فروش تشک مسافرتی ایرانی قیمت ارزان

فروش تشک مسافرتی ایرانی قیمت ارزان و چند کاره در فروشگاه های اینترنتی همراه با درج قیمت و ضمانت چند ساله معتبر قابل خریداری می باشد. این تشک ها با وزن و حجم بسیار کم، سبک قابل حمل، مناسب استفاده دائمی در اتاق خواب، مسافرت ها و در اندازه‌های مختلف تک نفره و دو نفره موجود می باشد.

فروش تشک مسافرتی ایرانی قیمت ارزان

تفاوت انواع تشک مسافرتی در چیست؟

تفاوت انواع تشک مسافرتی در چیست؟ نرمی و راحتی این تشک های بادی قابل مقایسه با تشک های دیگر نمی باشد.تفاوت این تشک با تشک های دیگر لطیف بودن سطح روی آن، وزن بسیار کم و قابل حمل بودن آن است که به منظور استفاده آن در وسایل نقلیه، چادرهای مسافرتی، محل کار و حتی کوهنوردی مناسب می باشد. در هنگام پهن کردن انواع تشک های بادی باید مراقب وسایل تیز یا برنده در کنار های تشک بود. علاوه بر این دور از وسایل حرارتی مانند بخاری پهن شود. مراقبت کردن از این تشک در منزل و مسافرت های مختلف باعث عمر بیشتر این محصول می‌شود. تشک های تک نفره و دونفره به دلیل رویه ضد تعریق آن از پرفروش ترین محصولات می باشند. تولیدی تشک ارزان در دنیا باعث جذب مشتریان زیادی به خاطر طراحی و استفاده در فضا وسایل نقلیه شده است. بسیاری از این تشک ها دارای پمپ باد برقی خودکار می باشند.

به خاطر بادی بودن این محصول حتی اگر پاره شوند قابل تعمیر می باشد که این پارگی شامل انواع گارانتی ها می باشند.

تشک مسافرتی ایرانی از کجا بخریم؟

تشک مسافرتی ایرانی از کجا بخریم؟ از بروزترین تشک مسافرتی بادی در انواع و سایزهای مختلف در فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی‌های این محصول به قیمت بسیار مناسب یافت می می‌شود. این تشک ها استاندارد هستند و خاصیت درمانی دارند.

امروزه تشک مسافرتی بادی به جای تشک های سنتی استفاده می‌شوند و در سایز های بچگانه، نوجوان و بزرگسال موجود می باشد. این تشک ها توسط پمپ های دستی و پمپ باد برقی باد می شوند. جنس رویه این تشک ها از یک لایه پی وی سی تشکیل شده است و برای جنس رویه این محصول از یک لایه مخمل یا جیر ضد تعریق استفاده شده است. دریچه باد این خوش خواب ها دارای نوعی سوپاپ است که از خارج شدن هوا جلوگیری می کند. جنس بدنه تشک بادی پلاستیک می باشد. ضخامت و سایز اکثر تشک های تک نفره به گونه ای طراحی شده که وزن ۱۴۰ کیلوگرم را هم تحمل می‌کنند. تشک های مشبک و دارای فرورفتگی به دلیل تردد هوا راحت تر می باشد.

انواع تشک بادی عبارتند از تشک فنری، طبی،  زخم بستر و مواج  سلولی که هر یک از این ها دارای مزایای خاصی می باشند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟