قیمت دقیق روبالشتی سه بعدی مرغوب

بالشت از جمله وسایل ضروری در منزل است که مصارف مختلفی دارد. برای اینکه بالشتی جذاب داشته باشید باید آن را درون کاوری زیبا و شیک قرار دهید. روبالشتی سه بعدی نسل جدیدی از این منسوجات است که دارای طراحی و دوختی منحصر به فرد می باشد و شکل و مدلی خیره کننده دارد. سایز این محصولات متفاوت بوده و در شکل های متنوعی دوخته می شوند. طراحی ها و تزیینات سه بعدی که روی این پارچه کار می شود زیبایی کار را دو چندان کرده است.‌ وجود این کاور بر روی بالشت علاوه بر زیبایی مانع کثیف شدن آن می شود.

قیمت دقیق روبالشتی سه بعدی مرغوب

روبالشتی سه بعدی چه مشخصاتی دارد؟

روبالشتی سه بعدی چه مشخصاتی دارد؟ برای خرید روبالشتی سه بعدی بهتر است ابتدا با مشخصات این محصول آشنا شوید. اول اینکه این محصول مصارف مختلفی از جمله روی مبلمان و تخت خواب و … دارد. بافت این پارچه به صورت ساده و برجسته است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. از جمله مشخصات این وسیله شخصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع طرح و رنگ در این منسوجات بسیار بالا بوده و مشتریان می توانند در مقابل این انتخاب های گسترده آن را با دکوراسیون خود ست کند.‌
  • دوام و استحکام بالا باعث ماندگاری بیشتر و کاهش هزینه ها می شود.
  • لطافت و نرمی و راحتی سبب شده تا بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.
  • شست و شوی آسان بدون تغییر رنگ که مهمترین مزیت محسوب می شود.
  • اشرافی و شیک بودن که در دکوراسیون جلوه زیبایی خلق می کند.
  • طراحی دقیق و ظریف که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

محل فروش عمده انواع روبالشتی سه بعدی

محل فروش عمده انواع روبالشتی سه بعدی این سایت بهترین محل برای فروش روبالشتی سه بعدی است که این منسوجات را به صورت عمده و تکی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و افراد می توانند مطابق با نیاز و مصرفی که دارند خرید را انجام دهند. کیفیت و کارایی بالای محصول مطمینا آن را به یک انتخاب ایده آل برای هر مصرف کننده ای تبدیل کرده است و این امر تاثیر زیادی بر بازار فروش می گذارد.

هر تولیدی دارای تعداد زیادی نماینده فروش در شهرهای مختلف است تا بتواند محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان حتی در مناطق پرت و دور افتاده برساند. این نماینده ها با تبلیعات مفید و موثر برند و ثبت سفارشات مشتریان و تحویل به موقع محصولات به بازار گام های موثری برای فروش بیشتر و سود بالاتر بر می دارند. امروزه خرید و فروش اینترنتی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟