قیمت زیرانداز در ایران | خرید زیرانداز مسافرتی

قیمت زیرانداز در ایران تحت تاثیر فاکتورها و عوامل مختلفی تعیین و از سوی تولید کنندگان یا فروشندگان عمده به مشتریان اعلام می شود. آشنایی با این فاکتورها به ویژه برای فعالین و خریداران عمده اهمیت ویژه ای دارد. حال مسئله اینجاست که از کجا می توان لیست قیمت خرید و اطلاعات کامل انواع زیرانداز را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای تهیه نمود؟ آیا برای خرید زیرانداز مسافرتی، زیرانداز پیلاتس و مدل های پرطرفدار دیگر مراجعه به مراکز تولیدی یا نمایندگی های آنها ضرورت دارد؟

برای تعیین قیمت زیرانداز در ایران، تولیدکنندگان عوامل تاثیرگذار مانند هزینه مواد اولیه، نیروی انسانی به کار گرفته شده، مالیات و… در نظر می گیرند و سپس با قیمت مشخص از کارخانه به دست فروشندگان در سراسر کشور می رسانند تا با مقدار سود مشخص شده از سوی اصناف متقاضیان و مشتریان به فروش برسانند. افرادی که خود فروشنده هستند می توانند به کارخانه مراجعه کنند و با قیمت تولیدی آن را خریداری نمایند و خریداران برای نیاز شخصی خود می توانند به نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه لوازم‌منزل مراجعه کنند و آن را با قیمت مشخص شده خریداری نمایند.قیمت زیرانداز در ایران | خرید زیرانداز مسافرتی

مرکز فروش انواع زیرانداز مسافرتی و ورزشی

مرکز فروش انواع زیرانداز مسافرتی و ورزشی انواع زیراندازها به عنوان یک پوشش جهت استراحت یا انجام برخی فعالیت های ورزشی بر روی آنها طراحی و تولید می شوند. جنس و کیفیت این محصولات بسته به نوع کاربری آنها کاملاً متفاوت بوده به گونه ای که امروزه مدل های مختلف زیراندازهای مسافرتی، ورزشی و پزشکی در بازار به فروش می رسند.

شناخت زیراندازها از یکطرف و آشنایی با مراکز فروش از سوی دیگر برای خریداران عمده و کلیه فروشندگان این محصول امری اساسی جهت کسب رضایت مشتری به شمار می آید. در این میان مرکز و فروشکاه های متعددی در زمینه فروش زیرانداز مسافرتی با متراژها و کیفیت های مختلف فعالیت دارند.

خریداران عمده یا مصرف کنندگان نهایی می توانند از طریق مراکز فروش تخصصی مانند نمایندگان و فروشگاه های عرضه کننده زیرانداز یا فروشندگان لوازم ورزشی، اقدام به خرید مدل مورد نظر خود نمایند.

از آنجایی که افراد در سفر، تفریح، مراجعه به باشگاه های ورزشی و… به یک زیر انداز برای نشستن، استراحت کردن و ورزش کردن دارند، تولید کنندگان فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات رفاهی و لوازم منزل و…اقدام به تولید انواع زیرانداز مسافرتی و باشگاهی کرده‌اند.

به دلیل اینکه این زیراندازها از لحاظ کیفیت، تنوع، قیمت و میزان کاربرد کاملاً منحصر به فرد هستند، به خوبی در بازار فروش مورد استقبال خریداران قرار گرفتند که سبب گردید، تولید کنندگان آنرا با تنوع ابعاد و سایز به مقدار انبوه تولید نمایند و روانه بازار فروش کنند.

برای خرید زیرانداز دلخواه و مورد نظر خود افراد می‌توانند به فروشگاه‌های عرضه انواع لوازم منزل، فروشگاههای عرضه تجهیزات ورزشی، و… مراجعه نمایند آنگاه آن را با قیمت مناسبی خریداری کنند.

جدول قیمت انواع زیرانداز در بازار امروز

جدول قیمت انواع زیرانداز در بازار امروز بعد از آشنایی و انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید زیرانداز، اطلاع از قیمت های روز نیز جزء فاکتورهای تاثیرگذار در خریدی موفق و رضایت بخش خواهد بود. برخی از شرکت های تولیدی تنها در زمینه ساخت مدل های مسافرتی مانند انواع زیرانداز سفری ساحل و جاجیمی فعالیت دارند. تهیه لیست قیمت انواع زیرانداز مناسب در این رابطه از طریق این شرکت ها و نمایندگان فروش آنها امکان پذیر است.

از سوی دیگر در بازار امروز ایران، انواع زیراندازهای ورزشی اغلب مدل های وارداتی بوده که تهیه قیمت عمده و نرخ فروش آنها کار چندان آسانی نیست. دلیل این امر واردات این محصولات توسط شرکت های مختلف و فروش با حجم نامحدود توسط افراد غیر حرفه ای در این زمینه است.

بنابراین لازم است برای تهیه جدول قیمت زیرانداز پیلاتس و مدل های دیگر پرطرفدار ورزشی با شرکت های وارد کننده آشنا باشید. در غیر اینصور شناخت مراکز پخش عمده یا فروشندگان مستقیم در مراکز استان ها و مناطق مختلف کمک شایانی جهت رسیدن به این هدف خواهد بود.

تولید کنندگان به منظور کاربردی کردن این زیراندازها برای استفاده به اهداف مختلف در شرایط مکان‌های گوناگون تلاش کردند تا آن را با جنسی مرغوب و مواد اولیه درجه یک با پیشرفته ترین تجهیزات با ظرافت و مقاومت قابل قبول تولید نمایند که همه موارد گفته شده به اضافه هزینه نیروی انسانی، مالیات، ارزش افزوده و… بر قیمت‌گذاری آن بسیار تاثیرگذار است. افراد برای خرید این محصول باید از قیمت انواع آن در بازار فروش، نمایندگی ها و کارخانه ها مطلع باشند تا با اطمینان اقدام به خرید نمایند. اگر فروشنده هستید و قصد خرید عمده دارید می توانید به مراکز پخش عمده زیرانداز مسافرتی مراجعه کنید و آن را با قیمتی که در جدول قیمت انواع زیرانداز از طرف صنف مربوطه مشخص شده است مشاهده کنید و سپس خریداری نمایید.

مشخصات بهترین زیرانداز های مسافرتی

مشخصات بهترین زیرانداز های مسافرتی زیرانداز سفری مدل فوم، زیر انداز مسافرتی جاجیم و حصیری، مدل های کمپسور و … چند نمونه از انواع زیراندزهای مناسب برای استفاده در زمان مسافرت هستند. حال باید گفت که هر کدام ویژگی، خصوصیات و برتری هایی نیست به مدل های دیگر دارد که موجبات انتخاب آنها از سوی خریداران می شود.

به طور کلی خرید زیراندازهای مناسب مسافرت باید برحسب نیاز صورت گیرد اما برخی از مشخصات کلی بهترین این محصولات که اغلب در همه آنها یکسان است موارد زیر را شامل می شوند:

  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • جنس محکم با ماندگاری طولانی مدت متناسب با قیمت خرید
  • قابلیت عایق بودن در برابر عوامل محیطی به ویژه آب و رطوبت
  • داشتن قابلیت شستشو و خشک شدن آسان در صورت نیاز

علاوه بر موارد بالا، فاکتور قیمت نیز یکی از عوامل انتخاب زیرانداز از سوی مشتریان می باشد. هرچقدر کیفیت و قیمت فروش برند زیراندازهای مسافرتی مناسب تر باشد، خریدار بیشتر ترغیب به خرید و حتی معرفی آن به دیگران نیز می شود.

زیرانداز های مسافرتی در بازار با تنوع جنسی بالایی تولید می شون، اما آنها را معمولاً از جنس هایی می سازند تا مشخصات مشترک و ویژه‌ای را داشته باشند. زیرانداز ها معمولا از جنس حصیر، پارچه، فوم، الیاف های مصنوعی و… هستند که همگی دارای مشخصات مشترکی به شرح زیر می باشند:

  • قابل تا شدن هستند و حجم کمی از فضا را اشغال می کنند.
  • دارای استحکام و ماندگاری بالایی هستند.
  • سبک هستند و به راحتی می‌توان آن را حمل و جابجا کرد.
  • قابلیت شست و شو دارند.
  • در برابر رطوبت، حرارت نفوذ ناپذیر و عایق هستند.
  • و…

فروش عمده انواع زیرانداز های حصیری

فروش عمده انواع زیرانداز های حصیری زیرانداز حصیری به عنوان نمونه ای از مدلهای مسافرتی طرفداران زیادی دارد. قیمت مناسب در کنار تنوع طرح، رنگ، سایز و اندازه از جمله دلایل افزایش تقاضا برای خرید مدل های موجود آن در بازار به شمار می روند.

یکی از نمونه های ساخته شده با طراحی حصیر، زیرانداز حصیری چوبی است. در تولید مدلهای چوبی اغلب از مواد اولیه ای مانند ترموود استفاده می شود. این محصول اغلب به صورت تزئینی برای بالکن یا ویلا و کف اتاق گزینه مناسبی است.

زیراندازهای حصیری چوبی و مدل های بافته شده از حصیر که محصولی سنتی در ایران به شمار می رود تفاوت و کاربردهای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. همین عوامل موجبات عرضه آنها در فروشگاه های مختلف از سوی فروشندگان شده است.

فروش عمده زیراندازهای حصیری سنتی و مدل های بافته شده از الیاف پلاستیکی با طرح حصیر توسط شرکت های تولیدی زیرانداز حصیری و دفاتر مرکزی آنها بسیار مرسوم است. انواع نمونه های چوبی که اغلب وارداتی نیز هستند از سوی نمایندگان فروش آنها صورت می گیرد. باید خاطر نشان کرد که قیمت مدل های چوبی بر حسب متر مربع تعیین و اعلام می شود.

از آنجایی که زیرانداز در بازار از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر شما یکی از فروشندگان این زیراندازها هستید می توانید برای خرید آن به تعداد زیاد به مراکز فروش عمده مراجعه کنید و انواع مدلهای زیرانداز را از نزدیک مشاهده نمایید سپس پس را با قیمتی مناسب و با تنوع بالا سفارش دهید و خریداری کنید.

زیرانداز های چادر مسافرتی قابل حمل

زیرانداز های چادر مسافرتی قابل حمل زیرانداز برای کف چادر مسافرتی از لوازم واجب در هنگام مسافرت است. به ویژه اگر قصد مسافرت های طولانی مدت به مناطق مرطوب و بارانی مانند شمال کشور را دارید، توصیه می شود همواره مدل های ضد آب این محصول را خریداری نمایید.

زیرانداز ۹ متری برزنت ضد آب، مدل های جاجیمی به علت قیمت ارزان و برخی زیراندازهای فومی گزینه های مناسبی برای استفاده زیر چادرهای مسافرتی هستند. البته توجه کنید که همواره مدل های تاشو کیفی و ساکی را به علت قابلیت حمل و جابجایی آسان را انتخاب کنید تا در طول سفر احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

اگر برای این منظور به دنبال فروشگاه هی هستید که جدیدترین انواع زیراندزهای تولیدی یا وارداتی را عرضه می کنند، توصیه می شود به فروشگاه های پخش یا فروش اینترنتی مراجعه کنید. در مراکز آنلاین انواع بهترین، به روز ترین و در عین حال ارزان قیمت ترین انواع این محصولات در اختیار خریداران و مشتریان عمده و جزئی گذاشته می شود.

چادرهای مسافرتی معمولاً از جنس خاصی تولید می گردند که ضد رطوبت، عایق حرارت و… هستند اما مناسب برای نشستن در آن برای محیط‌های ناهموار نیستند بنابراین لازم است که حتماً برای فضای درون آن به فکر یک زیرانداز باشید. زیرانداز هایی با جنس های خاص مانند الیاف های مصنوعی، ساخته می شوند که آن را طوری طراحی کردند تا در نهایت به شکل یک ساک کوچک همراه با دستگیره بیرون بیاید و قابل حمل باشد.

شرکت تولیدی انواع زیرانداز در ایران

شرکت تولیدی انواع زیرانداز در ایران شرکت های تولیدی متعدد کوچک و بزرگی در قالب کارخانه یا کارگاه های زود بازده در زمینه تولید زیرانداز در ایران فعالیت دارند. بدون شک هدف تمامی تولید ی ها عرضه جدیدترین محصولات برحسب نیاز و سلیقه مشتریان است. همین امر موجب ایجاد رقابت در بازار و تولید زیراندازهایی مدرن با مواد اولیه باکیفیت شده است.

زیراندازهای ساحلی، مدل های مخصوص استخر و انواع ساخته شده از مواد اولیه نانو و فوم جزء ارقام جدید با کارآیی های متنوع تر نسبت به مدل های قدیمی به شمار می روند که طرفداران زیادی نیز در بین خریداران دارند.

البته بازاریابی مناسب در مناطق مختلف برای افزایش تولیدات اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال در ایران، تقاضا برای زیرانداز جاجیم، مدل های طرح حصیری و انواع زیرانداز ضدآب به مراتب بیشتر از نمونه های دیگر می باشد.

به همین جهت اغلب مراکز تولیدی زیرانداز جاجیم، حصیری و شرکت های تامین کننده یا وارد کننده در زمینه تولید، واردات و فروش ارقام پرفروش تلاش مستمری دارند تا در نهایت به سود و فروش مورد نظر خود دستیابند.

شرکت های تولید کننده بسیاری در در بازار توزیع انواع زیرانداز مشغول به فعالیت هستند که با تنوع بسیار زیادی این زیراندازها را به شکل های کاملا از سنتی و یا به شبکه‌های کاملا مدرن می سازند و روانی بازار می کنند. بعضی از این شرکت‌ها فقط نقشه توزیع کننده و واسطه را دارند اما برخی دیگر خود را جزء تولیدکننده اصلی به شمار می آید محصولات خود را در کارگاه‌های کوچک یا بزرگ بافت انواع زیر انداز تولید می نمایند.

خریدار انواع زیرانداز های ارزان قیمت

خریدار انواع زیرانداز های ارزان قیمت قیمت زیرانداز مسافرتی و ورزشی برای برخی از خریداران به عنوان مهمترین فاکتور محسوب می شود. به همین علت عده زیادی از فعالین و خریداران به صورت مداوم به دنبال تهیه لیست قیمت و اطلاع از نوسانات بازار خرید و فروش هستند.

شرکت های وارد کننده از منابع مختلفی اقدام به تامین و واردات زیرانداز می کنند. طی سالهای اخیر حجم قابل توجهی از نیاز بازار، با واردات از چین تامین شده است. انواع زیرانداز چینی به علت استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت، نرخ فروش رقابتی و ارزان تری نسبت به مدل های تولید داخلی دارند.

خریداران عمده همواره سعی در تهیه نمونه های وارداتی با هدف کسب سود بیشتر را دارند. در این میان توصیه می شود با هدف خرید زیرانداز از تولیدی ها اقدام به تهیه و خرید ارزان قیمت این محصولات از شرکت های تولیدی یا مراکز فروش زیرانداز سفری نمایید. خرید مستقیم و بدون واسطه، قیمت ها را کاهش داده و در عین حال حاشیه سود را افزایش می دهد.

قطعا افرادی که محصولات مختلف از جمله زیرانداز را خریداری می نمایند تمایل دارد تا با پرداخت هزینه بیشترین کارایی و کیفیت را دریافت نمایند. یکی از ویژگی‌های زیرانداز هایی که در بازار عرضه می گردد این است که با کیفیت های متنوعی تولید می‌شود تا افراد با هر توان مالی بتوانند به راحتی آن را تهیه و خریداری نمایند. اما از آنجایی که قطعاً ر خریداران تمایل دارند جنس با کیفیتی را با قیمت ارزان‌تر مناسبی خریداری کنم پیشنهاد می‌شود به طور مستقیم به تولید کنندگان اصلی و یا نمایندگی های فروش آن مراجعه نمایند تا با قیمتی ارزانتر از قیمت رایج بازار بتوانند آن را انتخاب و خریداری نمایند.

فروشنده بهترین زیرانداز های جاجیم

فروشنده بهترین زیرانداز های جاجیم ساخت زیرانداز مسافرتی جاجیم با مواد اولیه نسبتاً ارزان قیمتی انجام می پذیرد. به همین علت انواع مدل های جاجیمی قیمت مناسبی داشته و گزینه مناسبی برای خرید به عنوان زیراندازهای سفری می باشند. توجه کنید که فروشنده های نیز اغلب با توجه به نیاز بازار هدف خود اقدام به عرضه این محصول می کنند.

به عنوان فروشنده با بتوانید منابع و تامین کننده های مناسبی را برای خرید عمده انتخاب کنید. باید خاطر نشان کرد که برخی از بهترین مراکز عرضه و فروش عمده زیرانداز مسافرتی ضخیم و مدل های ضد آب با قیمت تولیدی عبارتند از:

  • بنکداری ها و تامین کنندگان اولیه در تهران و مراکز استان ها
  • شرکت های اینترنتی و نمایندگان آنلاین وارد کننده
  • شرکت های پخش عمده انواع زیرانداز تولید ایران
  • بازرگانی های وارد کننده زیرانداز از چین و ترکیه

شناخت مدل های پرفروش و عرضه آنها روشی برای افزایش فروش خواهد بود. بنابراین به عنوان فروشنده سنتی یا اینترنتی باید به خوبی با نیاز بازار آشنایی داشته و بازاریابی مناسبی را با هدف جذب و رضایت مشتری انجام دهید.

از آن جایی که بعضی از مدلهای زیرانداز در بازار فروش شما شاید کمی یا باشند تولیدکنندگان شرایط فروش آنلاین را فراهم آورده‌اند تا متقاضیان با مراجعه به وب سایت های طراحی شده برای فروش انواع نمد همراه با ویژگی‌ها، کاربرد، قیمت، مزایا و معایب مشاهده و مطالعه نمایند و سپس از طریق ثبت سفارش آنلاین آن را خریداری کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستشان برسد.

خرید اینترنتی زیرانداز نمدی دایره ای شکل

خرید اینترنتی زیرانداز نمدی دایره ای شکل زیرانداز نمدی از مدل های بسیار سنتی و قدیمی این محصول است که همواره با روش های دستی تهیه و ساخته می شود. از آنجایی که در تولید این مدل زیراندازها از مواد اولیه کاملاً طبیعی مانند پشم استفاده می شود، کیفیت و طول عمر آن بسیار بالا است.

از ویژگی های زیرانداز نمدی که در اشکال مختلف مانند دایره، مربع و مستطیل ساخته می شوند می توان به جذب رطوبت، کمک به رفع دردهای مفصلی و هم چنین گرم نمودن بدن اشاره نمود. خوب است بدانید از آنجایی که در تولید این محصول از پشم طبیعی استفاده می شود، در فصل تابستان خنک بوده و در زمستان ها بسیار گرم است.

به علت تمام این ویژگی ها انواع زیرانداز دونفره و یک نفره نمدی گزینه مناسبی برای استفاده در خانه، محیط هایی مانند مهد کودک و حتی مسافرت می باشند. امروزه بهترین و جدیدترین مدل های آن نیز در فروشگاه های اینترنتی و سایت های آنلاین خرید و فروش می شوند. مزایای خرید اینترنتی مانند قیمت ارزان و ارتباط مستقیم با تولید کننده، خریداران را ترغیب به استفاده از این شیوه خرید نموده است.

یکی از زیر انداز هایی که با سنتی و با مواد کاملا طبیعی مانند پرش پنبه و … ساخته می‌شود زیرانداز نمدی است. این زیر انداز توسط تولیدکنندگان انواع وسایل نمدی تولید می گردد که در ابعاد مختلف و در طرح ها، رنگ ها و شکل های متنوع ساخته می‌شود و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می گردد. برای خرید این زیر انداز میتوانید به راحتی به مراکز عرضه انواع نمد یا مراکز عرضه انواع زیر انداز های دستبافت مراجعه کرده و آن را خریداری کنید.

صادرات انواع زیرانداز های سبک ایرانی

صادرات انواع زیرانداز های سبک ایرانی در بازارهای خارجی و جهانی تقاضا به برای انواع زیرانداز رو به افزایش است. مسافرت های طولانی مدت، کمپینگ، اردوهای خانوادگی و دوستانه، افزایش رعایت بهداشت در محیط های عمومی مانند استخر و باشگاه ها از جمله دلایل این امر به شمار می روند.

به واسطه افزایش تقاضا، شرکت های تولیدی نیز خطوط تولیدی خود را با هدف عرضه بیشتر در بازارهای داخلی و صادرات به کشورهای دیگر افزایش می دهند. طی سالهای اخیر صادرات انواع زیرانداز سبک ایرانی به ویژه مدل های سنتی افزایش یافته است.

زیراندازهای بافته شده از مواد اولیه طبیعی مانند زیرانداز نمدی، جاجیمی، حصیری و … از مدل های پرفروش و صادراتی ایران هستند که در بازار کشورهای عربی و اروپایی طرفداران زیادی دارند.

البته در نظر داشته باشید که توجه به کیفیت، طرح، رنگ و هم چنین بسته بندی مناسب مدل های صادراتی اهمیت زیادی دارد چرا که در بازارهای جهانی رقابت برای جذب مشتریان و فروش بسیار فشرده است.

از آنجایی که زیرانداز ها با جنسهای مختلفی در بازار مشاهده می گردند می توان به این نکته پی برد که در کشور ما تجهیزات لازم برای تولید انواع جنس زیرانداز فراهم است. به طوری که تولید کنندگان با تلفیق هنر زیبای ایرانی توانستند زیرانداز هایی با طرح های بسیار مشهور و اصیل ایرانی تولید نمایند و آن را به عنوان یک زیرانداز مرغوب و صادراتی هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی مخصوصاً کشورهای همسایه صادر کنند.

عمده فروشی انواع زیراندازهای ورزشی

عمده فروشی انواع زیراندازهای ورزشی طی سالهای اخیر با گرایش افراد با سنین مختلف به ورزشی های کششی مانند پیلاتس، فیتنس و یوگا، استفاده از زیراندازهای ورزشی که با اسم مت نیز شهرت دارند، افزایش یافته است. مت یا زیراندازهای ورزشی نه تنها در باشگاه ها و سالن های ورزشی که در میحط های باز نیز کاربردی هستند.

به عنوان نمونه زیرانداز کوهنوردی که از جنس های مختلف مانند فوم ساخته شده اند در سایزهای تک و دونفره انواع مختلفی دارند که به صورت تخصصی برای کوهنوردارن طراحی و تولید می شوند.

به طور کلی انواع زیراندزهای ورزشی موجود در بازار از نظر جنس و مواد اولیه تولیدی در گروه های زیر طبقه بندی می شوند:

  1. زیرانداز ورزشی تولید شده از فوم پی وی سی
  2. انواع زیراندازهای فومی ای وی اِی (EVA)
  3. زیراندازهای فومی تی پی ای (TPE)
  4. زیراندازهای فومی پی ای آر (PER)
  5. زیراندازهای ان بی آر (NBR)

از ویژگی های انواع زیراندازهای فومی ورزشی می توان به وزن نسبتاً سبک، قابلیت شستشوی آسان، چسبندگی مناسب به سطوح مختلف و قیمت های مناسب و البته گاهاً گران قیمت عنوان کرد. تمامی مدل های زیرانداز کوهنوردی فوم، مخصوص استخر و … در فروشگاه ها ی عمده فروشی یا نمایندگی های پخش و شرکت های وارد کننده با نرخ تولیدی و وارداتی قابل تهیه هستند.

از آنجایی که سالن‌های ورزشی یک مکان عمومی محسوب می‌گردد افراد برای رعایت اصول بهداشتی و همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن و استاندارد شهر محل ورزش یا فعالیت های بدنی دیگر از زیراندازهای ورزشی استفاده می‌کنند. این زیراندازها البته به منظور مصارف شخصی دیگری نیز به کار می‌رود. زیرانداز های ورزشی انواع مختلفی دارند که عبارت است از:

  • زیرانداز آن بی آر
  • زیرانداز پی ای آر
  • زیرانداز تی پی ای
  • زیرانداز ای وی ای
  • زیرانداز پی وی سی
  • و…

نمایندگی فروش بهترین زیراندازهای ضد آب

نمایندگی فروش بهترین زیراندازهای ضد آب انواع مختلف زیرانداز ورزشی و مسافرتی اغلب از مواد اولیه ضد آب مانند فوم و برزنت تولید می شوند. نمونه های ضد آب به علت قابلیت استفاده در مناطق و مکان های مختلف گزینه ای مناسب تر نسبت به مدل های سنتی مانند زیرانداز چوبی یا نمدی به شمار می روند.

در نظر داشته باشید که برخی از برندهای نام آشنا و معتبر به ویژه در زمینه زیراندازهای ورزشی تنها در نمایندگی ها و مرکز فروش زیرانداز وارداتی عرضه و به فروش می رسند.

بنابراین شناخت نمایندگان فروش مستقیم، شرکت های پخش عمده و همچنین ارتباط با دفاتر فروش مرکزی از اولویت های سفارش و خرید بهترین زیراندازهای ضد آب و پرفروش در کشور به شمار می آیند. گفتنی است که امروزه برای سهولت دسترسی این محصولات، فروشگاه های اینترنتی و نمایندگان پخش آنلاین نیز می توانند گزینه های مناسبی برای خریداران عمده و حتی مصرف کنندگان نهایی باشند.

زیرانداز ها هر کدام ویژگی‌های خاصی دارد که برای مصارف خاصی نیز طراحی و ساخته شده اند. برای تهیه و خریداری هر کدام باید به نمایندگی های فروش بهترین زیرانداز ضد آب مراجعه کرد. به طور مثال برای خرید زیرانداز ضدآب ورزشی باید به فروشگاه‌های عرضه تجهیزات ورزشی و برای تهیه زیرانداز ضدآب مسافرتی به فروشگاه‌های عرضه لوازم کوهنوردی لوازم منزل فروشی ها و…نیز مراجعه کرد.

بهترین انواع زیرانداز مسافرتی را بشناسید

بهترین انواع زیرانداز مسافرتی را بشناسید زیرانداز های موجود در بازار همگی قابلیت های خاص خود را دارند اما بهترین زیرانداز مسافرتی، زیرانداز است که قابلیت های زیر را دارا باشد:

  • دارای دستگیره مناسب برای حمل باشد.
  • به راحتی بتوان آن را به کوچکترین ابعاد ممکن تا کرد.
  • قابلیت شست و شو داشته باشد.
  • با سایزهای متنوع در بازار عرضه گردد.
  • بافت مستحکمی داشته باشد.
  • از یک برند معتبر باشد.

مرکز پخش عمده زیرانداز مسافرتی

مرکز پخش عمده زیرانداز مسافرتی زیراندازها را می توان در اکثر فروشگاه های عرضه لوازم‌منزل تهیه و خریداری کرد. اما تولیدکنندگان برای دسترسی آسان خریداران به تعداد تکی یا عمده، آن را در سراسر کشور از طریق مراکز پخش توزیع کرده اند.افرادی که قصد خرید زیرانداز با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمین شده را دارند می توانند به این‌ مراکز پخش مراجعه نمایند و با قیمت و کیفیت تضمین شده آن را خریداری کنند.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ قیمت زیرانداز در ایران | خرید زیرانداز مسافرتی

  1. کامور گفت:

    زیرانداز های مسافرتی خیلی به آدم کمک میکنه در مسافرت ها آدم خیلی راحت روش من پیشنهاد می کنم که بخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟