فروش عمده روبالشتی حوله ای در رنگ های مختلف

روبالشتی که به عنوان روکش بالش خواب شناخته شده؛ جنس های متنوعی را در بر گرفته که از این میان می توان به روبالشتی حوله ای اشاره کرد. این جنس از محصول مورد نظر، حاوی نرمی خاص و مطبوعی بوده و خوابیدن راحتی را از آن افراد خواهد نمود. همچنین در رنگ های مختلف و طرح های متعددی نیز به نمایش برای فروش عمده گذاشته شده است.

فروش عمده روبالشتی حوله ای در رنگ های مختلف

ویژگی های روبالشتی حوله ای چیست؟

ویژگی های روبالشتی حوله ای چیست؟ در انتخاب روبالشتی باید دقت کرد؛ چرا که با سر انسان در تماس بوده و باید آن را در وضعیت مناسبی قرار دهد؛ به عنوان مثال اگر یک روبالشتی نامناسب انتخاب گردد؛ نه تنها عوارض ناخوشایندی را برای پوست و موی سر به همراه آورده؛ بلکه احساس ناراحتی را هم در افراد به وجود خواهد آورد.

حال به نظر می رسد یکی از روبالشتی هایی که می توان آن را به عنوان گزینه ای استاندارد معرفی کرد؛ روبالشتی حوله ای باشد.
این نوع روبالشتی دارای جنس مناسبی بوده و ویژگی های خوب دیگری را هم به دنبال دارد که تعدادی از آنها را در گزینه های زیر نام برده ایم:

  • در طرح و رنگ های کاملاً مدرن مانند روبالشتی طرح گلدار حوله ای وجود داشته و بنابراین جلوه ای مورد پسند را در تخت خواب ایجاد خواهد کرد.
  • پارچه موجود در این روبالشتی، سازگاری با هر نوع پوستی را داشته و بنابراین می توان خواب لذت بخش و به دور از حساسیت را روی آن تجربه کرد.
  • انعطاف، نرمی و لطافت در روبالشتی حوله ای بسیار بالا بوده و قابلیت ارتجاعی نیز در آن وجود دارد.
  • دوام و طول عمر آن هم زیاد بوده و بنابراین تا مدت های مدید، قابل استفاده خواهد بود.
  • مدل های جدید این روبالشتی، حاوی ویژگی هایی مانند ضد باکتری بوده و بنابراین سلامت افراد را تضمین می کنند.
  • وزن و سایزهای گوناگونی نیز در آنها دیده می شود.

عرضه مستقیم انواع روبالشتی حوله ای

عرضه مستقیم انواع روبالشتی حوله ای انواع روبالشتی حوله ای را می توان از حیث اندازه، طرح و رنگ تقسیم بندی نمود که اگر بخواهیم آنها از نظر طرح های موجود نام ببریم؛ شامل گزینه های زیر خواهند شد:

  1. روبالشتی های حوله ای طرح فانتزی: انواع روبالشتی عروسکی و شاد در این طیف جای گرفته و رنگبندی های شاد و مفرحی نیز در آن وجود دارد.
  2. روبالشتی های طرح ساده: در نمونه های تک رنگ وجود داشته و طرح خاصی در آنها دیده نمی شود؛ با وجود سادگی، تطابق خوبی را با انواع دکوراسیون و تخت خواب دارند.
  3. روبالشتی طرح لوکس: انواع طرح های شیک و جذاب در این گروه قرار داشته و می توان آنها را برای بالشت های مورد استفاده در اتاق خواب های امروزی به کار برد.

اکنون اگر تصمیم به خرید روبالشتی در هر یک از نمونه های نامبرده گرفته اید؛ می توانید از طریق مرکز پیش رو که اقدام به عرضه مستقیم این محصولات با شرایط عالی نموده؛ اقدامات لازم را انجام دهید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟