قیمت انواع زیرانداز مسافرتی جاجیم در تهران

زیرانداز مسافرتی جاجیم از جنس برزنت بوده و قابلیت شستشو را دارد و دارای طرح های مختلف و اندازه های متفاوتی مثل ۱۲ نفره ، ۱۸ نفره و غیره است و به خاطر همین نیز دارای قیمت های متفاوتی است.

اما خیلی راحت می توان با گردش در اینترنت و سایت های مربوطه انواع مدل های زیر انداز را مشاهده و از قیمت آن ها مطلع شد و متناسب با نیاز خود سفارش خود را انجام دهید.

قیمت انواع زیرانداز مسافرتی جاجیم در تهران

ویژگی های زیرانداز مسافرتی جاجیم

ویژگی های زیرانداز مسافرتی جاجیم یک زیرانداز مرغوب این امکان را به مصرف کننده می دهد که از مسافرت و گردش خود لذت ببرد و از مهمترین ویژگی های این زیرانداز ضدآب بودن آن است.

از خصوصیات دیگر زیرانداز های جاجیم مسافرتی ضدآب می توان به موارد زیر اشاره کرد : سبک و قابل حمل، مقاوم در برابر نفوذ آب، ضد حساسیت و ضخیم و بادوام بودن این زیراندازها‌. جنس این زیراندازها از فوم فشرده یا حصیر است. زیراندازهای مسافرتی جاجیم ضد حساسیت بوده و اگر آبی به روی آن ریخته شود به خاطر ضدآب بودن آن به زیر نفوذ نمی کند.

همچنین این زیراندازها در ابعاد متفاوت و مطابق استاندارد تولید شده اند و می توان بر حسب نیاز خود در ابعاد ۶ نفره، ۳ نفره و غیره خریداری کرد. زیر انداز های جاجیم را بیشتر در یزد تولید می کنند و یک تولید ملی بوده.

اگر قصد خرید زیر انداز  داشته باشید زیر انداز جاجیم از لحاظ کیفی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را دارد و خرید این کالا می تواند حمایت از تولید ملی و تولید کننده ایرانی باشد

محل فروش عمده زیرانداز مسافرتی جاجیم

محل فروش عمده زیرانداز مسافرتی جاجیم مهم ترین وسیله برای رفتن به یک مسافرت عالی داشتن زیرانداز مناسب و زیباست که زیرانداز جاجیمی ضدآب مسافرتی می تواند یک زیرانداز مناسب باشد و خرید زیرانداز سفری خوب امکان یک مسافرت بدون استرس و ناراحتی را برای شما ایجاد می کند. و با یک بار خرید زیر انداز مسافرتی جاجیم ضدآب می توانید در مسافرت های زیادی آن را مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه کیفیت آن از بین رود یا تغییر کند.

این محصول را به صورت تک و عمده می توان از فروشگاه های فروش زیرانداز جاجیم به طور مستقیم و یا از طریق سایت های اینترنتی به صورت مجازی سفارش داده و خرید خود را انجام دهید و از آن در مسافرت، پیک نیک و غیره استفاده کنید.

همینطور با گردش در بازار هم می توان این کالا را تهیه کرد که این کار از لحاظ زمانی و با توجه به ترافیک شهر تهران زمان بر است و هم این که موجب شیوع کرونا و به خطر انداختن جان خود و شهروندان و اعضای خانواده می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟