قیمت دقیق تشک مسافرتی قابل شستشو

تشک مسافرتی قابل شستشو بهترین وسیله برای راحتی در هنگام مسافرت هاست، در هنگام مسافرت به تشکی نیاز دارید که سبک و قابل حمل باشد و جای زیادی اشغال نکند، به علاوه تشک مسافرتی باید خیلی دیر کثیف شود و اگر لکه و کثیفی روی آن نمایان شد، بتوان آن را شست بدون اینکه به کیفیت تشک لطمه ای وارد شود.  قیمت تشک مسافرتی بسته به عوامل مختلف تغییر می کند. 

قیمت دقیق تشک مسافرتی قابل شستشو

تشک مسافرتی چه مارکی بخرم؟

تشک مسافرتی چه مارکی بخرم؟ یکی از مسائلی که در هنگام خرید تشک مسافرتی پیش می آید توجه به مارک تشک مسافرتی است، تشک مسافرتی مارک های مختلفی دارد که بعضی از آن ها کیفیت بالاتری دارند و در بین مشتریان شناخته شده تر هستند، برخی از آن ها به تازگی وارد بازار شده اند و برخی دیگر اصلا جنس خوبی ندارند و استفاده نکردن از آن ها بهتر است.

هرچند ممکن است تشک های مسافرتی که به تازگی وارد بازار شده اند نیز کیفیت خوبی داشته باشند، اما بهتر است در این باره ریسک نکنید و تشک را از مارک هایی بخرید که سال ها تجربه در این زمینه دارند و افراد زیادی کیفیت بالای آن ها را تایید می کنند. در این باره می توانید از افراد با تجربه مشورت بگیرید.

فروشنده انواع تشک مسافرتی قابل شستشو

فروشنده انواع تشک مسافرتی قابل شستشو فروشندگان تشک قابل شستشو، این محصول را با قیمت های مختلفی ارائه می دهند. برخی از دلایل تفاوت قیمت ها در تشک عبارتند از:

  • کیفیت تشک ها: هرچه تشک از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می رود، البته قیمت تشک مسافرتی به انصاف فروشنده نیز بستگی دارد.
  • جنس الیاف به کار رفته: برخی از تشک ها الیاف خوبی ندارند و باعث ایجاد حساسیت در فرد می شوند، استفاده از الیاف خوب باعث می شود تشک در عین نازک بودن نرم باشد و بدن را اذیت نکند.
  • کیفیت رنگ: کیفیت رنگ رویه ی تشک باید به گونه ای باشد که هنگام شسته شدن خراب نشود و از بین نرود.

فروشندگان تشک مسافرتی، در کار خود به تمام این موارد دقت کرده اند و بهترین تشک ها را در اختیار شما قرار می دهند.  تشک های مسافرتی در رنگ های شاد و مختلفی تولید و روانه ی بازار می شوند و برخی از آن ها رنگ های ساده دارند و برخی دیگر طرح دار هستند. یکی از مزیت های این نوع تشک این است که در هر آب و هوایی قابلیت استفاده را دارد و حتی در هواهای شرجی هم وقتی آن را بشویید به علت نازک بودن خیلی زود خشک می شود و بعد از یک ساعت قابل استفاده خواهد بود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟