فروش فوق العاده روبالشتی مخمل شانل با کیفیت عالی

آیا شما از میزان کیفیت روبالشتی های مخمل شانل اطلاع دارید؟
آیا شما مشخصات روبالشتی مخمل شانل را میدانید؟
آیا شما اطلاعی از صادرات روبالشتی مخمل شانل دارید؟
آیا شما با انواع روبالشتی های مخمل شانل آشنایی دارید؟
آیا از روبالشتی های سوپر پنبه چیزی میدانید؟
آیا میدانید منظور از روبالشتی زیپ دار چیست؟
همه ما با شنیدن نام بالشت به یاد استراحت و خوابی آرام می افتیم. خواب زمان زیادی از زندگی ما انسان ها را به خود اختصاص میدهد، به طوری که اگر شما تمام طول عمر و زندگی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بیشتر از یک قسمت آن لحظاتی را که خواب هستید به خود اختصاص میدهد. ما انسان ها در تمام مدتی که خواب هستیم از بالشت استفاده میکنیم و برایمان بسیار مهم است که بالشت ما مناسب باشد. علاوه بر مدت زمانی که خواب هستیم، وقتی که مشغول تماشای فیلم یا مسابقه ورزشی هستیم، زمانی که در حال استفاده و کار کردن با موبایل خود هستیم، حتی خیلی از ما زمانی که کتابی را مطالعه میکنیم یا درس میخوانیم و خیلی از مواقع دیگر از بالشت استفاده میکنیم. تمام این مواردی که گفته شد نشان از اهمیت این کالای خواب دارد. بعد از اینکه بالشت مناسبی که به ستون فقرات و گردن ما آسیب نزند را برای خود مهیا ساختیم، تازه کار اصلی ما شروع میشود، آن هم انتخاب یک روبالشتی مناسب و با کیفیت است. شما وقتی که روبالشتی را روی بالشت خود میکشید، آن چیزی که به صورت مستقیم با بدن شما در ارتباط است، روبالشتی میباشد؛ پس دقت در جنس و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. به علاوه نرم و لطیف بودن روبالشتی و زیبایی آن نیز یکی از مهم ترین فاکتور ها برای ایده آل بودن آن محسوب میشود.

روبالشتی مخمل شانل

به دلیل اینکه روبالشتی مستقیم با بدن در تماس است، کیفیت پارچه آن بسیار مهم است. از طرفی رو بالشتی یکی از اجزای سرویس خواب ما است که زیبایی آن خیلی به چشم می آید و میتواند سرویس خواب را زیبا تر جلوه دهد. قطعاً اگر به اندازه کافی زیبا نباشد یا با بقیه اجزای سرویس خواب هماهنگ نباشد، از جلوه سرویس خواب ما را کم خواهد کرد.
همینطور نرمی و لطافت آن نیز خیلی مهم است؛ ما با استفاده از یک روبالشتی لطیف هم در هر زمانی که از بالشت استفاده میکنیم و هنگام خواب شبانه احساس بهتری خواهیم داشت، هم به دلیل لطافت آن از بروز یک سری از آسیب هایی که روبالشتی های بی کیفیت و زبر به پوست میرسانند، در امان خواهیم بود.
در انتخاب روبالشتی به تمام این نکات توجه بسیار باید کرد تا بتوان بهترین روبالشتی را تهیه نمود. در این مطلب همانطور که از سؤالات ابتدای متن مشخص بود، قصد داریم روبالشتی مخمل شانل و روبالشتی سوپر پنبه را به شما معرفی کنیم که هر دو از بهترین روبالشتی های حال حاضر بازار کالای خواب به شمار می آیند؛ برای اطلاع از میزان کیفیت و خصوصیات کامل این روبالشتی ها تا انتهای متن با ما همراهی کنید.

معرفی مشخصات روبالشتی مخمل شانل

معرفی مشخصات روبالشتی مخمل شانل

روبالشتی های مخمل شانل یکی از روبالشتی هایی هستند که این روز ها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده و بسیار پر فروش اند.
روبالشتی های مخمل شانل با استفاده از پارچه های مختلفی تولید میشوند که روبالشتی مخمل شانل نمونه ای از آن هاست و در تولید آن از پارچه های مخملی در کنار یک نوع پارچه دیگر استفاده میشود. کیفیت پارچه ای که در تولید آن ها استفاده میشود، بسیار بالا است. همچنین این پارچه ها ضد حساسیت هستند. یکی از عوامل بسیار مهم در پر فروش شدن روبالشتی های مخمل شانل ضد حساسیت بودن آن هاست، چرا که این مسئله یکی از مهم ترین فاکتور های لازم برای هر کالای خوابی است. تمامی کالا های خواب از جمله روبالشتی ها چون با بدن ما در تماس هستند، آنتی با کتریال بودن برای آن ها اهمیت فراوانی دارد. روبالشتی به دلیل اینکه بیشتر از هر کالای خواب دیگری با صورت ما در تماس است، اگر آنتی با کتریال نباشد میتواند حساسیت های شدیدی برای چشم ها یا پوست ما به وجود آورد. همچنین میتواند تأثیرات زیان بار روی مو های ما بگذارد یا اینکه باعث بروز سرفه، عطسه و… شود. به هر حال به دلیل اینکه با دهان، چشم و گوش های انسان ارتباط خیلی نزدیکی دارد و این اجزای بدن از حساس ترین اندام های بدن هستند؛ احتمال بروز حساسیت برای آن ها بالاتر و در صورت بروز به مراتب حساسیت ایجاد شده در این قسمت ها از سایر قسمت های بدن شدید تر است، پس ضد حساسیت بودن یکی از کلیدی ترین نکاتی است که باید جهت انتخاب روبالشتی با کیفیت مد نظر قرار داد.
تا کنون هیچ گونه مشکل ایجاد حساسیت بنا بر استفاده از روبالشتی های مخمل شانل گزارش نشده است، چرا که از پارچه های درجه یک و با کیفیت برای تولید آن ها استفاده میشود.

کیفیت محصولات شانل
همان طور که میدانید همه منسوجات مخملی بسیار نرم و لطیف هستند؛ این مورد برای روبالشتی های مخمل شانل نیز صدق میکند. این نمونه از روبالشتی های شانل به دلیل همین نرمی و لطافت خوابی لذت بخش را به شما هدیه خواهند کرد. همان طور که میدانید نرم و لطیف بودن روبالشتی تأثیرات زیادی نیز بر شادابی و طراوت پوست صورت ما خواهد داشت؛ برای کسانی که به زیبایی پوست خود اهمیت میدهند، استفاده از روبالشتی های مخمل شانل مناسب ترین گزینه است.
روبالشتی های مخمل شانل از نظر زیبایی، تنوع طرح و رنگ صدر نشین بازار فروش روبالشتی هستند. بسیاری از مکان هایی که رفت و آمد توریستی دارند و دکوراسیون های تاریخی و سنتی ایرانی در آن ها به نمایش گذاشته میشود یا کافه ها و رستوران های سنتی که در اقصی نقاط ایران فعالیت میکنند، از این مدل از روبالشتی های زیبا استفاده میکنند. این روبالشتی طرح های سنتی و زیبایی دارد که حتی توریست ها و جهان گردانی که به ایران می آیند، با دیدن بالشت هایی که با روبالشتی های مخمل شانل آذین شده اند، از شدت زیبایی طرح ها و هارمونی بی نظیر رنگ هایی که در این روبالشتی استفاده شده است، به وجد می آیند. خیلی از آن ها نیز به عنوان یادگاری یا سوغاتی روبالشتی های مخمل شانل را خریداری میکنند و به کشور خود میبرند. روبالشتی های مخمل شانل علاوه بر طرح های سنتی، طرح های زیبای زیاد دیگری نیز دارند که آن ها هم طرفداران خاص خود را دارند. شما نیز اگر به دنبال روبالشتی زیبا برای چیدمان منزل خود هستید که در عین حال شیک و خاص نیز باشد، ما این روبالشتی ها را به شما پیشنهاد میکنیم.

اندازه و ابعاد روبالشتی مخمل شانل
ابعاد روبالشتی های مخمل شانل متفاوت است، به صورتی که شما از آن ها برای پوشاندن بالشت هایی که در اتاق خواب و اتاق پذیرایی خود دارید، به راحتی میتوانید استفاده کنید. نمونه های بزرگ تر آن ها برای پوشاندن بالشت های بزرگ و پشتی نیز مناسب اند. این قابلیت روبالشتی های مخمل شانل برای کسانی که قصد دارند طرح روبالشتی ها و پشتی های آن ها ست باشد، کارایی بالایی داشته است، مخصوصاً برای اتاق های پذیرایی و نشمین گاه ها قابلیت ایجاد یک دکوراسیون هماهنگ و زیبا را فراهم آورده است.

وزن این روبالشتی ها ۷۵۰ گرم میباشد. روبالشتی های مخمل شانل دو تکه، چهار تکه و… به فروش میرسند. انواعی از آن ها نیز به صورت ست با روتختی به فروش میرسند که برای زیبایی دیزاین اتاق خواب بسیار کاربردی هستند.

نحوه شست و شوی روبالشتی مخمل شانل

نحوه شست و شوی روبالشتی مخمل شانل

برای شست و شوی روبالشتی های مخمل شانل از آب با دمای متوسط استفاده کنید، به طوری که بالا یا پایین بودن زیاد دمای آب باعث آسیب به بافت مخمل این روبالشتی نشود. همچنین به مواد شوینده ای که استفاده میکنید، دقت کافی را داشته باشید، چرا که برخی از مواد شوینده مخصوصاً اگر به خوبی آب کشی نشوند، میتوانند به چشم یا پوست انسان آسیب بزنند، همانطور که قبلاً هم گفتیم؛ روبالشتی با چشم و پوست صورت ارتباط مستقیم دارد. سعی کنید بعد از پایان شست و شو روبالشتی خود را به قدری آبکشی کنید که از خارج شدن تمام مواد شوینده از آن اطمینان حاصل کنید.

صادر کنندگان روبالشتی های مخمل شانل

صادر کنندگان روبالشتی های مخمل شانل

در حال حاضر خیلی از تولیدی های کالای خواب، روبالشتی های مخمل شانل را تولید میکنند. این روبالشتی به خاطر زیبایی و کیفیت خیلی زیادی که دارد یکی از گزینه های اصلی صادرات در بین بقیه روبالشتی ها بوده است. این روبالشتی از جانب تولید کننده های آن همچنین افراد زیادی که به حوزه صادرات کالا علاقه دارند و در این حوزه فعالیت میکنند جهت صادر شدن به کشورهای دیگر انتخاب شده است. صادرات این کالا با کیفیت اعلا غیر از کشورهای همسایه حتی به کشور های اروپایی نیز صورت میگیرد؛ چون که خیلی از افراد در کشور های اروپایی به طرح های سنتی ایرانی علاقه زیادی نشان میدهند و روبالشتی های مخمل شانل با این نمونه طرح ها در آنجا فروش بالایی دارد. شما نیز اگر به صادرات کالا علاقه دارید و به دنبال یک محصول باکیفیت همچنین پر فروش برای شروع کار خود هستید یا در این حوزه فعالیت میکنید، میتوانید از طریق مشاوران فروش مجموعه که شماره تماس آن ها در سایت درج شده است از چگونگی سفارش و صادرات این کالا اطلاع یابید.

معرفی روبالشتی های سوپر پنبه

معرفی روبالشتی های سوپر پنبه

همانطور که میدانید پنبه یکی از بهترین الیاف برای تولید هر نوع منسوجی است. پارچه های سوپر پنبه یکی از بهترین، با کیفیت ترین و لطیف ترین پارچه هایی هستند که شما میتوانید پیدا کنید. برخی از کارخانه ها برای تولید روبالشتی های خود از این پارچه استفاده میکنند که نتیجه کار آن ها تولید یک روبالشتی بسیار با کیفیت، نرم و لطیف بوده است.
این مدل از روبالشتی ها به دلیل نرمی و لطافت زیادی که دارند خیلی مورد استقبال واقع شده اند. همینطور کیفیت پارچه آن ها خیلی بالا است که باعث ماندگاری و طول عمر زیاد روبالشتی های سوپر پنبه شده است.
روبالشتی های سوپر پنبه طرح ها و رنگ های بی نظیری هم دارند. تنوع طرح این روبالشتی ها به صورتی است که شما برای تمام اعضای خانواده خود با هر سلیقه ای میتوانید از روبالشتی های سوپر پنبه استفاده کنید. رنگ بندی این روبالشتی به صورتی است که تمام سنین و تمام روحیات در تولید آن در نظر گرفته شده اند.
روبالشتی های سوپر پنبه دارای ابعاد مختلفی هستند. ابعاد نمونه های بچه گانه آن ها ۳۵ در ۴۵ سانتی متر مربع و ابعاد روبالشتی های بزرگسال سوپر پنبه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر مربع و سانتی متر مربع است.

منظور از روبالشتی زیپ دار چیست

منظور از روبالشتی زیپ دار چیست

شما هم میتوانید روبالشتی زیپ دار و هم نمونه های بدون زیپ روبالشتی را خریداری کنید، چون هر دو نمونه آن به فراوانی تولید و به بازار کالای عرضه میشوند؛ اما نمونه های زیپ دار روبالشتی به دلیل استفاده راحت تری که دارند پر فروش تر و پر طرافدار تر هستند.
حتماً همه شما به یاد دارید که در گذشته مادر ها و مادر بزرگ ها برای بستن یک طرف روبالشتی که باز بود، از نخ و سوزن استفاده میکردند و دهانه روبالشتی را بعد از کشیدن آن روی بالشت به طور کامل میدوختند. همچنین بعضی ها با دوختن دو یا سه دکمه در دهانه روبالشتی برای بستن آن سمت از روبالشتی که باز بود، استفاده میکردند.
زمانی که خانم ها میخواهند روبالشتی خود را بشویند، دوخت و دوز هایی که برای بستن دهانه روبالشتی انجام میشود را به ناچار باید باز کنند که این باز شدن و دوخته شدن های مکرر در برخی موارد باعث نخ کشی پارچه روبالشتی میشود و کم کم کیفیت روبالشتی را از بین میبرد. پایین آمدن کیفیت پارچه باعث کم شدن ماندگاری و طول عمر روبالشتی خواهد شد.

روبالشتی مخمل شانل زیپ دار
برای حل این مشکل روبالشتی های زیپ دار که استفاده از آن ها به ویژه موقع شست و شو خیلی آسان تر است، تولید شده اند. شما در زمان شست و شو به راحتی با باز کردن زیپ میتوانید بالشت را خارج کنید و بعد از شست و شو نیز دوباره با بستن همان زیپ روبالشتی را کامل روی بالشت خود بکشید، بدون اینکه نیازی به دوخت و دوز باشد و پارچه روبالشتی شما نخ کش شود. برخی از خانم ها هم هستند که همان مدل بدون زیپ روبالشتی را بیشتر میپسندند. تولید کنندگان نیز این مدل را تولید میکنند. فقط توصیه ما به این دسته از خانم ها این است روبالشتی هایی که از با کیفیت ترین پارچه ها تولید شده اند را انتخاب کنید یا روبالشتی هایی که از پارچه هایی که نخ کش نمیشوند، تولید میشوند را خریداری کنید تا کیفیت روبالشتی شما حفظ شود.
برای روبالشتی های سوپر پنبه و روبالشتی های مخمل شانل نمونه های زیپ دار و بدون زیپ آن تولید میشود که شما میتوانید نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

لینک کوتاه:

47 فکر در مورد “ فروش فوق العاده روبالشتی مخمل شانل با کیفیت عالی

  1. منا نیک مانده گفت:

    -من این محصول تا حالا مصرف نکرده بودم دفه اولی که بود گرفتم و واقعا باید بگم بی نظیر بود و بازم سفارش دادم.

  2. عماد واسعی گفت:

    من میخاستم از سایتتون خرید عمده داشته باشم، ممنون میشم لیست قیمت ها رو برام ارسال بفرمایید.

  3. عالمی گفت:

    سلام من سفارش دادم برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید.

  4. بساطی گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا قیمت یک جفت رو بالشی مخمل طرح دار سایز ۷۵در ۵۳ چنده

  5. علی رضایی گفت:

    این رو بالشتی ها در کنار طرح های زیبایی که دارد بخاطر زیپی که دارد بسیار مناسب برای خرید هستند و براحتی قابل جا به جایی هستند.

  6. خلیلی گفت:

    روبالشی ها یکی از وسایل ضروری برای خوب است که دارای انواع مختلفی می باشد، برای ثبت سفارش باید چکار کنم؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104

  7. باقر قربانی گفت:

    رو بالشتی های مخمل جزو روبالشتی های است که می توان از آن ها در مدت طولانی استفاده کرد بدون آنکه دچار آسیب‌دیدگی شوند.

  8. محمد جمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های مخمل شانل یکی از روبالشتی هایی هستند که این روز ها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده

  9. شنبه حسینی فر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما برای افغانستان هم ارسال دارین؟

  10. لیلا کاشمری گفت:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی های مخمل از جنس شامل واقعا لطیف و جذاب هستند

  11. جلال طالبانی گفت:

    روبالشتی های مخمل شانل یکی از روبالشتی هایی هستند که این روز ها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده و بسیار پر فروش اند.

  12. حسین کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی سوپر پنبه را به شما معرفی کنیم که هر دو از بهترین روبالشتی های حال حاضر بازار کالای خواب به شمار می آیند

  13. سنا ایرج پور گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با کمپانی شما را دارم لطفاً برای اطلاعات بیشتر زمان مصاحبه حضوری هماهنگ کنید مایلم حضوری ملاقاتی داشته باشیم

  14. رادین امجدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالشت استفاده میکنیم و هنگام خواب شبانه احساس بهتری خواهیم داشت با قیمت استثنایی که که در این مجموعه محیا است

  15. صدرا میرهاشمی گفت:

    درود و ادب
    برای خرید عمده درب کارخانه تحویل دارید یا در محل؟

  16. آزاده قاهری گفت:

    خسته نباشید
    خرید از شما تجربه خوبی بود. سپاس از شما

  17. رقیه طلاجور گفت:

    روبالشتی شانل خیلی مرغوب و دوسداشتنی هستند من سفارش دادم به دوستان هم معرفی کردم

  18. طاها بهجانی گفت:

    طرح های شانل متنوع و زیبا هستند و دست مشتری برای انتخاب باز است.

  19. یحیی زارع توانا گفت:

    روبالشتی مخمل بسیار نرم و لطیف هستند. همچنین شیک و بادوام
    توصیه به خرید

  20. اکبر مهرزادی گفت:

    کیفیت محصولاتتون بی نظیره من از مشتریان ثابت شما شدم دیگه. تازه قیمتاتونم منصفانه است. خدا قوت بهتون

  21. خدیجه حسینی تبار گفت:

    روبالشتی های سوپر پنبه و روبالشتی های مخمل شانل با زیپ ارائه می شوند و برای استفاده بسیار آسان است.

  22. ثریا اسفندیاری گفت:

    پارچه مخمل ماندگاری و طول عمر بالایی دارند و در صورت استفاده مکرر دچار به اصطلاح کچلی نمی شوند.

  23. ویهان نامدار گفت:

    ابعاد نمونه های بچه گانه آن ها ۳۵ در ۴۵ سانتی متر مربع و ابعاد روبالشتی های بزرگسال سوپر پنبه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر مربع و سانتی متر مربع است.

  24. تینا آسایی گفت:

    خسته نباشید
    خواستم تشکر کنم از مشتری مداری و تولید چنین محصولات باکیفیت و قیمت مقرون بصرفه ای .

  25. تینا آسایی گفت:

    خواستم تشکر کنم از مشتری مداری و تولید چنین محصولات باکیفیت و قیمت مقرون بصرفه ای .

  26. حسین امجدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    در جنس و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. به علاوه نرم و لطیف بودن روبالشتی و زیبایی آن هم لحاظ شود در هنگام خرید

  27. ایمان سجادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های حال حاضر بازار کالای خواب به شمار می آیند و با قیمتی پایین عرضه می شوند

  28. حسین مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    نرم و لطیف بودن روبالشتی و زیبایی آن نیز یکی از مهم ترین فاکتور ها برای ایده آل بودن آن محسوب میشود که این مجموعه داراست

  29. محمد ایروانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی میباشد پس دقت در جنس و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است‌.

  30. رز کاغذی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های مخمل شانل از نظر زیبایی، تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند.

  31. حسین کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی های مخمل شانل یکی از روبالشتی هایی هستند که این روز ها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده و بسیار پر فروش اند.

  32. ترابی گفت:

    سلام باتشکر این روبالشتی هارو من از مجموعه شما خریداری کردم و بسیار خرسندم خیلی زیبا و شکیل هستند

  33. محمد جواد نصرتی گفت:

    سلام خسته نباشید قیمت روبالشتی هاتون چقدر است ؟ ارسال به رشت هم دارید؟

  34. امیر رجبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    همینطور نرمی و لطافت آن نیز خیلی مهم است؛ ما با استفاده از یک روبالشتی لطیف هم در هر زمانی که از بالشت استفاده میکنیم و هنگام خواب شبانه احساس بهتری خواهیم داشت،

  35. مراد خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی مخمل شانل و روبالشتی سوپر پنبه را به شما معرفی کنیم که هر دو از بهترین روبالشتی های حال حاضر بازار کالای خواب به شمار می آیند

  36. محمد دارابی گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی لطیف هم در هر زمانی که از بالشت استفاده میکنیم و هنگام خواب شبانه احساس بهتری خواهیم داشت، هم به دلیل لطافت آن از بروز یک سری از آسیب هایی که روبالشتی های بی کیفیت و زبر به پوست میرسانند، در امان خواهیم بود.

  37. ساداتی گفت:

    از بهترین الیاف برای تولید هر نوع منسوجی است. پارچه های سوپر پنبه یکی از بهترین، با کیفیت ترین و لطیف ترین پارچه هایی هستند که شما میتوانید پیدا کنید.

  38. مجید اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر
    همه ما با شنیدن نام بالشت به یاد استراحت و خوابی آرام می افتیم. خواب زمان زیادی از زندگی ما انسان ها را به خود اختصاص میدهد، به طوری که اگر شما تمام طول عمر و زندگی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بیشتر از یک قسمت آن لحظاتی را که خواب هستید

  39. منصوره منصوریان منفرد تهرانی گفت:

    سلام من در فروش فوق العاده روبالشتی مخمل شانل با کیفیت عالی شما شرکت کردم و از شما به صورت عمده خرید داشتم کاملا راضی بودم کیفیت شما مثل تصاویر عالی و بی نقص بود ممنون بابت حس خوبی که به ما و مجموعه ی ما دادید

  40. شجاعی گفت:

    سلام باتشکر ازشرکت دیبافت نگار بابت محصولات باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه ای که عرضه می کنند

  41. صادق رایگان فر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  42. محمد جوادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما برای شهر کرمانشاه ارسال دارین ؟

  43. اکرم محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های سوپر پنبه یکی از بهترین، با کیفیت ترین و لطیف ترین پارچه ها برای دوخت روبالشتی ها هستند.

  44. هدا راد گفت:

    روبالشتی های سوپر پنبه و روبالشتی های مخمل شانل نمونه های زیپ دار و بدون زیپ آن تولید میشود که شما میتوانید نسبت به خریدانها با خیال راحت اقدام کنید

  45. دنیا ازاده منش گفت:

    سلام من سفارش دادم برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید.

  46. علی احمدی گفت:

    برای حل این مشکل روبالشتی های زیپ دار که استفاده از آن ها به ویژه موقع شست و شو خیلی آسان تر است، تولید شده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟