننده، ابعاد بالش، میزان کیفیت، حالت پذیری و همچنین طراحی تعیین می گردد.

 

برای بسیاری از خریداران که مایل هستند خرید آنلاین را تجربه کنند این سوال پیش می آید که از کجا متوجه شویم که فروشگاه اینترنتی دارای اعتبار لازم می باشد؟ برای خرید اینترنتی لازم است که به مراکز اینترنتی مراجعه کرد که دارای نشان تجارت الکترونیک هستند. این مراکز معتبر، خدمات پس از فروش بسیار عالی دارند، دارای رابط کاربری آسانی هستند و همچنین به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی و  پاسخگویی به مشتریان می باشند.

 

نمایندگی فروش ارزان ترین بالشت لوله ای

ارزان ترین بالشت های لوله ای درجه یک

برای خرید ارزان ترین بالشت های لوله‌ای درجه یک در کشور می‌ توان از طریق مراجعه حضوری و غیر حضوری اقدام به خرید کرد. در عصر کنونی مراکز غیر حضوری و مجازی یکی از بهترین ها برای خرید ارزان ترین بالشت ها هستند چرا که محصولات خود را بدون هیچ گونه واسطه ارائه می نماید.

 

از جمله مهمترین فاکتور های مثبت خرید از این مراکز می‌‌توان به صورت خلاصه به موارد زیر اشاره نمود:

 

  1. امکان مشاهده تصاویر محصولات مختلف
  2. قیمت‌های اقتصادی و ارزان
  3. تضمین کیفیت کالاهای ارائه شده
  4. امکان مطالعه جزئیات کامل محصولات ارائه شده
  5. عرضه کالاها با دوخت و طراحی عالی
  6. پکیجینگ مناسب و با کیفیت
  7.  خدمات پس از فروش مناسب
  8. دسترسی آسان به این مراکز فروشگاهی در تمامی نقاط کشور به دلیل وجود شبکه جهانی اینترنت
  9. ارسال رایگان محصولات

 

ارزان ترین بالش های لوله ای درجه یک

بزرگترین مرکز خرید عمده بالشت لوله ای

بزرگترین مراکز خرید عمده بالشت لوله‌ای به صورت حقیقی و مجازی فعال هستند. برای خرید بالش ارزان به صورت عمده از تولید کننده می توان به دو روش زیر اقدام نموده:

 

  1. روش مستقیم: در روش مستقیم شما به صورت حضوری و بدون واسطه، با تولیدکنندگان و واحد های تولیدی انواع بالشت ارتباط برقرار می نمایید و سپس کالای مورد نظر خود را خریداری می کنید. علاوه بر این می توانید از طریق نمایندگی های رسمی کارخانجات، تولیدات مد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنید.
  2. خرید اینترنتی: در روش اینترنتی شما با مراجعه به وب‌سایت های مجاز و دارای نشان الکترونیک که به صورت بی واسطه با تولید کنندگان در ارتباط هستند، انواع محصولات به روز را سفارش می‌دهید. این سایت ها با خرید مستقیم از تولید کنندگان، انواع کالاها را با قیمت های بسیار اقتصادی و ارزان و در تنوع بالایی از رنگ و کیفیت به صورت عمده به شما ارائه می کنند.

 

بزرگترین مرکز خرید عمده بالش لوله ای

خریداران بالشت لوله ای با جنس پارچه عالی

اگر خریدار بالشت لوله‌ای با جنس عالی در بازار کشور هستید برای خرید مطمئن و مقرون به صرفه می توانید از طریق مراجع ذی‌ربط اقدام به خرید نمائید:

 

  1.  نمایندگی‌های رسمی برند های تولید کننده انواع مدل بالشت مانند بالش کاموایی، بالش پر غاز و بالش سنتی فروشی
  2. فروشگاه‌‌های کوچک تخصصی ارائه دهنده انواع سرویس‌های خواب و بالش‌های زیبا
  3. مراکز بازرگانی و صادرات و واردات که توزیع و تجارت انواع بالش طبی هوشمند، بالشت لوله‌ای سنتی و سرویس‌‌های خواب را در دستور کار قرار دادند.
  4. بازارهای بورس تخصصی ارائه کننده انواع بالشت ساده و سنتی
  5. مارکت‌های اینترنتی و آنلاین که امروزه در سطح وسیع مشغول به فعالیت هستند و انواع مدل‌های با کیفیت باکیفیت را ارائه می‌کنند.

 

خریداران بالش لوله ای با جنس پارچه عالی

پرفروش ترین بالشت لوله ای در بازار ایران

برای خرید بهترین و پرفروش ترین بالشت لوله‌ای در بازار می توان به مراجع فروشگاهی ذیل مراجعه نمود:

 

  1. بازارهای تخصصی شهری که به ارائه جزئی و کلی انواع محصولات سرویس خواب و سرویس‌های راحتی مشغول هستند.
  2. وب سایت‌های تخصصی آنلاین که امروزه در سطح گسترده‌ای فروش انواع بالشت، روتختیها و سرویس های خواب و وسایل منزل را عهده‌دار می‌‌باشند.
  3. فروشگاه‌های کوچکی که در سطح بازار های محلی مشغول به فعالیت هستند و خرید بالشت ارزان را امکان پذیر کرده‌اند.
  4. دفاتر تجاری دولتی فعال در زمینه فروش بالش های خانگی و طبی
  5. مراکز بازرگانی و واردات صادرات خصوصی و نیمه خصوصی که فروش انواع بالشت ایرانی و وارداتی را انجام می‌دهند.

 

پرفروش ترین بالش لوله ای در بازار ایران

لیست قیمت فروش انواع بالشت های الیافی لوله ای

برای بسیاری از افرادی که خریدار انواع بالشت ها، روتختی و انواع سرویس های خواب هستند علاوه بر کیفیت، قیمت محصول نیز مهم است چرا که بیشتر افراد کشور ما در سطح متوسطی از درآمد قرار دارند. به همین دلیل قیمت اقتصادی و ارزان برایشان حائز اهمیت است.

 

قیمت خرید بالشت و سرویس های خواب با توجه با آیتم‌ هایی مانند سایز روبالشتی، اندازه بالش لوله‌ای، وزن استاندارد بالش، پارچه مورد استفاده در تولید، ابعاد کار، نوع طراحی، دوخت و مسائلی از این دست متغیر است.

 

برای استعلام لیست قیمت بالش های الیافی لوله‌ای، قیمت بالش پر مرغ و قیمت بالش پنبه دوزی در بازارهای سراسر کشور می‌ توان علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌ های حضوری و کسب اطلاع از قیمت های به روز و آپدیت شده انواع محصولات، به روش تلفنی نیز اقدام نمود. درواقع با استفاده از شماره های در دسترس مراکز فروشگاهی قیمت به روز انواع این محصولات را کسب نمود.

 

همچنین مراکز فروشگاهی الکترونیکی و مجازی که به صورت گسترده در سایت ها و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و فیس بوک فعال هستند یکی از بهترین و مراکز برای ارائه لیست قیمت به روز انواع این تولیدات می باشند.

 

لیست قیمت فروش انواع بالش های الیافی لوله ای

عمده فروشی بالش لوله ای در سایز و وزن استاندارد

شرکت‌ های عرضه‌کننده بالشت لوله‌ای عمده در سایز و وزن استاندارد، ضمن ارتباط مستقیم با کارخانجات و برند های تولیدکننده، محصولاتی باکیفیت و دارای قیمت های ارزان و مقرون به صرفه را ارائه می نمایند.

 

یکی از مهمترین معضلات در فرآیند خرید و فروش انواع کالاها، وجود واسطه های بیشمار است. این واسطه ها هریک برای خود درصد و سودی را در نظر می‌ گیرند به این ترتیب موجب می گردند تا محصول با قیمت گران تری به دست خریداران برسد. این مراکز با قطع دست واسطه‌ها در فرآیند خرید و فروش انواع سرویس های خواب و روبالشتی ها، این محصولات را با بهترین کیفیت ارائه می نمایند.

 

 

 

عمده فروشی بالش لوله ای در سایز و وزن استاندارد

لینک کوتاه:

5 فکر در مورد “ فروش بالشت های لوله ای و قیمت خرید آن از تولید کننده

  1. علی گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون

    1. f.entesari گفت:

      ممنون ازتوجهتون

    2. ناشناس گفت:

      سلام قیمت رو بالشت ها چقده؟

    3. ff گفت:

      سلام قیمت رو بالشت ها چقده؟

  2. مجیدیعقوبی گفت:

    باسلام فروش محدود هم دارید قیمت بالش لوله ای سایز بزرگ چند هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟