لیست قیمت روبالشتی مخمل آبرنگی

قیمت روبالشتی مخمل آبرنگی را می توان در سایت های خرید اینترنتی اینگونه محصولات و یا از طریق فروشگاه های معتبر سطح شهر بدست آورد. اغلب افراد با توجه به تغییر فصل تصمیم به تغییر دکوراسون منزل خود می گیرند که برای اینکار از مدل ها و طرح های روز استفاده می کنند.

از جمله این تغییرات تغییر دکوراسیون اتاق خواب می باشد که کمتر کسی به این موضوع اهمیت می دهد، لوازمی که برای تغییر اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد مانند بالش، پتو و تشک ها هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند.

در این بین روبالشتی که برای نگهداری و محافظت از بالش ها استفاده می شود و با توجه به رنگ و نقشی که دارد باعث زیبایی بخشیدن به اتاق خواب می گردد، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انواع روبالشتی مخمل آبرنگی

قیمت روبالشتی مخمل آبرنگی

تنوع و مدل های مختلفی که از روبالشتی مخمل آبرنگی در بازار موجود است باعث ساده تر شدن انتخابمان می شود.

کاربرد روبالشتی مخمل آبرنگی علاوه بر داشتن طرح های زیبا و زیباتر شدن محیط اتاق خواب باعث ایجاد حس خوب در افراد شده و به دلیل جلوگیری از فرسایش بالش سلامت ما را نیز به خطر نمی اندازد.

به دلیل جلوگیری از خراب شدن و کاهش کیفیت بالش باید توجه کنید که نباید به طور مرتب بالش ها را شست ولی باوجود روبالشتی مخمل آبرنگی می توان آن را به سادگی بشوریم و از انتقال و تجمع میکروب ها بر روی بالش جلوگیری کنیم.

توصیه می شود روبالشتی بالش خود را هر هفته بشویید زیرا در هنگام خواب بدن ما میزان زیادی تعریق میکند که وجود همین روبالشتی مانع از رسیدن آن به بدن می شود.

روبالشتی مخمل با توجه به پارچه ای که در ساخت آن به کار رفته دارای به دو دسته تقسیم می شود.

  • روبالشتی مخمل
  • روبالشتی مخمل آبرنگی

که زیباترین و مرغوب ترین روبالشتی همین روبالشتی مخمل آبرنگی می باشد که با گذاشتن آن در زیر سر می توان راحت ترین خواب را تجربه کرد.

ویژگی روبالشتی مخمل آبرنگی

قیمت روبالشتی مخمل آبرنگی

روبالشتی مخمل آبرنگی دارای پارچه مخمل بوده و روی آن طرح های آبرنگی نقش بسته است که استفاده از پارچه مخمل باعث لطافت و نرمی روبالش شده است.

از جمله ویژگی های این روبالشتی ها می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • لطافت و نرمی بیشتر پارچه مخمل آبرنگی
  • گران بودن و اشرافی بودن
  • ماندگاری بالاتر
  • ثابت بودن طرح و رنگ در زمان شستشو

قیمت روبالشتی مخمل آبرنگی

اگر تمایل به خرید روبالشتی مخمل آبرنگی دارید می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروشگاه های سطح شهر و یا سایت های اینترنتی پس از مشاهده لیست قیمت روبالشتی مخمل آبرنگی که با توجه به طرح و نقش متفاوت می باشد اقدام به خرید کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟