قیمت عمده روبالشتی ترمه سنتی

روبالشتی ترمه سنتی یکی از روبالشتی های اصیل و سنتی از دیرباز تا کنون می باشد که با توجه به متریال ای که از آن ساخته شده و طرح و اندازه آن دارای قیمت های بسیار متفاوتی در بازار فروش می باشد. برخی از روبالشتی های ترمه سنتی دارای زرکوبی هایی هستند که این مورد هم در قیمت آنها تاثیر گذار می باشد.

قیمت عمده روبالشتی ترمه سنتی

همه چیز درباره روبالشتی ترمه

همه چیز درباره روبالشتی ترمه روبالشتی ترمه یکی از روبالشتی های اصیل و سنتی می باشد که اصالت ایرانی در آن به وضوح دیده می شود.این محصول در طرح و نقش و اندازه دارای انواع بسیار مختلفی می باشد ما در این مطلب به معرفی انواع مختلف آن و کیفیت متفاوت هر کدام از آنها اشاره خواهیم کرد بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب را مطالعه کنید و از ویژگی های هر یک از مدل‌های مختلف روبالشتی مطلع شوید تا بهترین خرید را از این محصول داشته باشید.

اولین نوع از روبالشتی ترم روبالشتی های ترمه اصل می باشد که با نخ های بسیار لطیف مانند ابریشم و زر کوبی های اصل بافته شده است.به این ترتیب می توانیم بگوییم این نوع از روبالشتی مرغوب ترین روبالشتی ترمه ایرانی می باشد که بسیار نادر شده است. همانطور که گفتیم این نوع از روبالشتی با نخ های ابریشم اصل بافته شده و معمولاً با سرمه و یا پولک های بسیار لطیف تزیین می شود.

نوع مرسوم تر روبالشتی ترمه روبالشتی هایی می باشد که با پارچه های بافته شده توسط نخ های غیر طبیعی و صنعتی بافته شده است دوخته شده است. البته این نوع از روبالشتی هم کیفیت بسیار بالایی داشته و در بازار فروش طرفداران بسیار زیادی دارد.

این نوع از روبالشتی با رنگ های لاجوردی،سرمه ای،فیروزه ای،سبز،قرمز ،نارنجی و غیره در طرح های مختلف بته جقه و گل و بلبل یا طرح های سنتی دیگر طراحی و بافته می شود و با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می شود.

به این نوع از روبالشتی ها روبالشتی طرح ترمه گفته می شود،روبالشتی ترمه فیروزه ای که در طرح ترم نیز تولیدات بسیار زیادی داشته است بسیار زیاد تولید می شود و به دلیل رنگ بسیار زیبای کتاب و دارای طرفداران بسیار زیادی در بازار فروش می باشد.

مرکز صادرکننده انواع روبالشتی ترمه سنتی

مرکز صادرکننده انواع روبالشتی ترمه سنتی این نوع از روبالشتی همان طور که گفتیم یکی از تولیدات سنتی و اصیل ایرانی می باشد که امروزه طرفداران بسیار خاص خود را پیدا کرده و به همین جهت از کشورهای خارجی دور و نزدیک نیز به استقبال و خرید از این محصول می‌پردازند. دلایل این امر نیز استقبال تمام مردم دنیا از کارهای سنتی و زیبایی بسیار خیره کننده ترمه ایرانی می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟