فروش مستقیم روبالشتی آنجل دورویه

رو بالشتی ها یکی از اشیایی می باشد که در هر شبانه روز اشخاص با آن ها سر و کار داشته و باید جنس خوبی داشته باشند. یکی از بهترین وبا کیفیت ترین جنس های رو بالشتی، روبالشتی تترون است. این پارچه بسیار سبک است و همچنین ایجاد اصطکاک نمی کند و باعث می شود موهای شخص به راحتی روی بالشت قرار بگیرد. مرکز فروش مستقیم روبالشتی آنجل دورویه، بهترین و با کیفیت ترین رو بالشتی ها را در انواع طرح ها و اندازه ها و مدل ها با بهترین دوخت به فروشگاه ها مشتریان و متقاضیان عرضه می کند.

فروش مستقیم روبالشتی آنجل دورویه

ویژگی های انواع روبالشتی آنجل

ویژگی های انواع روبالشتی آنجل رو بالشتی ها از گذشته تا کنون تغییر و تحولات زیادی داشته اند و بسیار مدرن تر و بهتر شده اند. روبالشتی مدل جدید دارای پارچه های لطیف و نرم تر بوده و بسیار سبک هستند و بر روی هر بالشتی با هر جنسی به راحتی قرار گرفته و کاملا راحت هستند. روبالشتی آنجل شیک در یک ضلع خود دارای زیپ برای باز و بسته شدن راحت تر بالشت قرار گرفته اند. جنس این زیپ ها از فلز نرم و مرغوب می باشد و در صورت برخورد آن با سر شخص، دچار آسیب نمی شود وکاملا مرغوب است.

روبالشتی آنجل طرح دار بیشتر از جنس های تترون، ابریشم، ژاکارد و مخمل می باشند. همیشه روبالشتی ها باید دو سایز از سایز اصلی بالشت ها بزرگ تر باشند تا هنگام ورود و خروج بالشت از کاور، دچار مشکل نشده‌ واین کار به راحتی هر چه تمام تر انجام شود. روبالشتی ها همچنین دارای آویز های متععد در تطراف خود هستند و این آویز ها زیبایی و جلوه خاصی را به بالشت می بخشد و آن را شیک تر می کند.

عرضه کنندگان روبالشتی آنجل دورویه

عرضه کنندگان روبالشتی آنجل دورویه مرکز خرید و فروش روبالشتی آنجل دورویه درجه یک، بهترین وبا کیفیت ترین روبالشتی ها را با دوخت های بسیار تمیز و طرح های بسیار زیبا به مشتریان و متقاضیان خود عرضه کرده و قیمت های گذاشته شده بر روی آن ها بسیار منصفانه و مناسب است. در حالت کلی قیمت نهایی این روبالشتی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل در تعیین قیمت روبالشتی ها، جنس آن ها است. به هر میزانی که پارچه استفاده شده نرم و لطیف باشد، به همان نسبت قیمت گران تری دارد. پارچه های چون ابریشم، مخمل و تترون جزء گران ترین پارچه های روبالشتی هستند.

عامل بعدی نوع دوخت و طرح روی روبالشتی ها می باشد. روبالشتی اگر دوخت صنعتی و تمیزی داشته باشد وهمچنین طرح ها و گلدوزی های خاص و منحصر به فرد روی آن ها دوخته شده باشد نسبت به روبالشتی های ساده و معمولی قیمت بیشتری خواهند داشت.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟