فروش عمده پتوی ارزان قیمت | قیمت پتو تک نفره در بازار

فروش عمده پتوی ارزان قیمت در مراکز پخش لوازم خواب، صورت می گیرد. انواع پتو را می توان از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داد. طبیعتاً اقسام گوناگون این کالا با قیمت های مختلفی عرضه می شود. به عنوان مثال قیمت پتو تک نفره در بازار با قیمت پتو های دو نفره فرق دارد. اما در هر صورت خرید پتو از تولیدی ها و نمایندگی های مجاز وابسته به آنها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

فروش عمده پتوی ارزان قیمت | قیمت پتو تک نفره در بازار

تولید عمده انواع پتو در ایران

در حال حاضر تولید انواع پتوی مرغوب در ایران به صورت عمده انجام می شود. پتو های تولید شده در کارخانجات سراسر کشور با تنوع بالایی تولید و تنوع فوق العاده ای دارند.
در ادامه برخی از این لوازم را نام می بریم:

  • پتو یک نفره معمولی
  • پتو دو نفره
  • پتو های تک لایه و دو لایه
  • پتو نوزاد
  • پتو مسافرتی
  • پتو گل برجسته
  • پتو سوپر برجسته
  • پتو ژله ای
  • پتو بافتنی
  • پتو پلی استر
  • پتو اکریلیک
  • پتو های چهار فصل
  • پتو پنبه ای
  • انواع پتوی پشمی

هر کدام از موارد ذکر شده در بالا نیز به نوبه خود متنوع و بر اساس سلیقه اقشار مختلف جامعه طراحی می گردند. تولید کنندگان عمده پتو در ایران انواع پتو را در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می کنند.
این تولیدی ها، بخش قابل توجهی از محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند. در این حالت قیمت عمده پتو به میزان قابل توجهی پایین خواهد آمد.

 

تولید عمده انواع پتو در ایران

بزرگترین کارخانه های تولیدی پتو در کشور

امروزه کارخانه های تولیدی زیادی در حوزه پتو و کالای خواب فعالیت می کنند. بنابراین نام بردن از بزرگترین آن ها در کشور کار چندان آسانی نیست. چرا که هر کارخانه ای ممکن است در تولید نمونه های خاصی از پتو شهره باشد.
به عنوان مثال می توان به پتو ژله ای سروین، پتو نوزادی شادیلون و انواع پتو نیکو باف و پتو نرمینه بافت اشاره کرد. البته این برند ها لوازم مشابه دیگری نیز تولید می کنند.

وجه اشتراک کلیه کارخانه های بزرگ تولید پتو در کشور، توجه به نیاز بازار و سلیقه مصرف کننده است. به نحوی که هم اکنون شاهد تنوع بی نظیر پتو از جنبه های مختلف کیفی و ظاهری می باشیم. جهت اطلاع از تولیدات کارخانه های سازنده کالای خواب در سراسر کشور می توان از اینترنت کمک گرفت. البته منظور از اینترنت، سایت های معتبر فعال در حوزه فروش عمده پتو و لوازم مشابه است. این سایت ها توسط تاجران مجرب این حوزه اداره و راه های ارتباطی فعالی دارند.

 

بزرگترین کارخانه های تولیدی پتو در کشور

عرضه بهترین پتو های مسافرتی و خانگی

عرضه بهترین پتو های مسافرتی و خانگی در فروشگاه های سراسر کشور صورت می گیرد. هر کدام از این محصولات به نوبه خود انواع مختلفی دارند.
به عنوان مثال پتو های خانگی از جنبه های زیر مورد بررسی قرار می گیرند:

  • جنس الیاف و مواد اولیه پتو
  • روش تولید پتو
  • ضخامت پتو
  • یک یا چند لایه بودن
  • ضخامت پتو
  • محل تولید پتو
  • مارک یا برند کالای خواب
  • پتو مخصوص چه کسانی است؟ (کودکان، بزرگسالان و …)
  • طرح و رنگ
  • ابعاد پتو

شایان ذکر است که پتو های مسافرتی، نسبت به سایر پتو ها نازک تر و به راحتی حمل می شوند. به همین جهت برای سفر، مناسب اند.

به عنوان معرفی یکی از بهترین مراکز عرضه کننده پتو های مسافرتی و خانگی می توان از نمایندگی پتو نرمینه نام برد. به طور کلی نمایندگی ها و مراکز پخش برند های محبوب پتو را می توان در نقاط مختلف کشور مشاهده کرد.

 

عرضه بهترین پتوهای مسافرتی و خانگی

استعلام قیمت انواع پتو در بازار

جهت استعلام قیمت انواع پتو در بازار باید از مراجع معتبر کمک گرفت. همانند هر کالای دیگری قیمت پتو نیز وابسته به مسائل گوناگونی است. در بخش قبل در مورد تفاوت بین انواع پتو های موجود در بازار تا حدودی صحبت شد. طبیعتاً این تفاوت ها اختلاف قیمت قابل توجهی را به وجود خواهند آورد.
به عنوان مثال قیمت پتو نوزاد با پتوی بزرگسال فرق دارد. همچنین قیمت پتو پلی استر با پتوی معمولی متفاوت است. یا به عنوان نمونه ای دیگر می توان به اختلاف قیمت پتو سنفیلا وارداتی با محصولات داخلی اشاره کرد.

علاوه بر آنچه بیان شد عواملی مثل شرایط بازار، نوسان نرخ ارز و نحوه فروش نیز می توانند بر قیمت خرید هر کالایی اثرگذار باشند. بدیهی است که قیمت عمده پتو در کارخانه تولیدی یا مرکز وارد کننده آن به مراتب پایین تر از بازار است. در نتیجه می توان گفت که بهترین شیوه جهت گرفتن قیمت انواع پتو، کمک گرفتن از مراکز اصلی تولید یا پخش این محصول می باشد.

 

استعلام قیمت انواع پتو در بازار

مرکز پخش انواع پتو ارزان قیمت

در بخش قبل بیان کردیم که یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت گذاری انواع پتو نحوه فروش آنها می باشد. همچنین گفتیم که قیمت لوازم خواب در کارخانه های تولیدی، نمایندگی ها و مراکز اصلی پخش به مراتب ارزان تر از بازار است.
اما به نظر می رسد که برخی از مراکز کار پخش انواع و اقسام پتو ارزان قیمت را به صورت انحصاری انجام می دهند. برخی از پخش کنندگان عمده پتو نیز به صورت اینترنتی و غیر حضوری فعالیت می کنند.

پتو یکی از مهم ترین و ضروری ترین کالا های خواب حال حاضر محسوب می شود. این وسیله تا حدودی شخصی بوده است و نحوه انتخاب، خرید، نگهداری و حفظ بهداشت آن بسیار مهم است.
مرکز های معتبر پخش عمده پتو علاوه بر فروش این محصول با قیمت ارزان به نیاز مشتریان و سلیقه آنها نیز توجه می کنند. در واقع هر شخصی با توجه به نوع نیاز و شرایط خود به نمونه خاصی از پتو نیاز دارد.

مرکز پخش انواع پتو ارزان قیمت

صادرات پتو های ایرانی به کشور های همسایه

صادرات عمده پتو از ایران به برخی کشور های همسایه انجام می شود. این مسئله نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت کالای خواب ایرانی است. عراق یکی از مهم ترین کشور های خریدار پتوی ایرانی به شمار می رود. پتو هایی که برای صادرات انتخاب می شوند از لحاظ کیفی در سطح بالایی بوده است و به بهترین شکل ممکن بسته بندی شده‌اند.

در حال حاضر میزان فروش پتو های ایرانی در داخل کشور به مراتب بیشتر از کالا های مشابه خارجی (از جمله پتو های وارداتی چینی) است. چرا که این محصولات علاوه بر داشتن کیفیت، قیمت معقول تری نیز دارند.
بخشی از صادرات پتو های داخلی به کشور های همسایه ایران، توسط کارخانه های تولیدی انجام می شود. اما بخشی دیگر به عهده نمایندگی های پخش و تاجران فعال در این حوزه است.
انواع پتوی صادراتی مرغوب را می توان از طریق مراکز معتبر پخش یا سایت های معتبر تهیه کرد.

 

صادرات پتوهای ایرانی به کشورهای همسایه

خرید پتو مسافرتی یک نفره و دونفره ارزان

خرید پتو مسافرتی یک نفره و دو نفره از بخش های پر رونق بازار کالای خواب به شمار می رود. روش های مختلفی برای خرید این لوازم خواب مسافرتی وجود دارد. اغلب مردم با مراجعه به مغازه های عرضه روانداز، انواع پتوی مسافرتی را تهیه می کنند.
اما عده ای از مشتریان این کالا تمایل دارند، پتو های یک یا دو نفره مخصوص سفر را به صورت عمده و با قیمت ارزان خریداری کنند. این افراد می توانند از تولیدی ها یا نمایندگی های پخش کمک بگیرند.

نام پتوی مسافرتی ماهیت آن را به خوبی روشن می کند. این پتو به گونه ای طراحی شده است که حمل و نقل آن راحت باشد. همچنین پتو های مسافرتی فضای بسیار کمی را اشغال و به راحتی در چمدان یا ساک قرار می گیرند. 

این وسایل علی رغم داشتن ظاهر سبک و ضخامتی کمتر از پتو های معمولی قادر به گرم نگه داشتن بدن انسان در هنگام خواب می باشند. به ویژه اگر از جنس مرغوبی تهیه شوند.
با خرید از مراکز معتبر می توان بهترین پتو های مسافرتی را با قیمت ارزان، تهیه کرد.

 

خرید پتو مسافرتی یک نفره و دونفره ارزان

قیمت پتو یک نفره گل برجسته یزد

قیمت پتو یک نفره گل برجسته یزد همچون سایر پتو ها بر اساس نوع، جنس، ضخامت و مواردی از این قبیل تعیین می گردد. البته نحوه خرید این کالا نیز بسیار مهم و بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد.

شایان ذکر است که کارخانه پتو یزد از بهترین تولید کنندگان این وسیله در کشور می باشد. پتو های تولید شده در تولیدی یزد از درجه مرغوبیت قابل قبولی برخوردار و قیمت نسبتاً مناسبی دارند.
همچنین در این کارخانه شاهد تولید انواع پتو در طرح ها و رنگ های زیبا می باشیم. پتو های گل برجسته از محبوب ترین و پرفروش ترین لوازم تولید شده در کارخانه یزد به شمار می روند. چرا که دارای ظاهری زیبا، شک و خاص هستند.

بی تردید پتو های گل برجسته تک نفره یزد نیز به نوبه خود اقسام گوناگونی دارند. به همین جهت با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسند. بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای تهیه انواع پتو یزد خرید مستقیم آنها از کارخانه یا نمایندگی های مستقیم فروش می باشد.

قیمت پتو یک نفره گل برجسته یزد

خریدار پتو مسافرتی ایرانی و خارجی

خریداران پتو مسافرتی ایرانی و خارجی را می توان به دو گروه مشتریان خرده و عمده تقسیم نمود. طبیعتاً خریداران خرده پتو از عموم مردم تشکیل شده اند. اما اغلب کسانی که پتوی مسافرتی را به میزان بالا خریداری می کنند، فروشندگان کالای خواب می باشند. اما بسیاری از هتل ها، مسافرخانه ها و مراکز اقامتی نیز این لوازم را برای استفاده مشتریان خود به صورت عمده خریداری می کنند.

خریدار عمده پتو مسافرتی ایرانی و خارجی همواره به دنبال روشی سریع، راحت، مطمئن و مقرون به صرفه می باشد. در حالت کلی خرید اینترنتی پتو یکی از بهترین شیوه های تهیه این کالا به شمار می رود. مخصوصاً اگر به صورت عمده خریداری شود. زیرا سایت های معتبر خرید و فروش اینترنتی کالای خواب، بهترین لوازم این حوزه را به قیمت کارخانه یا نمایندگی عرضه می کنند.

در بازار ایران، شاهد برند های مختلف پتوی ایرانی و خارجی می باشیم. هر کدام از اینها، مشتریان خاص خود را دارند. البته انتخاب پتو مسافرتی تا حدودی به نوع مکان مورد استفاده، بودجه و سلیقه خریدار بستگی دارد.

خریدار پتو مسافرتی ایرانی و خارجی

فروش پتو مسافرتی ژله ای در تهران

بازار فروش پتو ژله ای در تهران از رونق فوق العاده ای برخوردار گشته است. چرا که این پتوها دارای مزایا و ویژگی های زیر می باشند:

  • نرم، لطیف و راحت
  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • حمل آسان (مناسب برای سفر)
  • قابلیت شستشوی راحت
  • داشتن قیمت مناسب

فروش پتو مسافرتی ژله ای در شهر بزرگ تهران در بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های عرضه کالای خواب صورت می گیرد. در واقع هر خانه ای به چند عدد از این پتو ها نیاز دارد.
انتخاب پتو با توجه به سن و سلیقه افراد صورت می گیرد. زیرا پتو های ژله ای نیز به نوبه خود ممکن است؛ تک نفره، دو نفره، ساده، طرح دار، ضخیم یا چند لایه باشند.
به عنوان مثال می توان به فروش پتو نوجوان ژله ای اشاره کرد. این پتو ها دارای طرح ها و نقش های شاد و زیبایی می باشد. همچنین در بازار لوازم خواب تهران شاهد فروش پتو کودک با تنوع فوق العاده می باشیم. اغلب این پتوها طرح های کارتنی و فانتزی دارند.

فروش پتو مسافرتی ژله ای در تهران

عمده فروشی انواع پتو های نوزادی

عمده فروشی انواع پتو های نوزادی یکی از ضروری ترین لوازم کودک را عرضه می کند. این پتو ها در جای خود تنوع بالایی داشته است و از لحاظ جنس، ضخامت یا شکل ظاهری به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند.
پتو نوزاد پلی استر و همچنین پتو کودک اکریلیک از بهترین و پرمصرف ترین رواندازهای مناسب بچه ها به شمار می روند. به طور کلی خرید پتو پلی استر به میزان بالایی رونق دارد. این پتوها برای افراد در همه سنین مناسب اند.

در هنگام خرید پتو برای نوزاد باید به یک سری نکات توجه کرد. اول این که با توجه به پوست لطیف نوزاد، روانداز او، باید تا حد امکان لطیف و سبک باشد. همچنین مقاومت پتوی کودک در برابر شستشو بسیار مهم است. علاوه بر این طرح و رنگ انواع پتوهای نوزادی بسیار شاد، کودکانه و جذاب می باشد.

روش های متنوعی برای خرید پتوهای نوزادی وجود دارد. مثلاً این وسایل در فروشگاه های سیسمونی و لوازم کودک عرضه می شوند. اما برای خرید انواع پتوی کودک به میزان بالا، بهتر است به عمده فروشی های معتبر مراجعه شود.

عمده فروشی انواع پتو های نوزادی

بازار فروش انواع پتو های کیلویی در کشور

فروش انواع پتو های کیلویی در کشور از بخش های جالب توجه بازار وسایل خواب به شمار می رود. اما منظور از پتوی کیلویی چیست؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت که برخی از پتوهای تولید شده در کارخانه ها دارای ایرادات بسیار جزئی می باشند. که در اغلب موارد چندان به چشم نمی آید. این پتوها به صورت کیلویی فروخته و نکته قابل ذکر این است که قیمت پتو کیلویی بسیار ارزان تر از پتو هایی است که به صورت دانه ای خریداری می شوند.

فروش پتو به صورت کیلویی طرفداران خاص خود را در کشور داشته است با توجه به آنچه در مورد اشکالات بسیار جزئی این روانداز بیان شد خرید پتو کیلویی بسیار مقرون به صرفه است. در بازار پتو های کیلویی شاهد فروش ارقام مختلف این محصول در مدل های گوناگون می باشیم. مشکل برخی از این پتو ها به اختلاف جزئی در ابعاد پتو یا طرح آن مربوط می شود. امروزه خرید و فروش کیلویی پتو به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد.

بازار فروش انواع پتوهای کیلویی در کشور

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟