فروش عمده انواع روبالشتی دکمه دار

آیا می دانید انواع روبالشتی ها از جمله روبالشتی دکمه‌دار دارای چه کاربردها و ویژگی‌هایی می‌باشند؟ همچنین خرید و فروش انواع روبالشتی به صورت عمده به چه منظور صورت می‌گیرد؟
همانطور که می‌دانید روبالشتی‌ها یکی از محصولاتی هستند که سبب زیبایی بالشت‌ها می‌شوند و بالشت را از هرگونه آلودگی مصون نگه می‌دارند.

 

ویژگی های انواع روباشتی دکمه دار

روبالشتی های دکمه دار یکی از بهترین مدل‌های روبالشتی‌های تولیدشده می‌باشند. چرا که استفاده از آنها به سبب دکمه‌دار بودنشان بسیار راحت می‌باشد و از این جهت تولید این مدل روبالشتی‌ها در بازار از استقبال خوبی برخوردار است.

بالشت ها از جمله مهم‌ترین کالای خواب هر فرد محسوب می‌شوند که در سایزها و اندازه های متفاوت به تولید می‌رسند. غالباً بالشت‌ها دارای لباسی به عنوان روبالشتی هستند که به آسانی آن‌ها را می‌پوشانند و  از هر آلودگی حفظ می‌کنند. بنابراین تولیدی‌های گوناگون در زمینه دوخت انواع روبالشتی در طرح‌های منفاوت در سطح شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند که با استفاده از فروش سنتی و اینترنتی توانسته اند مشتریان زیادی را به سمت تولیدات خود سوق دهند.

 

 

لیست قیمت روبالشتی در کشور

روبالشتی یکی از لوازمی می‌باشد که غالباً به عنوان روکش بالشت محسوب می‌شود. همچنین با پوشاندن بالش توسط این محصول آن را از آلودگی حفظ می‌کند و موجب زیبایی بالش می‌گردد. انواع روبالشتی قابلیت جداسازی از بالشت و شست و شو را دارند.

معمولا روبالشتی‌ها توسط تولیدی‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن‌ها با توجه به فاکتورهای متفاوتی تعیین می‌گردد که شامل موارد زیر می‌باشند:

  •  وجود طرح های لوکس و مدرن
  • بکار بردن مواد و الیاف در آن
  • داشتن نرمی و لطافت
  • جدید یا قدیم بودن طرح های پارچه روبالشتی
  • دوخت و دور دوزی روبالشتی
  • کیفیت و جنس پارچه بکار رفته
  • نوع برند سازنده
  • نوع خرید و فروش روبالشتی
  • نرخ ارز

بنابراین مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فروش، به تهیه انواع روبالشتی‌ها بپردازند. همچنین از طریق خرید اینترنتی این محصولات را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

مشتریان با مراجعه به این سایت‌ها از قیمت روز انواع روبالشتی و نوع دوخت مثل قیمت روبالشی سه بعدی، قیمت عمده روبالشتی چین دار، قیمت دوخت روبالشتی شکلاتی، قیمت دوخت روبالشتی بند دار و … آگاه شوند. همچنین با توجه به بودجه خود به تهیه و خرید کلی و جزئی این محصولات بپردازند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟