فروش پتو صادراتی عمده | کارخانه تولیدی پتو شادیلون

فروش پتو صادراتی عمده، از جانب کارخانه های گوناگونی انجام می شود. یکی از این شرکت های برتر در ایران، کارخانه تولیدی پتو شادیلون است که محصولات خود را هم در بازار داخلی و هم خارج از کشور صادر می کند. این کارخانه با استفاده از فناوری های روز دنیا، سعی دارد تا با ارائه محصولاتی با کیفیت، رضایت خاطر مشتریان داخلی و خارجی را جلب کند. در کنار این، شرکت های تولیدی دیگری هم وجود دارند که این محصول را پس از تولید به کشورهای دیگری صادر می نمایند. پتوهای ایرانی، کیفیت مطلوبی را دارا می باشند. 

فروش پتو صادراتی عمده | کارخانه تولیدی پتو شادیلون

شرک تولیدی پتو شادیلون

شرک تولیدی پتو شادیلونشرکت تولیدی پتو شادیلون، محصولاتش را الیاف مختلفی تولید می کند. این شرکت با استفاده از الیاف گوناگونی کالای خود را ساخته و وارد بازار می کند. عمدتاً پتوها را از پنبه و یا دیگر الیاف مصنوعی تولید می کنند. اما در کل، این کالا را از پشم، ابر، پشم، پلی استر، اکریلیک و غیره الیاف دیگر می سازند. این گونه محصول کاربرد بسیار زیادی دارد. 

اما شرکت شادیلون، سعی می کند تا با به کارگیری از الیاف مختلفی که در بازار وجود دارد، پتوهای خوب و با کیفیتی را وارد بازار نماید. این برند معروف، پتو یک نفره و دو نفره را با ضخامت های متفاوتی تولید کرده و در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. بیشتر، شرکت سعی می کند تا با استفاده از شعب مختلفی که دارد، محصولش را بفروشد. 

در همین حال، در معرفی این شرکت آمده است که ماشین آلات این کشور از آلمان و ایتالیا وارد شده که هر کدام شان توانایی های منحصر به فردی را برای تولید دارند. این کارخانه پتوهای خود را به دو روش ساده و امباس در رنگ بندی های متفاوتی ساخته و روانه بازار خرید و فروش می کند. پتوهای این کارخانه، در ابعاد گوناگونی تولید می شود. 

شما می توانید، با مراجعه به فروشگاه های مختلفی که در سطح شهر وجود دارد، محصولات این برند معروف را با قیمت های مناسبی که عرضه می شود، تهیه کنید. 

صادرات انواع پتو به عراق

صادرات انواع پتو به عراقصادرات انواع پتو به عراق از سوی شرکت های گوناگون تولیدی صورت می گیرد. یکی از کشورهایی که همواره مورد توجه شرکت های تولید کننده ایرانی بوده، همسایه غربی مان می باشد. به این کشور در کیفیت های متفاوتی پتوها را تولیدی ها صادر می کنند. آن ها در ابعاد، سایزها و رنگ های گوناگونی سعی می نمایند، تا پتوها را به عراق بفرستند. 

برای نمونه می شود از کارخانه پتو مهرگان نام برد که همه نوع پتو را پس از تولید به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می کند. صادرات محصولات این برند هم از فروش خوبی برخوردار می باشد. دیگر شرکت هایی هم وجود دارند که کالای شان به این کشور صادر می شود و با استقبال خوبی هم روبرو گردیده است. صادرات عمده پتو را بازرگانان هم انجام می دهند. 

آنان با همکاری شرکت های تولیدی، محصولات شان را در سطوح کیفی گوناگون و مدل های متفاوتی خریداری کرده و سپس از مرزهای غربی، وارد شهرهای مختلف این کشور می نمایند. به عراق، پتو نوزاد نیکو باف، پتو گل برجسته و ساده ارسال می شود. به این کشور گروه های تجاری مختلفی هم هستند ک صادرات پتو را انجام می دهند. 

آن ها با مراجعه به کارخانه ها، محصولاتی را تهیه می کنند که در بازار این کشور، از فروش خوبی برخوردار باشد. 

آشنایی با انواع محصولات شرکت شادیلون

آشنایی با انواع محصولات شرکت شادیلونشرکت شادیلون، در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. اگر شما سری به بازار خرید و فروش بزنید، به راحتی می توانید انواع کالاهایی که برند تولید کرده است را تهیه کنید. برای نمونه با مراجعه به نمایندگی های آن می شود محصولات تازه را از نزدیک مشاهده کرد. راه دیگر این است که سری به وب سایت رسمی این کارخانه بزنید. 

در این وبسایت، به خوبی همه محصولات معرفی شده است و شما در هر رنگ و طرحی که خواسته باشید، می توانید از همین طریق هم کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. در هر صورت، ما هم در این جا، به شکل اجمالی به برخی از محصولات این کارخانه اشاره می نماییم و سعی می کنیم که تا حد امکان معرفی شان کنیم. این کالا ها عبارتند از: 

  • انواع پارچه: در رنگ ها، کیفیت ها و همچنین یک رو و دور. ساخته شده توسط ماشین آلات پیشرفته دنیا. 
  • انواع کالای خواب: پتوهای یک نفره، دو نفره، نوزاد، نوجوان و غیره 
  • انواع نخ: نخ رینگ و نخ چرخانه 
  • و پلوش عروسکی و غیره 
  • و سایر محصولات دیگر 

فروش عمده کیلویی پتو

فروش عمده کیلویی پتودر بازار خرید و فروش کالای خواب، می توان فروشندگانی را پیدا کرد که در کار عرضه پتو کیلویی به صورت عمده می باشند. این ارائه کنندگان را در هر بازاری می توان یافت و از آن ها تازه ترین قیمت پتو کیلویی را هم به دست آورد. البته باید متذکر شد که چنین پتوهایی را برخی از تولیدی ها هم به گونه کلی در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. 

در این میان، مراکزی که در کار ارائه و فروش پتو خارجی نیز می باشند هم این گونه از پتوها را عرضه می دارند. آن ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی محصولات شان را به فروش می رسانند. شما می توانید به نمایندگی فروش پتو در برندهای متفاوت هم مراجعه کرده بهترین پتوهای کیلویی را با نرخ های خوب و مناسبی تهیه کنید. 

از مرکز پخش پتو کیلویی همچنین امکان این وجود دارد که شما در بسته بندی های متفاوتی نیز این کالا را به دست آورید. باید گفت که پتو کیلویی نیز مانند پتوهای دیگر، دارای طرح های مختلفی می باشد و تنها فرق شان این است که به گونه کیلویی عرضه می شوند. هنگام خرید باید متوجه بود که پتوها سالم و خوردگی نداشته باشند. 

لیست قیمت انواع پتو شادیلون در بازار

لیست قیمت انواع پتو شادیلون در بازارلیست قیمت انواع پتو شادیلون در بازار را می شود از راه های متفاوتی به دست آورد. پتوهایی که این برند تولید می کند، هر کدام ابعاد مختلف، طرح های گوناگون و هم چنین کیفیت های متفاوتی را دارا می باشد که این خود، باعث می گردد تا این کالا، قیمت یکسانی نداشته و نرخ های شان با هم دیگر فرق کند. 

به همین سبب شما هنگام وارد شدن به نمایندگی پتو شادیلون و یا سایت این شرکت، با نرخ های گوناگونی مواجه می شوید که در این زمینه، یک امر عادی می باشد. 

از این راه هایی که به آن اشاره گردید، می توانید به راحتی قیمت ها را هم به دست  آورید. از طریق شعب رسمی این شرکت می شود به صورت حضوری و یا تلفنی نرخ ها را جویا شد و با بازدید از سایت فروش هم می توان استعلام قیمت ها را نمود. هر هر حال، قییمت عمده پتو با نوع تکی آن هم فرق می کند. 

بی تردید، اگر شما به این کارخانه مراجعه کنید و به صورت عمده، محصول را بخرید، فروشنده تخفیف های خوبی را برای تان در نظر خواهد گرفت. 

عرضه پتو صادراتی با قیمت ارزان

عرضه پتو صادراتی با قیمت ارزانعرضه پتو صادراتی با قیمت ارزان را شرکت های مختلفی انجام می دهند. این شرکت ها با در نظر داشت این که محصول شان در چه سطح کیفی ای قرار دارد، آن را روانه بازار خرید و فروش می کنند و در اختیار مشتریان خود می گذارند. 

شما هم می توانید با مراجعه به بازار، هم قیمت پتو نرمینه و برندهای دیگر را به دست آورید هم این که بهترین ها را با قیمت های مناسبی تهیه کنید. البته راه های متفاوتی وجود دارد که می شود با مراجعه به آنان، با نرخ های بسیار خوبی این گونه از محصول را به تهیه کرد. 

مثلاً یکی از راه های ساده، خرید اینترنتی پتو صادراتی می باشد. بیشتر شرکت ها از این طریق امروزه کالای شان را عرضه می کنند. شما نیز می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها، بهترین پتوهای صادراتی را در نرخ های پایینی به دست آورید. از این طریق خرید پتو ژله ای ارزان و دیگر مدل های آن هم مقدور می باشد. 

در هر صورت، شرکت هایی که در کار ساخت پتو ها می باشند، عرضه محصولات خود را به شیوه های گوناگون انجام می دهند. 

نمایندگی فروش پتوهای صادراتی ایرانی

نمایندگی فروش پتوهای صادراتی ایرانیکارخانه های تولید پتو که در شهرهای گوناگونی از کشورمان فعالیت می کنند، برای این که بتوانند محصولات شان را به شکل گسترده تری به فروش رسانند، نمایندگی هایی را در شهرهای گوناگونی ایجاد می نمایند. این نمایندگی ها گزینه مناسبی هستند تا از آنان کالای صادراتی را تهیه کرد. 

در این زمینه می شود به نمایندگی پتو گلبافت و نمایندگی پتو نرمینه اشاره کرد که در بیشتر شهرهای ایران فعال می باشند. با سر زدن به این نمایندگی ها می شود با کیفیت ترین نوع کالا را با قیمت های بسیار مناسبی به دست آورد و سپس آن را به صورت بسته بندی شده به کشورهای گوناگونی ارسال کرد. 

نمایندگی ها با تضمین کامل محصولات شرکت را ارائه می کنند. بیشتر خریداران سعی می کنند تا برای به دست آوردن پتوهای صادراتی، به آنان مراجعه کنند که هم در دسترس می باشند و هم مرجع مطمئنی به شمار می روند. 

فروشنده بهترین پتوهای نوزادی در کشور

فروشنده بهترین پتوهای نوزادی در کشوریکی از جمله پتوهای پرفروش، نوع نوزادی می باشد. در بازار و فروشگاه هایی که در کار عرضه سیسمونی می باشند، می توانید این گونه از کالا را به راحتی تهیه کنید. 

پتوهای نوزادی را همه شرکت ها تولیدی در ایران، ساخته و روانه بازار می نمایند. شما می توانید به شعب این شرکت ها هم مراجعه کنید. آن ها یکی از جمله فروشندگان اصلی این گونه از کالا می باشند. 

در همین حال، در مراکز خرید و فروش کالای خواب هم می توان این گونه از محصول را به دست آورد. در این بازار تنوع زیادی را مشاهده خواهید کرد. در هر صورت، پتو های نوزاد را هم به دخترانه و پسرانه تقسیم بندی می کنند که رنگ های هر کدام شان و طرح هایی که دارا می باشند، با هم دیگر تفاوت هایی دارد. 

این گونه از پتو ها دارای کیفیت های متفاوتی می باشند و اندازه های شان هم فرق دارد. 

معرفی انواع پتو از نظر سایز و طرح

معرفی انواع پتو از نظر سایز و طرحهر کدام از پتوها دارای سایز ها و طرح های متفاوتی می باشد. از جمله طرح هایی که زیاد عرضه می شود می توان به طرح گل برجسته، ساده، گل ریز، گل درشت، چهارخانه و غیره اشاره کرد. اما سایز های این پتو ها را می شود این گونه بیان کرد: 

  • پتو مسافرتی در سایز: ۱۵۰*۲۲۰، ۲۲۰*۲۲۰ و غیره 
  • پتو دو نفره در سایز: ۱۹۵*۲۲۵، ۲۲۰*۲۴۰ و غیره 
  • پتو یک نفره در سایز: ۱۶۰*۲۲۰ و غیره 
  • پتو نوزاد در سایز: ۸۰*۱۱۰ و غیره 

عمده فروشی پتو مسافرتی در تهران

عمده فروشی پتو مسافرتی در تهرانیکی از جمله پتوهایی که کاربرد زیادی دارد و در همین حال بسیاری از کسانی که عاشق سفر هستند از آن استفاده می نمایند، نوع پتو مسافرتی می باشند. 

شما با مراجعه به بازار پتو مسافرتی می توانید بهترین برندهای ایرانی و خارجی را پیدا کنید. در تهران، مراکز گوناگونی را می شود یافت که این گونه از محصول را در کیفیت های متفاوتی عرضه می دارند. یکی از مدل های این گونه از محصول، پتو مسافرتی ژله ای می باشد. 

در بازار، علاوه بر نوع ایرانی خارجی آن هم عرضه می شود که قیمت پتو خارجی مسافرتی تا اندازه ای بیشتر از داخلی است. 

مرکز پخش عمده انواع پتوهای باکیفیت

مرکز پخش عمده انواع پتوهای باکیفیتاز مرکز پخش عمده انواع پتوهای با کیفیت، می شود بهترین محصولات را به دست آورد و آن ها را با قیمت های ارزانی خریداری نمود. 

در بیشتر شهرهای کشورمان، نمایندگی های و مراکز گوناگونی را می توان یافت که هر کدام شان در کار عرضه عمده این گونه از کالا می باشند. پتوهای با کیفیت، آن شمار از محصولاتی می باشند که از بهترین الیاف تولید شده و عمر طولانی ای دارند و برای سالیان درازی می شود از آن استفاده کرد. 

این گونه از پتو ها در کنار این سبک ولی گرم می باشند، بو نمی دهند و رنگ شان هم به مرور زمان از بین نمی رود.

خریدار پتوهای خانگی درجه یک و قیمت مناسب

خریدار پتوهای خانگی درجه یک و قیمت مناسبخریدار پتوهای خانگی درجه یک و قیمت مناسب، می تواند برای تهیه این گونه از محصول، به مراجع گوناگونی سر بزند. 

در این زمینه می شود به بازارهای سطح شهر و همچنین سایت های گوناگون اینترنتی اشاره کرد. شما در هر جایی که باشید می توانید این بازارها را پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید. 

در ضمین، نمایندگی پتو سنفیلا را هم می توان در برخی از شهرهای کشور پیدا کرد و محصولاتی درجه یک و در همین حال از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه به دست آورد. 

خلاصه این که راه های گوناگونی برای خرید پتوی ارزان و درجه یک وجود دارد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟