فروش عمده روبالشی عروسکی

روبالشی عروسکی دارای تنوع بسیار زیادی در طرح، رنگ و مدل است و به علت جذابیت هایی که در نقش و نگار و طرح های این محصولات وجود دارد، مورد استقبال بی نظیری از سوی مردم، به خصوص کودکان قرار گرفته است. تولیدکنندگان برای فروش عمده روبالشی عروسکی دو روش در دسترس و آسان را در نظر گرفته اند.
۱- از طریق مراکز فروشی که در قالب نمایندگی ها و دفاتر فروش در سراسرکشور، مشغول به ارائه خدمات ارزنده و فروش عمده این منسوج هستند؛ مشتریان محترم میتوانند به راحتی با مراجعه به این مراکز نسبت به خریدهای عمده و کلی خود با قیمتی استثنایی اقدام کنند. همچنین از مشاوران فروش مرکز راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
۲- فروش عمده روبالشتی عروسکی از طریق فروشگاه های معتبر مجازی که طبق دستور تولیدکنندگان این محصول، برای راحتی و آسایش مشتریان راه اندازی شده اند. مشتریان محترمی که نمیتوانند به این مراکز معتبر تعیین شده، جهت خریداری اقلام مورد نیاز خود به صورت حضوری مراجعه کنند، میتوانند از طریق سایت ها و فروشگاه های معتبر مجازی به راحتی و تنها با یک جست و جوی ساده محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنند و نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

اطلاعاتی درباره روبالشی عروسکی

اطلاعاتی درباره روبالشتی عروسکی عمده

بهترین و برجسته ترین انتخاب برای کودکان شما میتواند انواع مختلف روبالشی های طرح عروسکی باشد. این نوع روبالشی ها در طرح، رنگ و مدل های مختلف و گوناگونی به عرصه تولید میرسند. جهت کسب اطلاعاتی درباره روبالشتی عروسکی باید بدانید که طرح های به کار رفته در انواع مختلف این روبالشی ها باید به گونه ای باشد که مورد پسند کودکان قرار بگیرد و باعث ایجاد آرامش در آنها شود. روبالشی طرح عروسک بیشترین میزان استفاده و کاربرد را در میان کودکان دارد؛ از این رو این روبالشی ها باید دارای یک سری از استاندارهای لازم باشد تا سلامت پوست و موی کودکان حفظ شود. مهم ترین ویژگی که این روبالشی ها باید دارا باشند این است که از الیافی مرغوب و درجه یک تولید شده باشند تا نرمی و لطافت را برای کودکان به ارمغان بیاورند. دومین ویژگی که لازمه یک روبالشی عروسکی مرغوب است، تنفس پذیری روبالشی و امکان عبور هوا از تار وپود آن است. روبالشی های عروسکی که دارای این قابلیت هستند از صدمه به پوست و موی کودکان جلوگیری میکنند. سومین نکته که لازم است روبالشی های عروسکی داشته باشند این است که از ثبات رنگ و دوام بالایی برخوردار باشند تا به سرعت زیبایی ظاهری خود را از دست ندهند.

مرغوبیت الیاف به کار رفته در روبالشی عروسکی

مرغوبیت الیاف به کار رفته در روبالشتی عروسکی عمده

جهت آگاهی از مرغوبیت الیاف به کار رفته در این محصول باید بدانید که الیاف به کار رفته در این روبالشی به دو گروه طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که هر کدام از این الیاف باعث به وجود آمدن ویژگی های خاصی در این روبالشی میشود، اما بهترین و مرغوب ترین نوع روبالشی های عروسکی، آنهایی هستند از الیافی طبیعی تهیه شده اند؛ مانند روبالشی عروسکی ابریشمی، اما ممکن است بپرسید چرا مرغوبیت نخ یا الیاف روبالشی حائز اهمیت است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در واقع علت این مرغوبیت به دلایل زیر است.
۱_الیاف طبیعی، قابلیت تنفس پذیری دارند؛ از این رو نقش مهمی در حفظ سلامت پوست و مو دارد.
۲_الیاف طبیعی مانند ابریشم، از نرمی و لطافت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. وجود نرمی و لطافت در روبالشی سبب حفظ سلامت پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک و همچنین باعث آرامش در هنگام خواب میشود.
۳_دوام و ماندگاری الیاف طبیعی بسیار بالا است؛ از این رو، روبالشتی های عروسکی تهیه شده از الیاف طبیعی تا مدت زیادی برای شما قابل استفاده خواهد بود.
۴_اگر جنس نخ روبالشتی عروسکی عمده از الیاف طبیعی باشد، در طول شب از شکنندگی و وز شدن موها جلوگیری می کند و سلامت موی شما حفظ میشود.
۵_الیاف طبیعی میتواند رطوبت پوست صورت شما را حفظ کند و مانع از خشک شدن پوست در طول شب شود.

تنوع طرح روبالشی عروسکی

تنوع طرح روبالشتی عروسکی

همان طور که میدانید روبالشی تک رنگ و یا چند رنگ عروسکی، دارای محبوبیت زیادی است؛ زیرا طرح و رنگ این روبالشی سبب جذابیت هرچه بیشتر اتاق فرزندان شما میشود. تولیدکنندگان این محصول برای آنکه بتوانند تولیدات خود را مطابق با مد روز تولید کنند و نیازها و سلایق مختلف را به خوبی پوشش دهند، سعی می کنند تا میزان تنوع طرح های روبالشی عروسکی را افزایش دهند؛ از این رو، وقتی شما به قصد خرید این روبالشی وارد بازار میشوید، شاهد تنوع طرح بسیار بالایی از انواع روبالشی های عروسکی خواهید بود به گونه ای که در میان انتخاب از بین این همه طرح های متنوع و رنگارنگ، دچار سرگردانی خواهید شد.
همان طور که گفتیم تنوع در طرح انواع مختلف این منسوج با پوشش دهی سلایق مختلف، میتواند باعث افزایش فروش تولیدکنندگان شود؛ علاوه بر آن این تنوع طرح باعث میشود تا دست مشتریان در خرید روبالشی مطابق با دکوراسیون و سرویس خواب اتاق فرزندان خود باز باشد و هیچ گونه محدودیتی نداشته باشند و به راحتی بتوانند طرح دلخواه خود را پیدا کنند. خوبی دیگری که تنوع بالای طرح روبالشی عروسکی دارد این است که هرموقع احساس کردید فرزند شما از طرح روبالشی خود خسته شده است و دیگر مثل سابق هنگام خواب به او آرامش نمیبخشد، میتوانید به راحتی نسبت به انتخاب طرح دیگری برای روبالشی فرزند دلبند خود و ایجاد تغییر در دکوراسیون اتاق خوابش، اقدام کنید.

مرکز توزیع روبالشی عروسکی

مرکز توزیع این منسوج

تولیدکنندگان و کارخانجات تولیدی این منسوج به عنوان اصلی ترین مرکز توزیع و فروش عمده روبالشی عروسکی شناخته میشوند که محصولات تولیدی خود را به صورت عمده و کلی با قیمتی استثنایی و باورنکردنی در اختیار مرکز توزیع کوچک تری که در قالب نمایندگی ها و دفاتر فروش مشغول به فعالیت هستند، میگذارد. نمایندگی ها و دفاتر فروش در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم هستند و آنجا بهترین مکان برای مشتریانی است که قصد خرید این محصولات را به صورت عمده و کلی با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دارند. در واقع قیمت این محصولات در این مراکز فروش خیلی به صرفه تر از مغازه های سطح بازار است؛ علت این قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز توزیع مستقیم و بدون واسطه این محصولات است.
در این نمایندگی ها و دفاتر فروش تنوع محصولات بسیار بالا است؛ در واقع شما میتوانید آنجا به هر محصولی که توسط کارخانجات تولیدی در هر رنگ، طرح و مدلی که به عرصه تولید رسیده اند به راحتی و بدون دردسر، دسترسی داشته باشید و همچنین در هنگام خرید میتوانید از مشاوران و کارشناسان فروش این مراکز در جهت سهولت امر خرید یا مشکلات و سوالات دیگری که ممکن است پیش بیاید، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟