قیمت نهایی روبالشتی مخمل نقره کوب

بالشت از جمله وسایل ضروری و مورد استفاده است که در مدل ها و جنس های مختلفی دوخته می شود. روبالشتی مخمل نقره کوب جز بهترین این تولیدات است که پارچه رویه آن را مخمل با تزیینات نقره تشکیل می دهد. این محصول دارای شکل های متنوعی است و به صورت کاملا ظریف دوخته می شود و در مبلمان ها به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و تزیینات این بالشت ها بسیار بی نظیر است و نمونه ندارد.‌ قیمت نهایی این محصولات در فرآیند تولید و بر اساس عوامل مختلفی چون کیفیت و سایز و مدل مشخص و بر روی محصول درج می شود.

قیمت نهایی روبالشتی مخملی نقره کوب در کشور ما بسیار به صرفه و عالیس چراکه تولیدکنندگان این روبالشتی ها معمولاً با کم کردن سود خود سعی می‌کنند تا روبالشتی های با کیفیت عالی به بازار عرضه نماید و با قیمت مناسب به دست مشتری برساند تا مشتری از خرید خود راضی باشد. بهتر است برای خرید روبالشتی ارزان و قیمت مناسب به سایت ما سر بزنید چرا که شرکت ما با حذف تمامی واسطه ها این روبالشتی ها را با بهترین کیفیت عرضه می نماید.

قیمت نهایی روبالشتی مخمل نقره کوب

ویژگی های روبالشتی مخمل نقره کوب

ویژگی های روبالشتی مخمل نقره کوب روبالشتی مخمل نقره کوب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث تمایز و برتری آن نسبت به نمونه های دیگر شده است. مخمل بهترین پارچه برای گلدوزی است و می توان با نقره طراحی های زیبایی روی آن پیاده کرد. این منسوجات بسیار نرم و لطیف هستند و درشب نمای زیبایی دارند. میزان پرز این محصولات کم بوده و به راحتی نخ کش نمی شوند. رنگ بکار رفته در الیاف این پارچه مقاومت بالایی در مقابل مواد شوینده دارد.

نقره کوبی از هنرهای قدیمی و کهن است که باعث زیباتر شدن مخمل می شود. سایز این روبالشتی به گونه ای اندازه گیری شده که بالشت به آسانی درون آن قرار می گیرد و به راحتی هم قابل تعویض است. جنس مخمل به گونه ای است که انعطاف پذیری بالا دارد و در زمان بکار رفتن پاره نمی شود. رنگ بندی بالا از دیگر مزیت های این تولیدات است و می توان با لوازم دیگر آن را ست کرد.

روبالشتی مخمل نقره کوب بسیار زیباست و با طرح های نقره ای که بر روی آن قرار دارد زیبایی دو چندان دارد.

تولید روبالشتی مخمل نقره کوب در ایران

تولید روبالشتی مخمل نقره کوب در ایران قیمت روبالشتی نقره کوب در سال های مختلف متفاوت بوده و طی سال های اخیر به دلیل تورم و شرایط حاکم بر بازار روندی صعودی داشته است. تولید کننده در فرآیند تولید نرخی را مشخص کرده که نسبت به بازار مناسب تر است.

توجه ویژه به حفظ و استمرار کیفیت و کنترل قیمت تمام شده و همچنین تحویل به موقع محصول و نگاه ویژه به صادرات توانسته است این شرکت را به یکی ازبزرگترین و برترین تولید کننده ها تبدیل کند‌. هنرمندان ایرانی برای دوخت این محصولات زمان زیادی را صرف می کنند.

این شرکت ها با بهره گیری از تجربه و تخصص خود موفق به تولید و ارائه محصولی درجه یک و با کیفیت شده که امروزه فروش بهتری از دیگر شرکت ها دارد. این مرکز با توزیع محصولی درجه یک و مرغوب در بازار جهانی نیاز کشورهای زیادی را تامین کرده و صادرات خوبی را تجربه می کند.

ایرانیان از گذشته در منازل خود استفاده می کردند و از آنجایی که بانوان ایرانی معمولاً به منزل خود اهمیت زیادی می‌دهند تولید روبالشتی در ایران بسیار فراگیر و با کیفیت انجام می شود و معمولاً این روبالشتی های مخمل نقره کوب در ایران با کیفیت تولید و عرضه می گردد تا بانوان ایرانی بتوانند با هر طرح و رنگی که از این رو بالشتی های مخمل می‌خواهند خریداری نمایند.

معرفی انواع روبالشتی مخملی

معرفی انواع روبالشتی مخملی

انواع روبالشتی مخمل به صورت کاملاً زیبا و در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود بعضی از روبالشتی ها به صورت کوسن مورد استفاده قرار می گیرند و برای روی مبل استفاده دارند و برخی دیگر از رو بالشتی ها هستند که برای استفاده در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً این روبالشتی ها اندازه بزرگتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه روبالشتی های مخمل معمولا جنس بهتری دارند نوع دیگری از روبالشتی ها هستند که برای عروس ها مورد استفاده قرار می گیرند که معمولاً دارای تزیین هایی است و همچنین شکل زیبا تری دارند و به همین علت برای تهیه بالشتی ها معمولاً از رنگ های شاد تر و زیباتری استفاده می شود.

پخش عمده روبالشتی مخمل نقره کوب

پخش عمده روبالشتی مخمل نقره کوب

پخش عمده روبالشتی مخمل نقره کوب در تمام کشور توسط تولیدکنندگان این روبالشتی های زیبا انجام می شود امروزه بسیاری از تولیدکنندگان در تلاش هستند تا این رو بالشتی های با کیفیت را در انواع اقسام تولید نمایند و به بازار عرضه کند تا جوابگوی نیاز بازار باشند. استفاده از این روبالشتی مخمل امروزه بسیار فراگیر شده است چرا که این روبالشتی علاوه بر زیبایی و طرح های متنوعی که دارند بسیار راحت و نرم می باشند و برای استفاده روزانه و همچنین استفاده در مهمانی ها بسیار مناسب می باشد این تولیدکنندگان، روبالشتی را به صورت عمده به بازار عرضه می نماید تا خریداران بتوانند این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نماید برای خرید این روبالشتی ها فقط کافیست به مراکز فروش محصول و همچنین سایتی که د رزیر نشانی و آدرس آن را برای شما بازگو می‌کنیم مراجعه کنید و این محصول با کیفیت را خریداری نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟