فروش مستقیم ملحفه تخت بیمارستانی

از جمله مهمترین ملزوماتی که بیمارستان ها و مراکز درمانی از آن استفاده های فراوانی می نمایند، ملحفه تخت بیمارستانی می باشد که فروش مستقیم آن به صورت عمده در مراکز معتبر کشورمان انجام می شود. این ملحفه ها به دو صورت پارچه ای و یکبار مصرف تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. الیاف به کار رفته در این نوع منسوجات کاملاً ضد حساسیت بوده و هیچگونه عارضه ای را برای پوست بیمار به وجود نمی آورند.فروش مستقیم ملحفه تخت بیمارستانی

آشنایی با ملحفه بیمارستانی کشدار طرح دار

آشنایی با ملحفه بیمارستانی کشدار طرح دار تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده این است که انتخاب جنس ملحفه و همچنین پتو، نقش بسیار مهمی در راحتی و آرامش بیماران دارد و همین امر موجب شده است که مراکز درمانی و بیمارستان ها در هنگام خرید این محصولات حساسیت خاصی به خرج داده و نمونه ای را خریداری نمایند که نه تنها دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد، بلکه نرم و لطیف بوده و کاملاً با پوست بیماران سازگاری داشته باشد.
یکی از بهترین نمونه ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی که این روزها موارد استفاده فراوانی در بسیاری از مراکز درمانی دارد، ملحفه کشدار طرح دار می باشد. از جمله مهمترین ویژگی هایی که این محصولات از آن برخوردار می باشند این است که دور تا دور آنها با یک کش دوخته شده است که می توان آن را به آسانی بر روی تخت مورد نظر قرار داد و آن را به خوبی ثابت نمود. کش موجود در این ملحفه ها موجب می شود که با حرکت بیمار، ملحفه حرکت نکند و موجب آزردگی بیمار و همراه او نگردد.
این محصولات در سایز های مختلف تولید شده و هر کدام از آنها برای تخت قسمت های مختلف بیمارستان مناسب هستند. البته به غیر از ملحفه یکبار مصرف کشدار، نوع پارچه ای آنها نیز وجود دارد که دارای طرح ها و رنگ های مختلف بوده و به راحتی می توان آن ها را شسته و دوباره مورد استفاده قرار داد.

عرضه کنندگان ملحفه تخت بیمارستانی

عرضه کنندگان ملحفه تخت بیمارستانی اگر بخواهیم به یکی از عمده ترین محصولاتی که توسط عرضه کنندگان ملحفه و ملزومات بیمارستانی ارائه می گردد اشاره کنیم، ملحفه رولی بیمارستانی می باشد. درون هر کدام از بسته بندی این محصولات حداقل ۵ رول ملحفه وجود دارد که هر کدام از آنها رنگ و طرح مخصوص به خود را دارند و برای قسمت های مختلف بیمارستان طراحی شده اند.
این ملحفه ها به خوبی می توانند تمامی قسمت های تشک تخت های بیمارستانی را پوشش داده و از آلوده شدن آنها جلوگیری به عمل آورند. همچنین عرضه رولی آنها بسیار ارزان و مناسب بوده و می توان گفت از نظر اقتصادی بسیار باصرفه می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟