فروش فوق العاده روبالشتی شانل پشت مخمل با بالاترین کیفیت

آیا شما در مورد خصوصیات و ویژگی های روبالشتی های شانل پشت مخمل اطلاعات کافی دارید؟
آیا شما مراکز صادرات روبالشتی پشت مخمل را میشناسید؟
آیا در مورد مزیت های استفاده از روبالشتی زیپ دار چیزی میدانید؟
مزیت های استفاده از روبالشتی سوپر پنبه چیست؟
روبالشتی ها از گذشته تا کنون وسایلی کاربردی و پر طرافدار بوده اند. شاید همه ما تجربه این را داشته باشیم که مادر یا مادر بزرگمان در خانه مشغول درست کردن بالشت یا دوختن روبالشتی بوده باشند. خیلی ها در گذشته یا حتی امروزه روبالشتی هایشان را در خانه آماده میکنند ولی شاید از بعضی ویژگی هایی که باید یک روبالشتی مناسب داشته باشد، غافل شوند؛ مثلاً ممکن است از پارچه هایی که مناسب نباشند برای دوخت روبالشتی در خانه استفاده کنند، این نامناسب بودن پارچه میتواند مربوط به میزان ضخامت، میزان نرمی و لطافت پارچه، آنتی باکتریال بودن پارچه و… باشد. تمام این موارد علاوه بر اینکه تأثیر زیادی بر کیفیت روبالشتی دارند، میتوانند سلامتی ما را نیز تحت تأثیر قرار دهند. در خصوص تمام این موارد و سایر نکاتی که زمان خرید روبالشتی مناسب باید رعایت کنید در ادامه توضیحاتی را خواهیم داد و یکی از بهترین روبالشتی هایی که میتوانید تهیه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

روبالشتی نرم و لطیف بخرید

روبالشتی نرم و لطیف بخرید

• اولین نکته ای که برای خرید روبالشتی حتماً باید به آن دقت شود، این است که روبالشتی نرمی و لطافت قابل قبولی را داشته باشد. نرمی و لطافت یک فاکتور خیلی مهم برای پارچه روبالشتی به حساب می آید؛ به دلیل اینکه روبالشتی ارتباط مستقیمی با بدن انسان دارد. روبالشتی با حساس ترین قسمت بدن هر فرد یعنی صورت در تماس است. صورت ما اولین اندام از بدن ما است که در زمان برخورد با دیگر اشخاص دیده میشود، پس اینکه بدون عیب باشد برای همه اهمیت دارد؛ علاوه بر این همه ما از کودک تا افراد مسن به زیبایی صورتمان اهمیت زیادی میدهیم و زیبایی صورت با بی عیب و نقص بودن پوست ما به دست می آید. اگر از روبالشتی هایی استفاده کنید که پارچه های زمخت دارند، به تدریج پوست شما دچار آسیب هایی خواهد شد، مثلاً خشکی پوست یا ایجاد چروک در پوست میتوانند از آسیب هایی باشند که در اثر استفاده از روبالشتی نا مناسب به پوست شما وارد شوند. شاید برای شما پیش آمده باشد که روی پوست صورت یا گردنتان جای زبری پارچه روبالشتی مانده باشد، این اتفاقی است که در کوتاه مدت برای پوست می افتد، اما در بلند مدت میتواند باعث چروک و خشکی شود. چروک شدن و خشک شدن پوست باعث میشود صورت شما پیر به نظر برسد. اگر میخواهید این گونه مشکلات برای پوست شما به وجود نیاید، باید از روبالشتی هایی که پارچه نرم و لطیف دارند، استفاده کنید. یکی از روبالشتی های بسیار لطیفی که میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم، روبالشتی های شانل پشت مخمل هستند؛ این روبالشتی ها از بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها تولید میشوند. به دلیل کیفیت بالای پارچه ها هم خود روبالشتی ها کیفیت بالایی خواهند داشت و هم بسیار نرم و لطیف هستند.

روبالشتی آنتی باکتریال خریداری کنید

روبالشتی آنتی باکتریال خریداری کنید

روبالشتی ها به این دلیل که با بدن در تماس هستند، باید در انتخاب آن ها خیلی دقت کنید. روبالشتی ها با قسمت های حساسی از بدن در ارتباط هستند، مستعد ترین قسمت ها در بدن ما که برای آن ها حساسیت ایجاد میشود، چشم، بینی و گوش ما هستند. پوست صورت نیز اگر دچار حساسیت شود، میتواند زیبایی ما را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد. روبالشتی با تمام این قسمت های بدن ارتباط مستقیم دارد و اگر از روبالشتی های ضد حساسیت استفاده نکنیم، ممکن است حساسیت هایی شدید یا خفیف برای ما ایجاد شود که در هر حال خطرناک و آزار دهنده هستند. روبالشتی های شانل پشت مخمل خاصیت آنتی باکتریالی دارند و هیچ حساسیتی برای هیچ کدام از قسمت های بدن ایجاد نمیکنند.

روبالشتی با رنگ مورد علاقه خود تهیه کنید

روبالشتی با رنگ مورد علاقه خود تهیه کنید

رنگ ها یکی از پدیده های خلقت هستند که روحیه انسان را به شدت تحت تأثیر قرار میدهند. همان طور که میدانید روحیات انسان میتواند به تدریج اخلاق و جسم انسان را متأثر کند. هر رنگی میتواند تأثیر به خصوصی بر روحیه انسان داشته باشد. روبالشتی ها نیز امروزه با تنوع رنگی بیشتر از ۱۵۰ رنگ متفاوت تولید میشوند. روبالشتی های شانل پشت مخمل از آن دسته روبالشتی هایی هستند که تولید کنندگان برای رنگ آن ها هیچ محدودیتی نداشته و با تمام انواع رنگ ها میتوانند آن ها را تولید کنند. به همین جهت تنوع رنگ بالایی دارند و شما میتوانید رنگ مورد علاقه خود را از بین آن ها انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب رنگ روبالشتی، رنگی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما است و از آن رنگ انرژی خوبی میگیرید.

روبالشتی با طرح زیبا انتخاب کنید

روبالشتی با طرح زیبا انتخاب کنید

همه ما به زیبایی دکوراسیون خانه خود اهمیت زیادی میدهیم. برای اینکه یک دیزاین بی عیب و نقص داشته باشیم، باید تک به تک وسایل خانه خود را زیبا و البته هماهنگ با هم انتخاب کنیم. شما برای انتخاب طرح روبالشتی باید به فضای اتاق خواب و سایر وسایلی که در اتاق استفاده کرده اید، دقت کنید. مخصوصاً زمان انتخاب روبالشتی به سبک تخت و روتختی خود اهمیت ویژه ای دهید. سعی کنید که سبک تخت شما با طرح روی روبالشتی شما متناسب باشد، مثلاً اگر از تخت هایی که سبک مدرن دارند استفاده میکنید، استفاده از روبالشتی های سنتی یا مجلسی را اصلاً به شما توصیه نمیکنیم.
در حال حاضر هزاران طرح متفاوت در تولید روبالشتی ها به کار گرفته میشود. همه این طرح ها زیبایی های خاص خود را دارند و مطابق سلیقه عده ای از مشتریان هستند. بعضی از روبالشتی ها نیز هستند که تنوع طرح بسیار بالایی دارند، گستردگی طرح های آن ها به نحوی است که تقریباً تمام سنین و تمام سلایق میتوانند از آن ها خریداری کنند. روبالشتی های شانل پشت مخمل یکی از همین روبالشتی ها هستند؛ این روبالشتی ها تنوع طرح بالا و گسترده ای دارند، به طوری که تمام رده های سنی با هر سلیقه ای آن ها را میپسندند.
نکته دیگر در خصوص طرح های روبالشتی های شانل پشت مخمل این است که این طرح ها به گونه ای هستند که شما میتوانید از این روبالشتی به عنوان روبالشتی های مهمان و در مجالس نیز استفاده کنید.

روبالشتی هایی که پارچه آن ها در اثر شست و شو رنگ نمیدهد بخرید

روبالشتی هایی که پارچه آن ها در اثر شست و شو رنگ نمیدهد بخرید

هر لباس یا منسوجی که پارچه آن زمان شست و شو رنگ بدهد، اولین مشکلی که برای شما به وجود می آورد مشکلاتی است که حین شست و شو پیش می آیند. ممکن است رنگ آن ها بقیه لباس های شما را رنگی کند و…
دومین مورد نیز کم رنگ شدن تدریجی آن منسوج است. روبالشتی هایی که پارچه آن ها رنگ میدهد، به تدریج کم رنگ میشوند؛ کم رنگ شدن آن ها باعث میشود جذابیت و زیبایی خود را نیز از دست بدهند. در زمان خرید باید از برند های معتبر که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن باشید، خریداری کنید.
روبالشتی های پشت مخمل شانل در زمان شست و شو رنگ پس نمیدهند و ثبات رنگ خیلی بالایی دارند. این روبالشتی ها بعد از مدت ها استفاده مکرر و شست وشو همچنان به خوبی رنگ خود را حفظ میکنند.

روبالشتی که آبرفت نداشته باشد تهیه کنید

روبالشتی که آبرفت نداشته باشد تهیه کنید

روبالشتی ها اصولاً با دو یا سه نوع ابعاد متفاوت تولید میشوند که برای بالشت های معمولی مناسب هستند. اگر پارچه ای که روبالشتی از آن تولید میشود در اثر شست و شو دچار آبرفت شود، روبالشتی بعد از شست و شو دیگر اندازه بالشت شما نخواهد بود. روبالشتی های پشت مخمل شانل به دلیل اینکه از پارچه هایی با کیفیت بسیار بالا تولید میشوند، به هیچ عنوان دچار آبرفت نمیشوند. شما میتوانید با خیال راحت این روبالشتی ها را بشویید.

روبالشتی با قیمت مناسب

روبالشتی با قیمت مناسب

قیمت نیز یکی از فاکتور های مهم برای خرید محسوب میشود. تمام کالا هایی که خریداری میکنیم، بعد از کیفیت، قیمت آن را مد نظر قرار میدهیم و با خود میسنجیم که آیا کیفیت محصول با قیمتی که دارد مطابقت میکند یا خیر.
قیمت هر کالایی به خصوص برای عده ای از افراد جامعه که توان مالی زیادی ندارند، اهمیت بیشتری دارد. اینکه یک محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار بگیرد، میتواند به کسانی که از لحاظ مالی ضعیف تر هستند کمک زیادی کند.
تمامی ویژگی هایی که در خصوص روبالشتی با کیفیت تا کنون گفته شد را روبالشتی های شانل پشت مخمل دارند و از طرفی قیمت خیلی مناسبی هم دارند. قیمت این کالا به صورتی است که تمام اقشار جامعه بتوانند روبالشتی با کیفیت اعلا و با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنند.
ابعاد روبالشتی های پشت مخمل شانل ۵۰ در ۷۰ سانتی متر مربع و ۴۵ در ۶۵ سانتی متر مربع است. وزن این روبالشتی ها نیز ۷۵۰ گرم است.
علاوه بر تمام ویژگی های گفته شده، روبالشتی های پشت مخمل شانل دارای طول عمر و ماندگاری خیلی خوبی هستند.
این روبالشتی ها برای خرید جهزیه عروس خانم های جوان نیز بسیار مناسب اند، چرا که هم قیمت خیلی خوبی دارند و هم دارای کیفیت و زیبایی بالایی هستند.
از این روبالشتی به عنوان هدیه نیز میتوانید استفاده کنید؛ شما با هدیه دادن روبالشتی های پشت مخمل شانل با پرداخت هزینه کم میتوانید یک کادوی زیبا، لطیف و با کیفیت اعلا برای عزیزان خود تهیه کنید.
در خصوص شست و شوی روبالشتی های پشت مخمل شانل باید بگوییم اگر از آن ها به عنوان روبالشتی تخت خواب خود استفاده میکنید، طبق گفته پزشکان حداقل دو هفته یک بار روبالشتی خود را بشویید، اما اگر از آن به عنوان روبالشتی اتاق مهمان و سالن پذیرایی خود استفاده میکنید، لزومی ندارد که هر روز هفته آن ها را بشویید. برای شست و شو از مواد شوینده مناسب و آب با دمای مناسب استفاده کنید که همگی این نکات در برچسب های شست و شوی روبالشتی درج شده اند.

صادرات روبالشتی های پشت مخمل شانل

صادرات روبالشتی های پشت مخمل شانل

صادرات روبالشتی های شانل پشت مخمل هر ساله به کشور های زیادی در حال انجام است. این روبالشتی ها به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب، طرح و رنگ های زیبا و متنوع از جانب بسیاری از تاجران ایرانی و خارجی برای خرید و فروش انتخاب میشوند. صادرات روبالشتی های شانل پشت مخمل هر روز در حال پیشرفت است، به طوری که هم تعداد در خواستی این روبالشتی بیشتر میشود و هم تاجران و کشورهای بیشتری جهت خرید آن اقدام میکنند.

مزیت استفاده از روبالشتی های سوپر پنبه

مزیت استفاده از روبالشتی شانل پشت مخمل سوپر پنبه

روبالشتی های سوپر پنبه ویژگی های خیلی خوبی دارند. روبالشتی های سوپر پنبه با استفاده از پارچه هایی که از نخ خالص پنبه تولید شده اند، تهیه میشوند. این روبالشتی ها به خاطر نخ های پنبه ای که در آن ها وجود دارد، بسیار نرم و لطیف هستند. روبالشتی های سوپر پنبه دارای طرح و رنگ هایی متنوع و مختلف هستند که تمام سلیقه ها را پوشش میدهد. این روبالشتی ها کیفیت و طول عمر خیلی خوبی دارند؛ به طوری که بعد از مدت ها استفاده همچنان مثل روز اول زیبا و با کیفیت باقی میمانند.

مزیت های استفاده از روبالشتی شانل پشت مخمل زیپ دار

روبالشتی های زیپ دار نسل جدیدی از روبالشتی هستند که برای آسان تر کردن کار خانم های خانه دار تولید شده اند. زمانی که از روبالشتی های زیپ دار استفاده میکنید، تعویض و شست و شوی روبالشتی برای شما خیلی آسان تر از وقتی میشود که از روبالشتی های بدون زیپ استفاده میکنید.
اگر شما با دیده شدن زیپ مشکل دارید و احساس میکنید که زیپ زیبایی روبالشتی را میگیرد یا وجود آن شما را اذیت میکند، میتوانید از روبالشتی های زیپ مخفی استفاده کنید.

نحوه خرید عمده روبالشتی های پشت مخمل شانل

نحوه خرید عمده روبالشتی های پشت مخمل شانل

برای خرید عمده روبالشتی های پشت مخمل میتوانید ابتدا نمونه های مختلف آن را در سایت ببینید و بعد از تصمیم نهایی در مورد مدل و ابعاد، طرح و رنگ با مشاوران فروش سایت که شماره آن ها در سایت درج شده است، تماس بگیرید. همچنین میتوانید اگر ابهامی در مورد محصولات دارید، از مشاوران فروش مجموعه مشاوره بگیرید.
با انجام خرید روبالشتی های پشت مخمل شانل به صورت عمده میتوانید هزینه های خود را به طور چشم گیری کم کنید، چرا که هزینه های اضافه و واسطه ها به طور کامل از بین میروند.

لینک کوتاه:

30 فکر در مورد “ فروش فوق العاده روبالشتی شانل پشت مخمل با بالاترین کیفیت

  1. منا نیک مانده گفت:

    ه محض استفاده متوجه تاثیرات خوب این محصولات میشین من که خریدم وراضیم وپیشنهادش می کنم.

    1. مهتاب مرامتی گفت:

      سلام خدا قوت
      این رو بالشتی های جنس مخمل هم لطافت خوبی دارند و هم ضد حساسیت هستند که برای افرادی که پوست حساس دارند بهترین گزینه است.

      1. حمید دیرباز گفت:

        سلام وقت بخیر
        اگر از روبالشتی های ضد حساسیت استفاده این نوع رو بالشتی بهترین انتخاب برای شماست

  2. نرگس رضاپور گفت:

    سلام، وقت بخیر، سایتتون خیلی جامع و خوبه قصد خرید دارم اگر امکانش هست کاتالوگ ولیست قیمت ها رو برام بفرستین.

  3. عباسی گفت:

    اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  4. ابراهمی گفت:

    خیلی شیک و راحت است

  5. اکبری رضوی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه روبالش شما چقدر است؟
    آیا به شهر زاهدان هم ارسال دارین؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104

  6. یلدا کافی گفت:

    سلام
    شما فروش به صورت عمده هم دارین؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104

  7. محمد کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    نرمی و لطافت قابل قبولی را داشته باشد. نرمی و لطافت یک فاکتور خیلی مهم برای پارچه روبالشتی به حساب می آید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104

  8. رحیم مشایی فرید گفت:

    سلام وقت بخیر خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون بابت سایت خوبی که دارید.

  9. چنگیز باقری گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما ارسال به شهرستان آباده دارید؟

  10. شیما عباسی گفت:

    روبالشتی های شانل پشت مخمل از بهترین و قشنگ ترین روبالشتی ها هستند.

  11. سیاوش تهرانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی ها اصولاً با دو یا سه نوع ابعاد متفاوت تولید میشوند

  12. رادین محمود ی گفت:

    سلام وقت بخیر
    نرمی و لطافت یک فاکتور خیلی مهم برای پارچه روبالشتی به حساب می آید

  13. امید امجدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی ها با قسمت های حساسی از بدن در ارتباط هستند، مستعد ترین قسمت ها در بدن ما که برای آن ها حساسیت ایجاد میشود، چشم، بینی و گوش ما هستند. پوست صورت نیز اگر دچار حساسیت شود پس بهترین نوع را خریداری کنید

  14. خاطره کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    کیفیت بالای پارچه ها هم خود روبالشتی ها کیفیت بالایی خواهند داشت و هم بسیار نرم و لطیف هستند.

  15. امید خزایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های شانل پشت مخمل هستند؛ این روبالشتی ها از بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها تولید میشوند.

  16. جواد مقدم پور گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما روبالشتی سه بعدی هم دارید؟

  17. امیر مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی با حساس ترین قسمت بدن هر فرد یعنی صورت در تماس است.

  18. غلامی گفت:

    سلام وقت بخیر این نوع روبالشتی دارای خاصیت ضد باکتری دارد و طرح ونقش زیبایی دارد و قیمت مناسبی ممنون ازشما

  19. علی کاظمی گفت:

    سلام وقت بخیر من در شهر شیراز زندگی می کنم خواستم ببینم شما برای شیراز هم ارسال دارین ؟

  20. زهرا امجدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی ها به این دلیل که با بدن در تماس هستند، باید در انتخاب آن ها خیلی دقت کنید. روبالشتی ها با قسمت های حساسی از بدن در ارتباط هستند

  21. حسین مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی نرمی و لطافت قابل قبولی را داشته باشد. نرمی و لطافت یک فاکتور خیلی مهم برای پارچه روبالشتی به حساب می آید؛ به دلیل اینکه روبالشتی ارتباط مستقیمی با بدن انسان دارد

  22. امید دیرباز گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی ها از گذشته تا کنون وسایلی کاربردی و پر طرافدار بوده اند. شاید همه ما تجربه این را داشته باشیم که مادر یا مادر بزرگمان در خانه مشغول درست کردن بالشت یا دوختن روبالشتی بوده باشند

  23. قربانی گفت:

    سلام وخسته نباشید این نوع رو بالشی بسیار جنس مرغوبی وکیفیت خوبی دارد و لطافت و نرمی مورد توجهی دارد

  24. حسین مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی مناسب باید رعایت کنید در ادامه توضیحاتی را خواهیم داد و یکی از بهترین روبالشتی هایی که میتوانید تهیه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

  25. برکتی گفت:

    سلام خدمت همگی این نوع روبالشتی و من چند جفت خرید کردم ازتون واقعا کیفیت بالایی داشت ممنون ازشما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟