قیمت هر متر ملحفه خوابگاهی چند است؟

قیمت هر متر ملحفه خوابگاهی چند است؟  این ملحفه ها با الیاف درجه یک و با کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته در داخل ایران تولید می شوند. کیفیت بالای این محصولات باعث می شود که در برابر رطوبت و گرما استحکام خود را حفظ کنند.  ملحفه های دانشجویی اغلب از نوع تترون و یا از نوع نخ هستند  به خاطر همین انعطاف پذیری خوبی دارند.  قیمت ملحفه خوابگاه  هم بستگی به نوع و کیفیت آن  ها دارد. 

قیمت هر متر ملحفه خوابگاهی چند است؟

بهترین جنس برای ملحفه خوابگاه چیست؟

بهترین جنس برای ملحفه خوابگاه چیست؟ بهترین جنس برای ملحفه خوابگاه چیست؟ ملحفه هایی که برای خوابگاه مورد استفاده قرار می گیرند چون مدام باید شستشو داده شوند باید دارای کیفیت عالی و از نوع درجه یک باشند. از این رو تترون مورد توجه قرار گرفته است. رنگبندی زیادی که این محصول دارد باعث شده است مورد پسند اقشار زیادی از افراد جامعه قرار گیرد.  برای ملحفه خوابگاهی از رنگ سفید استفاده می شود. سفیدی این پارچه ها از این روست که به خوبی آلودگی ها را که بر سطح آن می نشیند نشان دهد. 

نمونه های باکیفیت علاوه بر داخل ایران بیرون از مرزها هم مشتریان زیادی دارند. صادرات انواع ملحفه خوابگاهی از جمله تترون و یا نخی و غیره به دیگر کشورها انجام می شود و سالانه ارز زیادی را وارد کشور می کند. صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان صورت می پذیرد. 

بزرگترین مرکز فروش ملحفه خوابگاه

بزرگترین مرکز فروش ملحفه خوابگاه بزرگترین مرکز فروش ملحفه خوابگاه در تهران و شهرستان ها دایر است و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مشتریان خدمات ارائه می دهد.  این مرکز فروش از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارد و به نرخ درب کارخانه به مشتریان خدمات ارائه می دهد. ملحفه خوابگاهی اغلب از جنس تترون و یا ترگال است که با کیفت و مقاوم می باشند و در رنگبندی های مختلف در بازار موجود می باشند.  

خریداران  که مراکز آموزشی می باشند اغلب به صورت عمده ای این محصول را خریداری می کنند. خرید ملحفه خوابگاه  به صورت عمده ای هم برای فروشنده و هم برای خریدار باصرفه است و قیمت محصول پایین می آید. این مراکز می توانند به صورت مستقیم به مراکز فروش در شهر خود مراجعه کنند. خرید مستقیم این حسن را دارد که می توان جنس اصل و اعلا را با قیمت پایین خریداری کرد و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان هم بهره مند شد.

در ضمن کارخانه برای این مشتریان مزایای ویژه ای در نظر گرفته است از جمله تخفیف های ویژه، تضمین کالا بعد از فروش و گارانتی های چند ماهه که همگی در جهت جذب رضایت مشتری می باشد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟