قیمت امروز تشک مسافرتی نوزاد با ابعاد استاندارد

تشک مسافرتی نوزاد یکی از تشک های کاربردی می باشد که برای مسافرت و هدیه دادن استفاده می شود که امروزه یکی از وسایل مهم در سیسمونی می باشد. این تشک کم جا و قابل حمل است که کمک می کند تا در مسافرت ها کودک راحت بخوابد و مناسب کودکان یک سال تا دوسال می باشد. ویژگی هایی که باید این تشک داشته باشد عبارتند از : به راحتی حمل و تاشو باشد و رنگ آن مطلوب کودک و ابعاد استاندارد داشته باشد.

قیمت امروز تشک مسافرتی نوزاد با ابعاد استاندارد

جنس انواع تشک مسافرتی نوزاد

جنس انواع تشک مسافرتی نوزاد
انواع مدل های تشک های مسافرتی نوزاد را اینگونه می توان نام برد: تشک فانتزی نوزاد، تشک لبه دار،تشک گارددار و تشک کیفی نوزاد می باشد. تشک های گارددار برای محافظت از نوزاد بیشتر استفاده می شود که در صورت غلتیدن ، امنیت نوزاد تامین شود، در خرید اینگونه تشک ها باید سایز بزرگتر انتخاب شود چون کودک در حال رشد می باشد. به اسفنج بکار رفته در تشک نوزاد حتما باید توجه شود که کودک خوابی راحت داشته باشد. دوخت تشک های مسافرتی نوزاد  باید به گونه ای باشد که خلاقیت در آن کار شده و مدل ها و طرح های متفاوتی که برای دختر و پسر دوخته می شود را داشته باشد تا مشتری را به خود جذب کند. به همین علت تشک فانتزی نوزاد به بازار عرضه شد که در طرح  ها و مدل های مختلف تولید شده است.  تشک های نوزاد باید از الیافی بکار برده شود که ضدحساسیت باشد تا ایجاد آلرژی در نوزاد نکند. از بین نرفتن رنگ پارچه در حین شست و شو از قابلیت های تشک مسافرتی باید باشد.

پخش عمده تشک مسافرتی نوزاد

پخش عمده تشک مسافرتی نوزاد فروش عمده تشک مسافرتی از درب کارخانه ها و شرکت ها باعث شده تا قیمت پایین تری نسبت به بازار اصلی از دلالان داشته باشد. تشک های ارزان قیمت هم در بازار عرضه می شود ولی از کیفیت خوبی برخوردار  نیستند. به دلیل کمبود جا و متراژهای پایین خانه ها باعث شده  که از این تشک های مسافرتی نوزاد استقبال شود و بیشترین فروش را امروزه داشته باشد. تشک های نوزاد قیمت بالاتری نسبت به تشک های بزرگسالان دارند، چون جنس تشک های نوزاد باید از الیافی استفاده شود که ضدحساسیت باشد و طوری طراحی شود که از کودک محافظت کند برای همین قیمت آن بالاتر در بازار عرضه می شود. تشک های فانتزی و تشک های گارددار هم به دلیل طراحی خاصی که دارد قیمت بالاتری نسبت به بقیه تشک های نوزاد به خود اختصاص داده است. صادرات تشک مسافرتی به کشورهای عراق ، پاکستان می باشد که یکی از سودآورترین صادرات است چون که محصول تولید کشور خودمان است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟