فروش کلی بالشت الیاف پر قو

بالشت ها انواع مختلفی دارن و پرهای موجود در درون این بالشت ها متفاوت هستند مثل پر قو, پر مرغابی و غاز و پر مرغ که هر کدام یک مزیت دارد و هر فرد یکی از این نمونه ها را انتخاب می کند زیرا کلا سلیقه ها متفاوت است. تشخیص هر کدام از این پرها در درون بالش معمولا برای افراد سخت و گیج کننده است. فروش کلی بالشت الیاف پر قو از عمد فروشی ها با قیمت مناسب صورت می گیرد.

خرید این محصول به صورت کلی و به تعداد زیاد مناسب مراکزی مانند هتل ها و بیمارستان ها و اقامتگاه هایی است که به فکر راحتی مهمانان خود هستند. بالشت پر قو راحت ترین نوع بالشت است و راحت بودن آن ضرب المثلی از قدیم است. خرید عمده به شما کمک می کند تا با حذف برخی هزینه ها مانند بسته بندی، محصول را با قیمت مقرون با صرفه خریداری کنید.

فروش کلی بالشت الیاف پر قو

مراقب بالش زیر سرتان باشید

مراقب بالش زیر سرتان باشید خرید بالشت با این همه تنوع پر در درون آنها و روکش های متنوع کمی خریدار را در خرید این محصول سردرگم و گیج می کند. هر آدمی یک نوع بالشت را دوست دارد و بر سر یک بالشت احساس آرامش می کند.

ما در اینجا می خواهیم در مورد بالش پر قو صحبت کنیم و خصوصیات و ویژگی های آن را بررسی کنیم تا کمی شما را در خرید راهنمایی کرده باشیم. وقتی می گویند مراقب بالش زیر سرتان باشید منظور این است بالش بک وسیله پر از آرامش برای فرد است و یک کالای شخصی است که باید مراقب آن باشیم.

برای خرید بالش پر مراقب باشید کالای تقلبی نخرید زیرا گاهی برای فروش بیشتر به همرا پر الیاف مصنوعی را مخلوط می کنند که این کار باعث می شود آلرژی ایجاد شود و پر نیز خرده شود و همچنین سبب جذب گرد و غبار به درون بالش شویم.پس بهتر است از مکان های معتبر این کالا را خریداری کنیم.

پر قو سبک است پس برای خرید این بالش باید بدانیم این بالش ها بسیار سبک تر از دیر ارقام بالش هستند. جالب است بدانید بالش پر قو هیچ گونه بوی پر قو را در خود نگه نمی دارد. از پر گردن قو در این بالش ها استفاده می شود و هرچه این نوع پر در بالش بیشتر باشد گرانتر و نرم تر سبک تر می شوند.

بالشت الیاف پر مرغوب قو در نمونه های مختلف سنگین, سبک, متوسط در بازار فروش هستند.برای شستن این بالش ها نگران نباشید می توانید آنها در لباسشویی قرار دهید تا شسته شوند و بدانید که خراب نمی شوند.

مناسب بودن بالشت تنها برای داشتن خواب راحت نیست. اگر بالشت نامناسب باشد موجب آسیب به گردن، شانه و کمر می شود. بالشت باید به طور صحیح بین سر و گردن قرار بگیرد. اگر در هنگام خواب به سر و گردن فشاری از بالشت وارد شود، تا انتهای روز درد در این نواحی بدن را احساس خواهید کرد. بالشت پر قو علاوه بر خواب راحت، به حفظ سلامت سر و گردن نیز کمک می کند.

واردات بالشت الیاف پر قو

واردات بالشت الیاف پر قو پیشنهاد می کنیم قبل از خرید بالش به داشتن آلرژی و یا نداشتن آن اطمینان حاصل کنید و بدانید بر چه وزن بالشی عادت دارید و خواب خوبی را برای خود بوجود می آورید. تا دچار مشکل بی خوابی و گردن درد و غیره نشوید. بالشت الیاف وارداتی پر قو از کیفیت خوبی برخوردار هستند و قیمت آنها بستگی به روکش و میزان پر موجود در بالشت دارد. همچنید پول پرداختی ما بستگی به درجه یک یا درجه دو این بالشت دارد.

مراکزی در ایران هستند که بالشت پر قو را به طور مستقیم وارد می کنند. این مراکز محصولات خود را بدون واسطه و از طریق نمایندگی های فروش خود به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسانند تا مصرف کنندگان علاوه بر اطمینان از کیفیت محصول، بالشت را با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایند.

دلیل محبوبیت بالشت الیاف پر چیست؟

دلیل محبوبیت بالشت الیاف پر چیست؟

بالشت الیاف پر با توجه به ویژگی های که دارند دارای محبوبیت بالایی بین افراد هستند. این نوع بالشت پر بسیار لطیف و ضد آلرژی است و رطوبت را جذب نمی کنند و رویه آنها به راحتی قابل شست و شو می باشد و جنس آن بعد از شستن کیفیتش کم نمی شود و ماندگاری و مرغوبیت بالایی دارد.

همچنین این محصول از طول عمر عالی برخوردار می باشد و اگر در هنگام خرید روش درستی انتخاب شود و آن را بی واسطه خریداری نمایید با قیمت مناسبی نسبت به انواع دیگر بالشت ها آن را دریافت خواهید کرد.

پس اگر بخواهید به دلایل محبوبیت بالشت الیاف اشاره کنیم با صراحت می توان این محصول را یکی از برترین و مرغوب ترین بالشت هایی دانست که تمام ویژگی های یک بالشت اعلا را در خود دارد هم سالم و ضد حساسیت می باشد هم بسیار نرم و راحت است و خوابی آرام را برای فرد به ارمغان می آورد و هم این که محصولی استاندارد با ماندگاری بالا می باشد‌.

قیمت روز بالشت الیاف پر

قیمت روز بالشت الیاف پر

قیمت بالشت پر الیاف اعلا وقتی واقعی است که بی واسطه از ارائه دهنده و پخش کننده اصلی خریداری شود به این علت که آنها با توجه به کیفیت بهترین قیمت را برای آن در نظر می گیرند پس نرخ روز و نهایی آن را باید از این فروشندگان خواست که هم جدید ترین و بالاترین نوع آن را در عرضه می دارند و هم آن را با قیمت تولیدی به دست مشتری می رسانند.

بنابراین تمام مشتریان عزیز در سراسر کشور می توانند با خرید اینترنتی و آنلاین با فروشندگان معتبر در ارتباط باشند و بهترین بالشت الیاف و جدید ترین طرح و نقش آن را با بهترین پارچه سفارش دهد و از خدماتی به روز و قیمت تولیدی و کیفیت اعلای آن بهره مند گردد.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ فروش کلی بالشت الیاف پر قو

  1. عباس جمشیدی گفت:

    پیش از خرید به صورت اینترنتی نسبت به خرید مردد بودم و ذهنیت خوبی نداشتم و فکر نمیکردم کیفیت قابل قبولی داشته باشن ، ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم.

  2. فاتمی گفت:

    سلام روز بخیر برای تهیه این محصولتون میشه حضوری مزاحم بشم؟ ممنون میشم پاسخ بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟