قیمت خرید روفرشی | بازار بزرگ روفرشی تهران

 

انواع روفرشی در بازار بزرگ تهران و در سایر بازار های سراسر کشور در ضخامت و نقوش مختلفی خرید و فروش می شود و رونق بسیار خوبی دارد. قیمت خرید روفرشی بر اساس درجه کیفیت و برند متفاوت می باشد.

 

روفرشی یکی از انواع کالا های پر استفاده در منازل ما ایرانیان می باشد. این محصول از طرح های سنتی، مدرن و یا تلفیقی از این دو بافته می شود و در برند های مختلف و با کیفیت های متفاوت روانه بازار می گردد.

 

 

 

قیمت خرید روفرشی | بازار بزرگ روفرشی تهران

بازار بزرگ روفرشی در تهران

 

بازار بزرگ روفرشی در تهران، انواع سایز های مختلف این محصول را در طرح ها، نقش ها و برندهای متنوع به خریداران عرضه می کند. در این بازار فروشندگان مختلفی هستند که به صورت متمرکز در سطح شهر وجود دارند. به دلیل عرضه و رقابت بالا در فروش انواع روفرشی، عرضه کنندگان درصدد ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتری می باشند.

 

در این بازار انواع رو فرشی مدرن و شیک با هر سلیقه‌ای توسط فروشندگان معتبر و برتر در دسترس عموم قرار می گیرد. همچنین فروشندگان آن به نوعی تامین کنندگان بخشی از بازار به این محصول هستند و نیاز کشور را به این محصول برآورده می کنند.

 

 

بازار بزرگ روفرشی در تهران

عرضه عمده مدل های جدید روفرشی

 

عرضه عمده مدل های جدید روفرشی توسط عمده فروشی ها صورت می گیرد. این مراکز متنوع ترین و جدیدترین مدل ها اعم از روفرشی کشدار ترک، رو فرشی مخمل، رو فرشی پارچه‌ای، رو فرشی ابریشمی و …. به بازار عرضه می کنند.

 

عمده فروشی ها، انواع روفرشی های نام برده در بالا را از تولید کننده عمده با قیمت کم خریداری نموده و با نرخی منصفانه به مصرف کنندگان عرضه می دارند. عمده فروشان با تولید کنندگان ارتباط مستقیمی دارند به همین دلیل در زمینه ایجاد طرح های دلخواه مشتریان و فروش بالاتر با هم تبادل نظر می کنند. بهتر است بدانید عمده فروشی ها به دو روش حضوری و یا آنلاین در تمامی شهر های ایران مشغول به فعالیت هستند.

 

 

عرضه عمده مدل های جدید روفرشی

تولید کننده انواع روفرشی های مدرن

 

تولید کننده، روفرشی های مدرن را در انواع طرح های مختلف تولید می کند. یکی از تولید کنندگان روفرشی، کارخانه روفرشی یزد است. این کارخانه با تغییر شگرفی که در این صنعت ایجاد نموده و با استفاده از تکنسین مجهز، محصولی با استاندارد و کیفیت بالا را به بازار ارائه می دهد.

 

تولیدی روفرشی با داشتن تیم طراحی خلاق تلاش می کند تا محصولی مطابق با تمام سلیقه ها را ارائه دهد. امروزه با توجه به بالا رفتن هزینه ها و مواد اولیه، کارخانجات برتری در ایران هستند که برای فروش و جذب مشتریان بیشتر اقدام به تولید روفرشی ارزان ولی با کیفیتی درجه یک می کنند. روفرشی تولید شده در کارخانجات تولید کننده شامل موارد زیر می باشد:

 

  1. روفرشی کوبلن
  2. رو فرشی عروسکی
  3. روفرشی زرکدار
  4. رو فرشی ابریشم
  5. روفرشی دو رنگ

 

انواع رو فرشی های بالا توسط نمایندگی های برتر تولید کنندگان در تناژهای مختلف به مشتریان عرضه می گردد.

 

 

تولید کننده انواع روفرشی های مدرن

خرید اینترنتی انواع روفرشی های زرکدار

 

جهت خرید اینترنتی روفرشی های زرکدار می بایست به سایت های معتبر فروش در گوگل مراجعه نمود. در خرید اینترنتی می توان بدون صرف هزینه رفت و آمد ‌و طی کردن مسافت زیاد و همچنین بدون صرف وقت روفرشی زرکدار را در منزل به راحتی خریداری نمود. همچنین در سایت های معتبر علاوه بر خرید می توانید از مشاوره های مربوط به محصول و خدمات آن بهره مند شده و از قیمت بروز آن نیز اطلاع کسب کنید.

 

روفرشی زرکدار در طرح و رنگ بندی زیبا تولید می شود. طرح زرکدار مانند طرح قالی است و بسیار شیک و مدرن می باشد. رو فرشی های زرکدار زیبایی خاصی دارند و تولید کننده و مراکز فروش نیز در سایت های خود این محصول را بدون واسطه یا با واسطه به فروش می رسانند. شما می توانید از سایت ما انواع رو فرشی های زرکدار را در ابعاد ۳، ۶، ۹ و ۱۲ متری را به راحتی خریداری کنید.

 

 

خرید اینترنتی انواع روفرشی های زرکدار

لیست قیمت انواع روفرشی در بازار

 

اگر به لیست قیمت انواع روفرشی در بازار نگاه کنیم خواهیم دید که قیمت های عرضه شده برای این کالا با یکدیگر متفاوت می باشند. از فاکتور ها و عواملی که بر روی نرخ روفرشی موثر است می توان به  کیفیت، نام برند و مواد اولیه به کار رفته اشاره کرد.

 

روفرشی هایی که از مواد اولیه مرغوب بافته شده و ضخامت زیادی داشته باشند معمولا گران تر هستند. قیمت فروش روفرشی مخمل و ابریشم گران تر می باشد و تولید کننده با توجه به میزان عرضه و تقاضا و میزان تولیدات خود، نرخ این محصول را تعیین می کند. در نظر داشته باشید اگر رو فرشی را عمده و بدون واسطه از تولید کننده و یا نمایندگی های آنان خریداری نمایید قیمت نهایی برای شما ارزان تر تمام می شود.

 

مشتری نیز جهت خرید به نرخ توجه خاصی دارد و در صورتی که این محصول ارزان تر باشد خریداران زیادی دارد. امروزه قیمت روفرشی زربافت و یا انواع دیگر در بازار به دلیل نوسانات بازار متغیر می باشد و نرخ ثابتی ندارد. برای اطلاع از قیمت روفرشی ارزان و یا نرخ بروز این کالا می بایست به سایت های معتبر مراجعه نمود و یا از طریق تماس با کارشناس فروش از آخرین نرخ کسب اطلاع کرد.

 

لیست قیمت انواع روفرشی در بازار

خرید روفرشی های مخمل زرکدار

 

جهت خرید روفرشی مخمل زرکدار می بایست به فروشنده معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه نمود. این روفرشی شیک در مراکز فروش مختلف به دو صورت عمده و خرده به فروش می رسد. خریدار برای خرید رو فرشی با کیفیت و قیمت مناسب باید از نوع و جنس این محصول اطلاع کسب نموده و از قیمت آنها اطلاع کافی در دست داشته باشد. خرید خوب با اطلاع و دانش کافی مسلما با کسب سود همراه خواهد بود.

 

همچنین برای خرید آن باید از انواع برند های با کیفیت اطلاع کسب نماید. جهت خرید بهترین مارک انواع روفرشی مخمل ترک و زرکدار یزدی در کیفیت های مختلف نیز باید آن را از مراکز معتبر و یا نمایندگی های فروش خریداری نمود. مراجع فروش ارائه دهنده انواع روفرشی در سطح کشور هستند.

 

روفرشی های مخمل، زرکدار بافتی ریز دارند و از نظر ثابت ماندن رنگ در برابر شستشو و یا آفتاب بسیار مقاوم هستند. این رو فرشی ها زیر پا سر نمی خورند و لبه های به دلیل دوخت محکم به اصطلاح ریش ریش نمی شود. رو فرشی های مخمل زرکدار معمولا در رنگ یا زیر در بازار موجود می باشند:

 

  1. زرشکی
  2. سرمه ای
  3. کرم روشن
  4. قهوه ای تیره
  5. کرم گردویی
  6. فیروزه ای

 

 

خرید روفرشی های مخمل زرکدار

فروشنده انواع روفرشی های ابریشمی

 

فروشنده انواع روفرشی های ابریشمی، انواع این محصول را در ابعاد گوناگون به دست مشتریان می رساند. روفرشی ابریشمی یکی از طرح های مدرن است که از الیاف مصنوعی ابریشم بافته شده است و به لحاظ لطافت و شفافیت نخ زیبایی خاصی دارد. لذا کسانی که حساسیت بالایی به پرز فرش دارند رو فرشی بافته شده با نخ ابریشم مصنوعی به دلیل بدون پرز بودن می تواند انتخاب درستی برایشان باشد.

 

در مرکز فروش روفرشی های ابریشمی، این کالا در انواع برندهای ایرانی و خارجی به مصرف کننده عرضه می گردد. رو فرشی ابریشمی در کارخانجات یزد در طرح های شیک و بروز بسیار تولید می گردد. همچنین رو فرشی ترک ابریشمی نیز در بازار موجود می باشند. رو فرشی ابریشی با اینکه ظریف است، ولی مقاومت خیلی خوبی هم دارد.

 

فروشنده انواع روفرشی های ابریشمی

فروشگاه اینترنتی بهترین روفرشی های طرحدار

 

فروشگاه اینترنتی بهترین روفرشی های طرحدار را با کیفیتی منحصر به فرد و عالی به دست مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن می رساند. رو فرشی های طرح دار برای جهیزیه عروس بسیار مناسب می باشد. با خرید رو فرشی طرح دار، می توان جلوه ای خاصی به منزل خود داد.

 

روفرشی طرح دار در انواع مدل و طرح های سنتی، گلدار، گنبدی و در رنگ بندی های شیک و جذاب توسط کارخانجات مختلف نساجی تولید و به دست مشتریان در سراسر کشور می رسد. تولید کنندگان، رو فرشی طرحدار را در انواع مختلف کشدار و یا ساده به بازار روانه می کنند. سایت های معتبر اینترنتی رو فرشی طرحدار را در جنس های مختلف زیر به فروش می رسانند:

 

  • مخمل
  • پارچه ای
  • ابریشمی

 

خرید و فروش اینترنتی انواع رو فرشی سود زیادی را برای فروشنده و خریدار به همراه دارد. شما با مراجعه به سایت های معتبر می توانید با دیدن مدل های مختلف انتخاب بهتری داشته باشید.

 

در فروشگاه های اینترنتی مانند سایت ما به دلیل حذف واسطه ها خرید، فروش، عرضه مستقیم انواع روفرشی، قیمت و نرخی که برای مشتری در نظر گرفته می شود بسیار به صرفه و دست اول است.

 

فروشگاه اینترنتی بهترین روفرشی های طرحدار

تولید عمده روفرشی های پارچه ای

 

و تولید عمده روفرشی های پارچه‌ای در تمامی کارخانجات نساجی ایران در حال انجام می باشد. تولید روفرشی در حجم های بالا موجب می گردد که نیاز بازار روز به این کالا به خوبی تأمین گردد. همچنین تولید و عرضه عمده این رو فرشی ها توسط تولید های ایران باعث شده که نرخ عرضه شده برای مشتری مناسب تمام شود.

 

تمیز ماندن فرش خانه مخصوصا با وجود بچه های کوچک بسیار مهم است. روفرشی پارچه‌ای به علت سبک بودن و جمع شدن راحت برای استفاده بسیار مناسب است. وقتی شما مهمانی دارید و می خواهید سفره پهن کنید و یا قصد دارید به فرزندان غذا یا دارو بدهید استفاده از رو فرشی پارچه‌ای می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

 

یک مدل از روفرشی پارچه‌ای مدل رو فرشی کشدار می باشد. کارخانه های نساجی با تولید و دوخت رو فرشی کشدار پارچه‌ای در ابعاد گوناگون توانسته‌اند خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهند.

 

روفرشی های پارچه‌ای، ضخیم هستند و در کارخانه ها به صورت دورو بافته می شوند. نخ های استفاده شده در این رو فرشی معمولا نخ و یا اکریلیک است. در بازار، این رو فرشی در طرح های مختلف سلطنتی و یا سنتی موجود می باشد. همچنین به این رو فرشی های پارچه‌ای، زیر سفره هم می گویند.

 

تولید عمده روفرشی های پارچه ای

نمایندگی فروش روفرشی های وارداتی

 

نمایندگی فروش روفرشی های وارداتی در استان های مختلف نظیر تهران، مشهد، سرد، اصفهان و … فعال می باشند. نمایندگی های فروش با تبلیغات و بازاریابی چند برند و پشتیبانی از آن به جذب گسترده مشتری پرداخته و این محصول را به آنها عرضه می دارند.

 

نمایندگی روفرشی مشتریان را در نقاط مختلف شناسایی نموده و با توجه به نیاز هر منطقه این محصول را به صورت مویرگی در مناطق مختلف به فروش می رسانند. همچنین با اطلاعات کافی که از محصول و برند دارند می توانند به مشتریان نیز مشاوره داده و آنها را در انتخاب درست کمک کنند.

 

رو فرشی های وارداتی به کشور ما، اغلب از ترکیه توسط تجار و بازرگانان وارد کشور می شوند و در بازار توسط عرضه کنندگان و نمایندگی های معتبر بین مصرف کنندگان پخش می شود.

 

نمایندگی فروش روفرشی های وارداتی

شرکت پخش روفرشی های ۱۲ متری

 

شرکت پخش روفرشی های ۱۲ متری این محصول را در سراسر کشور بدست خریداران در نقاط مختلف می رساند. همچنین شرکت پخش کننده با شناختی که از بازار دارد، نبض بازار را در دست بگیرند و به پخش تخصصی رو فرشی در نقاط مختلف کشور می پردازد.

 

روفرشی های ۱۲ متری با داشتن ابعاد مناسب، بیشترین استفاده را در بین سایزهای دیگر دارد. این رو فرشی در منازل به عنوان محافظ فرش و یا در سفره خانه به عنوان فرش تخت استفاده می گردد.

 

شرکت های پخش کننده با حضور فعال در بازار توانسته‌اند نسبت به سایر رقبا پیشی بگیرند و این محصول را بدست مشتریان برسانند. فروش این شرکت ها نیز منحصر به یک برند و یک سایز نیست بلکه برند های متنوع و مدل های مختلفی با سایز های متفاوت را عرضه می کنند.

 

بزرگترین عمده فروشان در کشور، شرکت های پخش و یا توزیع کننده هستند که با کانال توزیع خود نیاز مشتریان را برآورده می کنند. همچنین عمده فروشان با ارتباطی که با تولید کننده دارند به حل مشکل محصول و تولید با کیفیت بالای آن کمک می کنند.

 

شرکت پخش روفرشی های 12 متری

عمده فروشی روفرشی های طرح فرش

 

عمده فروشی روفرشی های طرح فرش، این کالا را به صورت عمده در نقاط مختلف کشور عرضه می کنند. رو فرشی های طرح فرش بسیار شیک و مدرن هستند و از محبوبیت زیادی بین مشتریان برخوردار می باشند. همچنین بازار فروش رو فرشی یا طرح فرش بسیار داغ می باشد.

 

عمده فروش علاوه بر مدل طرح فرش، سایر مدل های دیگر را نیز عرضه می کنند. مدل های عرضه شده در این مراکز موارد زیر می باشد:

 

  1. روفرشی کلاسیک: این رو فرشی شامل طرح های مختلف نظیر خشتی، افشان و …می باشد. این محصول به دلیل ضخامت کمتر مناسب جهت زیر انداز در سفر است.
  2. روفرشی مدرن: این رو فرشی برای منازل و دکوراسیون های جدید و مدرن مناسب است. بیشتر از الیاف مخمل بافته شده و زیبایی فوق العاده ای دارد و که برخی از آنها دو طرفه هستند.
  3. روفرشی مدرن ترک کشدار: این رو فرشی یکی از طرح های مدرن و ساخت کشور ترکیه است. دور تا دور پشت رو فرشی کش دوزی شده بنابراین سر نمی خورد و جمع نمی شود.

 

خبر خوب اینکه در سایت های معتبر آنلاین مانند فروشگاه ما، خرید عمده رو فرشی های طرح فرش و یا سایر مدل برای تمام مشتریان امکان پذیر می باشد.

 

 

عمده فروشی روفرشی های طرح فرش

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟