قیمت خرید تشک مسافرتی کودک

تشک مسافرتی کودک یکی از مهمترین وسایلی است که برای کودکان خریداری می شود. قیمت خرید تشک مسافرتی کودک بسیار ارزان و مناسب است امکان خرید این محصول برای عموم وجود دارد. این تشک ها به صورت کاملاً تخصصی طراحی و تولید می ‌شوند و کمترین فضا را نیز اشغال می کنند و امکان حمل و جا به جایی آنها نیز به راحتی وجود دارد. خرید این محصول از راه های مختلفی امکان پذیر است. 

قیمت خرید تشک مسافرتی کودک

ابعاد تشک مسافرتی کودک

ابعاد تشک مسافرتی کودک انواع تشک مسافرتی کودک دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند. اندازه های این تشک ها ممکن است بزرگ، متوسط یا کوچک باشند و هر کدام از آنها برای رده های سنی مختلف از کودکان مناسب اند. 

  • به عنوان مثال ابعاد کوچک این تشک ها برای کودکان نوزاد تا ۶ ماه مناسب هستند. 
  • ابعاد متوسط این تشک ها برای کودکان ۶ ماه تا ۴ سال مناسب هستند. 
  • ابعاد بزرگ تر این  تشک ها برای کودکان ۴ ساله ۱۰ سال مناسب هستند. 

توجه به ابعاد و اندازه های تشک های مسافرتی کمک می کند تا مشتریان بتوانند بهترین محصول را خریداری کنند. همان طور که گفته شد طراحی و تولید این تشک ها به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌ شود و به همین علت این محصولات دارای ویژگی ها و مزایای دیگری هم هستند که استفاده از آنها را مورد توجه قرار می‌ دهد.

به عنوان مثال این تشک ها بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و باعث می شوند که کودکان خوابی بسیار آرام و راحت داشته باشند و بدن آنها در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد. 

این تشک ها قابل شستشو بوده و به طور کلی دوام و طول عمر بالایی دارند و می توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد. 

عمده فروشی تشک مسافرتی کودک

عمده فروشی تشک مسافرتی کودک خرید و فروش تشک های مسافرتی به شکل های مختلفی امکان پذیر است.

معمولاً این تشک ها به صورت عمده به فروش می‌رسند و درصد زیادی از مشتریان این محصول را به صورت عمده خریداری می‌ کنند. علت این موضوع قیمت بهتر و به صرفه تر انواع تشک های مسافرتی کودکان در این روش است.

در این روش تولید کنندگان و فروشندگان با کاهش هزینه ها و همچنین کاهش میزان سود، این محصول را با قیمتی بهتر و مناسب تر در بازار عرضه می‌ کنند. 

البته قیمتی که برای تشک های مسافرتی کودکان به صورت عمده در نظر گرفته می شود به موارد متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار روی قیمت انواع تشک مسافرتی کودکان هزینه‌ هایی است که در هنگام طراحی و تولید این محصول صرف می شود. هرچه میزان این هزینه ‌ها بیشتر باشد به همان میزان قیمت نهایی محصول نیز افزایش پیدا می ‌کند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟