قیمت روز تشک مسافرتی طبی در بازار

امروزه تشک طبی توسط تولید کنندگان مختلف در سراسر کشور با بهترین کیفیت و کارایی تولید می شوند و دارای برند های مختلفی می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و مصرف کنندگان بر اساس بودجه و سلیقه خود این محصول را خریداری می کنند. قیمت روز تشک مسافرتی طبی در بازار را می توانید به راحتی استعلام نمایید و همچنین از محصولات متنوع ارائه شده دیدن نمایید.

قیمت روز تشک مسافرتی طبی در بازار

مشخصه های تشک مسافرتی طبی

مشخصه های تشک مسافرتی طبی

  • تشک های مسافرتی طبی بسیار سبک و کم حجم هستند و بر این اساس می توان به راحتی آنها را در سفر های مختلف همراه داشته باشید زیرا جای زیادی نمی گیرند.
  • این تشک ها دارای رنگ ها و مدل های گوناگونی هستند که دارای ویژگی هایی مانند ضد حساسیت و ضد رطوبت هستند و می توان آنها را در هر مکانی مانند ساحل دریا نیز مورد استفاده قرار داد.
  • برای تولید این محصول از ابر مخصوص طبی استفاده شده است که بسیار سبک می باشد و در ضخامت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • وزن تشک های مسافرتی حدود دو کیلوگرم است که بر این اساس جای بسیار کمی را اشغال می کنند.
  • پارچه های مورد استفاده در این تشک ها با دوام و مقاوم هستند و در واقع از جنس خاصی تهیه شده اند که ضد رطوبت بوده و به راحتی قابل شستشو می باشند.
  • البته تولید تشک های مسافرتی علاوه بر تک نفره به صورت دو نفره نیز انجام می گیرد که برای مسافرت کمتر از آنها استقبال می شود اما برای استفاده مهمان و یا تشک اضافی در خانه بسیار مناسب هستند.

فروش عمده تشک مسافرتی طبی

فروش عمده تشک مسافرتی طبی

فروش عمده تشک مسافرتی طبی با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده انجام می گیرد و خریداران عمده می توانند با روش های مختلف و به صرفه این محصول را خریداری کنند.

خوشبختانه شرایط مناسب برای خرید مستقیم این محصول برای تمامی خریداران عمده امکان پذیر است و خریداران عمده می توانند با سفارش این محصول از خرید ارزان و به صرفه آن بهره مند گردند.  

تشک مسافرتی ارزان و باکیفیت را تنها می توانید با حذف واسطه گران به صورت دست اول سفارش و خریداری کنید.

جهت خرید تشک مسافرتی با کیفیت و ارزان از تمامی خریداران عمده این محصول در سراسر کشور دعوت می شود از محصولات ارائه شده دیدن نمایند.

تمامی محصولات دارای کیفیت درجه یک هستند و دلیل ارزانی آنها صرفاً عرضه مستقیم و بدون واسطه آنها می باشد ضمن اینکه سفارش این محصول نیز بسیار به صرفه می باشد و سبب صرفه جویی در وقت و هزینه هلی اضافی دیگر می شود.

 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟