مرکز توزیع بالشت پر مرغ با کیفیت

بی مقدمه قصد داریم شما را با بالشت پر مرغ، خرید این بالشت، فروش و مرکز توزیع بالشت پر مرغ و صد البته از نوع با کیفیت و درجه یک این محصول صحبت کنیم …. و اما سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند:
– آیا میدانید که مشخصات بالشت پر مرغ با کیفیت چیست؟
– آیا میدانید که اگر گردن درد دارید چه بالشتی برای شما مناسب است؟
– آیا با بالشت های یو شکل آشنا هستید؟
– آیا میدایند صادرات انواع بالشت در ایران از جمله بالشت پر مرغ چگونه است؟

بالشت پر مرغ با کیفیت
از گذشته همواره مردمان استفاده از بالشتی هایی را که از پر پرندگان مختلف تهیه شده بودند، خیلی خوب میدانستند. حتی در دوره هایی، برخی استفاده از بالشت پر را مختص ثروتمندان نیز میدانستند. از پر پرندگان زیادی مثل مرغ، اردک، غاز، قو و… جهت تهیه محتویات درونی بالشت استفاده میشود. همیشه از بهترین پرهای پرنده یعنی پر سینه، سر و گردن برای تهیه بالشت بهره میبرند. در واقع میتوان این طور گفت که پرهای این قسمت از بدن پرندگان به دلیل ویژگی هایی که دارد، برای تهیه یک بالشت با کیفیت مناسب تر هستند. مثلا پرهای سر، سینه و گردن خیلی نرم تر و لطیف تر از پرهای بقیه قسمت های بدن پرنده بوده و از نظر وزن این پرها سبک ترند.
فرقی نمیکند که برای تهیه بالشت از پر چه نوع پرنده ای استفاده شود، ولی حتما باید موارد ضدعفونی به صورت کامل و تخصصی روی پرها صورت گیرد تا احتمال بروز آلرژی برای افراد به صفر برسد. این موارد و ده ها مورد دیگر در اینکه یک بالشت پر، با کیفیت عالی باشد تاثیر دارند. در ادامه خصوصیات بالشت پر مرغ با کیفیت را با هم مورد بررسی قرار میدهیم.

ویژگی های بالشت پر مرغ با کیفیت

ویژگی های بالشت پر مرغ

بالشت های پر مرغ با کیفیت همان طور که گفتیم با استفاده از پرهای گردن،سینه و سر مرغ تهیه میشوند. این پرها هیچ گونه تیغ یا نوک تیزی ندارند. در واقع پرهای این قسمت مثل پرهای بال پرنده دارای انتهایی ضخیم و نوک تیز نیستند، بلکه تقریبا به صورت مستقیم به پوست و بدن مرغ متصل هستند که باعث میشود انتهای نوک تیز و تیغ مانند نداشته باشند. در نتیجه بالشت های پر مرغ نرم و لطیف خواهند بود. نرمی و لطافت این بالشت تنها منحصر به پرهای داخل بالشت نمیشود؛ برای تهیه بالشت پر مرغ اغلب از پارچه های پنبه یا دیگر پارچه هایی که لطافت بالایی داشته باشند استفاده میشود.
حتما تا کنون شما هم شنیده اید وقتی که وسیله ای خیلی سبک باشد برای نشان دادن میزان سبکی میگویند مثل پر سبک است. خیلی از ما بدون بالشت مخصوص خودمان به خواب نمیرویم؛ اگر شب را جایی مهمان باشیم یا در سفر باشیم بالشتمان را با خودمان میبریم. گروه دیگری از ما زمان تماشای تلوزیون، مطالعه، زمانی که در منزل با اعضای خانواده مشغول صحبت هستیم و … بالشتمان مدام یا زیر سر یا زیر دستمان است. چنین افرادی نیاز به یک بالشت سبک دارند تا بتوانند راحت آن را جا به جا کنند. همچنین سبکی بالشت میتواند در اسباب کشی ها یا خانه تکانی ها خیلی کمک کننده باشد. چراکه خانم های خانه مجبور نمیشوند بالشت هایی سنگین را این طرف و آن طرف بکشانند. بالشت های پر مرغ با کیفیت، وزن زیادی ندارند که این سبکی استفاده از آنها را برای فرد راحت تر میکند.
بالشتی که استفاده میکنید باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد. اگر از بالشتی سفت استفاده کنید، قطعا بعد از چند بار استفاده، گردن درد شدیدی خواهید گرفت. انعطاف پذیری بالشت مکمل نرمی بالشت میشود؛ هم به اینکه سر و گردن شما زمان خواب راحت تر باشند، کمک میکند و هم باعث میشود بالشت بعد از استفاده، شست و شو، فشار آوردن یا خم کردن سریع به شکل اولیه خود برگردد.

انعطاف پذیری بالشت پر مرغ با کیفیت
تمام بالشت هایی که از پر تهیه میشوند انعطاف پذیری خوبی دارند. بالشت های با کیفیت پر مرغ نیز دارای انعطاف پذیری بالایی هستند. این بالشت ها برای کسانی که علاقه زیادی به استفاده از بالشت پر دارند، اما توان مالی تهیه بالشت های پر قو یا غاز را ندارند نیز مناسب هستند. بالشت های پر به طور کلی چون در تولید آنها مراحل خاصی از فراوری وجود دارد که در تهیه بالشت های دیگر نیست، همگی قیمتی بالاتر از بالشت های معمولی دارند. مراحل ضدعفونی و گند زدایی پرها که در ادامه توضیح خواهیم داد، باعث میشوند تولید کنندگان انواع بالشت پر زمان و هزینه بیشتری را برای تهیه بالشت صرف کنند. اما در میان انواع مختلف بالشت پر، بالشت های پر مرغ به دلایل زیر از همه ارزان تر هستند.
جمعیت مرغ ها نسبت به پرندگان دیگر بیشتر است. در نتیجه بیشتر از سایر پرندگان در دسترس هستند. تولد جوجه های مرغ نسبت به جوجه پرندگانی مثل قو و غاز سریع تر و بیشتر است که به افزایش جمعیت آنها کمک میکند. این موارد باعث میشوند که تهیه پر مرغ آسان تر، کم هزینه تر و بالشت آن ارزان تر باشد.
در مورد گندزدایی پرها باید بگوییم که این کار طی چند مرحله و به دقت انجام میشود. چون بدن بعضی افراد به پر حساسیت نشان میدهد، دقت تولید کنندگان بالشت در این مراحل بسیار بالا است تا محصولی ضد حساسیت را برای مشتری تولید نمایند.

شست و شوی بالشت پر مرغ با کیفیت
ضد عفونی پرهای مرغ با شستن آنها آغاز میشود؛ پرها نه یک بار بلکه چند بار با دقت بالا و مواد شوینده مخصوص شسته میشوند. بعد از شست و شوی کامل، پرها با درجه حرارتی مشخص خشک میشوند. حرارت به گونه ای است که هم میتواند اگر میکروبی در پرها باقی مانده باشد را از بین ببرد و هم بافت و لطافت پر هیچ گونه آسببی نبیند. باز هم برای احتیاط پرهای ضدعفونی شده را در یک لایه پارچه نرم بسته بندی کرده سپس در پارچه اصلی بالشت قرار میدهند تا احتمال بروز حساسیت به صفر برسد. اکثر بالشت های پر زیپ دار هستند که به راحتی میتوانید بسته پر را از بالشت خارج کرده و پارچه بالشت را بشویید. بالشت پر را به طور کامل نیز میتوانید در ماشین لباس شویی بشویید. این بالشت ها چون سبک هستند شست و شوی راحتی داشته و به راحتی در هوای آزاد خشک میشوند.
بالشت های با کیفیت پر مرغ با ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر تولید میشوند. رنگ این بالشت ها معمولا سفید است اما با رنگ هایی دیگر نیز البته به تعداد کمتر تولید میشوند. بالشت با کیفیت پر مرغ در بسته بندی جالب و زیبا به مشتریان ارائه میشود. بسته بندی بالشت ها در اسباب کشی ها، خانه تکانی ها و هر نوع جا به جایی دیگری به شما کمک میکنند. دیگر مجبور نخواهید بود چندین بالشت را در یک پارچه بزرگ ببندید و حمل کنید که هم سنگینی آن شما را اذیت کند و هم احتمال کثیف شدن این کالا وجود داشته باشد. بسته بندی بالشت های پر مرغ با کیفیت چند ویژگی دارند:
طراحی روی آنها بسیار زیبا و برازنده این محصول با کیفیت است.
دسته دار و زیپ دار هستند که کار شما را خیلی راحت تر میکند.

ویژگی بالشت پر مرغ با کیفیت
مواد اولیه استفاده شده برای تهیه بسته بندی مرغوب بوده، باعث می شود بسته بندی دوام بالایی داشته باشد و دچار خرابی و پارگی نشود، زیپ آن با چند بار باز و بسته شدن خراب نشود، دسته های آن نیز پاره نمی شوند یا از جای خود در نمی آیند.
اگر دقت کرده باشید در تمام مواردی که راجع به این بالشت ها توضیح دادیم، گفتیم بالشت با کیفیت پر مرغ و هیچ گاه از واژه بالشت پر مرغ به تنهایی استفاده نکردیم. دلیل آن چه بود؟ دلیل استفاده از واژه با کیفیت در تمام صحبت هایمان این بود که ویژگی های ذکر شده مختص بالشت پر مرغ با کیفیت هستند نه هر بالشت پر مرغی.
از آنجا که بالشت های پر قیمت خوبی دارند، یکی از بهترین کالاها برای سوء استفاده برخی افراد هستند. این افراد با پرهای بی کیفیت که مراحل ضد عفونی را به خوبی طی نکرده اند، اقدام به تهیه بالشت می کنند. حتی در مواردی از پارچه های ریز شده، همراه با مقداری پر برای تهیه بالشت به کار می روند. همه اینها باعث میشود که بالشت اصلا کیفیت لازم را نداشته باشد. خواهشی که از شما داریم این است که هنگام خرید به تمام مواردی که در مورد بالشت پر مرغ با کیفیت توضیح دادیم توجه کنید و اگر بالشت هر یک از این ویژگی ها را نداشت به تقلبی بودن آن مشکوک شوید.

صادرات بالشت پر مرغ با کیفیت

صادرات بالشت پر مرغ با کیفیت

صادرات بالشت های پر مرغی که در کشورمان تهیه می شوند، نیز در حال انجام است. تعداد زیادی این بالشت ها، هر ساله به خیلی از کشور ها صادر می شود که باعث رونق اقتصادی بیشتر در حوزه نساجی ایران شده است.

اگر گردن درد داریدبالشت پر مرغ با کیفیت بخرید

اگر گردن درد دارید این بالشت ها را بخرید

بعضی افراد در اثر استفاده از بالشت نا مناسب به گردن درد دچار می شوند و برخی نیز به طور کلی در این ناحیه از بدن خود دچار مشکل هستند که هر دو دسته باید بالشت مناسب تهیه و استفاده کنند. دسته اول می توانند با استفاده از بالشت مناسب گردن درد خود را از بین ببرند و دسته دوم علاوه بر اینکه به بهبود گردن خود کمک میکنند باعث می شوند که بیشتر دچار مشکل نشود.
اگر حین خواب و در کل حین انجام فعالیت های روز مره خود به این نکته دقت کنید که گردن، سر و بدن شما در وضعی درست نسبت به هم قرار گیرند گردن درد شما خوب میشود و به مشکلات بدتری دچار نمی شوید. در طول روز با درست نشستن و درست ایستادن می توانید بدن و گردنتان را در راستای یکدیگر قرار دهید، اما در حین خواب این عمل توسط بالشت شما صورت می گیرد. نخاع بدن ما بسیار حساس است و آسیب به آن می تواند زندگی ما را تحت الشعاع خود قرار دهد؛ پس توجه به صحیح خوابیدن اهمیت زیادی دارد.
اکثر بالشت ها از جمله پر با درجه نرمی و سفتی متفاوت تولید میشوند که هر کدام از آنها مناسب یک دسته از افراد است. به علاوه نحوه خوابیدن شما نیز در انتخاب درجه نرمی و سفتی بالشت شما خیلی تاثیر گذار است. شما اگر گردن درد دارید با توجه به حالت خوابیدن خود یا با توجه به نوع بیماری که در این خصوص دارید میتوانید از مشاوران کالای خواب راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مجموعه بزرگ و با تجربه دیبافت دارای مشاورانی با تجریه است که شما میتوانید از آنها راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

بالشت یو شکل پر مرغ با کیفیت

بالشت یو شکل

بالشت های یو شکل با دو سایز مختلف تهیه می شوند. نمونه کوچک آنها که به بالشت دور گردنی هم معروف است فقط به اندازه ای است که سر و گردن شما به خوبی روی آن جای بگیرید و از بروز هر گونه گردن درد جلوگیری می کند.
دسته دوم بالشت های یو شکل که ابعاد آنها نسبت به دسته اول خیلی بزرگ تر است، تقریبا تمام بدن را در خود جای می دهند. از سر شما تا گردن، کمر، شکم، پهلو ها، زانو و پای شما روی این بالشت قرار می گیرد. این بالشت بیشتر جهت استفاده بانوان باردار یا کسانی که مشکلات عضلانی و مفصلی در بدن خود دارند طراحی شده است؛ اما از آنجایی که خیلی راحت هستند و استراحت روی آنها احساس بی نظیری به انسان می دهد، خیلی از افراد دیگر نیز بالشت های یو شکل را تهیه و از آنها استفاده می کنند.

مراجع خرید بالشت پر مرغ با کیفیت

مراجع خرید بالشت پر مرغ با کیفیت

در اواسط این مطلب برای شما در خصوص تقلب هایی که در حوزه تولید باشت های پر صورت می گیرد توضیحاتی دادیم. شما برای خرید بالشت از هر نوعی باید دقت کنید که بالشت اصل و با کیفیت بخرید، چون هم به طور مستقیم با بدن شما در تماس است و هم کارایی زیادی در صحیح خوابیدن شما دارد. به همین دلیل باید از مراجع معتبر خرید کنید تا موفق به خرید بهترین نوع بالشت شوید. یکی از معتبر ترین منابع فروش کالای خواب هم اکنون در خدمت شما است. کافی است که شما به مشاوران فروش زبده ما اعتماد کنید و با آنها تماس بگیرید تا از خرید خود لذت کافی را ببرید. شرکت دیبا بافت نگار قم در همین راستا در خدمت شماست.

لینک کوتاه:

25 فکر در مورد “ مرکز توزیع بالشت پر مرغ با کیفیت

  1. منا نیک مانده گفت:

    مرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

  2. عماد واسعی گفت:

    درصورت عدم رضایت از محصول امکان مرجوع کردن هم وجود داره؟ و یا تعویض انجام میدین؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104

  3. عسکری گفت:

    این محصولات ضمانتم داره؟؟ خیلی ممنون میشم پاسخ بدین تشکر

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104

  4. کامور گفت:

    بالشت پر مرغ بسیار بالشت خوبی هست نرم و گرم هست آدم خیلی راحت میخوابه

  5. ابراهمی گفت:

    خیلی پر هاش نرمه

  6. کوثر فرهنگی گفت:

    سلام من قبل خرید از شما و این نوع بالش ها فکر میکردم که بالش ها بو میده ولی حالا بعد چند ماه استفاده میتونم بگم که واقعا این بالشت ها عالین و راضیم.

  7. حمید رضا کریمی گفت:

    سلام وقت بخیر من یکی از مشتریان دائمی شما هستم خواستم از شما بابت محصولات باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم.

  8. مهدی دادفر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من چند بار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون که اطلاعات مفیدی قرار می دهید.

  9. متین کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    از بالشتی هایی را که از پر پرندگان مختلف تهیه شده بودند و دارای قیمت مناسب

  10. فرشته کوهی گفت:

    من برای مادرم از بالش های شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از شما.

  11. متین کمیلی گفت:

    سلام وقت بخیر بالشت فروش و مرکز توزیع بالشت پر مرغ و صد البته از نوع با کیفیت و درجه یک تهیه می شود

  12. ربابه خداوردی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    تمام بالشت هایی که از پر تهیه میشوند انعطاف پذیری خوبی دارند و برای گردن درد بسیار مناسب است.

  13. حسین اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر
    روبالشتی که استفاده میکنید باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد.

  14. خاطره محمدیان گفت:

    سلام وقت بخیر
    بالشتی هایی را که از پر پرندگان مختلف تهیه شده دارای قابلیت طبی هستند و بسیار مفید هستند برای افراد سالمند

  15. نادر طبیبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من برای آسایشگاه از سایت شما عمده گرفتم هم از قیمت راضی بود و اینکه رضایت خوبیم سالمندان دارند از این بالش ها موفق باشید

  16. امین محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای تهیه بالشت از پر چه نوع پرنده ای استفاده شود، ولی حتما باید موارد ضدعفونی به صورت کامل شود

  17. امیر کشاورز گفت:

    سلام وقت بخیر
    تمام بالشت هایی که از پر تهیه میشوند انعطاف پذیری خوبی دارند. بالشت های با کیفیت پر مرغ نیز دارای انعطاف پذیری بالایی هستند

  18. حسین مجیدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    طراحی روی آنها بسیار زیبا و برازنده این محصول با کیفیت است.

  19. کامران مولایی فر گفت:

    بالشت هایی که از پر مرغ تولید می شوند کیفیت بسیار خوبی دارند و برای باعث جلوگیری از درد های عضلانی می شوند.

  20. ساره امامی گفت:

    بالشت پر مرغ همان کیفیت و نرمی پر قو را دارد با این تفاوت ک ارزان تر است. به نظرم مناسب استفاده قشر متوسط است و می توانند راحت خریداری کنند.

  21. امید اردلانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برخی استفاده از بالشت پر را مختص ثروتمندان نیز میدانستند. از پر پرندگان زیادی مثل مرغ و قو جهت تهیه محتویات درونی بالشت استفاده میشود. همیشه از بهترین پرهای پرنده یعنی پر سینه، سر و گردن برای تهیه بالشت بهره میبرند.

  22. پولکی گفت:

    سلام خسته نباشید باتشکر از مطالب مفید که در اختیارمون گذاشتین خیلی مفید بودن ممنون

  23. معصومه جلالی پور گفت:

    سلام وقت بخیر من از بالش های شما خرید کردم واقعا کیفیت بی نظیری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟