قیمت روبالشتی مخمل گلدوزی شده

طرح های ارائه داده شده از مدل روبالشتی های مخمل چه هستند؟ ایا طرح گلدوزی شده را می توان در بین تولیدات نوع روبالشتی های مخمل دید؟ قیمت محاسبه شده برای ان چگونه است؟
شیک و لوکس ترین مدل پارچه های تولید شده که از ضخامت و کیفیت بالای برخودار بوده است نوع پارچه های مخمل بوده است. تهیه و تولید پارچه های مخمل به سختی بوده است ولی امروزه با توجه به دستگاه های روز دنیا تهیه ان اسان تر شده است. این مدل پارچه علاوه بر تهیه و دوخت لباس و یا پرده در تولیدات کالای خواب هم استفاده شده و از ان بهترین و زیباترین طرح و مدل روبالشتی ها را تولید کرده اند.
تولیدات روبالشتی در نوع مخمل تنها نمونه های تولیدی ساده نمی باشد بلکه برخی از انها در مدل های طرح دار تهیه و تولید شده، یکی از این انواع زرح های عرضه شده در بین مدل روبالشتی های مخمل نمونه های گلدوزی شده است. این طرح گلدوزی شده یکی از پرطرفدارترین مدل طرح ها در بین روبالشتی ها بوده است که در مدل های مخمل نیز به کار رفته است.
با توجه به نوع مدل روبالشتی ها که از نوع مخمل بوده است و طرح ارائه داده شده هم از نوع گلدوزی می باشد می توان گفت که با کمی اختلاف قیمت در انواع طرح های مختلف از نوع روبالشتی های مخمل در بازار می گردد.

روبالشتی مخمل به عنوان پوششی است که به روی بالش ها قرار می گیرد تا آنها را زیباتر کند همچنین باعث پوشش بالش ها می شود. روبالشتی مخمل مرغوب از وسایل خواب در برابر آلودگی محیطی محافظت می نماید. روبالشتی مخمل در سراسر کشور توسط کارخانه های نساجی تولید و به مشتریان عرضه می گردد.

قیمت روبالشتی مخمل گلدوزی شده

معرفی انواع روبالشتی مخمل موجود در بازار

معرفی انواع روبالشتی مخمل موجود در بازار انواع روبالشتی گلدوزی به اتاق خواب رنگ و زیبایی خاصی می دهند و موجب شادی و نشاط افراد می شوند. این روبالشتی ها در انواع جنس های نخی، تترون، ابریشمی، گلدوزی، حاشیه دار و.. موجود می باشند، که متناسب با هر سلیقه ای وجود دارند و مورد مصرف قرار می گیرند.

انواع روبالشتی مخمل بدون ایجاد حساسیت می باشند و دارای جذب بالایی هستند و جنسی بسیار نرم و لطیف دارند و تقریباً همه نوع این روبالشتی ها از نوع پرفروش ترین ها هستند، که با طرح و رنگ های گوناگونی در بازار وجود دارند. انواع روبالشتی های گلدوزی دارای عرض دو تا سه متر هستند و هرکدام ضخامت متفاوتی دارند و جنسشان سبک می باشد و متناسب با فصل گرم و سرد هستند و می توان آن ها را به راحتی شستشو داد و خشک کرد.

قیمت روبالشتی مخمل گلدوزی بسیار متفاوت هستند و با توجه به نوع کیفیت و جنس آن ها تعیین می شود هرچه با کیفیت تر باشند گران تر هستند، قیمت های امروزه نیز با نوسانات بسیاری روبه رو هستند و در هر مکانی که به فروش می رسند دارای قیمتی متفاوت از هم هستند.

خرید روبالشتی مخمل گلدوزی در بسیاری از نقاط ایران انجام می گیرد و این روبالشتی ها در انواع طرح و رنگ های زیبا و شیک موجود می باشند، مرکز خرید روبالشتی های با کیفیت را به داخل و خارج از ایران ارائه می‌دهند که باید معتبر و قابل اطمینان باشند و از روبالشتی ها اصلی استفاده کنند.

فروش فوق العاده روبالشتی مخمل گلدوزی شده

فروش فوق العاده روبالشتی مخمل گلدوزی شده فروش فوق العاده روبالشتی مخمل گلدوزی شده در سراسر کشور دارای نمایندگان فروش هست که وابسته به تولیدکنندگان مخمل و صنایع نساجی کشور می باشند. روبالشتی مخمل گلدوزی بسیار زیبا می باشد و با کیفیت و جنس آن ها از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده است، فروش روبالشتی به صورت متری و عمده انجام می گیرد و دارای مشتریان زیادی می باشد که بسیار پر رونق است و برای روتختی و روبالشی کودکان بسیار زیبا هستند.

فروش روبالشتی مخمل در انواع طرح و رنگ وجود دارد و دارای قیمت مناسبی است، که البته امروزه می تواند به صورت اینترنتی و آنلاین نیز انجام گیرد و در مدت زمان اندکی به دست مشتریان برسد. مرکز خرید حجم زیادی از این روبالشتی ها را دارند، نمایندگان کارخانه ها و شرکت ها باید کالای با کیفیت و جنس مرغوب را به این مرکز ارائه دهند که در این مراکز نیازی به واسطه های متعدد از جمله عمده فروشان و خرده فروشان و … نمی باشد و عرضه به صورت مستقیم و عمده انجام می گیرد که دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟